SH is Spel Hervatten. Ze hadden aan t begin van dit seizoen groots aangekondigd dat dat belangrijker zou worden tijdens de wedstrijden. Dus ik ben dat gaan trainen. Nou heb ik het een half seizoen getraind en ik merk geen verschil. Terwijl mn spelers er veeel beter in zijn geworden en mn team een goed hoog gemiddelde heeft met indirecte vrijetrappen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Wat is SH en waarom heeft het geen meerwaarde?Hattrick ligt trouwens even op haar rugje.
spelhervattingen en het waarom dat is een groot vraagteken aangezien zo groots was aangekondigd dat het belangrijk zou worden..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Wat is SH en waarom heeft het geen meerwaarde?Hattrick ligt trouwens even op haar rugje.
zeg.. werk die OP eens even bijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Had ik een mooie eind post gemaakt voor deel 279 was ik telaat
Als jij me uit kan leggen hoe. Dan kan ik dat ook. Er is me dat al eens eerder verteld maar ik zou niet weten hoe ik op wiki dat kan editen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
zeg.. werk die OP eens even bij
Maakt me niet uit. Vraag dat maar aan ArcturusMengsk. De mijne is iets eerder gemaakt en staan meer posts in. Maar het boeit me verder niet.quote:
kloptquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:34 schreef Yurzinho het volgende:
Degene die de LaPo heeft, maakt toch een nieuwe?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Had ik een mooie eind post gemaakt voor deel 279 was ik telaat
oops das wel iets te hoog ja. Counteren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
Morgen proberen om ronde 9 te halen. Kans heb ik weinig tegen een Briljant middenveld en 309 hatstats
Tja, waarmee? Heb slechts een uitmuntende reserveverdediger en een briljante reservespits. En om nou 3-5-2 counter te spelen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt
[..]
[..]
oops das wel iets te hoog ja. Counteren?
Ik weet t ook niet. Ik ken je team verder ook niet. Het was maar een optie. Pressie dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tja, waarmee? Heb slechts een uitmuntende reserveverdediger en een briljante reservespits. En om nou 3-5-2 counter te spelen...
ach waarom niet? dat speel ik ook heel vaak..quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tja, waarmee? Heb slechts een uitmuntende reserveverdediger en een briljante reservespits. En om nou 3-5-2 counter te spelen...
Dat speel ik nooit. Heeft dat zin met 3-5-2?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet. Ik ken je team verder ook niet. Het was maar een optie. Pressie dan?
Waarom niet? Het heeft all1 volgens mij effectief nut als al je spelers goed of beter in conditie zijn. En dat je t nooit speelt maakt niet uit. Door pressie te spelen haal je wel zijn kansen uit de wedstrijd. Mits goed uitgevoerd. Ik heb zo verloren van matje in de Fok!Cup. Waardoor mn "overwintering" nog in gevaar kwam ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat speel ik nooit. Heeft dat zin met 3-5-2?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
Hierbij verklaar ik dit topic voor geopend.
Zo groots is het nu ook weer niet aangekondigd toch? Het zou belangrijker worden, dat wel. Spelhervattingen maken echter nog steeds maar (statistiek) 10% van de reguliere kansen (max 10 per wedstrijd) uit. En 1/3 van die 10% zou dan uit indirecte spelhervattingen bestaan.. Was van tevoren allemaal wel bekend (MyHT) en natuurlijk, er zal meer vraag (en hogere prijzen?) zijn op de transfermarkt. Het maakt echter van een team met veel spelhervatters wat eerst tegen degradatie vocht geen titelkandidaat. Daarvoor zijn er nog teveel andere factoren van belang..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
spelhervattingen en het waarom dat is een groot vraagteken aangezien zo groots was aangekondigd dat het belangrijk zou worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Staat inmiddels op 2,1 miljoen, dat heb ik nietquote:Árpád Klárik [playerid=226714717]
17 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is. Heeft waardeloos ervaring en is een matig leiderSpecialiteit: Snel
volgende verjaardag: 11-02-2009
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 630 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ruim 9 ton.... bahbahbahquote:Mathieu Chassaing [playerid=226753804]
17 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leiderSpecialiteit: Koppen
volgende verjaardag: 18-03-2009
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 510 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ach welnee, lekker tiltenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Zet een maximale prijs voor je zelf neer, bijvoorbeeld 5,5 ton, en ga gewoon niet verder bieden dan dat...
Nee...heb er al een paar gebookmarked voor heul veul geld. Momenteel ook een bod van 1,5 miljoen uitstaan op:quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef drummerdude het volgende:
Deze niet wat voor je?
(Nu nog) vrij goedkoop
Walery Szramka (225303387) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Specialiteit: Snel
volgende verjaardag: 09-03-2009
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 390 ¤/week
Eigenaar: Lybbero_Team
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
quote:Eduard Brunold [playerid=226741973]
17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
volgende verjaardag: 13-03-2009
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 570 ¤/week
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
damn.. die is idd wel nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zat achter zo'n mooie trainee aan:
[..]
Staat inmiddels op 2,1 miljoen, dat heb ik niet
1609000 dus. Gezien zijn jonge leeftijd en salaris is dat gewoon volgens de transfervergelijkingquote:Eduard Brunold [playerid=226741973]
17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
volgende verjaardag: 13-03-2009
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 570 ¤/week
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Das idd wel een lekkere trainie. Jammer all1 dat ie zo weinig passen heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zat achter zo'n mooie trainee aan:
[..]
Staat inmiddels op 2,1 miljoen, dat heb ik niet
En voor hoeveel had je je eigen trainie ook alweer verkocht? Ook zo iets toch? Leuke ruil dan een 17 jarige met uitstekend verdedigen of 1 met goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
1609000 dus. Gezien zijn jonge leeftijd en salaris is dat gewoon volgens de transfervergelijking![]()
Maar goed, ik heb deze dus
Als dat er 1 voor jou zou zijn zou ik dat niet doen omdat ie te laag zit met passen. Zn vleugel en positiespel zijn wel leuk! Hij had beter die scoren stat op passen kunnen hebben. Aan scoren heeft een verdediger helaas niets. Maar als ie niet veel kost kan je t natuurlijk wel doen! Dat passen kan je namenlijk in de tussen seizoenen wel omhoog krijgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef drummerdude het volgende:
Deze niet wat voor je?
(Nu nog) vrij goedkoop
Walery Szramka (225303387) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Specialiteit: Snel
volgende verjaardag: 09-03-2009
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 390 ¤/week
Eigenaar: Lybbero_Team
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zo groots is het nu ook weer niet aangekondigd toch? Het zou belangrijker worden, dat wel. Spelhervattingen maken echter nog steeds maar (statistiek) 10% van de reguliere kansen (max 10 per wedstrijd) uit. En 1/3 van die 10% zou dan uit indirecte spelhervattingen bestaan.. Was van tevoren allemaal wel bekend (MyHT) en natuurlijk, er zal meer vraag (en hogere prijzen?) zijn op de transfermarkt. Het maakt echter van een team met veel spelhervatters wat eerst tegen degradatie vocht geen titelkandidaat. Daarvoor zijn er nog teveel andere factoren van belang..Waarom die spoiler? Ik zelf heb liever mensen die wat zeggen dan een simpele tvp. Zeker van jou omdat je in mijn inzicht altijd een duidelijke en heldere verklaring geeft voor veel dingen die hier gepost worden. Ik vind t zelfs jammer dat je zo weinig post de laatste topics. Druk irl zekers of fok moe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Outpost76 op 02-12-2008 20:41:34 ]
Ik heb voor deze 3,5 ton meer betaald dan dat ik voor die andere terugkreeg. Alleen deze is pas 11 dagen 17, die ander was 108 dagen 17, en van hem wist ik zeker dat ie heel laag in verdedigen en passen zat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
En voor hoeveel had je je eigen trainie ook alweer verkocht? Ook zo iets toch? Leuke ruil dan een 17 jarige met uitstekend verdedigen of 1 met goed.
[..]
Zit deze hoog in verdedigen en passen dan? Dan heb ik niks gezegd. Anders vind ik t nogal zonde. Het is trouwens ook een hele leuke trainie hoor begrijp me niet verkeerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik heb voor deze 3,5 ton meer betaald dan dat ik voor die andere terugkreeg. Alleen deze is pas 11 dagen 17, die ander was 108 dagen 17, en van hem wist ik zeker dat ie heel laag in verdedigen en passen zat.
Ook al kan ik misschien beter wachten tot ze een niveau gestegen zijn voor ik er 1 verkoop. Het probleem is all1 dat ik niet heb bij gehouden wanneer ze stegen en belangrijker. Hoeveel weken verdedigen trainen ze daarna hebben gehad. Voor t zelfde geld duurt t nog 8 weken oid.quote:Bjorn Rochus
TSI = 4 160, 20 jaar en 70 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: briljant
Lampis Iloridis
TSI = 7 410, 20 jaar en 69 dagen, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
Geovanni Meurisse
TSI = 4 870, 20 jaar en 26 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: uitmuntend
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat de de meeste trainies in mn B team nog niet goed genoeg zijn om in mn A team te spelen zonder de verdedigings ratings van mn A team ver omlaag te gooien.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:15 schreef Yurzinho het volgende:
Waarom hecht je zoveel waarde aan de verdedigingsratings van je B-team?
bovenste 2 zou ik verkopen.. die zijn het oudst.. als je er 1 wilt verkopen dan zou ik de middelste doen.. die heeft de hoogste verdedigingsrating..quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit deze hoog in verdedigen en passen dan? Dan heb ik niks gezegd. Anders vind ik t nogal zonde. Het is trouwens ook een hele leuke trainie hoor begrijp me niet verkeerd.
Edit :
Welke zouden jullie verkopen en waarom. Ik wil er 1 of 2 gaan verkopen. Niet alles want dat kan ik niet opvangen met mn B team verdedigers. Het niveau van mn B team verdedigers is daar nog te laag voor. En dan zakt mn verdedigings rating veel te veel.
[..]
Ook al kan ik misschien beter wachten tot ze een niveau gestegen zijn voor ik er 1 verkoop. Het probleem is all1 dat ik niet heb bij gehouden wanneer ze stegen en belangrijker. Hoeveel weken verdedigen trainen ze daarna hebben gehad. Voor t zelfde geld duurt t nog 8 weken oid.
Zit wat in. De laatste heb ik al te koop gezet inmiddels die is vlak voor ik begon met SH trainen gestegen in verdedigen en dat duurt me te lang voor hij er uit kan. Door dat ik nu om de week SH en Verdedigen train. Ik zat zelf ook aan Lampis te denken. Hij gaat r nu op. Bedankt voor je input.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
bovenste 2 zou ik verkopen.. die zijn het oudst.. als je er 1 wilt verkopen dan zou ik de middelste doen.. die heeft de hoogste verdedigingsrating..
Dit is mn pull van deze week. Hij staat op de TL voor een prikkie (15k) in de hoop dat iemand m van me koopt. Zo heb ik ook nog een briljant mid met uitstekend passen te koop en nog wat waailappen. Of wel bijna mn hele B team staat op de tochtquote:Nicholas Laurijsen [Staat op de transferlijst]
TSI = 350, 17 jaar en 76 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
geen enkel probleem.. als ik nog eens een vraag heb weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. De laatste heb ik al te koop gezet inmiddels die is vlak voor ik begon met SH trainen gestegen in verdedigen en dat duurt me te lang voor hij er uit kan. Door dat ik nu om de week SH en Verdedigen train. Ik zat zelf ook aan Lampis te denken. Hij gaat r nu op. Bedankt voor je input.![]()
[..]
Ook dat is geen probleem. Dat weet je. Je hebt mn email,msn, hier kan je me bereiken, via hattrick of zelfs via mn 06quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geen enkel probleem.. als ik nog eens een vraag heb weet ik je te vinden
ik kan je alleen nog geen kaartje sturen maar verderquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dat is geen probleem. Dat weet je. Je hebt mn email,msn, hier kan je me bereiken, via hattrick of zelfs via mn 06
hahahaha ja daar begin ik ook niet aan. Straks krijg ik er 1 met valentijn van je.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik kan je alleen nog geen kaartje sturen maar verder
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha ja daar begin ik ook niet aan. Straks krijg ik er 1 met valentijn van je.
OMFG!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef Ruudt het volgende:
Offtopic, maar ik moet 'em delen met de mensen die het nog niet gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |