quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat veranderd.
Maar hoe wil je het dan doen als er meedere bekerhelden zijn?
Ja ok.. maar de cup begint volgende week woensdag en dan is de 3e ronde van de beker. Als er meer dan 2 mensen die 3e ronden halen, gaan er mensen afvallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na de 1e ronde houd in na de 1e poule fase. Dan zijn we dus minimaal 3 weken verder.
Ja hoor, dat trekt ie makkelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Waarom wilde ik trouwens moeilijk doen om het fokhattrick.org domein aan mezelf door te wijzen? Ik heb m nu gewoon doorgelinkt naar Gijs zijn webspace. Kan hij toch wel aan Gijs?
Het zal er met name mee te maken hebben met dat er zoveel teams meedoen dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat trekt ie makkelijk![]()
Ik meende dat de inschrijvingen voor de FokCup pas deze tijd begonnen en we in na seizoensronde 4 begonnen ? Is dat niet een beter idee, voor alle Fok!ers op niveau die nog wel een rondetje of 2 meedoen ?
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat trekt ie makkelijk![]()
Ik meende dat de inschrijvingen voor de FokCup pas deze tijd begonnen en we in na seizoensronde 4 begonnen ? Is dat niet een beter idee, voor alle Fok!ers op niveau die nog wel een rondetje of 2 meedoen ?
Ja, het zal inderdaad wel te maken hebben dat we een stuk meer deelnemers hebben (gister vrij, dus voor m'n geestelijke toestand is het maandag)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?
De hele opzet is nog niet bekend maar meestal spelen die een voor ronde. Vorige keer hadden we 4 bekerhelden en die speelde tegen elkaar om te bepalen wie er instromen kon. Het kan dus dan ook na 1 wedstrijd al afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat veranderd.
Maar hoe wil je het dan doen als er meedere bekerhelden zijn?
Tuurlijk wel anders kom je t seizoen erna toch in de knoop.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
De Fok!cup hoeft toch niet per se binnen 1 seizoen?
Ik ben net uit mijn andere league gestapt omdat het daar over meerdere seizoenen liep. Dat is gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
De Fok!cup hoeft toch niet per se binnen 1 seizoen?
Waarom wil je per se de cup koppelen aan de HT-seizoenen dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel anders kom je t seizoen erna toch in de knoop.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
EDIT- ik ben volgens mij weer eens de enige....nevermind dus!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zal er met name mee te maken hebben met dat er zoveel teams meedoen dit seizoen.
Klopt en vorig seizoen begonnen we eigenlijk te laat. We hadden helemaal geen tijd voor evt inhaal wedstrijden of verplaatsingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?
Aangezien MrMoon Internet problemen heeft sinds Zondag avond weet ik niet of we het allemaal wel rond krijgen voor volgende week maar hou er iig wel rekening mee met het aannemen van eventuele friendlies.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het zal inderdaad wel te maken hebben dat we een stuk meer deelnemers hebben (gister vrij, dus voor m'n geestelijke toestand is het maandag)![]()
Nou ja, voor de Uefa! lijkt het me volgende week sowieso niet heel veel problemen opleveren denk ik
Nee ok.. Dat er wel over nagedacht wordtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De hele opzet is nog niet bekend maar meestal spelen die een voor ronde. Vorige keer hadden we 4 bekerhelden en die speelde tegen elkaar om te bepalen wie er instromen kon. Het kan dus dan ook na 1 wedstrijd al afgelopen zijn.
Je kunt ook kleinere poules en alleen maar de nummer 1 door laten gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef pekel het volgende:
Misschien alleen maar KO-rondes, en dan de uitvallers in een verliezerscompetitie gooien.
Natuurlijk wordt daar over na gedachtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee ok.. Dat er wel over nagedacht wordt
Wel tof dat je dan sneller een bekerheld bent
Tot nu toe krijgen we de afgelopen seizoenen all1 maar complimenten over de opzet. Die willen we dus voorlopig handhaven. Als je het tot na ronde 2 overleeft mag je knock out spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef pekel het volgende:
Misschien alleen maar KO-rondes, en dan de uitvallers in een verliezerscompetitie gooien.
Klopt er wordt nog volop over de opzet na gedacht. Pin me dan ook nog nergens op vast.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt ook kleinere poules en alleen maar de nummer 1 door laten gaan.
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef pekel het volgende:
Maarre...iemand reactie op m'n trainees?
Tuurlijk wel.. Je speelde dan in de heldencup voor plaatsingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt daar over na gedacht![]()
Als je dan in de plaatsing wedstrijd er al uit ligt ben je niet echt held te noemen natuurlijk.
![]()
[..]
Tot nu toe krijgen we de afgelopen seizoenen all1 maar complimenten over de opzet. Die willen we dus voorlopig handhaven. Als je het tot na ronde 2 overleeft mag je knock out spelen.
17,59 jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja.
TSI is niet relevant. Loon en bijstats zijn wel relevant
Ze zijn al wat ouder in dagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef pekel het volgende:
Maarre...iemand reactie op m'n trainees?
Om mee te beginnen zijn ze zeker leuk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:21 schreef pekel het volgende:
[..]
17,59 jaar
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 348 ¤
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
Gekocht voor 27k
17,83 jaar
Total Skill Index (TSI): 580
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Spelhervatting: zwak
Gekocht voor 26k
17,70 jaar
Total Skill Index (TSI): 690
Positiespel: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
Gekocht voor 40k
Zo lijken het wel nederlanders....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:21 schreef pekel het volgende:
[..]
17,59 jaar
Total Skill Index (TSI): 330
Positiespel: waardeloos
Spelhervatting: rampzalig
Gekocht voor 27k
17,83 jaar
Total Skill Index (TSI): 580
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Spelhervatting: zwak
Gekocht voor 26k
17,70 jaar
Total Skill Index (TSI): 690
Positiespel: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
Gekocht voor 40k
Ik denk dat veel managers met minder trainingsmateriaal beginnenquote:
Voor 700k. Is 17|38 en heeft ¤490 als basisloon.quote:Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: solid
Passing: poor
Scoring: weak
Set pieces: poor
Voor 1.6 mln. Is 17|68 en heeft ¤570 als basisloon (vrij hoog, m.i., vandaar de behoorlijke transfersom).quote:Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: solid
Passing: inadequate
Scoring: wretched
Set pieces: disastrous
Lekkere trainies hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:
Mijn aanschaffen van vandaag:
[..]
Voor 700k. Is 17|38 en heeft ¤490 als basisloon.
[..]
Voor 1.6 mln. Is 17|68 en heeft ¤570 als basisloon (vrij hoog, m.i., vandaar de behoorlijke transfersom).
Heerlijke trainees inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:
Mijn aanschaffen van vandaag:
[..]
Voor 700k. Is 17|38 en heeft ¤490 als basisloon.
[..]
Voor 1.6 mln. Is 17|68 en heeft ¤570 als basisloon (vrij hoog, m.i., vandaar de behoorlijke transfersom).
Dat heeft meer met je wedstrijdorders te maken dan met je trainees...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef rompompom het volgende:
Ik kan het me natuurlijk niet permitteren de Fortis award twee keer op rij te winnen.
Overigens in me eerste wedstrijd 1-1 gespeeld tegen een bot-teamquote:
Volker Patris
17 jaar en 7 dagen, TSI = 350
Loon: 420
redelijk in vorm, conditie zwak
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Erik Torp
17 jaar en 19 dagen, TSI = 670
Loon: 468
redelijk in vorm, conditie redelijk
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Odd Møller
17 jaar en 33 dagen, TSI = 540
Loon: 492
matig in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Idalécio Teivas
17 jaar en 46 dagen, TSI = 530
Loon: 444
redelijk in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Cyril Loir
17 jaar en 52 dagen, TSI = 320
Loon: 420
zwak in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef neilpad het volgende:
Inmiddels al mijn trainees ook bij elkaar. Aangezien ik eigenlijk weinig tijd heb dit jaar om echt heel actief te zijn, ga ik ze maar gewoon vol doortrainen voor een seizoen of twee. Heb er nog een 18 jarige miskoop bij zitten, die moet ik nog ff vervangen. Eerst even wat inkomsten genereren, sta -50k nu.
[..]
Overigens in me eerste wedstrijd 1-1 gespeeld tegen een bot-team![]()
![]()
.
Me middenveld was te beroerd, door een blessure en gebrek aan vorm. Zondag ff rechtzetten.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef rompompom het volgende:
Ik kan het me natuurlijk niet permitteren de Fortis award twee keer op rij te winnen.
Die staat gewoon in zn ava...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Waar is je award dan of wil je die niet in je ava?
Die zie ik ook. Net zoals bij mij een gifjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das knap ik zie bij hem altijd all1 een groot wit vraagteken in een blauw vierkantje.
Dan moet je minder vaak op esc rammen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das knap ik zie bij hem altijd all1 een groot wit vraagteken in een blauw vierkantje.
Bij jou en andere zie ik gewoon de ava all1 niet bij rpp.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zie ik ook. Net zoals bij mij een gifje![]()
en nu naar huis...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je minder vaak op esc rammen..
Doe es ctrl + F5, dat ververst een pagina vanaf de server ipv vanuit het geheugen van je computer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij jou en andere zie ik gewoon de ava all1 niet bij rpp.
[..]Dat gebruik ik niet eens.
*fap* *fap* *fap*quote:17 years and 9 days
Winger = excellent
Scoring = excellent
Passing between inadequate and solid
Playmaking <= weak
Defending <= weak
Goalkeeping <= weak
Kan je op zulke spelers nog wel dikke winst maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef rompompom het volgende:
Damn, wat je af en toe tegenkomt ook. Deze kwam ik tegen op de TC, afgelopen zondag verkocht:
[..]
*fap* *fap* *fap*!
Verkocht voor 4.365.000.
Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe es ctrl + F5, dat ververst een pagina vanaf de server ipv vanuit het geheugen van je computer.
Als je ze opleidt in je YA blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Kan je op zulke spelers nog wel dikke winst maken?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je ze opleidt in je YA blijkbaar wel.
Dat is ook weer het probleem van een Web-Icon en een Forum-Icon. Om de een of andere reden neemt hij het web-icon niet...quote:
Ik heb het gevonden. Je moet even naar "opties" gaan (van het forum). Daar moet je naar het tweede tabblad gaan ("weergave"). En dan moet je de allerlaatste optie even op "ja" zetten ("voorkeur voor usericons omkeren?").quote:
Top! Bedankt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Je moet even naar "opties" gaan (van het forum). Daar moet je naar het tweede tabblad gaan ("weergave"). En dan moet je de allerlaatste optie even op "ja" zetten ("voorkeur voor usericons omkeren?").
Of je neemt weer wat rij lessen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:47 schreef The_Hives het volgende:
rot op sneeuw, ik wil morgenochtend gewoon veilig gas kunnen geven
droom lekker verderquote:Even kijken of dit topic nog werkt in het weekend
Sneeuw is mooi man! En tegen kou kan je je kledenquote:
Ik ben voor mezelf niet bang, maar voor mn mede-weggebruikers die dan als trutten gaan rijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of je neemt weer wat rij lessen.
[..]
Hoop doet leven, zeker als je het op de wc doetquote:droom lekker verder
[..]
riep jequote:
je bedoeld?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef The_Hives het volgende:
ik zal jullie trouwens voor zijn:
Ajax
Ach ja, dit jaar vernaggelen ze het zes weken later dan normaal (december). Toch zes weken winst geboekt ten opzichte van voorgaande jaren, misschien dat we over vier jaar weer kampioen worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef The_Hives het volgende:
ik zal jullie trouwens voor zijn:
Ajax
City of United?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, we gaan het weer over voetbal hebben: Manchester.
We?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, dit jaar vernaggelen ze het zes weken later dan normaal (december). Toch zes weken winst geboekt ten opzichte van voorgaande jaren, misschien dat we over vier jaar weer kampioen worden..
,
,
.
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We?
Je bent zelf speler van Ajax?
Ik kom bij flexwebhosting uit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Ze moeten gewoon die hele competitie met die ongelooflijk dramatische arbitrage afschaffen.
Trouwens.. www.fokhattrick.org werkt
echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kom bij flexwebhosting uit?
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had alleen fokhattrick.org doorgelinkt in plaats van www.fokhattrick.org
toppiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.
Edit: Done.
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gisteren op tv dat AC Milan van de zomer 40 tot 45 mil over heeft voor Suarez
tsja je zorgt er zelf natuurlijk wel voor dat je in die positie terecht komt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegeven
Maar goed.. misschien kunnen we stiekem die blinde grensrechter sturen?
Hij gaat onder van basten dan ook steeds slechter spelen maar of dat aan hem ligt of aan wat anders? Ik vond ze gisteren op VI anders best rëeel over komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegeven
Maar goed.. misschien kunnen we stiekem die blinde grensrechter sturen?
Uiteraard.. Je had in 10 minuten al 2-0 voor kunnen staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja je zorgt er zelf natuurlijk wel voor dat je in die positie terecht komt..
Geen idee of het aan van basten ligt. Ik heb het idee dat de beste mannen erin staan. Op momenten is de inzet ook goed, maar het voetbal blijft gewoon achter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij gaat onder van basten dan ook steeds slechter spelen maar of dat aan hem ligt of aan wat anders? Ik vond ze gisteren op VI anders best rëeel over komen.
Die blessure is niet zo heel erg, grote kans dat die +1 volgende week weer gewoon inzetbaar is. Rode kaart is jammer, kost je 28 minuten training voor die spelerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef neilpad het volgende:
Destroyers 5 – 2 Geldrop (218549525)
Wat een schoppartij had ik vanavond weer in Italië. Drie geel, een rood en twee blessures.
Het is vrij hoog, maar niet abnormaal.. Gemiddeld zul je ieder seizoen al snel tot zo'n 12-16 blessures uitkomen. Veelal een pleister, +1 of +2, dus snel/meteen weer inzetbaar. Als je het je financieel kunt veroorloven is het wel aan te raden om een paar fysiotherapeuten in dienst te nemen. Dat verkleint de kans op blessures enigszinsquote:Is het normaal dat je elke week een blessure oppikt als je op 100% traint?
Nee. het kan helpen om één fysio in dienst te nemen, die verkleinen het risico op blessures.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef neilpad het volgende:
Destroyers 5 – 2 Geldrop (218549525)
Wat een schoppartij had ik vanavond weer in Italië. Drie geel, een rood en twee blessures.
Is het normaal dat je elke week een blessure oppikt als je op 100% traint?
als je anita opstelt en lindgren op de bank zet snap je t volgens mij niet helemaal. Net als de jong in de spitsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Uiteraard.. Je had in 10 minuten al 2-0 voor kunnen staan.
[..]
Geen idee of het aan van basten ligt. Ik heb het idee dat de beste mannen erin staan. Op momenten is de inzet ook goed, maar het voetbal blijft gewoon achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |