quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:40 schreef Svnn het volgende:
ja 21 000 mensen online nu .. maar ik kan niet inloggenwie al wel?
25000 stagemensen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nope.
Maar hij zegt dan ook "not allowed". Als je verkeerde gegevens intypt, dan zegt hij "Failed".
Als je het mij vraagt mogen alleen de stage-mensen er in...
Kan toch? Er zijn 900.000+ gebruikers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:43 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
25000 stagemensen?
Ik denk dat ze gefaseerd alle accounts enablen, om te voorkomen dat iedereen tegelijk in gaat loggen
precies.. ik had wel verwacht dat het niet probleemloos zou gaan.. dat is bij elke 'grote' verandering die ze doorvoeren zo..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goh, waarom verbaast het me niet dat hattrick nog down is...
Hattrick is niet down, je kunt alleen niet inloggen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:20 schreef Svnn het volgende:
*ik wil weten hoe de nieuwe lay out er uit ziet
*ik wil weten hoeveel sterren mn mid heeft gehaald in de jeugd.. en mn nieuwe speler(waarss keeper)
* ik wil OP HATTRICK
* ontvangt zo weer een ht mail.. hattrick was de afgelopen tijd 354 uur down.. je ontvangt hiervoor 354 uur langer supporter.. *zucht*
nee, maar ik mag toch wel hopen dat ik dit gecompenseerd krijg als supporter..quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick is niet down, je kunt alleen niet inloggen...
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee, maar ik mag toch wel hopen dat ik dit gecompenseerd krijg als supporter..
ik neem ook aan dat ze de transfermarkt nu gesloten hebben, anders kunnen die lui die nu ingelogd zijn.. heel goedkoop die hele transfermarkt leeghalen..quote:
Met 40.000 man online rond deze tijd. Dan had ik graag mijn spelers te koop staan hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat ze de transfermarkt nu gesloten hebben, anders kunnen die lui die nu ingelogd zijn.. heel goedkoop die hele transfermarkt leeghalen..
hoe kan dat nou:P ik nog niet .. hmmquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik zit erin
Als er iemand een screen wilt, vraag maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |