GEM staat zo stom. Lijkt op GAM en dan komen al die game nerds in het zeikforum!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen bitchEerder een gemene zeikerd
Ach, zak in de stront.quote:
Je zal maar iedereen hetenquote:
Jij met je Hind Fetish (hoe je het ook schrijftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
ZIJN ER OOK NOG MENSEN MET EEN HEKEL AAN MIJ?!?!?!?!?.
GRAAG NU MELDEN SVP!
Vraag gewoon effe direct of je er op mag. Bespaar ons je loopse gedragquote:
Zo dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij met je Hind Fetish (hoe je het ook schrijft)
OEH OEH IK WEET HET IK WEET HET!! Zijn naam begint met een O en eindigt met rginialquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke wie doe ik na :
iedereen haat mij zeker![]()
![]()
Wijntje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
ben moe joh
Nietesquote:
Ha, ik neuk toch niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Vraag gewoon effe direct of je er op mag. Bespaar ons je loopse gedrag
Ik ook... had volgens mij een uur geleden al gezegd dat ik morgen om 6:50 de bus moest hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
ben moe joh
Onderscheidingsrginial? Kenonnequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
OEH OEH IK WEET HET IK WEET HET!! Zijn naam begint met een O en eindigt met rginial
Hij was moeilijk he ja hij was moeilijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
OEH OEH IK WEET HET IK WEET HET!! Zijn naam begint met een O en eindigt met rginial
Graag! Als ik die kop van Hind maar niet hoef te zienquote:
Consoles roeleren de pan uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |