Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukerequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Brittie het volgende:
Mooie TT
Ik ga morgen naar Harry Potter! Lekker Emma Watson kwijlen
foei foei... niet zo pesten... een telefoon is geen makkelijke manier van posten op een forumquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukere("pureren stamppotten"
). Maar wat passende plaatjes gezocht.
quote:Male teens who play videogames are less likely to smoke or take up drugs, and do better at school than their non-gaming classmates, according to new research.
However, the same can not be said of girl gamers apparently they're more likely to get into fights or bring a weapon to school.
The research, carried out by the American Academy of Pediatrics and reported by Games Radar, surveyed 4,000 Connecticut high school students.
The study found that boys who were regular gamers generally posted a higher grade average at school, were less likely to take up smoking and more likely to claim that they'd never tried alcohol or marijuana.
On the other hand, "girls who reported gaming were less likely to report depression and more likely to report getting into serious fights and carrying a weapon to school."
De legitieme reden hiervoor heb je bij je in huis wonenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:59 schreef Brittie het volgende:
Ik heb ook een stapeltje M16s liggen hier hoor. Het is maar goed dat ik niet meer op school zit, anders zouden er toch al wel heel wat doden gevallen zijn..
Ik speel nu Fallout: New Vegas. Zal ik bij de volgende Lesbeau-meet mijn wapens meenemen?quote:
Dat vind ik ook niets. Maar 't schijnt gezond te zijn. Smaakt hetzelfde als mijn zakjesthee vanmorgen trouwens.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:56 schreef Vanyel het volgende:
Nietest!
Niet als je gewoon zelf een paar stukken gember in kokend water gooit tenminste.
Nouja, als je het echt wil weten...quote:Op woensdag 17 november 2010 05:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat is nou eigenlijk mis met die huisgenoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |