Ik lees nog wel het meeste, echter de zin om na een dag lange werken/studeren ook nog actief te internetten (forums afstruinen/zelf posten) is er lang niet altijd. En meestal lees ik een vraag ook pas wanneer er al 10x op gereageerd is. Dan is het niet altijd even zinvol om nog iets te posten imho.quote:
ow dacht ff dat er wat spelers voor liepen. Dan is t helemaal erg zeg! gvd blij dat we zulke scheidsen niet in Nederland en Europa hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef Ruudt het volgende:
Scheids ziet het goed gebeuren en fluit gewoon voor een pingel, fantastisch toch.
ach so. Ja dat ken ik ja. Maar door dat ik mede de Fok!Cup organiseer voel ik me toch wel een beetje verplicht vaak op fok te zijn. Niet dat ik daar een probleem mee heb maar toch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik lees nog wel het meeste, echter de zin om na een dag lange werken/studeren ook nog actief te internetten (forums afstruinen/zelf posten) is er lang niet altijd. En meestal lees ik een vraag ook pas wanneer er al 10x op gereageerd is. Dan is het niet altijd even zinvol om nog iets te posten imho.
Komende periode zou ik (in theorie) weer wat meer tijd moeten hebben.. Nu de praktijk nog
Is 't niet gewoon nog buitenspel ook? Of mag ik samen met die scheids naar Specsavers?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef Ruudt het volgende:
Scheids ziet het goed gebeuren en fluit gewoon voor een pingel, fantastisch toch.
Ja ook dat nog!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is 't niet gewoon nog buitenspel ook? Of mag ik samen met die scheids naar Specsavers?
quote:Or Magen (226685063)
17 jaar en 105 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Specialiteit: Snel
volgende verjaardag: 10-12-2008
Nationaliteit: Israel Israel
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 490 ¤/week
Eigenaar: Bugs United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Edit:quote:Deadline: 03-12-2008 00:34 !
Vraagprijs: 163 000 ¤
Hoogste bod:
171 000 ¤ door FC RKDEO
Het bieden is geëindigd!
quote:03-12-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Check je uitdagingenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef Xummon het volgende:
mijn jonkies zijn uitdaagbaar wie wil?
OMG.. gewoon té ergquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef Ruudt het volgende:
Offtopic, maar ik moet 'em delen met de mensen die het nog niet gezien hebben.
ff een andere vraag waarom heb jij maar 3 trainies? Ik doe het namenlijk zo. Ik heb 9 a 10 trainies (over t algemeen) met verschillende sterktes. Zo heb ik de beste in mn A team staan en zodra die te oud worden om verder te trainen verkoop ik ze en promoveer ik mn beste trainie uit mn B team naar mn A team. Daar door worden mn ratings niet al te slecht in mn A team en ik gooi geen trainingen weg door op mn trainings plekken spelers te laten lopen die zelden of nooit stijgen.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:56 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik wil graag investeren in mijn team maar zit met een dillema.
Ik heb namelijk 3 trainnees die elk moment wonderbaarlijk kunnen worden en mijn middenveld vormen op zondag wat me een redelijk (laag) middenveld oplevert.
Mijn 3 woensdag trainnees kunnen elk moment formidabel worden.
Mijn zondag is veel te goed voor de 8ste klasse waar ik nu in zit en dus zal ik redelijk makkelijk kampioen worden.
Mijn probleem is dat ik verwacht dat mijn aanval en verdediging momenteel denk ik veel te zwak zijn voor de 7de klasse. Mijn rechter en linker vleugelverd. is slecht heel laag en de centrale verdediging is zwak zeer hoog.
Mijn vleugelaanval haalt aan beide zijden zwak heel laag en centraal matig hoog.
Waar kan ik het best in investeren en kan ik het beste hiervoor bijv. 2 woensdag trainnees verkopen en 1 zondag trainnee zodat ik mijn middenveld niet teveel verzwak voor volgend seizoen? Dat levert me denk ik ong 4 tot 4,5 miljoen op. Is dat voldoende om versterkingen te kunnen halen zodat ik helemaal 7de klasse waardig wordt?
2-3quote:Op woensdag 3 december 2008 18:04 schreef ScudRaket het volgende:
Mwah 1-2 met de rust, niet geheel ontevreden.
Edit: na 4 minuutjes in de 2e helft 2-2![]()
hoe raad je het zo...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff een andere vraag waarom heb jij maar 3 trainies? Ik doe het namenlijk zo. Ik heb 9 a 10 trainies (over t algemeen) met verschillende sterktes. Zo heb ik de beste in mn A team staan en zodra die te oud worden om verder te trainen verkoop ik ze en promoveer ik mn beste trainie uit mn B team naar mn A team. Daar door worden mn ratings niet al te slecht in mn A team en ik gooi geen trainingen weg door op mn trainings plekken spelers te laten lopen die zelden of nooit stijgen.
Over je dilemma. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je t beste zou kunnen doen. Ik zou zeggen je verdediging versterken maar Acturus zou je denk ik aan rade om je aanval te versterken. Dat is jou keuze. Kijk eens wat rond bij teams uit de VII misscien wordt je daar wat wijzer van.
Ik vind het eigenlijk nog best een spannende wedstrijd. Niet verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2-3![]()
Dat was een swalbe scheids! brilletje nodig?![]()
* Outpost76 is niet met zn team mee gegaan naar chilli om Scud aan te moedigen.
Geen idee ik had ineens een ingevingquote:
wie niet! De champions of Uefa Fok!Cup is veeeel belangrijker dan de competitie.quote:Die waailap-lul speelt met zn a-team lijkt het..![]()
Ik zag t. Dat leek wel een herhaling van Ruudt zn filmpje.quote:
Misschien dat ik met MOTS wat dichterbij had gezeten, maar ja, zondag wacht de koploperquote:Op woensdag 3 december 2008 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik had ineens een ingeving
[..]
wie niet! De champions of Uefa Fok!Cup is veeeel belangrijker dan de competitie.
[..]
Ik zag t. Dat leek wel een herhaling van Ruudt zn filmpje.Die scheids is omgekocht
ik heb het in de gaten..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik had ineens een ingeving
ik niet dus..quote:wie niet! De champions of Uefa Fok!Cup is veeeel belangrijker dan de competitie.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:24 schreef ArcturusMengsk het volgende:
ik niet dus..(op mn verdediging en mn keeper na vandaag)
het kan nog! 3-4quote:Op woensdag 3 december 2008 18:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Misschien dat ik met MOTS wat dichterbij had gezeten, maar ja, zondag wacht de koploper
Ik weet niet wie van jullie hem nog kennen maar dat is een oud fokker!quote:Bonobo11 biedt voor Tibor Tupík
03-12-2008
Bonobo11 bood 354 000 ¤ voor Tibor Tupík en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 03-12-2008 01:15
Zit 'ie niet meer op fok! dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Ik was van nacht op zoek naar een 2e trainie krijg ik dit:
[..]
Ik weet niet wie van jullie hem nog kennen maar dat is een oud fokker!Ik heb hem Tibor maar gegund ik kan vrijdag ook nog een trainie kopen. Als mn verkopen lukken en anders heb ik geen trainie nodig
quote:Laatste bezoek: 6 dagen, 14 uur geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |