SH is Spel Hervatten. Ze hadden aan t begin van dit seizoen groots aangekondigd dat dat belangrijker zou worden tijdens de wedstrijden. Dus ik ben dat gaan trainen. Nou heb ik het een half seizoen getraind en ik merk geen verschil. Terwijl mn spelers er veeel beter in zijn geworden en mn team een goed hoog gemiddelde heeft met indirecte vrijetrappen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Wat is SH en waarom heeft het geen meerwaarde?Hattrick ligt trouwens even op haar rugje.
spelhervattingen en het waarom dat is een groot vraagteken aangezien zo groots was aangekondigd dat het belangrijk zou worden..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Wat is SH en waarom heeft het geen meerwaarde?Hattrick ligt trouwens even op haar rugje.
zeg.. werk die OP eens even bijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Had ik een mooie eind post gemaakt voor deel 279 was ik telaat
Als jij me uit kan leggen hoe. Dan kan ik dat ook. Er is me dat al eens eerder verteld maar ik zou niet weten hoe ik op wiki dat kan editen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
zeg.. werk die OP eens even bij
Maakt me niet uit. Vraag dat maar aan ArcturusMengsk. De mijne is iets eerder gemaakt en staan meer posts in. Maar het boeit me verder niet.quote:
kloptquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:34 schreef Yurzinho het volgende:
Degene die de LaPo heeft, maakt toch een nieuwe?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Had ik een mooie eind post gemaakt voor deel 279 was ik telaat
oops das wel iets te hoog ja. Counteren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
Morgen proberen om ronde 9 te halen. Kans heb ik weinig tegen een Briljant middenveld en 309 hatstats
Tja, waarmee? Heb slechts een uitmuntende reserveverdediger en een briljante reservespits. En om nou 3-5-2 counter te spelen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt
[..]
[..]
oops das wel iets te hoog ja. Counteren?
Ik weet t ook niet. Ik ken je team verder ook niet. Het was maar een optie. Pressie dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tja, waarmee? Heb slechts een uitmuntende reserveverdediger en een briljante reservespits. En om nou 3-5-2 counter te spelen...
ach waarom niet? dat speel ik ook heel vaak..quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tja, waarmee? Heb slechts een uitmuntende reserveverdediger en een briljante reservespits. En om nou 3-5-2 counter te spelen...
Dat speel ik nooit. Heeft dat zin met 3-5-2?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet. Ik ken je team verder ook niet. Het was maar een optie. Pressie dan?
Waarom niet? Het heeft all1 volgens mij effectief nut als al je spelers goed of beter in conditie zijn. En dat je t nooit speelt maakt niet uit. Door pressie te spelen haal je wel zijn kansen uit de wedstrijd. Mits goed uitgevoerd. Ik heb zo verloren van matje in de Fok!Cup. Waardoor mn "overwintering" nog in gevaar kwam ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat speel ik nooit. Heeft dat zin met 3-5-2?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
Hierbij verklaar ik dit topic voor geopend.
Zo groots is het nu ook weer niet aangekondigd toch? Het zou belangrijker worden, dat wel. Spelhervattingen maken echter nog steeds maar (statistiek) 10% van de reguliere kansen (max 10 per wedstrijd) uit. En 1/3 van die 10% zou dan uit indirecte spelhervattingen bestaan.. Was van tevoren allemaal wel bekend (MyHT) en natuurlijk, er zal meer vraag (en hogere prijzen?) zijn op de transfermarkt. Het maakt echter van een team met veel spelhervatters wat eerst tegen degradatie vocht geen titelkandidaat. Daarvoor zijn er nog teveel andere factoren van belang..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
spelhervattingen en het waarom dat is een groot vraagteken aangezien zo groots was aangekondigd dat het belangrijk zou worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Staat inmiddels op 2,1 miljoen, dat heb ik nietquote:Árpád Klárik [playerid=226714717]
17 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is. Heeft waardeloos ervaring en is een matig leiderSpecialiteit: Snel
volgende verjaardag: 11-02-2009
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 630 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ruim 9 ton.... bahbahbahquote:Mathieu Chassaing [playerid=226753804]
17 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leiderSpecialiteit: Koppen
volgende verjaardag: 18-03-2009
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 510 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ach welnee, lekker tiltenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Zet een maximale prijs voor je zelf neer, bijvoorbeeld 5,5 ton, en ga gewoon niet verder bieden dan dat...
Nee...heb er al een paar gebookmarked voor heul veul geld. Momenteel ook een bod van 1,5 miljoen uitstaan op:quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef drummerdude het volgende:
Deze niet wat voor je?
(Nu nog) vrij goedkoop
Walery Szramka (225303387) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Specialiteit: Snel
volgende verjaardag: 09-03-2009
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 390 ¤/week
Eigenaar: Lybbero_Team
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
quote:Eduard Brunold [playerid=226741973]
17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
volgende verjaardag: 13-03-2009
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 570 ¤/week
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
damn.. die is idd wel nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zat achter zo'n mooie trainee aan:
[..]
Staat inmiddels op 2,1 miljoen, dat heb ik niet
1609000 dus. Gezien zijn jonge leeftijd en salaris is dat gewoon volgens de transfervergelijkingquote:Eduard Brunold [playerid=226741973]
17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
volgende verjaardag: 13-03-2009
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 570 ¤/week
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Das idd wel een lekkere trainie. Jammer all1 dat ie zo weinig passen heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zat achter zo'n mooie trainee aan:
[..]
Staat inmiddels op 2,1 miljoen, dat heb ik niet
En voor hoeveel had je je eigen trainie ook alweer verkocht? Ook zo iets toch? Leuke ruil dan een 17 jarige met uitstekend verdedigen of 1 met goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
1609000 dus. Gezien zijn jonge leeftijd en salaris is dat gewoon volgens de transfervergelijking![]()
Maar goed, ik heb deze dus
Als dat er 1 voor jou zou zijn zou ik dat niet doen omdat ie te laag zit met passen. Zn vleugel en positiespel zijn wel leuk! Hij had beter die scoren stat op passen kunnen hebben. Aan scoren heeft een verdediger helaas niets. Maar als ie niet veel kost kan je t natuurlijk wel doen! Dat passen kan je namenlijk in de tussen seizoenen wel omhoog krijgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef drummerdude het volgende:
Deze niet wat voor je?
(Nu nog) vrij goedkoop
Walery Szramka (225303387) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
volgende verjaardag: 09-03-2009
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 390 ¤/week
Eigenaar: Lybbero_Team
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zo groots is het nu ook weer niet aangekondigd toch? Het zou belangrijker worden, dat wel. Spelhervattingen maken echter nog steeds maar (statistiek) 10% van de reguliere kansen (max 10 per wedstrijd) uit. En 1/3 van die 10% zou dan uit indirecte spelhervattingen bestaan.. Was van tevoren allemaal wel bekend (MyHT) en natuurlijk, er zal meer vraag (en hogere prijzen?) zijn op de transfermarkt. Het maakt echter van een team met veel spelhervatters wat eerst tegen degradatie vocht geen titelkandidaat. Daarvoor zijn er nog teveel andere factoren van belang..Waarom die spoiler? Ik zelf heb liever mensen die wat zeggen dan een simpele tvp. Zeker van jou omdat je in mijn inzicht altijd een duidelijke en heldere verklaring geeft voor veel dingen die hier gepost worden. Ik vind t zelfs jammer dat je zo weinig post de laatste topics. Druk irl zekers of fok moe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Outpost76 op 02-12-2008 20:41:34 ]
Ik heb voor deze 3,5 ton meer betaald dan dat ik voor die andere terugkreeg. Alleen deze is pas 11 dagen 17, die ander was 108 dagen 17, en van hem wist ik zeker dat ie heel laag in verdedigen en passen zat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
En voor hoeveel had je je eigen trainie ook alweer verkocht? Ook zo iets toch? Leuke ruil dan een 17 jarige met uitstekend verdedigen of 1 met goed.
[..]
Zit deze hoog in verdedigen en passen dan? Dan heb ik niks gezegd. Anders vind ik t nogal zonde. Het is trouwens ook een hele leuke trainie hoor begrijp me niet verkeerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik heb voor deze 3,5 ton meer betaald dan dat ik voor die andere terugkreeg. Alleen deze is pas 11 dagen 17, die ander was 108 dagen 17, en van hem wist ik zeker dat ie heel laag in verdedigen en passen zat.
Ook al kan ik misschien beter wachten tot ze een niveau gestegen zijn voor ik er 1 verkoop. Het probleem is all1 dat ik niet heb bij gehouden wanneer ze stegen en belangrijker. Hoeveel weken verdedigen trainen ze daarna hebben gehad. Voor t zelfde geld duurt t nog 8 weken oid.quote:Bjorn Rochus
TSI = 4 160, 20 jaar en 70 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: briljant
Lampis Iloridis
TSI = 7 410, 20 jaar en 69 dagen, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
Geovanni Meurisse
TSI = 4 870, 20 jaar en 26 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: uitmuntend
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat de de meeste trainies in mn B team nog niet goed genoeg zijn om in mn A team te spelen zonder de verdedigings ratings van mn A team ver omlaag te gooien.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:15 schreef Yurzinho het volgende:
Waarom hecht je zoveel waarde aan de verdedigingsratings van je B-team?
bovenste 2 zou ik verkopen.. die zijn het oudst.. als je er 1 wilt verkopen dan zou ik de middelste doen.. die heeft de hoogste verdedigingsrating..quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit deze hoog in verdedigen en passen dan? Dan heb ik niks gezegd. Anders vind ik t nogal zonde. Het is trouwens ook een hele leuke trainie hoor begrijp me niet verkeerd.
Edit :
Welke zouden jullie verkopen en waarom. Ik wil er 1 of 2 gaan verkopen. Niet alles want dat kan ik niet opvangen met mn B team verdedigers. Het niveau van mn B team verdedigers is daar nog te laag voor. En dan zakt mn verdedigings rating veel te veel.
[..]
Ook al kan ik misschien beter wachten tot ze een niveau gestegen zijn voor ik er 1 verkoop. Het probleem is all1 dat ik niet heb bij gehouden wanneer ze stegen en belangrijker. Hoeveel weken verdedigen trainen ze daarna hebben gehad. Voor t zelfde geld duurt t nog 8 weken oid.
Zit wat in. De laatste heb ik al te koop gezet inmiddels die is vlak voor ik begon met SH trainen gestegen in verdedigen en dat duurt me te lang voor hij er uit kan. Door dat ik nu om de week SH en Verdedigen train. Ik zat zelf ook aan Lampis te denken. Hij gaat r nu op. Bedankt voor je input.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
bovenste 2 zou ik verkopen.. die zijn het oudst.. als je er 1 wilt verkopen dan zou ik de middelste doen.. die heeft de hoogste verdedigingsrating..
Dit is mn pull van deze week. Hij staat op de TL voor een prikkie (15k) in de hoop dat iemand m van me koopt. Zo heb ik ook nog een briljant mid met uitstekend passen te koop en nog wat waailappen. Of wel bijna mn hele B team staat op de tochtquote:Nicholas Laurijsen [Staat op de transferlijst]
TSI = 350, 17 jaar en 76 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
geen enkel probleem.. als ik nog eens een vraag heb weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. De laatste heb ik al te koop gezet inmiddels die is vlak voor ik begon met SH trainen gestegen in verdedigen en dat duurt me te lang voor hij er uit kan. Door dat ik nu om de week SH en Verdedigen train. Ik zat zelf ook aan Lampis te denken. Hij gaat r nu op. Bedankt voor je input.![]()
[..]
Ook dat is geen probleem. Dat weet je. Je hebt mn email,msn, hier kan je me bereiken, via hattrick of zelfs via mn 06quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geen enkel probleem.. als ik nog eens een vraag heb weet ik je te vinden
ik kan je alleen nog geen kaartje sturen maar verderquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dat is geen probleem. Dat weet je. Je hebt mn email,msn, hier kan je me bereiken, via hattrick of zelfs via mn 06
hahahaha ja daar begin ik ook niet aan. Straks krijg ik er 1 met valentijn van je.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik kan je alleen nog geen kaartje sturen maar verder
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha ja daar begin ik ook niet aan. Straks krijg ik er 1 met valentijn van je.
OMFG!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef Ruudt het volgende:
Offtopic, maar ik moet 'em delen met de mensen die het nog niet gezien hebben.
Ik lees nog wel het meeste, echter de zin om na een dag lange werken/studeren ook nog actief te internetten (forums afstruinen/zelf posten) is er lang niet altijd. En meestal lees ik een vraag ook pas wanneer er al 10x op gereageerd is. Dan is het niet altijd even zinvol om nog iets te posten imho.quote:
ow dacht ff dat er wat spelers voor liepen. Dan is t helemaal erg zeg! gvd blij dat we zulke scheidsen niet in Nederland en Europa hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef Ruudt het volgende:
Scheids ziet het goed gebeuren en fluit gewoon voor een pingel, fantastisch toch.
ach so. Ja dat ken ik ja. Maar door dat ik mede de Fok!Cup organiseer voel ik me toch wel een beetje verplicht vaak op fok te zijn. Niet dat ik daar een probleem mee heb maar toch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik lees nog wel het meeste, echter de zin om na een dag lange werken/studeren ook nog actief te internetten (forums afstruinen/zelf posten) is er lang niet altijd. En meestal lees ik een vraag ook pas wanneer er al 10x op gereageerd is. Dan is het niet altijd even zinvol om nog iets te posten imho.
Komende periode zou ik (in theorie) weer wat meer tijd moeten hebben.. Nu de praktijk nog
Is 't niet gewoon nog buitenspel ook? Of mag ik samen met die scheids naar Specsavers?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef Ruudt het volgende:
Scheids ziet het goed gebeuren en fluit gewoon voor een pingel, fantastisch toch.
Ja ook dat nog!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is 't niet gewoon nog buitenspel ook? Of mag ik samen met die scheids naar Specsavers?
quote:Or Magen (226685063)
17 jaar en 105 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
volgende verjaardag: 10-12-2008
Nationaliteit: Israel Israel
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 490 ¤/week
Eigenaar: Bugs United
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Edit:quote:Deadline: 03-12-2008 00:34 !
Vraagprijs: 163 000 ¤
Hoogste bod:
171 000 ¤ door FC RKDEO
Het bieden is geëindigd!
quote:03-12-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Check je uitdagingenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef Xummon het volgende:
mijn jonkies zijn uitdaagbaar wie wil?
OMG.. gewoon té ergquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef Ruudt het volgende:
Offtopic, maar ik moet 'em delen met de mensen die het nog niet gezien hebben.
ff een andere vraag waarom heb jij maar 3 trainies? Ik doe het namenlijk zo. Ik heb 9 a 10 trainies (over t algemeen) met verschillende sterktes. Zo heb ik de beste in mn A team staan en zodra die te oud worden om verder te trainen verkoop ik ze en promoveer ik mn beste trainie uit mn B team naar mn A team. Daar door worden mn ratings niet al te slecht in mn A team en ik gooi geen trainingen weg door op mn trainings plekken spelers te laten lopen die zelden of nooit stijgen.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:56 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik wil graag investeren in mijn team maar zit met een dillema.
Ik heb namelijk 3 trainnees die elk moment wonderbaarlijk kunnen worden en mijn middenveld vormen op zondag wat me een redelijk (laag) middenveld oplevert.
Mijn 3 woensdag trainnees kunnen elk moment formidabel worden.
Mijn zondag is veel te goed voor de 8ste klasse waar ik nu in zit en dus zal ik redelijk makkelijk kampioen worden.
Mijn probleem is dat ik verwacht dat mijn aanval en verdediging momenteel denk ik veel te zwak zijn voor de 7de klasse. Mijn rechter en linker vleugelverd. is slecht heel laag en de centrale verdediging is zwak zeer hoog.
Mijn vleugelaanval haalt aan beide zijden zwak heel laag en centraal matig hoog.
Waar kan ik het best in investeren en kan ik het beste hiervoor bijv. 2 woensdag trainnees verkopen en 1 zondag trainnee zodat ik mijn middenveld niet teveel verzwak voor volgend seizoen? Dat levert me denk ik ong 4 tot 4,5 miljoen op. Is dat voldoende om versterkingen te kunnen halen zodat ik helemaal 7de klasse waardig wordt?
2-3quote:Op woensdag 3 december 2008 18:04 schreef ScudRaket het volgende:
Mwah 1-2 met de rust, niet geheel ontevreden.
Edit: na 4 minuutjes in de 2e helft 2-2![]()
hoe raad je het zo...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff een andere vraag waarom heb jij maar 3 trainies? Ik doe het namenlijk zo. Ik heb 9 a 10 trainies (over t algemeen) met verschillende sterktes. Zo heb ik de beste in mn A team staan en zodra die te oud worden om verder te trainen verkoop ik ze en promoveer ik mn beste trainie uit mn B team naar mn A team. Daar door worden mn ratings niet al te slecht in mn A team en ik gooi geen trainingen weg door op mn trainings plekken spelers te laten lopen die zelden of nooit stijgen.
Over je dilemma. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je t beste zou kunnen doen. Ik zou zeggen je verdediging versterken maar Acturus zou je denk ik aan rade om je aanval te versterken. Dat is jou keuze. Kijk eens wat rond bij teams uit de VII misscien wordt je daar wat wijzer van.
Ik vind het eigenlijk nog best een spannende wedstrijd. Niet verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2-3![]()
Dat was een swalbe scheids! brilletje nodig?![]()
* Outpost76 is niet met zn team mee gegaan naar chilli om Scud aan te moedigen.
Geen idee ik had ineens een ingevingquote:
wie niet! De champions of Uefa Fok!Cup is veeeel belangrijker dan de competitie.quote:Die waailap-lul speelt met zn a-team lijkt het..![]()
Ik zag t. Dat leek wel een herhaling van Ruudt zn filmpje.quote:
Misschien dat ik met MOTS wat dichterbij had gezeten, maar ja, zondag wacht de koploperquote:Op woensdag 3 december 2008 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik had ineens een ingeving
[..]
wie niet! De champions of Uefa Fok!Cup is veeeel belangrijker dan de competitie.
[..]
Ik zag t. Dat leek wel een herhaling van Ruudt zn filmpje.Die scheids is omgekocht
ik heb het in de gaten..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik had ineens een ingeving
ik niet dus..quote:wie niet! De champions of Uefa Fok!Cup is veeeel belangrijker dan de competitie.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:24 schreef ArcturusMengsk het volgende:
ik niet dus..(op mn verdediging en mn keeper na vandaag)
het kan nog! 3-4quote:Op woensdag 3 december 2008 18:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Misschien dat ik met MOTS wat dichterbij had gezeten, maar ja, zondag wacht de koploper
Ik weet niet wie van jullie hem nog kennen maar dat is een oud fokker!quote:Bonobo11 biedt voor Tibor Tupík
03-12-2008
Bonobo11 bood 354 000 ¤ voor Tibor Tupík en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 03-12-2008 01:15
Zit 'ie niet meer op fok! dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Ik was van nacht op zoek naar een 2e trainie krijg ik dit:
[..]
Ik weet niet wie van jullie hem nog kennen maar dat is een oud fokker!Ik heb hem Tibor maar gegund ik kan vrijdag ook nog een trainie kopen. Als mn verkopen lukken en anders heb ik geen trainie nodig
quote:Laatste bezoek: 6 dagen, 14 uur geleden.
Dat wel maar zie jij m nog wel eens posten hier? Dat bedoelde ik eigenlijk meer. Ooit deed ie ook mee in de Fok!Cup.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zit 'ie niet meer op fok! dan?
[..]
En dan maar met 1-0 achter staan hequote:Met 81 procent balbezit was fabulosos in deze helft de sterkste ploeg.
quote:fabulosos
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld goed (laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
HatStats 171
Verdediging 62
Middenveld 78
Aanval 31
LoddarStats 12.4
Maar wat is het nut dan van meer trainnees hebben dan posities ervoor? Ik kan er op zondag 3 opstellen en op woensdag 3. De drie die ik nu op zondag opstel heb ik nu ong 4 seizoen en zijn begonnen met zwak positiespel, toendertijd gekocht voor slechts ¤ 1.000,-. Op moment dat ze wonderbaarlijk worden heb ik dus in in minder dan 5 seizoen ong 7,5 tot 9 miljoen aan kapitaal op veld op de zondag die ik dus ook zou kunnen verkopen, want 20 jaar wonderbaarlijk levert 2,5 tot 3 miljoen op. Haal je dat rendement ook als je zoveel verschillende trainnees neemt als jij?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff een andere vraag waarom heb jij maar 3 trainies? Ik doe het namenlijk zo. Ik heb 9 a 10 trainies (over t algemeen) met verschillende sterktes. Zo heb ik de beste in mn A team staan en zodra die te oud worden om verder te trainen verkoop ik ze en promoveer ik mn beste trainie uit mn B team naar mn A team. Daar door worden mn ratings niet al te slecht in mn A team en ik gooi geen trainingen weg door op mn trainings plekken spelers te laten lopen die zelden of nooit stijgen.
Over je dilemma. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je t beste zou kunnen doen. Ik zou zeggen je verdediging versterken maar Acturus zou je denk ik aan rade om je aanval te versterken. Dat is jou keuze. Kijk eens wat rond bij teams uit de VII misscien wordt je daar wat wijzer van.
heb je wel netjes gedaan zo.. idd niet alles ineen keer verkopen.. dat verzwakt te veel.. ik zou wel eens beginnen met verkopen.. omdat ze nu een beetje tegen het eind van goed trainbaar zitten.. (dat is zo rond 20-21)..quote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Maar wat is het nut dan van meer trainnees hebben dan posities ervoor? Ik kan er op zondag 3 opstellen en op woensdag 3. De drie die ik nu op zondag opstel heb ik nu ong 4 seizoen en zijn begonnen met zwak positiespel, toendertijd gekocht voor slechts ¤ 1.000,-. Op moment dat ze wonderbaarlijk worden heb ik dus in in minder dan 5 seizoen ong 7,5 tot 9 miljoen aan kapitaal op veld op de zondag die ik dus ook zou kunnen verkopen, want 20 jaar wonderbaarlijk levert 2,5 tot 3 miljoen op. Haal je dat rendement ook als je zoveel verschillende trainnees neemt als jij?
De drie van de woensdag heb ik nu ong 2,5 seizoen in dienst en die zouden me momenteel zo’n 3 miljoen op moeten kunnen leveren.
Bedenk wel ik ben pas ong 6 seizoen geleden begonnen met hattrick en vind dus dat ik op deze manier een mooie solide financiële basis heb gecreëerd voor mijn team.
Nu begint dus idd de tijd van oogsten voor mij te komen en dan zal ik naar verwachting ook wel die spreiding in niveau’s van mijn trainnees gaan krijgen waar je over sprak omdat ik natuurlijk niet alles tegelijk zal gaan verkopen want dan verzwak ik mijn team veel te veel.
Maar ff over je andere punt het hebben van 8 á 9 trainnees hoe doe je dat efficient? Want je kunt ze nooit elke week opstellen dus en dus heb je dan toch waardeverlies aangezien ze niet zo snel per seizoen zullen poppen als de mijne? Op de lage niveau’s poppten ze 2x per seizoen nu 1 keer per seizoen.
Mijn vleugelspelers reken ik niet mee als trainnees omdat die zo langzaam trainen maar ook daar heb ik er 2 staan en dan heb ik dus eigenlijk 8 trainnees.
p.s. al mijn trainnees kocht ik toen nu toen met die max 17 jaar en 30 jaar oud waren en met redelijk passing en zwak positiespel
je kunt ook altijd nog een of twee van je b-trainees verkopen als je geld nodig hebt en je wilt je a-team er mee versterken.. (of dat veel oplevert weet ik niet)quote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Dat is inderdaad ook een optie, maar lijkt me ook wel een keer na ong 6 seizoen lekker om flink geld uit te gaan geven hehe, maarja geduld duur het langst....
dat klopt dat zal me ong 2 á 3 miljoen opleveren, heb ik 2,5 seizoen geleden ook gedaan en denk niet dat dat genoeg is, maar ik denk dat ik eerst ff 2 wedstrijden aankijk idd.....quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt ook altijd nog een of twee van je b-trainees verkopen als je geld nodig hebt en je wilt je a-team er mee versterken.. (of dat veel oplevert weet ik niet)
Hmmm ja je verdediging haalt inderdaad wel erg lage stats en oogt daarmee erg zwak. En wat betreft de wonderbaarlijke mids, ze hebben weinig secundaire skills lijkt het, gezien tsi en stats die ze zelfs in goede vorm halen! En dan vraag ik me af of je inderdaad dat bedrag voor krijgt...quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
dat klopt dat zal me ong 2 á 3 miljoen opleveren, heb ik 2,5 seizoen geleden ook gedaan en denk niet dat dat genoeg is, maar ik denk dat ik eerst ff 2 wedstrijden aankijk idd.....
Kom maar door met die hap, die previews zagen er gruwelijk mooi uit.quote:03-12-2008 Last week of the 90s
The best thing that has ever happened to the internet since the dawn of time will happen on Tuesday: Hattrick will get its new modern look.
So we suggest you use the rest of this week to be nostalgic, and say goodbye to the frames and the 90s feel. On Tuesday at 08.00 HT-time we will welcome you to the look of 2008.
Dat de 2 vleugel posities minder training krijgen betekend niet dat je dan maar met 3 trainies moet gaan werken vind ik. Maar goed dat is je eigen keuze.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Maar wat is het nut dan van meer trainnees hebben dan posities ervoor? Ik kan er op zondag 3 opstellen en op woensdag 3. De drie die ik nu op zondag opstel heb ik nu ong 4 seizoen en zijn begonnen met zwak positiespel, toendertijd gekocht voor slechts ¤ 1.000,-. Op moment dat ze wonderbaarlijk worden heb ik dus in in minder dan 5 seizoen ong 7,5 tot 9 miljoen aan kapitaal op veld op de zondag die ik dus ook zou kunnen verkopen, want 20 jaar wonderbaarlijk levert 2,5 tot 3 miljoen op. Haal je dat rendement ook als je zoveel verschillende trainnees neemt als jij?
De drie van de woensdag heb ik nu ong 2,5 seizoen in dienst en die zouden me momenteel zo’n 3 miljoen op moeten kunnen leveren.
ok dat is het handigste en juist in het begin had je ongeveer 10 hele goedkope trainies "moeten" kopen van verschillende sterktes zodat je makkelijker geeld kan vangen. Dan kan je er 1 of 2 verkopen en de rest doorschuiven, (moeten tussen aanhalings tekens want je moet natuurlijk niets.)quote:Bedenk wel ik ben pas ong 6 seizoen geleden begonnen met hattrick en vind dus dat ik op deze manier een mooie solide financiële basis heb gecreëerd voor mijn team.
Nu begint dus idd de tijd van oogsten voor mij te komen en dan zal ik naar verwachting ook wel die spreiding in niveau’s van mijn trainnees gaan krijgen waar je over sprak omdat ik natuurlijk niet alles tegelijk zal gaan verkopen want dan verzwak ik mijn team veel te veel.
Zoals Acturus al zegt ik train verdedigen en (als er geen bug in de posities zit) traint elke positie even snel. Het beste is ook om een opstelling te kiezen waar er 5 spelers op de te trainen positie kunnen spelen. Zo speelde ik in t begin 5-3-2 en 5-4-1. Omdat ik met die laatste te weinig aanvallend vermogen had ben ik naar 4-3-3 over gestapt en heb ik dus 1 trainings plek opgegeven.quote:Maar ff over je andere punt het hebben van 8 á 9 trainnees hoe doe je dat efficient? Want je kunt ze nooit elke week opstellen dus en dus heb je dan toch waardeverlies aangezien ze niet zo snel per seizoen zullen poppen als de mijne? Op de lage niveau’s poppten ze 2x per seizoen nu 1 keer per seizoen.
Ok dat is dan iets in mijn ogen voor een jong voetballertje met laag positiespel en al hoog in vleugelspel. juist omdat ie weinig trainig krijgt daar moet je een jong spelertje daar neer zetten want die stijgen sneller.quote:Mijn vleugelspelers reken ik niet mee als trainnees omdat die zo langzaam trainen maar ook daar heb ik er 2 staan en dan heb ik dus eigenlijk 8 trainnees.
Waarom tussen de 17 en 30? Spelers ouder dan 22 trainen duurt gewoon veeeel te lang om efficient te zijn. En zijn in mijn ogen ook geen trainies maar een verlies van training omdat een 17 of 18 jarige op die positie veel sneller stijgt.quote:p.s. al mijn trainnees kocht ik toen nu toen met die max 17 jaar en 30 jaar oud waren en met redelijk passing en zwak positiespel
Omdat dat mede een doel is in hattrick. Geld verdienen door jeugdige spelers op te trainen en dan weer verkopen. Zodat je je team kan versterken en verder omhoog (zou moeten kunnen) in de divisies binnen hattrick. Spelers die nauwelijks meer stijgen of er heel lang over doen om te stijgen op een trainings positie laten spelen is dus in princiepe (hoe schrijf je dat ook al weerquote:Op donderdag 4 december 2008 09:49 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je zulke goede spelers verkopen? Ik snap dat niet, ik heb nu ook twee redelijke goede trainees die ongeveer 1,5 miljoen waard zijn. Maar waarom zou ik ze verkopen? Ik heb ze nodig, ze maken mijn team sterker, door hun ben ik gepromoveerd enzo. Zie het nut niet helemaal.
Als hij dat doet zullen zn B trainies nooit op een niveau komen dat ze naar zn A team kunnen. Daar berijkt ie in mijn ogen dus niet veel mee en is all1 een tijdelijke oplossing en zou ik all1 doen als ik ECHT met spoed geld nodig heb.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt ook altijd nog een of twee van je b-trainees verkopen als je geld nodig hebt en je wilt je a-team er mee versterken.. (of dat veel oplevert weet ik niet)
Lijkt me dat dat 17 jaar en 30 dagen moet zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom tussen de 17 en 30? Spelers ouder dan 22 trainen duurt gewoon veeeel te lang om efficient te zijn. En zijn in mijn ogen ook geen trainies maar een verlies van training omdat een 17 of 18 jarige op die positie veel sneller stijgt.
hoe zit het dan met je 17 jarige spits afgelopen week in je oefenpot? En wat hebben je middenvelders voor stats bij positiespel? Nu ik zo goed als veilig ben, ga ik mn team voorbereiden op de overstap naar het trainen van verdedigers..quote:Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals Acturus al zegt ik train verdedigen en (als er geen bug in de posities zit) traint elke positie even snel. Het beste is ook om een opstelling te kiezen waar er 5 spelers op de te trainen positie kunnen spelen. Zo speelde ik in t begin 5-3-2 en 5-4-1. Omdat ik met die laatste te weinig aanvallend vermogen had ben ik naar 4-3-3 over gestapt en heb ik dus 1 trainings plek opgegeven.
daar heb je zeker een punt, maar ik weet niet hoe nodig het is.. hoe veel geld er nog op de bank staat..quote:Als hij dat doet zullen zn B trainies nooit op een niveau komen dat ze naar zn A team kunnen. Daar berijkt ie in mijn ogen dus niet veel mee en is all1 een tijdelijke oplossing en zou ik all1 doen als ik ECHT met spoed geld nodig heb.
Dat is een trainie die niet in de verdediging paste. Ik train deze week SH dus dan maakt zn positie niet veel uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hoe zit het dan met je 17 jarige spits afgelopen week in je oefenpot? En wat hebben je middenvelders voor stats bij positiespel? Nu ik zo goed als veilig ben, ga ik mn team voorbereiden op de overstap naar het trainen van verdedigers..
Ik ook niet.quote:daar heb je zeker een punt, maar ik weet niet hoe nodig het is.. hoe veel geld er nog op de bank staat..
hehehe Had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
oops je wijst me op een type fout ik bedoel 17 jaar en 30 dagen oud niet tussen de 17 en 30 jaar hehe
Het eerste bod is binnen!quote:Deadline: 05-12-2008 22:59 !
Vraagprijs: 1 500 000 ¤
Hoogste bod:
1 501 000 ¤ door B.R.K.A.
dat verklaart een hoop.. maar wat voor positiespel hebben je middenvelders ongeveer? (weet ik een beetje wat ik nodig heb..)quote:Op donderdag 4 december 2008 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is een trainie die niet in de verdediging paste. Ik train deze week SH dus dan maakt zn positie niet veel uit.
Mijn middenvelders? Ik begrijp niet precies waar je dat voor wil weten maar dit zijn ze :quote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop.. maar wat voor positiespel hebben je middenvelders ongeveer? (weet ik een beetje wat ik nodig heb..)
En deze maar die staat te koop en hoop ik morgen te verkopen :quote:Dinis Inácio (door zn ervaring meer sterretjes maar dat haalt zn redelijk conditie weer omlaag)
TSI = 9 140, 31 jaar en 103 dagen, goed in vorm
Heeft briljant ervaring en is een goed leider
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Nils-Ove Forsbo
TSI = 12 740, 26 jaar en 99 dagen, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Hernán Andreu
TSI = 9 610, 26 jaar en 83 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
Door zn vorm verkoop ik hem maar als hij in vorm is en je stelt m aanvallend op haalt ie 5,5 ster.quote:Magnus Landlind [Staat op de transferlijst]
TSI = 12 940, 27 jaar en 79 dagen, slecht in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Vanwege mijn trainingsswitch.. dan weet ik wat voor niveau qua middenvelders ik moet hebben om een beetje een fatsoenlijk niveau qua middenveld te halen..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn middenvelders? Ik begrijp niet precies waar je dat voor wil weten maar dit zijn ze :
Dan moet ik je erbij vertellen dat ik die middenvelder ook verkoop omdat ik 4 met briljant positiespel niet goed genoeg vind. Zeker voor als ik per ongeluk toch mocht promoveren wil ik er een betere bij hebben om zo meer te kunnen schuiven qua mid ratings (counter)quote:Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Vanwege mijn trainingsswitch.. dan weet ik wat voor niveau qua middenvelders ik moet hebben om een beetje een fatsoenlijk niveau qua middenveld te halen..
thnx daarvoor..
ja precies.. ik probeer gewoon voor 3 wereldklasse of zo te gaan dan.. indien betaalbaar natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet ik je erbij vertellen dat ik die middenvelder ook verkoop omdat ik 4 met briljant positiespel niet goed genoeg vind. Zeker voor als ik per ongeluk toch mocht promoveren wil ik er een betere bij hebben om zo meer te kunnen schuiven qua mid ratings (counter)
hehehe ik ben daar net naar aan t kijken. Die kosten rond de 4 mil per stuk.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja precies.. ik probeer gewoon voor 3 wereldklasse of zo te gaan dan.. indien betaalbaar natuurlijk
mja ik had het al gezien..quote:Op donderdag 4 december 2008 18:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe ik ben daar net naar aan t kijken. Die kosten rond de 4 mil per stuk.
Ten minste wel in de leeftijd 22 tm 25 met uitstekend\formi passen.
En dan als antwoord:quote:Op donderdag 4 december 2008 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermaak me prima met dit soort spelletjes. Ik speel al jaren ManagerZone maar wil Hattrick ook wel eens proberen. Kan iemand mij vertellen wat de do's en don'ts zijn voor beginnende teams?
Ik zou eerst een team aanvragen. En dan niet meteen spelers gaan kopen en je stadion uitbreiden. Eerst de handleiding door nemen dan je diploma halen en als je dan nog vragen hebt dan zijn we er hier voor.quote:
Uiteraard maar dat komt pas na dat ie zn diploma heeft.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk als eerste een fatsoenlijke trainer aanschaffen.
Ohja, helemaal vergeten dat dipomaquote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat komt pas na dat ie zn diploma heeft.
Heeft toch al een bod staan van 1.873.000, hopen dat de twee teams die tot nu geboden hebben nog wat meer hun best gaan doen.quote:Sadurní Carmona [playerid=190669973]
19 jaar en 96 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een matig leiderSpecialiteit: Krachtig
volgende verjaardag: 20-12-2008
Nationaliteit: Espańa
Total Skill Index (TSI): 6 460
Loon: 2 256 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Met 17y3d (oid) gekocht en geen blessures gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:11 schreef Lyzio het volgende:
My God! Hoe krijg je een verdediger van 19 briljant op verdedigen?
Een andere keep kopen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:02 schreef Dynia het volgende:
ahhh...op het meest crucale moment in de competitie raakt mijn 1ste keeper geblesseerd! Als ik 4 punten haal uit de komende 2 wedstrijden, zal ik waarschijnlijk niet degraderen...Ik moet nog tegen de nummer 8 en de nummer 5....hopelijk doet mijn reserve keeper het wel goed...anders is het wel exit, en gaan we weer vrolijk opnieuw beginnen in IX...:)
al met al wel weer een aardig weekje SH trainen.quote:Zefiros Fanariotis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van uitstekend naar formidabel.
Matthieu Reijnders Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Bjorn Rochus Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
Alexey Mylnikov Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van redelijk naar goed.
Raymond Suykerbuijck Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Yip Nieuwenhuis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Benjamin van Luin Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van goed naar uitstekend.
Or Magen Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van slecht naar zwak.
Nicholas Laurijsen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van rampzalig naar waardeloos.![]()
enquote:Julio Taranco (CV) (198615480)
19 jaar en 32 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
volgende verjaardag: 23-02-2009
Nationaliteit: Uruguay
Total Skill Index (TSI): 5 700
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Vorm was zowaar iets positief, en 5 conditiestijgers, waarvan 4 waailappen.quote:Natalio Córdoba (CV) (214426378)
18 jaar en 27 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
volgende verjaardag: 28-02-2009
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
leuke stijgerts! Verkoop jij iedere week een stijgert dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef Yurzinho het volgende:
2 def-stijgerts:
[..]
en
[..]
Vorm was zowaar iets positief, en 5 conditiestijgers, waarvan 4 waailappen.
Eens kijken welke stijgert er deze week uit mag
Niet iedere week nee. Want ik heb niet iedere week stijgersquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leuke stijgerts! Verkoop jij iedere week een stijgert dan?
Dan zou ik hem nog 1 niveau omhoog trainen. Ik weet niet waar je hem voor gekocht hebt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Niet iedere week nee. Want ik heb niet iedere week stijgers![]()
Maar Cordoba zal het A-team vermoedelijk nooit gaan halen, dus die gaat er denk ik uit. Eens ff kijken wat hij op kan leveren
EDIT - vermoedelijk tussen de 4 en 5 ton. Niet echt veel dus....eens ff over nadenken
85000, toen was ie redelijk/redelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem nog 1 niveau omhoog trainen. Ik weet niet waar je hem voor gekocht hebt?
mwa dan is het t overwegen waard.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:34 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
85000, toen was ie redelijk/redelijk
lekker! Dat heb ik nog nooit gehaald. Bij mij vliegen ze er voor die tijd al uit en worden vervangen door B trainies.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
whohoo mijn eerste trainnee die wonderbaarlijk wordt, de andere 2 zullen snel volgen
![]()
van de b trainnees 1 naar formidabel en ook daar zullen de andere 2 snel volgen
Keep schiet al mooi op. Gekocht met waardeloos def.quote:
Horacio Ventura
TSI = 25 850, 19 jaar en 35 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heeft ie inm al meer sterretjes of zie je nog niet veel verschil?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Keep schiet al mooi op. Gekocht met waardeloos def.
Das toch niet verkeerd! Ik kan t helaas bij mijn keep niet zien door dat zn vorm gezakt is naar slecht. Hij heeft inm formidabel SH.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:01 schreef One_conundrum het volgende:
geen idee
Edit: 1 ster meer afgelopen zondag ten opzichte van de eerste bekerwedstrijd
Als jij denkt voor 3 mil een briljant keep te kunnen kopen dan lijkt me dat een goede optie. Die gaan meer rond de 4 mil. En een keep met andere stats zijn helemaal zeldzaam. Ik heb een uitmuntend keep met formi SH te koop voor 2,5 mil.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Volgende week zondag zal mijn 20 jarige wonderbaarlijke middenvelder verkocht gaan worden. Ik hoop er minimaal 2,5 miljoen aan te verdienen.
Van dat geld ga ik een nieuwe keeper kopen, mijn huidige is "slechts" redelijk zonder bijstats.
Kan ik beter voor een briljant keeper gaan zonder bijstats of een wat mindere met bijstats? verwacht ong 3 miljoen te kunnen besteden ervoor.
Dat red je helemaal niet meer! Ok 4 mil is wat overdreven zag ik net. Maar 3,2 voor een wonderbaarlijk red je iig niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:28 schreef One_conundrum het volgende:
4 mil voor een briljant keep?
Mijn wonderbaarlijk van zonet was begin dit seizoen nog 3,2...
Ok deze heeft bij stats. Maar zn deadline is nog niet verlopen. Er zijn iig veel trainers die hun keep voor een veel te hoge prijs op de TL zetten daar was ik ff door afgeleid.quote:Saleh Kalil Picapiedra 3 845 000 ¤ (Foxsports)
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider. goed vorm
Is eigendom van: Sporting Peters Conditie: uitstekend Keepen: wonderbaarlijk
Leeftijd: 22 jaar (53 dagen) Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
TSI: 25 900 Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Specialiteit: - Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
quote:Ronnie Klode Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitmuntend naar briljant.
Verdikke en nu staan die laatste 2 net op de transferlijst...quote:Je trainer Paul Haagen heeft het volgende vastgesteld:
Gerard van der Waard Helaas, op het punt van passen zakte hij van slecht naar waardeloos.
Gerwazy Tasiemski Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van slecht naar zwak.
Vasyl Onishenko Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van slecht naar zwak.
Reyes Duriz Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Op zich niet erg toch. Dan stijgen ze iig niet net na dat je ze verkocht hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Verdikke en nu staan die laatste 2 net op de transferlijst...![]()
Vooral Duriz is erg nice.. misschien dat ik em dan toch maar gewoon hou..
nee maar die Duriz is nu uitstekend vleugelspel, formidabel positiespel en redelijk passen..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op zich niet erg toch. Dan stijgen ze iig niet net na dat je ze verkocht hebt
leeftijd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee maar die Duriz is nu uitstekend vleugelspel, formidabel positiespel en redelijk passen..
18 jaar..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leeftijd?
ps t lijkt wel een ArcturusMengsk \ Outpost76 topic zo nu en dan
zwak, dat maakt ook wel dat ik twijfel eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is t idd een erg leuke om te houden. Hoe zit ie in zn verdedigen?
mja komt omdat ie redelijk multiskilled is al op dit moment..quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:05 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb em gechecked, maar hij is me wat te duur om op te trainen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
zwak, dat maakt ook wel dat ik twijfel eerlijk gezegd..
Lekker bij de hand ik had m ook ff kunnen bekijken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:05 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb em gechecked, maar hij is me wat te duur om op te trainen
mja idd.. nou ja ik heb nog tot zondag om er over na te denken.. ik verkoop mn andere vleugelspeler dan wel..quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Lekker bij de hand ik had m ook ff kunnen bekijken natuurlijk
Zwak tja hij zal snel hoger zitten denk ik. Als Vleugel verdediger aanvallend zal t een hele leuke kunnen worden.
Ik denk all1 dat t lastig wordt m zelf te houden. Of je moet 3 mil hebben liggen dan kan je dat bieden. Daar zal niet zo snel iemand over heen gaan denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja idd.. nou ja ik heb nog tot zondag om er over na te denken.. ik verkoop mn andere vleugelspeler dan wel..
Nou als ik m zo zie met al die skils is t een leuke voor mij om verder te trainen. Ik train verdedigen en SH dus dan komen die 2 skils ook hoger en zou ik m later voor veel meer kunnen verkopen. Of Acturus nog winst op m maakt weet ik niet. Hij heeft m gekocht voor 1,8 mil.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zie je er echt zoveel heil in om deze jongen op te trainen dan? En tot hoever gaan dan? WC?
Tegen de tijd dat die speler WC def is, issie 24 ofzo ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef One_conundrum het volgende:
Zie je er echt zoveel heil in om deze jongen op te trainen dan? En tot hoever gaan dan? WC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:39 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die speler WC def is, issie 24 ofzo ...Nogmaals :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is WC? en 24 is een mooie leeftijd toch? En dan zal hij nog steeds een berg geld op leveren.![]()
Ik zou niet tot wereld klasse gaan maar dat ligt er aan hoe snel hij stijgt en of je m continu op verdedigen traint. Ik zelf train ook SH dus bij mij haalt ie WK nooit voor zn 24e.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:59 schreef One_conundrum het volgende:
ik ook, maarjaaaaaaaa WK def dan
Ik zal even kijken wat ik kan doen. Ik heb mn geld zelf ook nodig om een nieuwe mid te kopen voor zondag. Maar als de deadlines ruim voor tijd verlopen en ik overboden wordt is t geen probleem.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ik denk dat ik em dan tot zn 21ste zou trainen en dan zie ik wel..
Edit: als iemand wil helpen om em toch maar te behouden.. openingsboden op andere spelers zijn welkom
Op welke speler wil je dat er geboden wordt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ik denk dat ik em dan tot zn 21ste zou trainen en dan zie ik wel..
Edit: als iemand wil helpen om em toch maar te behouden.. openingsboden op andere spelers zijn welkom
nee niet nog 1 maar er is r maar 1.quote:
Kijk ff bij zn spelers hij is nu niet online geloof ik.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op welke speler wil je dat er geboden wordt?
De enige speler waar ik op zou kunnen bieden, die wordt op een klote tijdstip verkocht...quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee niet nog 1 maar er is r maar 1.Dat fok die andere nog niet gesloten heeft kunnen wij niks aan doen
[..]
Kijk ff bij zn spelers hij is nu niet online geloof ik.
Klements Zirdziņ¨ (CM) (196299751) mag welquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op welke speler wil je dat er geboden wordt?
Dat is irri ja. Ik vind t jammer dat veel van zn deadlines pas de 8e verlopen. Dat maakt t risico voor mij te groot. Stel ik wordt niet overboden dan kan ik de spelers niet kopen die ik voor zondag nodig heb.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De enige speler waar ik op zou kunnen bieden, die wordt op een klote tijdstip verkocht...
Tja die verloopt dus de 8equote:Op vrijdag 5 december 2008 19:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Klements Zirdziņ¨ (CM) (196299751) mag wel
Ik heb maar 450k op mijn rekening staan, dus dat ga ik niet redden helaas.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Klements Zirdziņ¨ (CM) (196299751) mag wel
Ik heb je 5 ton ruimte gegeven. Mn mid is niet verkochtquote:
Hij traint verdedigen, oefent op woensdag met 5-3-2 (sinds kort), Speelde 2 weken terug 4-3-3 vorige week 4-4-2. Terwijl hij ook vaak 4-5-1 speelde. Hij maakt er vaak een potje van en doet veel opstellingen.quote:864 van de 864 door deTuinman [Hattrick Supporter] 05-12-2008 23:10
of je overloopt me en je wint met 4-0 of ik win met gemak van je.. een gelijkspel zal er niet inziten.. mijn opstelling is te risicovol..
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb je 5 ton ruimte gegeven. Mn mid is niet verkocht1,5 gevraagd maar door zn slecht vorm wilde ze m niet, mn keep verloopt maandag pas dus die gebruik ik zondag nog en ik heb voor 3 mil een leuke mid (reusachtig met redelijk passen) op de kop weten te tikken. Dus door mn 2,1 mil en 1,3 mil verkopen had ik nog een beetje over om je toch nog wat te kunnen helpen. Ik hoop dat het genoeg is.
uhm.. ik denk eerlijk gezegd dat hij qua middenveld gewoon zwak (heel hoog) of matig (heel laag) zal gaan halen.. aangezien jij in je thuiswedstrijden zwak (hoog) haalt is MOTS denk ik niet nodig..quote:Berichtje (in mn GB) van mn concurent waar ik zondag tegen moet :
[..]
Hij traint verdedigen, oefent op woensdag met 5-3-2 (sinds kort), Speelde 2 weken terug 4-3-3 vorige week 4-4-2. Terwijl hij ook vaak 4-5-1 speelde. Hij maakt er vaak een potje van en doet veel opstellingen.
Hij is nogal bang voor mn counter en heeft zich daar al een keer in verslikt door zn mid te dicht bij dat van mij te brengen en zo me precies in de kaart te spelen. 3 weken geleden speelde hij 4-4-2 tegen mij en won hij met 4-1. Toen hij tegen mij speelde met 4-4-2 speelde ik 4-3-3 en had hij een redelijk laag mid. Nou heeft ie al vaker veel hoger gehaald dan dat. Nu speel ik thuis en wilde 4-4-2 gaan spelen met 1 vleugel als xtra mid en 1 naar t midden. Ik heb net een leuke mid erbij gekocht en kom zo (via de hag site) op matig heel hoog (met Mots).
Detail is dat hij niks verkocht heeft de laatste tijd maar wel een spits van 1.7 miljoen kocht 5-12 om 2300. Kan dat duiden op 4-3-3? 31 jarige oude lul maar goed dat zegt niet veel.
Wat zou ik doen 4-4-2 met counter en mots om zo dichter bij zijn mid te komen of gewoon met mots of juist zonder mots?????????? Iemand een idee? Kan iemand er naar kijken? Ik wil toch graag winnen omdat ik 4-1 ben afgeslacht de vorige keer. Het is tussen hem en mij altijd er op of er onder. De afgelopen seizoenen hebben we gelijk gespeeld of ik won nipt of hij won dik.
Das dan jammer ja. Maar er zijn nog meer leuke spelers hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
helaas helpt het me niet heel erg, maar toch mijn dank hiervoor..
![]()
ik denk dat ik em gewoon kwijt raak.. helaasch.. maar goed eigen schuld...
Waarom denk je dat hij maar zo een laag md zal halen?quote:uhm.. ik denk eerlijk gezegd dat hij qua middenveld gewoon zwak (heel hoog) of matig (heel laag) zal gaan halen.. aangezien jij in je thuiswedstrijden zwak (hoog) haalt is MOTS denk ik niet nodig..
Zou jij ook even willen kijken naar mn tegenstander van morgen One? Zie mn verhaal van hier boven. Bvdquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:21 schreef One_conundrum het volgende:
jezes, denk je dat je nog overboven wordt arcturus.
Beste uitverkoop heb je trouwens. Gaat het roer om?
ach ja het is ook weer niet zo dat de wereld vergaat als ie niet meer bij me speelt..quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das dan jammer ja. Maar er zijn nog meer leuke spelers hoor.
omdat hij dat elke keer haalt in uitwedstrijden.. kijk maar eens..quote:Waarom denk je dat hij maar zo een laag md zal halen?
het roer gaat inderdaad om.. na het weekend volgen nog meer spelers op de transferlijst..quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:21 schreef One_conundrum het volgende:
jezes, denk je dat je nog overboven wordt arcturus.
Beste uitverkoop heb je trouwens. Gaat het roer om?
quote:870 van de 870 door deTuinman [Hattrick Supporter] 06-12-2008 17:45
en jij dan met je middenvelder.. zucht
MatchID: 200176566 een uitwedstrijd en redelijk laag.quote:Op zondag 7 december 2008 00:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
omdat hij dat elke keer haalt in uitwedstrijden.. kijk maar eens..
Datum : 23-11-2008 21:00quote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
MatchID: 200176566 een uitwedstrijd en redelijk laag.
MatchID: 200176555 uitwedstrijd en redelijk hoog.
Dat is wat ik bedoelde hij speelt zo veel opstellingen dat ik niet meer weet wat hij gaat doen.
Dit weet ik maar als ik naar zn opstellingen kijk speelt hij zo vaak een andere opstelling dat ik niet meer weet wat te spelen. Maar goed ik zie t wel.quote:Op zondag 7 december 2008 00:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Datum : 23-11-2008 21:00
MatchID: 200176577
Uitwedstrijd - Middenveld zwak (zeer hoog)
quote:
quote:Glenn Goijers [playerid=227413742]
17 jaar en 5 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leiderSpecialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 24-03-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 450 ¤/week
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Gegroet Xummon! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Lex Verplanke.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens waardeloos kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons.
en dan ben je net geswitched naar verdedigen trainen..quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Noah van Stolberg.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Met je hoofdteam ja. Nu dus je jeugdopleiding helemaal op dit talentje afstemmen en hem voor 17j0d op uitstekend PM krijgen. Hopen dat 'ie nog wat fatsoenlijke bijstats er bij krijgt en dan maar verkopen voor 1miljoen of meer wanneer je 'm promoveert..quote:Op zondag 7 december 2008 10:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
en dan ben je net geswitched naar verdedigen trainen..
Ik zie net dat mn competitie genoot (waar ik t hier boven over had) Ook mn verdediger wilde hebbenquote:05-12-2008
Door Noeste Arbeid Sterk bood 1 899 000 ¤ voor Lampis Iloridis en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 05-12-2008 22:59
quote:Bel Yannick Waasdorp
Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Matthijs Weyerman heet en 16 jaar oud is.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Scoren wordt!
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
Geven we hem een contract, baas?
die is toch nog wel te verkopen?quote:Op zondag 7 december 2008 12:44 schreef One_conundrum het volgende:
ik pull ook net een goed scoren. jammer datie 19 is en zonder bijstats
Nee sorry. Dat is eerder een gast om te houden als opvulling van je B team. Hij is veel goedkoper (qua salaris) dan gasten die je nu hebt. En winnen met je B team is niet boeie. Behalve als je dan aan de Fok!Cup mee doet maar ja daar spelen veel ook al met hun A team.quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef drummerdude het volgende:
Heb deze net gepulld, meteen op de transferlijst gezet, omdat ik alleen verdedigen wil...
Is hij verkoopbaar?
[...]
Dat je eindelijk verstandig bent gewordenquote:Op zondag 7 december 2008 13:53 schreef ScudRaket het volgende:
Ik ben nog steeds aan het filosoferen over wat ik komend seizoen ga doen.
Nu weer een ander plan
Gezien de leeftijd van de defs moet ik sowieso daarin investeren. Gezien het feit dat ik ook nog wil gaan trainen en dat de defensie relatief minder belangrijk is dan het middenveld, is mijn idee om 5-3-2 te gaan spelen met goede spitsen en middenvelders. De middenvelders heb ik practisch al binnen, evenals 1 spits. Ik kan dan mijn wingers, trainees en defs verkopen om 10 def-trainees aan te schaffen.
Wat denken jullie daarvan?
Ik wil mijn middenveld wel zo sterk mogelijk houden hequote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je eindelijk verstandig bent geworden
ik zou iig (zoals je ook van plan ben volgens mij) niet met wingers gaan spelen en wel 3 inner mids houden. Verder is counter dan ook een goede en leuke optie.
Weer een couterhufter geboren!!![]()
![]()
![]()
![]()
ok maar speel je dan all1 5-3-2 of heb je nog een 2e opstelling voor ogen? En als je 10 nieuwe trainies koopt heb je dan niet een te zwakke verdediging in de eerste tijd?quote:Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik wil mijn middenveld wel zo sterk mogelijk houden heBij lastige wedstrijden kan ik idd altijd terugvallen op CA.
Maar geldtechnisch lijkt me dit wel voordelig. De spelers die ik kan verkopen leveren veel geld op en als ik 10 jonge defs aanschaf hoef ik niet veel te moeten investeren.
ik zondags vaak 5-3-2 en woensdags 4-3-3 mede omdat 4-4-2 altijd op uitstekend blijft staan en zo heb ik dan 3 opstellingen waar ik uit kiezen kan.quote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
ik train 9 verdedigers. dus zondags 442 en woendags 532...
Zo doe ik het ook al een hele tijdquote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
ik train 9 verdedigers. dus zondags 442 en woendags 532...
Kijk dat zijn de leuke! Nu nog hopen dat ie ook op passen en of vleugel te trainen is.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoppa, weer een nuttige jeugdpull
Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Hindrik van Aalst is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik vind dat toch echt zonde van de mogelijkheden maar ieder zn eigen keuze natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook al een hele tijd
quote:De scouts
Wanneer je je jeugdopleiding activeert, wordt er direct een jeugdscout aan je team toegewezen. Je geeft aan in welke regio hij naar talentjes moet zoeken en je kunt hem ook opdracht geven om naar een specifiek type speler te zoeken. Wanneer je hem opdracht geeft om een bepaald type speler te scouten (bijvoorbeeld vleugelverdedigers), dan zal hij je ook meestal zo'n speler voorstellen. Ze zijn over het algemeen wel slechter. Aan de andere kant is er ook een grotere kans dat hij dat fantastische talent in een specifieke zoekopdracht voor je weet te scouten.
Ik zou wel willen maar ik ben strakkies weg.quote:Op zondag 7 december 2008 19:36 schreef Yurzinho het volgende:
Zullen we vanavond maar weer eens met zn alleen naar irc gaan?
simpele 3-0, concurrent wint echter ook. Nog steeds op plaats 2 met 3 punten achterstandquote:
quote:
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval redelijk (hoog)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging formidabel (heel laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval matig (zeer hoog
Toch gekozen voor normaal ipv mots en dit is t resultaat:quote:Op zondag 7 december 2008 20:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Godver.. normaal gesproken veroorzaakt mn tegenstander een WO en ineens weer een opstelling gemaakt (net als een paar weken terug) en nu staat het verdomme 1-1..
quote:Rust: met een stand van 2-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. DNAS had met 54 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:RKDEO nam in de 11e minuut de leiding doordat Jędrek Sobowiec met een oogverblindende vrije trap de stand op 1-0 bracht.
2 Counters? middenveld verhoudingen zijn primaaaaaquote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch gekozen voor normaal ipv mots en dit is t resultaat:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
All1 nu de 2e helft nog
Wat is een goddelijk spelhervatter toch lekker :
[..]
volgens mij 2 gewone aanvallen en 1 vrije trap. Het is inm namelijk al 3-0quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
2 Counters? middenveld verhoudingen zijn primaaaaa
gelukkig toch nog 1 - 5 gewonnen..quote:Op zondag 7 december 2008 20:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Godver.. normaal gesproken veroorzaakt mn tegenstander een WO en ineens weer een opstelling gemaakt (net als een paar weken terug) en nu staat het verdomme 1-1..
quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
volgens mij 2 gewone aanvallen en 1 vrije trap. Het is inm namelijk al 3-0
Dat percentage mid is idd perfect!
Lekker die 1-5!quote:Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gelukkig toch nog 1 - 5 gewonnen..![]()
[..]
haha ja idd.. maar ach die jeugd boeit me totaal niet..quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker die 1-5!![]()
Je jeugd was ook al zo lekker op dreef
Dat lijkt op mijn competitie. Ik sta ook 2e heb net mn concurrent (3e plek) een dauw gegeven. Hij heeft nu nog steeds 15 punten en ikke inm 19.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef Ruudt het volgende:
Hier ook een 1-5 overwinning op bezoek bij een concurrent voor promotie, die is nu dus afgeschreven.
Sta 2e met 18 punten en m'n enige concurrent heeft er 16.
Volgende week op bezoek bij de nummer 1.
quote:JHMWMJZMN
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence weak (high)
Attack weak (very high)
Midfield solid (very high)
Right Defence inadequate (high)
Central Defence inadequate (very high)
Left Defence solid (very low)
Right Attack excellent (very low)
Central Attack outstanding (very high)
Left Attack inadequate (very low)
FC Noppus
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence inadequate (very high)
Attack passable (low)
Midfield solid (very low)
Right Defence passable (very high)
Central Defence passable (very high)
Left Defence inadequate (low)
Right Attack weak (very high)
Central Attack excellent (very high)
Left Attack inadequate (high)
1-2 gewonnequote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef Ziewoarut het volgende:
De wedstrijd van vanavond moet gaan beslissen of Shark-Attack! nog eens kansje heeft om in deze competetie te blijven volgend seizoen. Winst is noodzaak.
Volgens mij ben je idd genaaid door de ME. Vage zooi! Jou verdediging is dan wel minder dan zijn aanval (op je linksback na) maar dat is anders om ook zeker zo! Daarbij komt dat je mid veel beter is dan dat van hem. Echt matig dit!quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef rompompom het volgende:
Hmpf, 2-5 verloren, m.i. niet terecht:
[..]
Leuk zo een spelert terug kopen van je begin team. Die gast een ht mail gestuurd (ik miste de vorige deadline) dat ik Gerwald wilde kopen van hem voor 60k Hij had m net gekocht voor 30k. Wilde die niet want hij had m nodig. Ik gezegd dat ik er echt 60k voor wilde betalen. Zet ie m nog op de TL ookquote:Lopende transfers voor FC RKDEO
Verkopen
Gerwald Karres
Moederclub
09-12-2008 om 12:22
Moederclub: 2% = 1 200 ¤
Aankopen
Gerwald Karres 09-12-2008 om 12:22 60 000 ¤
Totale kosten 60 000 ¤
Totale som -60 000 ¤
Vergoeding spelersmakelaar, moederclubgeld en vorige-clubgeld -0.0 ¤
Moederclubgeld en vorige-clubgeld 1 200 ¤
Saldo -58 800 ¤
2-4quote:Ladderzatsquad
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence inadequate (very high)
Attack inadequate (very high)
Midfield formidable (low)
Right Defence formidable (very low)
Central Defence formidable (very low)
Left Defence outstanding (low)
Right Attack formidable (very low)
Central Attack solid (very high)
Left Attack inadequate (very high)
Tot: 287
Def: 104
Mid: 102
Att: 81
VVWF
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence inadequate (low)
Attack weak (very high)
Midfield formidable (low)
Right Defence solid (low)
Central Defence solid (very low)
Left Defence excellent (low)
Right Attack passable (very low)
Central Attack formidable (very low)
Left Attack weak (high)
Tot: 252
Def: 81
Mid: 102
Att: 69
De vorm is daar niet in orde, dat komt wel goed. En de centrale verdediger is m'n coach ook, dus die ga ik niet zomaar de deur uit doen.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je idd genaaid door de ME. Vage zooi! Jou verdediging is dan wel minder dan zijn aanval (op je linksback na) maar dat is anders om ook zeker zo! Daarbij komt dat je mid veel beter is dan dat van hem. Echt matig dit!
Als je het geld heb zou ik wel wat aan je centrale en rechter verdediging doen.
Da's nog een mijlpaal ook.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk zo een spelert terug kopen van je begin team.
Op Noah van Stolberg na toch?quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha ja idd.. maar ach die jeugd boeit me totaal niet..
mja toch blijf ik het jammerlijk vinden.. zo kan ik natuurlijk geen verdedigers uit mn jeugd door laten stromen naar mn a-team..quote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op Noah van Stolberg na toch?
Je hoort mij ook niet zeggen dat je m de deur uit moet doenquote:Op maandag 8 december 2008 09:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
De vorm is daar niet in orde, dat komt wel goed. En de centrale verdediger is m'n coach ook, dus die ga ik niet zomaar de deur uit doen.. Senks voor de tip desondanks!
quote:Da's nog een mijlpaal ook..
Graag gedaan DF.quote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
JV diepFries lijkt hard op weg om de eerste editie van de Fok Youth Premier League met 16 teams te gaan winnen, na de 1-3 uitzege op een counterende hekkensluiter Little Vultures staan de youngsters met nog 5 speelrondes te gaan inmiddels 11 punten los op de concurrentie. Dat mag niet meer mis gaan eigenlijk
De aanhouder wint he! Hoeveel scouts heb jij en wat voor scoutings berichten krijg je?quote:Op maandag 8 december 2008 11:00 schreef ArcturusMengsk het volgende:
mja toch blijf ik het jammerlijk vinden.. zo kan ik natuurlijk geen verdedigers uit mn jeugd door laten stromen naar mn a-team..
Dat laatste zeker ja! hahaha Laat ze maar dik verliezen! Op AZ in lopen hebben we nog meer dan een half seizoen voor.quote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef nicomart het volgende:
tering.. weer verloren en mijn keeper van 31 3 weken geblesseerd..
Maar hopen dat ik die 4e plek kan vasthouden![]()
Zaterdag trouwens wel weer als journalist naar Feyenoord-AZ. Met een beetje geluk kan ik Feyenoorders afzeiken over het feit dat ze weer zo dik zijn ingemaakt
Hoewel een overwinning van Feyenoord wel de mogelijk geeft aan Ajax om het gat naar AZ te dichten. Shit, wat heb ik liever?Journalistiek is een dik verlies van Feyenoord wel leuker
quote:Magnus Landlind [Staat op de transferlijst]
TSI = 13 270, 27 jaar en 83 dagen, slecht in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Positiespel: briljant Passen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Alain Hendriksen (142805488) [Staat op de transferlijst]
24 jaar en 29 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Volgende verjaardag: 01-03-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 32 890
Loon: 16 284 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Young Boys Droß
Conditie: goed Keepen: wereldklasse
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Ik heb er 3.. ik krijg eigenlijk nooit iets te weten over zn positiespel.. Deze speler was de eerste speler waarmee de scout aankwam...quote:Op maandag 8 december 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De aanhouder wint he! Hoeveel scouts heb jij en wat voor scoutings berichten krijg je?
ach ineens een dikke nederlaag voor AZ lijkt me journalistiek ook wel interessant..quote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef nicomart het volgende:
tering.. weer verloren en mijn keeper van 31 3 weken geblesseerd..
Maar hopen dat ik die 4e plek kan vasthouden![]()
Zaterdag trouwens wel weer als journalist naar Feyenoord-AZ. Met een beetje geluk kan ik Feyenoorders afzeiken over het feit dat ze weer zo dik zijn ingemaakt
Hoewel een overwinning van Feyenoord wel de mogelijk geeft aan Ajax om het gat naar AZ te dichten. Shit, wat heb ik liever?Journalistiek is een dik verlies van Feyenoord wel leuker
Das ook waar natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 14:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ineens een dikke nederlaag voor AZ lijkt me journalistiek ook wel interessant..
Welke speler? Als je scouts niets zeggen over positiespel betekend niet dat ze t niet kunnen. Over die sjefke zeiden ze ook niks over zn verdedigende skills hij zit daar inm wel op goed. Alles wat er stond was dat ie redelijk kon worden in vleugelspel. Na wat testen kwam ik er achter dat ie als vleugel verdediger t erg leuk deed en nu dus op goed zit. Nog niet is uit getraind op verdedigen (wel op vleugel spel) Ik ben m nu aan t testen op passen. Misschien kan hij in de resterende 18 dagen nog stijgen met passen en hopelijk ook met verdedigen. Dan is t een echte topper!quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Ik heb er 3.. ik krijg eigenlijk nooit iets te weten over zn positiespel.. Deze speler was de eerste speler waarmee de scout aankwam...
Verwacht jij dan dat dat mogelijk is? Tuurlijk de bal is rond maar AZ in goede doen rolt 010 natuurlijk makkelijk op. Zeker als ze goed kijken naar de wedstrijd tegen de graafschap. Daar kwamen de zwakheden erg duidelijk naar boven.quote:Op maandag 8 december 2008 14:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ineens een dikke nederlaag voor AZ lijkt me journalistiek ook wel interessant..
deze speler..quote:Op maandag 8 december 2008 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke speler? Als je scouts niets zeggen over positiespel betekend niet dat ze t niet kunnen. Over die sjefke zeiden ze ook niks over zn verdedigende skills hij zit daar inm wel op goed. Alles wat er stond was dat ie redelijk kon worden in vleugelspel. Na wat testen kwam ik er achter dat ie als vleugel verdediger t erg leuk deed en nu dus op goed zit. Nog niet is uit getraind op verdedigen (wel op vleugel spel) Ik ben m nu aan t testen op passen. Misschien kan hij in de resterende 18 dagen nog stijgen met passen en hopelijk ook met verdedigen. Dan is t een echte topper!
Ik test overigens altijd alle spelers op het middenveld, maar vaak is het dan slechts 3 of 4 sterren.. terwijl ik ze uitdrukkelijk vraag om te zoeken naar middenvelders.. en dan wordt er vaak ook nog eens niks vermeld over positiespel.. terwijl dit aangepast zou zijn en ze dat dan wel zouden moeten doen..quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar (en 61 dagen) en heet Noah van Stolberg.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
de wonderen zijn de wereld nog niet uit..quote:[..]
Verwacht jij dan dat dat mogelijk is? Tuurlijk de bal is rond maar AZ in goede doen rolt 010 natuurlijk makkelijk op. Zeker als ze goed kijken naar de wedstrijd tegen de graafschap. Daar kwamen de zwakheden erg duidelijk naar boven.
Owja dat was een hele leuke!quote:
4 sterren zou zwak kunnen zijn. Na weken training op positiespel zou dat van zelf meer moeten worden. Bij mij wordt er ook bijna nooit wat verteld over de skils waar je hun naar laat zoeken. Zelfs TU's van de jeugd geven vaak niks prijs. Klote maar ja dan geef ik nog niet op.quote:Ik test overigens altijd alle spelers op het middenveld, maar vaak is het dan slechts 3 of 4 sterren.. terwijl ik ze uitdrukkelijk vraag om te zoeken naar middenvelders.. en dan wordt er vaak ook nog eens niks vermeld over positiespel.. terwijl dit aangepast zou zijn en ze dat dan wel zouden moeten doen..
Dat is waar.quote:de wonderen zijn de wereld nog niet uit..
nee maar goed dat zou aangepast zijn, maar daar merk ik helemaal niks van.... vind ik toch erg jammerlijk.. en ik geef ook niet op.. ik ga deze speler nu doortrainen tot uitstekend positiespel.. maar ik wilde eigenlijk verdedigers gaan trainen in mn jeugd voor de doorstroom naar mn a-team..quote:Op maandag 8 december 2008 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Owja dat was een hele leuke!![]()
[..]
4 sterren zou zwak kunnen zijn. Na weken training op positiespel zou dat van zelf meer moeten worden. Bij mij wordt er ook bijna nooit wat verteld over de skils waar je hun naar laat zoeken. Zelfs TU's van de jeugd geven vaak niks prijs. Klote maar ja dan geef ik nog niet op.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:50 schreef Xummon het volgende:
ja vandaag heeft mijn laatste scout een keeper gevonden
Dan train je dat toch allebij. 5-3-2 met 3 inner mids. Dan kan je altijd nog kijken hoe snel het gaat en dan evt passen trainen ipv 1 van de 2.quote:Op maandag 8 december 2008 15:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee maar goed dat zou aangepast zijn, maar daar merk ik helemaal niks van.... vind ik toch erg jammerlijk.. en ik geef ook niet op.. ik ga deze speler nu doortrainen tot uitstekend positiespel.. maar ik wilde eigenlijk verdedigers gaan trainen in mn jeugd voor de doorstroom naar mn a-team..
ik heb 1tje die naar verdedigers zoekt en 2 die willekeurige spelers zoeken..quote:Op maandag 8 december 2008 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dat werd wel tijd
Heb je die gastjes die ze hier voor aanboden wel eens getest als keep?
[..]
Dan train je dat toch allebij. 5-3-2 met 3 inner mids. Dan kan je altijd nog kijken hoe snel het gaat en dan evt passen trainen ipv 1 van de 2.
Misschien moet je je scouts eens ergens anders laten zoeken. En misschien wel op willekeurig zetten dat geeft beide een grotere kans op het vinden van een echt groot talent.
altijd voor promotie gaan.. wie weet heb je mazzel en zit je bij 2 drama teams in de 7de..quote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik had vorige week de beslissing genomen om 1 van mijn a spelers te verkopen en daarvoor in de plaats een minimaal briljant keeper te kopen.
Ik keek afgelopen weekend echter rond op altiid bij verschillende 7de divisies en zag dat ik qua middenveld met mijn 3 A middenvelders tot de middelmaat behoor en qua verdediging en aanval tot de slechteren. Is het economisch gezien dan beter om in de 8ste te blijven en daar rustig door te bouwen aan een sterker team en in de top mee te draaien? Of zou ik toch beter kunnen promoveren waarna ik hoogstwaarschijnlijk 1 á 2 seizoenen degradatie voetbal speel in de 7de klasse?
Moeilijk moeilijk. Ik denk dat je met 3 verdedigers zo snel onderuit zakt qua ratings zodra je er 1 verkoopt. Ik zou hier mee wachten tot je overstap naar verdedigen trainen. Dan ga je met meer verdedigers spelen neem ik aan en zal het verschil minder groot zijn als je er dan 1 verkoopt.quote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb 1tje die naar verdedigers zoekt en 2 die willekeurige spelers zoeken..
Edit: ik zit ook te twijfelen of ik 1 van mijn 3 wereldklasse verdedigers (alle 3 zijn ze 25 jaar) zal verpatsen om zo geld te genereren om een jong talentje te halen en een middenvelder.. Ik ga ze sowieso niet alle 3 tegelijk verkopen.. dit kost me te veel qua ratings in mn verdediging dus dat is alvast geen optie... iemand hier een idee over?
Ik zou nog ff lekker door bouwen in de VIII. De kans dat je meteen weer degradeert en dus veel supporters verliest is veel groter dan de kans dat je je kan handhaven.quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
altijd voor promotie gaan.. wie weet heb je mazzel en zit je bij 2 drama teams in de 7de..
quote:Gianluca Wolfrath (145466204)
24 jaar en 48 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 10-02-2009
Nationaliteit: Deutschland Deutschland
Total Skill Index (TSI): 29 880
Loon: 11 330 ¤/week
Eigenaar: Cobby
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
Deadline: 08-12-2008 19:53 !
Vraagprijs: 5 999 999 ¤
Dat krijgt ie er idd wel voor. Zeker door zn leeftijd. Dat maakt m nog trainbaar voor iemand uit de hogere div's en met een uitstekend trainer.quote:Op maandag 8 december 2008 20:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarschijnlijk raak je 'm nog wel kwijt ook voor die prijs, erg zonde echter dat 'ie op wat passen na géén bijstats heeft.. (4x rampzalig, 1x slecht)
Mja dat is waar, maar aan de andere kant ben ik volgens mij al redelijk veilig op dit moment.. degradatie zit er dus niet meer in.. tenminste dat vermoed ik..quote:Op maandag 8 december 2008 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk. Ik denk dat je met 3 verdedigers zo snel onderuit zakt qua ratings zodra je er 1 verkoopt. Ik zou hier mee wachten tot je overstap naar verdedigen trainen. Dan ga je met meer verdedigers spelen neem ik aan en zal het verschil minder groot zijn als je er dan 1 verkoopt.
Inderdaad ja. Mijn account/ww werken nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:21 schreef Gijs_ het volgende:
Nu nog kunnen inloggen...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:21 schreef Gijs_ het volgende:
Nu nog kunnen inloggen...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:40 schreef Svnn het volgende:
ja 21 000 mensen online nu .. maar ik kan niet inloggenwie al wel?
25000 stagemensen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nope.
Maar hij zegt dan ook "not allowed". Als je verkeerde gegevens intypt, dan zegt hij "Failed".
Als je het mij vraagt mogen alleen de stage-mensen er in...
Kan toch? Er zijn 900.000+ gebruikers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:43 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
25000 stagemensen?
Ik denk dat ze gefaseerd alle accounts enablen, om te voorkomen dat iedereen tegelijk in gaat loggen
precies.. ik had wel verwacht dat het niet probleemloos zou gaan.. dat is bij elke 'grote' verandering die ze doorvoeren zo..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goh, waarom verbaast het me niet dat hattrick nog down is...
Hattrick is niet down, je kunt alleen niet inloggen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:20 schreef Svnn het volgende:
*ik wil weten hoe de nieuwe lay out er uit ziet
*ik wil weten hoeveel sterren mn mid heeft gehaald in de jeugd.. en mn nieuwe speler(waarss keeper)
* ik wil OP HATTRICK
* ontvangt zo weer een ht mail.. hattrick was de afgelopen tijd 354 uur down.. je ontvangt hiervoor 354 uur langer supporter.. *zucht*
nee, maar ik mag toch wel hopen dat ik dit gecompenseerd krijg als supporter..quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick is niet down, je kunt alleen niet inloggen...
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee, maar ik mag toch wel hopen dat ik dit gecompenseerd krijg als supporter..
ik neem ook aan dat ze de transfermarkt nu gesloten hebben, anders kunnen die lui die nu ingelogd zijn.. heel goedkoop die hele transfermarkt leeghalen..quote:
Met 40.000 man online rond deze tijd. Dan had ik graag mijn spelers te koop staan hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat ze de transfermarkt nu gesloten hebben, anders kunnen die lui die nu ingelogd zijn.. heel goedkoop die hele transfermarkt leeghalen..
hoe kan dat nou:P ik nog niet .. hmmquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik zit erin
Als er iemand een screen wilt, vraag maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |