Jammer valt me wel een beetje van je tegenquote:
Dat is waar dat zei RealBizkit666 ook al laatst.quote:Moeten we eens een keer plannen en we kunnen toch allemaal zelf wat spulletjes meebrengen? Je hoeft toch niet zelf voor alle kosten op te draaien.
Als je een speler koopt voor 700k, je traint 1 keer en is daarna 1200k waard. Dan verdien je ongveer 250k aan die speler.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar een gedeelte van het geld dat je krijg is toch ook afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden die een speler bij je speelt? Dan moet je dus wel goeie klappers maken om er echt mee te verdienen.
Dat niet. Maar ik moet meestal altijd een eindje rijden en helaas groeit het geld me ook niet op de rug.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet je een half jaar bijkomen van een meet?
zal vast een meet van een darkroom topic zijn geweest..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet je een half jaar bijkomen van een meet?
een meet in Groningenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer valt me wel een beetje van je tegen
[..]
Dat is waar dat zei RealBizkit666 ook al laatst.
Ff plannen dus. Het is nl wel weer eens tijd voor een meet en zeker in de randstad! Ze waren altijd zo ver weg de laatste tijd.
HAG-meet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zal vast een meet van een darkroom topic zijn geweest..
Plankgas heen en terug = 4x tanken = 200 euro brandstof.quote:
tijd voor het nieuwe rijden dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Plankgas heen en terug = 4x tanken = 200 euro brandstof.
quote:
kijk dat scheelt meteen al weer..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal met zuinig rijden Leeuwarden heen en terug op 1 tank.
Je kan ook met de trein komen ik heb de rampstadrail halte voor mn deur!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal met zuinig rijden Leeuwarden heen en terug op 1 tank.
Het woordje trein alleen al...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan ook met de trein komen ik heb de rampstadrail halte voor mn deur!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd dat het een friendly was, ik moet toch wat gaan trainen op geheugen/IQ
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen in jouw huis passen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Mocht het bij mij thuis zijn, dan is het sowieso niet in Groningen
Nog nooit van blijven slapen gehoord?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het woordje trein alleen al...
Als je wilt dat ik om 22.00 naar huis ga dan moet ik dat zeker doen...
ik ga dan wel bij je geile buuf slapenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van blijven slapen gehoord?
dat is nog steeds van donderdag op vrijdag. Die melding op dinsdag zal geen stijging zijn van een spelers stat lijkt me zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer zijn de trainingen eigenlijk. Want volgens mij is dat veranderd. Normaal waren ze van donderdag op vrijdag, maar ik kreeg nu al een melding op dinsdag (?)
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga dan wel bij je geile buuf slapen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat is nog steeds van donderdag op vrijdag. Die melding op dinsdag zal geen stijging zijn van een spelers stat lijkt me zo.Eerder 1 van ervaring of een daling.
Als Paula komt en ook blijft slapen dan doe ik dat wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van blijven slapen gehoord?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als Paula komt en ook blijft slapen dan doe ik dat wel.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als Paula komt en ook blijft slapen dan doe ik dat wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |