Vanwege mijn trainingsswitch.. dan weet ik wat voor niveau qua middenvelders ik moet hebben om een beetje een fatsoenlijk niveau qua middenveld te halen..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn middenvelders? Ik begrijp niet precies waar je dat voor wil weten maar dit zijn ze :
Dan moet ik je erbij vertellen dat ik die middenvelder ook verkoop omdat ik 4 met briljant positiespel niet goed genoeg vind. Zeker voor als ik per ongeluk toch mocht promoveren wil ik er een betere bij hebben om zo meer te kunnen schuiven qua mid ratings (counter)quote:Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Vanwege mijn trainingsswitch.. dan weet ik wat voor niveau qua middenvelders ik moet hebben om een beetje een fatsoenlijk niveau qua middenveld te halen..
thnx daarvoor..
ja precies.. ik probeer gewoon voor 3 wereldklasse of zo te gaan dan.. indien betaalbaar natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet ik je erbij vertellen dat ik die middenvelder ook verkoop omdat ik 4 met briljant positiespel niet goed genoeg vind. Zeker voor als ik per ongeluk toch mocht promoveren wil ik er een betere bij hebben om zo meer te kunnen schuiven qua mid ratings (counter)
hehehe ik ben daar net naar aan t kijken. Die kosten rond de 4 mil per stuk.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja precies.. ik probeer gewoon voor 3 wereldklasse of zo te gaan dan.. indien betaalbaar natuurlijk
mja ik had het al gezien..quote:Op donderdag 4 december 2008 18:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe ik ben daar net naar aan t kijken. Die kosten rond de 4 mil per stuk.
Ten minste wel in de leeftijd 22 tm 25 met uitstekend\formi passen.
En dan als antwoord:quote:Op donderdag 4 december 2008 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermaak me prima met dit soort spelletjes. Ik speel al jaren ManagerZone maar wil Hattrick ook wel eens proberen. Kan iemand mij vertellen wat de do's en don'ts zijn voor beginnende teams?
Ik zou eerst een team aanvragen. En dan niet meteen spelers gaan kopen en je stadion uitbreiden. Eerst de handleiding door nemen dan je diploma halen en als je dan nog vragen hebt dan zijn we er hier voor.quote:
Uiteraard maar dat komt pas na dat ie zn diploma heeft.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk als eerste een fatsoenlijke trainer aanschaffen.
Ohja, helemaal vergeten dat dipomaquote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat komt pas na dat ie zn diploma heeft.
Heeft toch al een bod staan van 1.873.000, hopen dat de twee teams die tot nu geboden hebben nog wat meer hun best gaan doen.quote:Sadurní Carmona [playerid=190669973]
19 jaar en 96 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een matig leiderSpecialiteit: Krachtig
volgende verjaardag: 20-12-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 6 460
Loon: 2 256 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Met 17y3d (oid) gekocht en geen blessures gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:11 schreef Lyzio het volgende:
My God! Hoe krijg je een verdediger van 19 briljant op verdedigen?
Een andere keep kopen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:02 schreef Dynia het volgende:
ahhh...op het meest crucale moment in de competitie raakt mijn 1ste keeper geblesseerd! Als ik 4 punten haal uit de komende 2 wedstrijden, zal ik waarschijnlijk niet degraderen...Ik moet nog tegen de nummer 8 en de nummer 5....hopelijk doet mijn reserve keeper het wel goed...anders is het wel exit, en gaan we weer vrolijk opnieuw beginnen in IX...:)
al met al wel weer een aardig weekje SH trainen.quote:Zefiros Fanariotis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van uitstekend naar formidabel.
Matthieu Reijnders Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Bjorn Rochus Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
Alexey Mylnikov Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van redelijk naar goed.
Raymond Suykerbuijck Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Yip Nieuwenhuis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Benjamin van Luin Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van goed naar uitstekend.
Or Magen Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van slecht naar zwak.
Nicholas Laurijsen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van rampzalig naar waardeloos.![]()
enquote:Julio Taranco (CV) (198615480)
19 jaar en 32 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
volgende verjaardag: 23-02-2009
Nationaliteit: Uruguay
Total Skill Index (TSI): 5 700
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Vorm was zowaar iets positief, en 5 conditiestijgers, waarvan 4 waailappen.quote:Natalio Córdoba (CV) (214426378)
18 jaar en 27 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
volgende verjaardag: 28-02-2009
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
leuke stijgerts! Verkoop jij iedere week een stijgert dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef Yurzinho het volgende:
2 def-stijgerts:
[..]
en
[..]
Vorm was zowaar iets positief, en 5 conditiestijgers, waarvan 4 waailappen.
Eens kijken welke stijgert er deze week uit mag
Niet iedere week nee. Want ik heb niet iedere week stijgersquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leuke stijgerts! Verkoop jij iedere week een stijgert dan?
Dan zou ik hem nog 1 niveau omhoog trainen. Ik weet niet waar je hem voor gekocht hebt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Niet iedere week nee. Want ik heb niet iedere week stijgers![]()
Maar Cordoba zal het A-team vermoedelijk nooit gaan halen, dus die gaat er denk ik uit. Eens ff kijken wat hij op kan leveren
EDIT - vermoedelijk tussen de 4 en 5 ton. Niet echt veel dus....eens ff over nadenken
85000, toen was ie redelijk/redelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem nog 1 niveau omhoog trainen. Ik weet niet waar je hem voor gekocht hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |