quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat veranderd.
Maar hoe wil je het dan doen als er meedere bekerhelden zijn?
Ja ok.. maar de cup begint volgende week woensdag en dan is de 3e ronde van de beker. Als er meer dan 2 mensen die 3e ronden halen, gaan er mensen afvallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na de 1e ronde houd in na de 1e poule fase. Dan zijn we dus minimaal 3 weken verder.
Ja hoor, dat trekt ie makkelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Waarom wilde ik trouwens moeilijk doen om het fokhattrick.org domein aan mezelf door te wijzen? Ik heb m nu gewoon doorgelinkt naar Gijs zijn webspace. Kan hij toch wel aan Gijs?
Het zal er met name mee te maken hebben met dat er zoveel teams meedoen dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat trekt ie makkelijk![]()
Ik meende dat de inschrijvingen voor de FokCup pas deze tijd begonnen en we in na seizoensronde 4 begonnen ? Is dat niet een beter idee, voor alle Fok!ers op niveau die nog wel een rondetje of 2 meedoen ?
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat trekt ie makkelijk![]()
Ik meende dat de inschrijvingen voor de FokCup pas deze tijd begonnen en we in na seizoensronde 4 begonnen ? Is dat niet een beter idee, voor alle Fok!ers op niveau die nog wel een rondetje of 2 meedoen ?
Ja, het zal inderdaad wel te maken hebben dat we een stuk meer deelnemers hebben (gister vrij, dus voor m'n geestelijke toestand is het maandag)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?
De hele opzet is nog niet bekend maar meestal spelen die een voor ronde. Vorige keer hadden we 4 bekerhelden en die speelde tegen elkaar om te bepalen wie er instromen kon. Het kan dus dan ook na 1 wedstrijd al afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat veranderd.
Maar hoe wil je het dan doen als er meedere bekerhelden zijn?
Tuurlijk wel anders kom je t seizoen erna toch in de knoop.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
De Fok!cup hoeft toch niet per se binnen 1 seizoen?
Ik ben net uit mijn andere league gestapt omdat het daar over meerdere seizoenen liep. Dat is gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
De Fok!cup hoeft toch niet per se binnen 1 seizoen?
Waarom wil je per se de cup koppelen aan de HT-seizoenen dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel anders kom je t seizoen erna toch in de knoop.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
EDIT- ik ben volgens mij weer eens de enige....nevermind dus!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zal er met name mee te maken hebben met dat er zoveel teams meedoen dit seizoen.
Klopt en vorig seizoen begonnen we eigenlijk te laat. We hadden helemaal geen tijd voor evt inhaal wedstrijden of verplaatsingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?
Aangezien MrMoon Internet problemen heeft sinds Zondag avond weet ik niet of we het allemaal wel rond krijgen voor volgende week maar hou er iig wel rekening mee met het aannemen van eventuele friendlies.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het zal inderdaad wel te maken hebben dat we een stuk meer deelnemers hebben (gister vrij, dus voor m'n geestelijke toestand is het maandag)![]()
Nou ja, voor de Uefa! lijkt het me volgende week sowieso niet heel veel problemen opleveren denk ik
Nee ok.. Dat er wel over nagedacht wordtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De hele opzet is nog niet bekend maar meestal spelen die een voor ronde. Vorige keer hadden we 4 bekerhelden en die speelde tegen elkaar om te bepalen wie er instromen kon. Het kan dus dan ook na 1 wedstrijd al afgelopen zijn.
Je kunt ook kleinere poules en alleen maar de nummer 1 door laten gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef pekel het volgende:
Misschien alleen maar KO-rondes, en dan de uitvallers in een verliezerscompetitie gooien.
Natuurlijk wordt daar over na gedachtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee ok.. Dat er wel over nagedacht wordt
Wel tof dat je dan sneller een bekerheld bent
Tot nu toe krijgen we de afgelopen seizoenen all1 maar complimenten over de opzet. Die willen we dus voorlopig handhaven. Als je het tot na ronde 2 overleeft mag je knock out spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef pekel het volgende:
Misschien alleen maar KO-rondes, en dan de uitvallers in een verliezerscompetitie gooien.
Klopt er wordt nog volop over de opzet na gedacht. Pin me dan ook nog nergens op vast.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt ook kleinere poules en alleen maar de nummer 1 door laten gaan.
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef pekel het volgende:
Maarre...iemand reactie op m'n trainees?
Tuurlijk wel.. Je speelde dan in de heldencup voor plaatsingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt daar over na gedacht![]()
Als je dan in de plaatsing wedstrijd er al uit ligt ben je niet echt held te noemen natuurlijk.
![]()
[..]
Tot nu toe krijgen we de afgelopen seizoenen all1 maar complimenten over de opzet. Die willen we dus voorlopig handhaven. Als je het tot na ronde 2 overleeft mag je knock out spelen.
17,59 jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja.
TSI is niet relevant. Loon en bijstats zijn wel relevant
Ze zijn al wat ouder in dagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef pekel het volgende:
Maarre...iemand reactie op m'n trainees?
Om mee te beginnen zijn ze zeker leuk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:21 schreef pekel het volgende:
[..]
17,59 jaar
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 348 ¤
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
Gekocht voor 27k
17,83 jaar
Total Skill Index (TSI): 580
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Spelhervatting: zwak
Gekocht voor 26k
17,70 jaar
Total Skill Index (TSI): 690
Positiespel: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
Gekocht voor 40k
Zo lijken het wel nederlanders....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:21 schreef pekel het volgende:
[..]
17,59 jaar
Total Skill Index (TSI): 330
Positiespel: waardeloos
Spelhervatting: rampzalig
Gekocht voor 27k
17,83 jaar
Total Skill Index (TSI): 580
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Spelhervatting: zwak
Gekocht voor 26k
17,70 jaar
Total Skill Index (TSI): 690
Positiespel: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
Gekocht voor 40k
Ik denk dat veel managers met minder trainingsmateriaal beginnenquote:
Voor 700k. Is 17|38 en heeft ¤490 als basisloon.quote:Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: solid
Passing: poor
Scoring: weak
Set pieces: poor
Voor 1.6 mln. Is 17|68 en heeft ¤570 als basisloon (vrij hoog, m.i., vandaar de behoorlijke transfersom).quote:Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: solid
Passing: inadequate
Scoring: wretched
Set pieces: disastrous
Lekkere trainies hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:
Mijn aanschaffen van vandaag:
[..]
Voor 700k. Is 17|38 en heeft ¤490 als basisloon.
[..]
Voor 1.6 mln. Is 17|68 en heeft ¤570 als basisloon (vrij hoog, m.i., vandaar de behoorlijke transfersom).
Heerlijke trainees inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:
Mijn aanschaffen van vandaag:
[..]
Voor 700k. Is 17|38 en heeft ¤490 als basisloon.
[..]
Voor 1.6 mln. Is 17|68 en heeft ¤570 als basisloon (vrij hoog, m.i., vandaar de behoorlijke transfersom).
Dat heeft meer met je wedstrijdorders te maken dan met je trainees...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef rompompom het volgende:
Ik kan het me natuurlijk niet permitteren de Fortis award twee keer op rij te winnen.
Overigens in me eerste wedstrijd 1-1 gespeeld tegen een bot-teamquote:
Volker Patris
17 jaar en 7 dagen, TSI = 350
Loon: 420
redelijk in vorm, conditie zwak
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Erik Torp
17 jaar en 19 dagen, TSI = 670
Loon: 468
redelijk in vorm, conditie redelijk
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Odd Møller
17 jaar en 33 dagen, TSI = 540
Loon: 492
matig in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Idalécio Teivas
17 jaar en 46 dagen, TSI = 530
Loon: 444
redelijk in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Cyril Loir
17 jaar en 52 dagen, TSI = 320
Loon: 420
zwak in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef neilpad het volgende:
Inmiddels al mijn trainees ook bij elkaar. Aangezien ik eigenlijk weinig tijd heb dit jaar om echt heel actief te zijn, ga ik ze maar gewoon vol doortrainen voor een seizoen of twee. Heb er nog een 18 jarige miskoop bij zitten, die moet ik nog ff vervangen. Eerst even wat inkomsten genereren, sta -50k nu.
[..]
Overigens in me eerste wedstrijd 1-1 gespeeld tegen een bot-team![]()
![]()
.
Me middenveld was te beroerd, door een blessure en gebrek aan vorm. Zondag ff rechtzetten.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef rompompom het volgende:
Ik kan het me natuurlijk niet permitteren de Fortis award twee keer op rij te winnen.
Die staat gewoon in zn ava...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Waar is je award dan of wil je die niet in je ava?
Die zie ik ook. Net zoals bij mij een gifjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das knap ik zie bij hem altijd all1 een groot wit vraagteken in een blauw vierkantje.
Dan moet je minder vaak op esc rammen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das knap ik zie bij hem altijd all1 een groot wit vraagteken in een blauw vierkantje.
Bij jou en andere zie ik gewoon de ava all1 niet bij rpp.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zie ik ook. Net zoals bij mij een gifje![]()
en nu naar huis...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je minder vaak op esc rammen..
Doe es ctrl + F5, dat ververst een pagina vanaf de server ipv vanuit het geheugen van je computer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij jou en andere zie ik gewoon de ava all1 niet bij rpp.
[..]Dat gebruik ik niet eens.
*fap* *fap* *fap*quote:17 years and 9 days
Winger = excellent
Scoring = excellent
Passing between inadequate and solid
Playmaking <= weak
Defending <= weak
Goalkeeping <= weak
Kan je op zulke spelers nog wel dikke winst maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef rompompom het volgende:
Damn, wat je af en toe tegenkomt ook. Deze kwam ik tegen op de TC, afgelopen zondag verkocht:
[..]
*fap* *fap* *fap*!
Verkocht voor 4.365.000.
Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe es ctrl + F5, dat ververst een pagina vanaf de server ipv vanuit het geheugen van je computer.
Als je ze opleidt in je YA blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Kan je op zulke spelers nog wel dikke winst maken?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je ze opleidt in je YA blijkbaar wel.
Dat is ook weer het probleem van een Web-Icon en een Forum-Icon. Om de een of andere reden neemt hij het web-icon niet...quote:
Ik heb het gevonden. Je moet even naar "opties" gaan (van het forum). Daar moet je naar het tweede tabblad gaan ("weergave"). En dan moet je de allerlaatste optie even op "ja" zetten ("voorkeur voor usericons omkeren?").quote:
Top! Bedankt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Je moet even naar "opties" gaan (van het forum). Daar moet je naar het tweede tabblad gaan ("weergave"). En dan moet je de allerlaatste optie even op "ja" zetten ("voorkeur voor usericons omkeren?").
Of je neemt weer wat rij lessen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:47 schreef The_Hives het volgende:
rot op sneeuw, ik wil morgenochtend gewoon veilig gas kunnen geven
droom lekker verderquote:Even kijken of dit topic nog werkt in het weekend
Sneeuw is mooi man! En tegen kou kan je je kledenquote:
Ik ben voor mezelf niet bang, maar voor mn mede-weggebruikers die dan als trutten gaan rijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of je neemt weer wat rij lessen.
[..]
Hoop doet leven, zeker als je het op de wc doetquote:droom lekker verder
[..]
riep jequote:
je bedoeld?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef The_Hives het volgende:
ik zal jullie trouwens voor zijn:
Ajax
Ach ja, dit jaar vernaggelen ze het zes weken later dan normaal (december). Toch zes weken winst geboekt ten opzichte van voorgaande jaren, misschien dat we over vier jaar weer kampioen worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef The_Hives het volgende:
ik zal jullie trouwens voor zijn:
Ajax
City of United?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, we gaan het weer over voetbal hebben: Manchester.
We?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, dit jaar vernaggelen ze het zes weken later dan normaal (december). Toch zes weken winst geboekt ten opzichte van voorgaande jaren, misschien dat we over vier jaar weer kampioen worden..
,
,
.
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We?
Je bent zelf speler van Ajax?
Ik kom bij flexwebhosting uit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Ze moeten gewoon die hele competitie met die ongelooflijk dramatische arbitrage afschaffen.
Trouwens.. www.fokhattrick.org werkt
echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kom bij flexwebhosting uit?
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had alleen fokhattrick.org doorgelinkt in plaats van www.fokhattrick.org
toppiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.
Edit: Done.
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gisteren op tv dat AC Milan van de zomer 40 tot 45 mil over heeft voor Suarez
tsja je zorgt er zelf natuurlijk wel voor dat je in die positie terecht komt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegeven
Maar goed.. misschien kunnen we stiekem die blinde grensrechter sturen?
Hij gaat onder van basten dan ook steeds slechter spelen maar of dat aan hem ligt of aan wat anders? Ik vond ze gisteren op VI anders best rëeel over komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegeven
Maar goed.. misschien kunnen we stiekem die blinde grensrechter sturen?
Uiteraard.. Je had in 10 minuten al 2-0 voor kunnen staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja je zorgt er zelf natuurlijk wel voor dat je in die positie terecht komt..
Geen idee of het aan van basten ligt. Ik heb het idee dat de beste mannen erin staan. Op momenten is de inzet ook goed, maar het voetbal blijft gewoon achter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij gaat onder van basten dan ook steeds slechter spelen maar of dat aan hem ligt of aan wat anders? Ik vond ze gisteren op VI anders best rëeel over komen.
Die blessure is niet zo heel erg, grote kans dat die +1 volgende week weer gewoon inzetbaar is. Rode kaart is jammer, kost je 28 minuten training voor die spelerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef neilpad het volgende:
Destroyers 5 – 2 Geldrop (218549525)
Wat een schoppartij had ik vanavond weer in Italië. Drie geel, een rood en twee blessures.
Het is vrij hoog, maar niet abnormaal.. Gemiddeld zul je ieder seizoen al snel tot zo'n 12-16 blessures uitkomen. Veelal een pleister, +1 of +2, dus snel/meteen weer inzetbaar. Als je het je financieel kunt veroorloven is het wel aan te raden om een paar fysiotherapeuten in dienst te nemen. Dat verkleint de kans op blessures enigszinsquote:Is het normaal dat je elke week een blessure oppikt als je op 100% traint?
Nee. het kan helpen om één fysio in dienst te nemen, die verkleinen het risico op blessures.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef neilpad het volgende:
Destroyers 5 – 2 Geldrop (218549525)
Wat een schoppartij had ik vanavond weer in Italië. Drie geel, een rood en twee blessures.
Is het normaal dat je elke week een blessure oppikt als je op 100% traint?
als je anita opstelt en lindgren op de bank zet snap je t volgens mij niet helemaal. Net als de jong in de spitsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Uiteraard.. Je had in 10 minuten al 2-0 voor kunnen staan.
[..]
Geen idee of het aan van basten ligt. Ik heb het idee dat de beste mannen erin staan. Op momenten is de inzet ook goed, maar het voetbal blijft gewoon achter.
Zoals ik al zei in de chat. Volgens mij 2% voor eigen club en 3% voor vorige club. Dit is een tijdje geleden ook voorbij gekomen maar ik kan het maar nooit onthouden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:46 schreef MrMoon het volgende:
Weet iemand toevallig ook hoeveel % je aan vorige club geld ontvangt bij de doorverkoop van een jeugdspeler die geen wedstrijd in je eerste elftal heeft gespeeld?
Ik heb ook zelden blessures. Ik train 15% conditie en 100% intensiteit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:59 schreef drummerdude het volgende:
Hoeveel procent trainen jullie?
Ik heb nooit blessures namelijk, en ik train 50% fitness, 70% intensiteit.
En over dat sneeuw en 5 uur, ik loop kranten, dus fiets om 5 uur over de straten heen, dan is zon toch wat lekkerder![]()
Jawel. Ik heb daar pas ergens een onderzoek van voorbij zien flitsen bij hag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:19 schreef Flappekz het volgende:
100% intensiteit, 15% conditie, 1 fysio ... en regelmatig blessures.
Het nut van fysios was toch nog niet aangetoond?
Ik lees het nu op hagonline inderdaad...Zijn daar procentuele verschillen van bekend?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb daar pas ergens een onderzoek van voorbij zien flitsen bij hag.
Ja. Die had ik gezien in dat onderzoek wat op het hag-forum voorbij kwam, maar ik zou zo niet meer weten waar ik die kan vinden, sorry.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik lees het nu op hagonline inderdaad...Zijn daar procentuele verschillen van bekend?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens.. www.fokhattrick.org werkt
No problem!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Die had ik gezien in dat onderzoek wat op het hag-forum voorbij kwam, maar ik zou zo niet meer weten waar ik die kan vinden, sorry.
Misschien ook bij het IRC verhaal even toevoegen dat de chat nu ook rechtstreeks via de fedsite te bereiken isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.
Edit: Done.
Ik zal het stukje tekst in ieder geval gaan aanpassen. Maar dat doe ik wel als ik thuis ben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien ook bij het IRC verhaal even toevoegen dat de chat nu ook rechtstreeks via de fedsite te bereiken is
Moederclub-geld is altijd 2%. Vorige-club geld kan oplopen tot 3%, gezien de speler geen wedstrijd voor jou heeft gespeeld zal dat echter 0 zijn denk ik. Misschien dat er op HAG of een andere site iets over te vinden is..quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:46 schreef MrMoon het volgende:
Weet iemand toevallig ook hoeveel % je aan vorige club geld ontvangt bij de doorverkoop van een jeugdspeler die geen wedstrijd in je eerste elftal heeft gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moederclub-geld is altijd 2%. Vorige-club geld kan oplopen tot 3%, gezien de speler geen wedstrijd voor jou heeft gespeeld zal dat echter 0 zijn denk ik. Misschien dat er op HAG of een andere site iets over te vinden is..
Vanmiddag weer bekeren.. O wacht, ik ben vorige week uitgeschakeldVoor een jeugdspeler krijg je volgens mij gewoon de volle 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moederclub-geld is altijd 2%. Vorige-club geld kan oplopen tot 3%, gezien de speler geen wedstrijd voor jou heeft gespeeld zal dat echter 0 zijn denk ik. Misschien dat er op HAG of een andere site iets over te vinden is..
Vanmiddag weer bekeren.. O wacht, ik ben vorige week uitgeschakeldVorige clubgeld is volgens mij afhankelijk van de wedstrijden die de speler bij de volgende club speelt en kan oplopen tot 4%:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:0 matches 0%
1 matches 0,25%
2 matches 0,5%
3 matches 1,0%
4 matches 1,5%
5 matches 2,0%
7 matches 2,5%
10 matches 3,0%
20 matches 3,5%
40 matches 4,0%
quote:De moederclub neemt altijd 2% van de verkoopprijs. Als jij de moederclub bent, ontvang je altijd 2%, elke keer dat de speler verkocht wordt.
Het bedrag voor de vorige club bedraagt altijd 3% van de verkoopprijs. Als jij de vorige club bent, hangt de hoeveelheid geld die je ontvangt af van het aantal wedstrijden die de speler voor jouw team heeft gespeeld.
Bij de verkoop van een jeugdspeler word jij niet beschouwd als vorige club. Wordt hij daarna echter doorverkocht, dan word je wel beschouwd als vorige club, op voorwaarde dat hij minimaal één wedstrijd voor je hoofdteam heeft gespeeld.
Dat kan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Ook een idee om het linkje naar dat gouden schoen overzicht in de OP te zetten?
Die 3% vorige clubgeld is wat je inlevert als je zelf een speler verkoopt. Als die dan weer doorverkocht wordt door de nieuwe eigenaar, komt die tabel van mij in het spel. Het aantal wedstrijden gaat dus om het aantal wedstrijden bij de nieuwe eigenaar.quote:
Bij pressie gebeurd er volgens mij zo weinig mogelijk. Tenminste dat ik een beetje mij ervaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Vanmiddag kansloos uit de beker. Weet alleen niet of ik moet counteren of pressie moet spelen. Wil eigenlijk zo min mogelijk tegengoals en zo weinig mogelijk blessures/kaarten.
Blessures heb je weinig invloed op, behalve misschien een fysio inhuren...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Vanmiddag kansloos uit de beker. Weet alleen niet of ik moet counteren of pressie moet spelen. Wil eigenlijk zo min mogelijk tegengoals en zo weinig mogelijk blessures/kaarten.
Ik zie het staan in de regels inderdaad.. Eerlijk gezegd nooit op gelet, maar het staat er echt (tot 4%). Niet bepaald logisch gezien wat de 'verkoper' inlevert (3%), er zal echter wel een gedachte achter zitten..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die 3% vorige clubgeld is wat je inlevert als je zelf een speler verkoopt. Als die dan weer doorverkocht wordt door de nieuwe eigenaar, komt die tabel van mij in het spel. Het aantal wedstrijden gaat dus om het aantal wedstrijden bij de nieuwe eigenaar.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef Lyzio het volgende:
Om even terug te komen op de vraag van de vorige pagina. Ik train 15% conditie met een trainingsintensiteit van 100%. Mij lijkt 50% conditie wel erg veel...
Ik ook, ik gooi het op pressie om het aantal kansen iig terug te dringen! Grotendeels b-team opgesteld, behalve m'n verdedigers voor wat extra ervaringspunten en 4-4-2 ipv 3-5-2 om de schade nog wat extra te beperken! Met een 0-3/0-4 verlies zonder blessures ben ik tevreden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Yeahquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]Hattrick #307: Met site en IRC...
P^3 dus. PIC, Press and Prayquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik gooi het op pressie om het aantal kansen iig terug te dringen! Grotendeels b-team opgesteld, behalve m'n verdedigers voor wat extra ervaringspunten en 4-4-2 ipv 3-5-2 om de schade nog wat extra te beperken! Met een 0-3/0-4 verlies zonder blessures ben ik tevreden.
Ja PIC'en doe ik denk ik maar niet, aankomende zondag zou ik moeten winnen normaal gesproken, volgende week zondag speel ik tegen een BOT. Aangezien het leiderschap van m'n trainerT niet echt je-van- het is, waardoor ik een goede ts toch niet vasthoudt, houd ik liever m'n supporters iets tevredener.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
P^3 dus. PIC, Press and Pray
Soms is het geluk gewoon met jequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef foetre het volgende:
Ik dacht ga ff een opstelling maken voor me jeugd want moet vandaag tegen DE NOOTJES spelen.
Is de wedstrijd al gespeeld en heb ik al 2-0 gewonnen.En dat met een hoger mid die ik de laatste weken uberhaubt heb gehad met de jeugd
quote:TeamMiniKoekje - FC RKDEO A1 2 - 1
Als je geduld hebt t/m 9-2-09quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:36 schreef rompompom het volgende:
Verdammt mal, ik moet ook nog een Youth Friendly. Anyone? ID=1675
20% en 100%quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:59 schreef drummerdude het volgende:
Hoeveel procent trainen jullie?
Ik heb nooit blessures namelijk, en ik train 50% fitness, 70% intensiteit.
Ow ja dat verklaart een hoop. Kranten lopen met sneeuw is idd klote!quote:En over dat sneeuw en 5 uur, ik loop kranten, dus fiets om 5 uur over de straten heen, dan is zon toch wat lekkerder![]()
die wissels waren niet tackties bedoeld hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En geen blessures aan beide kanten.
Oh possie: je wissels hebben niet gewerkt.
iddquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
100% intensiteit en 15% conditie hoop ik dan toch.
Welkom!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:25 schreef Clesar03 het volgende:
Heb na een jaar weg te zijn maar besloten op toch weer opnieuw te beginnen op Hattrick
Ja dat weet ik.Ga je het een beetje opgeven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:29 schreef -SG- het volgende:
Wehehe Foetre, ik heb nog bij jou in de competitie gezeten.
Ja. Even een (aantal) tussenseizoen(en) draaien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.Ga je het een beetje opgeven?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Even een (aantal) tussenseizoen(en) draaien.
Ach, ik ga van het geld wat ik van de transfers krijg 17 jarige goede middenvelders kopen. En als ik er over een jaartie of 2 weer zin in krijg heb ik tenminste een leuk teampjequote:
Krijg je daar geen waarschuwing van vooraf?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Hé verdomme, is mijn supporter afgelopen op HattrickIk hoop wel dat ie mijn shirtjes bewaard heeft, want daar heb ik me mottig op gewerkt.
Dat zou bij mij ook een hoop werk weggooienquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Hé verdomme, is mijn supporter afgelopen op HattrickIk hoop wel dat ie mijn shirtjes bewaard heeft, want daar heb ik me mottig op gewerkt.
Jawel. Maar dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg je daar geen waarschuwing van vooraf?
Als het goed is worden dat soort dingen in ieder geval een tijd bewaard. Net als je persberichten en gastenboekberichten enzo..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Als je je nou nog even inschrijft voor de Fok!Cupquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef Clesar03 het volgende:
Het schijnt dat ik een oefenwedstrijd moet plannen, iemand die wil?
Klopt ik heb het ook een keer gehad en toen ik eenmaal weer supporter was had ik alles weer terug zoals t was!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als het goed is worden dat soort dingen in ieder geval een tijd bewaard. Net als je persberichten en gastenboekberichten enzo..
Idd. Al heb ik inm VEEL te weinig bookmarks om de Fok!Cup updates straks makkelijker te makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je je nou nog even inschrijft voor de Fok!Cup![]()
En als je voor vandaag nog één moet regelen zou ik het even via de oefenpot doen!
hoe moet dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je je nou nog even inschrijft voor de Fok!Cup![]()
En als je voor vandaag nog één moet regelen zou ik het even via de oefenpot doen!
Even naar uitdagingen gaan op hattrick in je menu! Dan staat er wel iets van 'toevoegen aan oefenpot'quote:
eeeuuhhhh...spelen we niet allemaal tegen hattrickers?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef drummerdude het volgende:
Nog 9 minuten, ik speel tegen een hattricker![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef drummerdude het volgende:
Nog 9 minuten, ik speel tegen een hattricker![]()
scherpquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
eeeuuhhhh...spelen we niet allemaal tegen hattrickers?
Nee, het is geen Fok!Cup.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef drummerdude het volgende:
Is het Fok! Cup dan? (En nee, ik heb daar niet echt opgelet)
ach je vangt wel wat geld, gewoon een hoop goede jonkies kopen en je kan rustig opbouwenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef -SG- het volgende:
Weetje wat het stomme is. Wil ik net gaan stoppen, heb ik alles op de TL gegooid, drijg ik het spelletje weer interresant te vinden
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef foetre het volgende:
Kut hattrick![]()
Kut ME![]()
Maak je een opstelling waar je opzeker mee moet verliezen win je gewoon met 4-3 na 0-2 achter gestaan te hebben![]()
Heldquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
Als straf heb ik z'n Nederlandse U-20 4+ getrapt,! Had-ie voor 7 mln gekocht.
.
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
.
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
.
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
eeeuuhhhh...spelen we niet allemaal tegen hattrickers?
alhoewel, HO, geef aan dat ik mogenlijk een kans hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:27 schreef Xummon het volgende:
volgende tegenstander in de beker is F.C.Harrie-Barrie (div V)
denk dat dit ook het eindstadium voor mij is
IRC stuk is aangepast in de OP.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien ook bij het IRC verhaal even toevoegen dat de chat nu ook rechtstreeks via de fedsite te bereiken is
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
IRC stuk is aangepast in de OP.
En ik heb ook de FOK! Gouden Schoen Winnaar ding.quote:
Hij is inderdaad wel erg leeg hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik heb ook de FOK! Gouden Schoen Winnaar ding.
[ afbeelding ]
Die zet ik ook even in de OP bij de rest. Hij is dan wel leeg maar goed...
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat erg vind.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel erg leeg hoor
ik ook niet..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat erg vind.
Doe je nog even mee met de Fok! Cup? Je moet toch je trainingswedstrijden gaan spelen en dan heeft het nog een soort van 'uitdaging' ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:48 schreef -SG- het volgende:
Ja hoor, verloren.
Ach wat boeid het eigenlijk. Morgen toch een heel nieuw team.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef foetre het volgende:
Kut hattrick![]()
Kut ME![]()
Maak je een opstelling waar je opzeker mee moet verliezen win je gewoon met 4-3 na 0-2 achter gestaan te hebben![]()
Die is ruim op tijd weer fit voor ronde 2 van de U-20 Wereldbeker (waar Nederland zich voor gekwalificeerd heeft). Nu alleen hopen dat 'ie er geen vormdip aan over houdt.. Hij is niet onbelangrijk voor de huidige U-20quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
3-1 verloren, reteslecht. Ook wel een beetje genaaid, maar toch..
.
.
quote:Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: goed
Positiespel: slecht
Vleugelspel: matig
Passen: waardeloos
Scoren: matig
Spelhervatting: waardeloos
Dan wil ik niet weten wat die penaltynemers van hem voor skills hadden als die keeper ze stopt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Die is ruim op tijd weer fit voor ronde 2 van de U-20 Wereldbeker (waar Nederland zich voor gekwalificeerd heeft). Nu alleen hopen dat 'ie er geen vormdip aan over houdt.. Hij is niet onbelangrijk voor de huidige U-20
Oja, vanmiddag m'n friendly na strafschoppen gewonnen. 3-3 na 90 minuten, 3-3 na 120 minuten. 6-8 na strafschoppen en jeugdspelers/trainees Yoeri Crijnen en Matthys Remmerswaal benutten hun penalty. Daarnaast heeft Abe Lenstra dankzij de introductie van voorwaardelijke wissels zijn debuut mogen maken en bleek Trond Sollied een uitstekend penaltykiller (2 gestopt, ondanks/dankzij matig keepen/rampzalig spelhervatten)
Zoiets als openingsbod? Die van 1,2mln vernaggeld de transfervergelijking een beetje. Maar dit moet toch zeker wel overboden worden (ondanks zwak vorm en 'hoge' leeftijd/aantal dagen)quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor mensen die graag een openingsbod zetten:
15. Nicolae Băleanu (R) (224427784)
17 jaar en 88 dagen, volgende verjaardag: 28-02-2009
[..]
quote:
Ik ga ervan uit dat die 200k zal opleveren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zoiets als openingsbod? Die van 1,2mln vernaggeld de transfervergelijking een beetje. Maar dit moet toch zeker wel overboden worden (ondanks zwak vorm en 'hoge' leeftijd/aantal dagen)
[..]
Heb me aangemeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe je nog even mee met de Fok! Cup? Je moet toch je trainingswedstrijden gaan spelen en dan heeft het nog een soort van 'uitdaging' ook
Of had ik je dat al gevraagd en had je iets anders?
En bedankt hequote:
ik neem aan dat je gewoon met je b-team speelde..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En bedankt he
Mijn back +3 en mijn linkshalf +2! Wat doe je me aanWel 6-0 gewonnen though
Voor zover als het kon wel. Ik zit niet zo dik in mijn trainees. Zodoende moest ik ook twee basisspelers opstellen. En juist die twee raken geblesseerd. Hattrick is a bitchquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gewoon met je b-team speelde..
Ik volg dat echt totaal niet, de nationale teams. Ik vind het eerlijk gezegd ook lulliger voor m'n tegenstander dan voor het U21. Volgens mij ging hij er ook meer dan 10 dokters tegenaan smijten...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is ruim op tijd weer fit voor ronde 2 van de U-20 Wereldbeker (waar Nederland zich voor gekwalificeerd heeft). Nu alleen hopen dat 'ie er geen vormdip aan over houdt.. Hij is niet onbelangrijk voor de huidige U-20
tsja.. das lullig..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor zover als het kon wel. Ik zit niet zo dik in mijn trainees. Zodoende moest ik ook twee basisspelers opstellen. En juist die twee raken geblesseerd. Hattrick is a bitch
Ik had nog zo gezegd dat het een friendly was, ik moet toch wat gaan trainen op geheugen/IQquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En bedankt he
Mijn back +3 en mijn linkshalf +2! Wat doe je me aanWel 6-0 gewonnen though
quote:Nieuwe supporter
Clesar03 is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
quote:PIJNO CITY SIDE
Fans van RKDEO
Supportersclub: 1 593 leden
Stemming supporters: geïrriteerd
Seizoensverwachting: we horen in de top 4 thuis
quote:RKDEO -
ac Mapampa 0 - 4 (geïrriteerd) We zijn aan elkaar gewaagd.
Die tiefus beker ook altijd!quote:Fan updates
05-02-2009: (2/38) -4
02-02-2009: (2/38) +1
29-01-2009: (1/38) -1
26-01-2009: (1/38) -2
22-01-2009: (16/37) -5
Aan de andere kant draaien ze ook altijd weer snel bij! Maar ik volg ze nog steeds niet helemaal over het algemeen, de fans denken er meer dan de helft van de keren anders over dan ik zelf!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:14 schreef Outpost76 het volgende:
Het gaat lekker met mn fan mood.Ik ben blij dat ik geen pic heb gespeeld gisteren.
![]()
[..]
Die tiefus beker ook altijd!Door zo iets ga ik wel twijfelen of ik niet met mn A team met B trainies had moeten gaan spelen. Had ik door geweest naar de volgende ronde en waren mn fans niet zo pissed off geweest. Dan vlieg je er uit tegen een sterkere tegenstander vinden ze het ook minder erg. Iets om te onthouden voor volgend seizoen.
quote:Ik vind dat je evt moet kunnen aangeven of je wel in de beker WIL spelen.
Ik vind dat bij draaien wel tegenvallen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant draaien ze ook altijd weer snel bij! Maar ik volg ze nog steeds niet helemaal over het algemeen, de fans denken er meer dan de helft van de keren anders over dan ik zelf!
ach die 1 of 2 ton die ik krijg voor 1 of 2 rondes beker kan ik wel missen.quote:Ik denk dan wel weer dat je in de beker meer verdient dan dat je anders zou verdienen zonder beker, maar met dolgelukkige supporters
Als jij ieder seizoen je B trainies verkoopt maak je er idd niet veel geld mee. Ik train mn B team trainies tot er 1 hoog genoeg is om bij mn A team niet teveel achteruit te gaan in mn stats en dan verkoop ik er 1 uit mn A team. Zo verdien ik miljoenen en dat gaat je niet lukken in de beker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:22 schreef RemCOW het volgende:
Ik zorg altijd dat ik geen trainees meer heb voordat ik aan de beker begin en kan ik altijd mijn a-team opstellen. Beker levert veel meer op dan trainees verkopen als je een beetje ver komt. Al zal ik dit seizoen volgende week uitgeschakeld worden vrees ik
foutje bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
De link in de OP naar de statistieken klopt btw ook niet, hij doet hier niks iig! Wel als ik FOK in kleine letters zet!!
Yes, gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
foutje bedankt
Werk m ff bij in de op dan?
Op een gegeven moment trek je dat toch niet meer voordat er 1 goed genoeg is voor het A-team? Ik kan mijn trainees in ieder geval niet tot reusachtig optrainen, want dat is toch bijna wel nodig voor mijn A-team.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij ieder seizoen je B trainies verkoopt maak je er idd niet veel geld mee. Ik train mn B team trainies tot er 1 hoog genoeg is om bij mn A team niet teveel achteruit te gaan in mn stats en dan verkoop ik er 1 uit mn A team. Zo verdien ik miljoenen en dat gaat je niet lukken in de beker.
Ik heb een andere tactiek. Ten eerste zou het voor het veel te duur voor mij zijn om zulke goede b-spelers te hebben wat betreft loon. Verder koop ik hele jonge 17 jarige spelers waarmee ik verwacht ongeveer 20.000-30.000 per week te ontvangen als ik ze train en weer verkoop. Bijvoorbeeld ik koop eentje voor 100.000, verwacht aan de hand van zijn loon dat deze in 5 weken weer een skill omhoog gaat en te verkopen voor 200.000. Doe dit keer 3 heb je aan aardig inkomsten bron per seizoen. En dan nog mijn 2 vleugelspelers die ik 1x per 2 seizoenen vervang en ook nog wat voor ontvang. Zo heb ik in 2 seizoenen voor miljoenen mijn hele linie weer kunnen verbeterenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
Als jij ieder seizoen je B trainies verkoopt maak je er idd niet veel geld mee. Ik train mn B team trainies tot er 1 hoog genoeg is om bij mn A team niet teveel achteruit te gaan in mn stats en dan verkoop ik er 1 uit mn A team. Zo verdien ik miljoenen en dat gaat je niet lukken in de beker.
Dat ligt er natuurlijk aan hoe hoog je ze inkoopt maar ik snap inm jullie probleem. Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Op een gegeven moment trek je dat toch niet meer voordat er 1 goed genoeg is voor het A-team? Ik kan mijn trainees in ieder geval niet tot reusachtig optrainen, want dat is toch bijna wel nodig voor mijn A-team.
het verkapte daytraiden dus.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:45 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik heb een andere tactiek. Ten eerste zou het voor het veel te duur voor mij zijn om zulke goede b-spelers te hebben wat betreft loon. Verder koop ik hele jonge 17 jarige spelers waarmee ik verwacht ongeveer 20.000-30.000 per week te ontvangen als ik ze train en weer verkoop. Bijvoorbeeld ik koop eentje voor 100.000, verwacht aan de hand van zijn loon dat deze in 5 weken weer een skill omhoog gaat en te verkopen voor 200.000. Doe dit keer 3 heb je aan aardig inkomsten bron per seizoen. En dan nog mijn 2 vleugelspelers die ik 1x per 2 seizoenen vervang en ook nog wat voor ontvang. Zo heb ik in 2 seizoenen voor miljoenen mijn hele linie weer kunnen verbeteren.
Trek er eens op uit zou ik bijna willen zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoe hoog je ze inkoopt maar ik snap inm jullie probleem. Daar had ik nog niet aan gedacht.
[..]
het verkapte daytraiden dus.![]()
Goed bezig ik heb all1 niet zo veel zin er zoveel tijd in te stoppen. Ik speel ook nog andere online spellen en daar ben iuk al zoveel tijd aan kwijt.
Skill-tradenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoe hoog je ze inkoopt maar ik snap inm jullie probleem. Daar had ik nog niet aan gedacht.
[..]
het verkapte daytraiden dus.![]()
Goed bezig ik heb all1 niet zo veel zin er zoveel tijd in te stoppen. Ik speel ook nog andere online spellen en daar ben iuk al zoveel tijd aan kwijt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Trek er eens op uit zou ik bijna willen zeggen
En daytraden kan dus niet meer, want je spelers moeten gespeeld hebben voor je ze op de TL kunt gooienquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Skill-traden
Daytraden is kopen en meteen weer doorverkopen, veelal zonder ooit een wedstrijd te hebben gespeeld. Je kunt met beide vormen veel geld verdienen, eerlijk gezegd vind ik daar niet zoveel aan. Ik train spelers liever meerdere levels/skills op en probeer met die inkomsten m'n team structureel te verbeteren. Geeft me persoonlijk veel meer voldoening, ook al gaat het wat langzamer.
owjaquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Skill-traden
Daytraden is kopen en meteen weer doorverkopen, veelal zonder ooit een wedstrijd te hebben gespeeld. Je kunt met beide vormen veel geld verdienen, eerlijk gezegd vind ik daar niet zoveel aan. Ik train spelers liever meerdere levels/skills op en probeer met die inkomsten m'n team structureel te verbeteren. Geeft me persoonlijk veel meer voldoening, ook al gaat het wat langzamer.
Klopt. Nu beperkt tot 28 spelers per week, waarbij dan ook meteen sportieve prestaties er onder zouden (kunnen) lijden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En daytraden kan dus niet meer, want je spelers moeten gespeeld hebben voor je ze op de TL kunt gooien
Dat wil ik dan weer niet wetenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik trek er genoeg uit zou ik dan bijna willen zeggen
Klopt maar meestal stegen ze pas na 1 wedstrijd spelen en dus kan je ze dan 1x tekoop zetten. Dus het kan nog steeds. All1 is het niet echt zo dat je ze donderdag kan kopen en vrijdag weer op de tl kan zetten. Het is meer WeekTraden geworden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En daytraden kan dus niet meer, want je spelers moeten gespeeld hebben voor je ze op de TL kunt gooien
Daytraden was spelers zonder training voor een hogere prijs te verkopen. Iemand laten poppen door middel van 1 training heet gewoon Skilltrading.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar meestal stegen ze pas na 1 wedstrijd spelen en dus kan je ze dan 1x tekoop zetten. Dus het kan nog steeds. All1 is het niet echt zo dat je ze donderdag kan kopen en vrijdag weer op de tl kan zetten. Het is meer WeekTraden geworden.
TMI dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat wil ik dan weer niet weten
Ik ook maar ik heb t financieel niet ruim genoeg daar voor. Wilde t afgelopen zomer al doen maar dat ging dus niet door.quote:Wanneer wordt het weer eens tijd om te meeten? Ik zou er eventueel wel mijn huis wel voor ter beschikking willen stellen.
Maar een gedeelte van het geld dat je krijg is toch ook afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden die een speler bij je speelt? Dan moet je dus wel goeie klappers maken om er echt mee te verdienen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar meestal stegen ze pas na 1 wedstrijd spelen en dus kan je ze dan 1x tekoop zetten. Dus het kan nog steeds. All1 is het niet echt zo dat je ze donderdag kan kopen en vrijdag weer op de tl kan zetten. Het is meer WeekTraden geworden.
Pfff al die namen voor zo een klein verschil.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daytraden was spelers zonder training voor een hogere prijs te verkopen. Iemand laten poppen door middel van 1 training heet gewoon Skilltraining.
Daytrading is dus gewoon onmogelijk.
Min of meer skill-traden. Ik zoek wel spelers die ik niet om de 3 weken hoef te vervangen, dat kost me teveel tijd. Ik zorg er voor dati k een speler heb die ik 8 weken moet trainen, dan nog wel 17 jaar is, en daarvoor een prijs betaal dat ik dus die 20/30k per week pakquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Skill-traden
Daarom teveel moeite voor een klein beetje geld. Al zou t wel kunnen oplopen als je er 5 per week hebt maar goed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar een gedeelte van het geld dat je krijg is toch ook afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden die een speler bij je speelt? Dan moet je dus wel goeie klappers maken om er echt mee te verdienen.
Definitiefquote:
Moeten we eens een keer plannen en we kunnen toch allemaal zelf wat spulletjes meebrengen? Je hoeft toch niet zelf voor alle kosten op te draaien.quote:[..]
Ik ook maar ik heb t financieel niet ruim genoeg daar voor. Wilde t afgelopen zomer al doen maar dat ging dus niet door.
Dat had ik ook al voorgesteld. Maar als het kan richting Augustus of zo. Ik heb er pas een meet opzitten namelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Definitief
[..]
Moeten we eens een keer plannen en we kunnen toch allemaal zelf wat spulletjes meebrengen? Je hoeft toch niet zelf voor alle kosten op te draaien.
moet je een half jaar bijkomen van een meet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat had ik ook al voorgesteld. Maar als het kan richting Augustus of zo. Ik heb er pas een meet opzitten namelijk.
Jammer valt me wel een beetje van je tegenquote:
Dat is waar dat zei RealBizkit666 ook al laatst.quote:Moeten we eens een keer plannen en we kunnen toch allemaal zelf wat spulletjes meebrengen? Je hoeft toch niet zelf voor alle kosten op te draaien.
Als je een speler koopt voor 700k, je traint 1 keer en is daarna 1200k waard. Dan verdien je ongveer 250k aan die speler.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar een gedeelte van het geld dat je krijg is toch ook afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden die een speler bij je speelt? Dan moet je dus wel goeie klappers maken om er echt mee te verdienen.
Dat niet. Maar ik moet meestal altijd een eindje rijden en helaas groeit het geld me ook niet op de rug.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet je een half jaar bijkomen van een meet?
zal vast een meet van een darkroom topic zijn geweest..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet je een half jaar bijkomen van een meet?
een meet in Groningenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer valt me wel een beetje van je tegen
[..]
Dat is waar dat zei RealBizkit666 ook al laatst.
Ff plannen dus. Het is nl wel weer eens tijd voor een meet en zeker in de randstad! Ze waren altijd zo ver weg de laatste tijd.
HAG-meet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zal vast een meet van een darkroom topic zijn geweest..
Plankgas heen en terug = 4x tanken = 200 euro brandstof.quote:
tijd voor het nieuwe rijden dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Plankgas heen en terug = 4x tanken = 200 euro brandstof.
quote:
kijk dat scheelt meteen al weer..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal met zuinig rijden Leeuwarden heen en terug op 1 tank.
Je kan ook met de trein komen ik heb de rampstadrail halte voor mn deur!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal met zuinig rijden Leeuwarden heen en terug op 1 tank.
Het woordje trein alleen al...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan ook met de trein komen ik heb de rampstadrail halte voor mn deur!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd dat het een friendly was, ik moet toch wat gaan trainen op geheugen/IQ
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen in jouw huis passen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Mocht het bij mij thuis zijn, dan is het sowieso niet in Groningen
Nog nooit van blijven slapen gehoord?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het woordje trein alleen al...
Als je wilt dat ik om 22.00 naar huis ga dan moet ik dat zeker doen...
ik ga dan wel bij je geile buuf slapenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van blijven slapen gehoord?
dat is nog steeds van donderdag op vrijdag. Die melding op dinsdag zal geen stijging zijn van een spelers stat lijkt me zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer zijn de trainingen eigenlijk. Want volgens mij is dat veranderd. Normaal waren ze van donderdag op vrijdag, maar ik kreeg nu al een melding op dinsdag (?)
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga dan wel bij je geile buuf slapen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat is nog steeds van donderdag op vrijdag. Die melding op dinsdag zal geen stijging zijn van een spelers stat lijkt me zo.Eerder 1 van ervaring of een daling.
Als Paula komt en ook blijft slapen dan doe ik dat wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van blijven slapen gehoord?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als Paula komt en ook blijft slapen dan doe ik dat wel.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als Paula komt en ook blijft slapen dan doe ik dat wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |