Zo doe ik het ook al een hele tijdquote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
ik train 9 verdedigers. dus zondags 442 en woendags 532...
Kijk dat zijn de leuke! Nu nog hopen dat ie ook op passen en of vleugel te trainen is.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoppa, weer een nuttige jeugdpull
Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Hindrik van Aalst is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik vind dat toch echt zonde van de mogelijkheden maar ieder zn eigen keuze natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook al een hele tijd
quote:De scouts
Wanneer je je jeugdopleiding activeert, wordt er direct een jeugdscout aan je team toegewezen. Je geeft aan in welke regio hij naar talentjes moet zoeken en je kunt hem ook opdracht geven om naar een specifiek type speler te zoeken. Wanneer je hem opdracht geeft om een bepaald type speler te scouten (bijvoorbeeld vleugelverdedigers), dan zal hij je ook meestal zo'n speler voorstellen. Ze zijn over het algemeen wel slechter. Aan de andere kant is er ook een grotere kans dat hij dat fantastische talent in een specifieke zoekopdracht voor je weet te scouten.
Ik zou wel willen maar ik ben strakkies weg.quote:Op zondag 7 december 2008 19:36 schreef Yurzinho het volgende:
Zullen we vanavond maar weer eens met zn alleen naar irc gaan?
simpele 3-0, concurrent wint echter ook. Nog steeds op plaats 2 met 3 punten achterstandquote:
quote:
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval redelijk (hoog)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging formidabel (heel laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval matig (zeer hoog
Toch gekozen voor normaal ipv mots en dit is t resultaat:quote:Op zondag 7 december 2008 20:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Godver.. normaal gesproken veroorzaakt mn tegenstander een WO en ineens weer een opstelling gemaakt (net als een paar weken terug) en nu staat het verdomme 1-1..
quote:Rust: met een stand van 2-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. DNAS had met 54 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:RKDEO nam in de 11e minuut de leiding doordat Jędrek Sobowiec met een oogverblindende vrije trap de stand op 1-0 bracht.
2 Counters? middenveld verhoudingen zijn primaaaaaquote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch gekozen voor normaal ipv mots en dit is t resultaat:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
All1 nu de 2e helft nog
Wat is een goddelijk spelhervatter toch lekker :
[..]
volgens mij 2 gewone aanvallen en 1 vrije trap. Het is inm namelijk al 3-0quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
2 Counters? middenveld verhoudingen zijn primaaaaa
gelukkig toch nog 1 - 5 gewonnen..quote:Op zondag 7 december 2008 20:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Godver.. normaal gesproken veroorzaakt mn tegenstander een WO en ineens weer een opstelling gemaakt (net als een paar weken terug) en nu staat het verdomme 1-1..
quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
volgens mij 2 gewone aanvallen en 1 vrije trap. Het is inm namelijk al 3-0
Dat percentage mid is idd perfect!
Lekker die 1-5!quote:Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gelukkig toch nog 1 - 5 gewonnen..![]()
[..]
haha ja idd.. maar ach die jeugd boeit me totaal niet..quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker die 1-5!![]()
Je jeugd was ook al zo lekker op dreef
Dat lijkt op mijn competitie. Ik sta ook 2e heb net mn concurrent (3e plek) een dauw gegeven. Hij heeft nu nog steeds 15 punten en ikke inm 19.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef Ruudt het volgende:
Hier ook een 1-5 overwinning op bezoek bij een concurrent voor promotie, die is nu dus afgeschreven.
Sta 2e met 18 punten en m'n enige concurrent heeft er 16.
Volgende week op bezoek bij de nummer 1.
quote:JHMWMJZMN
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence weak (high)
Attack weak (very high)
Midfield solid (very high)
Right Defence inadequate (high)
Central Defence inadequate (very high)
Left Defence solid (very low)
Right Attack excellent (very low)
Central Attack outstanding (very high)
Left Attack inadequate (very low)
FC Noppus
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence inadequate (very high)
Attack passable (low)
Midfield solid (very low)
Right Defence passable (very high)
Central Defence passable (very high)
Left Defence inadequate (low)
Right Attack weak (very high)
Central Attack excellent (very high)
Left Attack inadequate (high)
1-2 gewonnequote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef Ziewoarut het volgende:
De wedstrijd van vanavond moet gaan beslissen of Shark-Attack! nog eens kansje heeft om in deze competetie te blijven volgend seizoen. Winst is noodzaak.
Volgens mij ben je idd genaaid door de ME. Vage zooi! Jou verdediging is dan wel minder dan zijn aanval (op je linksback na) maar dat is anders om ook zeker zo! Daarbij komt dat je mid veel beter is dan dat van hem. Echt matig dit!quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef rompompom het volgende:
Hmpf, 2-5 verloren, m.i. niet terecht:
[..]
Leuk zo een spelert terug kopen van je begin team. Die gast een ht mail gestuurd (ik miste de vorige deadline) dat ik Gerwald wilde kopen van hem voor 60k Hij had m net gekocht voor 30k. Wilde die niet want hij had m nodig. Ik gezegd dat ik er echt 60k voor wilde betalen. Zet ie m nog op de TL ookquote:Lopende transfers voor FC RKDEO
Verkopen
Gerwald Karres
Moederclub
09-12-2008 om 12:22
Moederclub: 2% = 1 200 ¤
Aankopen
Gerwald Karres 09-12-2008 om 12:22 60 000 ¤
Totale kosten 60 000 ¤
Totale som -60 000 ¤
Vergoeding spelersmakelaar, moederclubgeld en vorige-clubgeld -0.0 ¤
Moederclubgeld en vorige-clubgeld 1 200 ¤
Saldo -58 800 ¤
2-4quote:Ladderzatsquad
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence inadequate (very high)
Attack inadequate (very high)
Midfield formidable (low)
Right Defence formidable (very low)
Central Defence formidable (very low)
Left Defence outstanding (low)
Right Attack formidable (very low)
Central Attack solid (very high)
Left Attack inadequate (very high)
Tot: 287
Def: 104
Mid: 102
Att: 81
VVWF
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence inadequate (low)
Attack weak (very high)
Midfield formidable (low)
Right Defence solid (low)
Central Defence solid (very low)
Left Defence excellent (low)
Right Attack passable (very low)
Central Attack formidable (very low)
Left Attack weak (high)
Tot: 252
Def: 81
Mid: 102
Att: 69
De vorm is daar niet in orde, dat komt wel goed. En de centrale verdediger is m'n coach ook, dus die ga ik niet zomaar de deur uit doen.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je idd genaaid door de ME. Vage zooi! Jou verdediging is dan wel minder dan zijn aanval (op je linksback na) maar dat is anders om ook zeker zo! Daarbij komt dat je mid veel beter is dan dat van hem. Echt matig dit!
Als je het geld heb zou ik wel wat aan je centrale en rechter verdediging doen.
Da's nog een mijlpaal ook.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk zo een spelert terug kopen van je begin team.
Op Noah van Stolberg na toch?quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha ja idd.. maar ach die jeugd boeit me totaal niet..
mja toch blijf ik het jammerlijk vinden.. zo kan ik natuurlijk geen verdedigers uit mn jeugd door laten stromen naar mn a-team..quote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op Noah van Stolberg na toch?
Je hoort mij ook niet zeggen dat je m de deur uit moet doenquote:Op maandag 8 december 2008 09:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
De vorm is daar niet in orde, dat komt wel goed. En de centrale verdediger is m'n coach ook, dus die ga ik niet zomaar de deur uit doen.. Senks voor de tip desondanks!
quote:Da's nog een mijlpaal ook..
Graag gedaan DF.quote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
JV diepFries lijkt hard op weg om de eerste editie van de Fok Youth Premier League met 16 teams te gaan winnen, na de 1-3 uitzege op een counterende hekkensluiter Little Vultures staan de youngsters met nog 5 speelrondes te gaan inmiddels 11 punten los op de concurrentie. Dat mag niet meer mis gaan eigenlijk
De aanhouder wint he! Hoeveel scouts heb jij en wat voor scoutings berichten krijg je?quote:Op maandag 8 december 2008 11:00 schreef ArcturusMengsk het volgende:
mja toch blijf ik het jammerlijk vinden.. zo kan ik natuurlijk geen verdedigers uit mn jeugd door laten stromen naar mn a-team..
Dat laatste zeker ja! hahaha Laat ze maar dik verliezen! Op AZ in lopen hebben we nog meer dan een half seizoen voor.quote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef nicomart het volgende:
tering.. weer verloren en mijn keeper van 31 3 weken geblesseerd..
Maar hopen dat ik die 4e plek kan vasthouden![]()
Zaterdag trouwens wel weer als journalist naar Feyenoord-AZ. Met een beetje geluk kan ik Feyenoorders afzeiken over het feit dat ze weer zo dik zijn ingemaakt
Hoewel een overwinning van Feyenoord wel de mogelijk geeft aan Ajax om het gat naar AZ te dichten. Shit, wat heb ik liever?Journalistiek is een dik verlies van Feyenoord wel leuker
quote:Magnus Landlind [Staat op de transferlijst]
TSI = 13 270, 27 jaar en 83 dagen, slecht in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Alain Hendriksen (142805488) [Staat op de transferlijst]
24 jaar en 29 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Volgende verjaardag: 01-03-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 32 890
Loon: 16 284 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Young Boys Droß
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Ik heb er 3.. ik krijg eigenlijk nooit iets te weten over zn positiespel.. Deze speler was de eerste speler waarmee de scout aankwam...quote:Op maandag 8 december 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De aanhouder wint he! Hoeveel scouts heb jij en wat voor scoutings berichten krijg je?
ach ineens een dikke nederlaag voor AZ lijkt me journalistiek ook wel interessant..quote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef nicomart het volgende:
tering.. weer verloren en mijn keeper van 31 3 weken geblesseerd..
Maar hopen dat ik die 4e plek kan vasthouden![]()
Zaterdag trouwens wel weer als journalist naar Feyenoord-AZ. Met een beetje geluk kan ik Feyenoorders afzeiken over het feit dat ze weer zo dik zijn ingemaakt
Hoewel een overwinning van Feyenoord wel de mogelijk geeft aan Ajax om het gat naar AZ te dichten. Shit, wat heb ik liever?Journalistiek is een dik verlies van Feyenoord wel leuker
Das ook waar natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 14:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ineens een dikke nederlaag voor AZ lijkt me journalistiek ook wel interessant..
Welke speler? Als je scouts niets zeggen over positiespel betekend niet dat ze t niet kunnen. Over die sjefke zeiden ze ook niks over zn verdedigende skills hij zit daar inm wel op goed. Alles wat er stond was dat ie redelijk kon worden in vleugelspel. Na wat testen kwam ik er achter dat ie als vleugel verdediger t erg leuk deed en nu dus op goed zit. Nog niet is uit getraind op verdedigen (wel op vleugel spel) Ik ben m nu aan t testen op passen. Misschien kan hij in de resterende 18 dagen nog stijgen met passen en hopelijk ook met verdedigen. Dan is t een echte topper!quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Ik heb er 3.. ik krijg eigenlijk nooit iets te weten over zn positiespel.. Deze speler was de eerste speler waarmee de scout aankwam...
Verwacht jij dan dat dat mogelijk is? Tuurlijk de bal is rond maar AZ in goede doen rolt 010 natuurlijk makkelijk op. Zeker als ze goed kijken naar de wedstrijd tegen de graafschap. Daar kwamen de zwakheden erg duidelijk naar boven.quote:Op maandag 8 december 2008 14:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ineens een dikke nederlaag voor AZ lijkt me journalistiek ook wel interessant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |