quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:05 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de geweldige nieuwe single van Coldplay @ ned 1 (Viva La Vida)
Vind 'm ook beter dan VH terwijl dat al een erg fijne single is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:07 schreef Timo20 het volgende:vind `m beter dan Violet Hill. geweldige cd ook
![]()
. Morgen ff halen
![]()
![]()
Kijk nou al uit naar het concert op 3 oktober
Dat kan best, hij is vandaag uitgekomen. Maar heb geen tijd gehad om `m te halenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat Marc63 de nieuwe cd al heeft (weet ik niet zeker).
Daar heb ik (nu) echt geen trek inquote:
Hoor je inderdaad wel heel erg vaak..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:15 schreef Timo20 het volgende:
Goh, dat is al de 4e keer dat ik Jamie Lidell hoor vandaag
Niet allemaal op 3FM, maar tochquote:
Serieusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Timo20 het volgende:
Hoe dit geen MegaHit is geworden zal ik nooit weten
Serieus?? nee man, geweldige plaatquote:
Wat een mafkezen bij jou in de buurt...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, stonden hier onbekenden voor het raam, stonden gewoon met ons voetbal mee te kijken hier.
Mn moeder drukt hem op een ander kanaal, lopen ze door.
NOB meneer (Peter?) zit er naast. Gezellige boel daarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Rudy en z'n team zijn er gezellig bij gaan zitten op de rode bank in de studio!
Maar goed dat Kevin zei dat hij voor Nederland was, anders had hij toch een probleempje gehad vrees ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Rudy en z'n team zijn er gezellig bij gaan zitten op de rode bank in de studio!
Ja, ik zit middenin de wedstrijdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij Tjibbe en Dominique niet uit elkaar halen?
Vind jij het zelfs leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:00 schreef Broekie het volgende:
Domien heeft zich inderdaad flink uitgeleefd in de spreekcel zo te horen. Geweldig
Ik vind dat hele voetbal niets aan, maar 't commentaar is wel leuk zo jaquote:
Nee, hij had het over André Kuijtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij naamgenoot Dirk van den Broek op dit moment juist extreem rustig is.
Dat deed mij aan de voornaam-genoot denken ipv de achternaam-genoot.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij had het over André Kuijt
Die mop
Kwartiertjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
Hoe lang duurt zo'n rustpauze eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Spelen ze nu trouwens nog steeds met 10 spelers?
'navond! Is het een beetje gezellig daar op de rode studiobank?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
Van mij mogen zequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben benieuwd of ze dit komende dinsdag ook weer gaan doen (dat commentaar geven dan)
Ik ben VOOR!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben benieuwd of ze dit komende dinsdag ook weer gaan doen (dat commentaar geven dan)
Ik zou het iig leuk vinden, voor een keertje MetMichiel ombouwen tot MetOranje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ah, daar was 'ie eindelijk. Lichtelijk verlaat door een tussendoor gekomen doelpunt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht nu trouwens toch weer een Domien-jingle over het 22 uur Journaal.
Welneequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:22 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn wel erg voorbarig met het bouwen van feestjes...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:40 schreef Broekie het volgende:
Maar, hoe laat is die wedstrijd dinsdag dan? Zelfde tijd?
Vinden ze dat bij 3Voor12 dan wel goed?
Eric is voetbalfan, dus die zal er weinig moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:40 schreef Broekie het volgende:
Maar, hoe laat is die wedstrijd dinsdag dan? Zelfde tijd?
Vinden ze dat bij 3Voor12 dan wel goed?
Volgens mij hebben ze die al genoeg bewogen in de afgelopen uren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
En zometeen ook nog MoveYourAss.
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij hebben ze die al genoeg bewogen in de afgelopen uren.
Dan halen ze het misschien net aan tot Infadels.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja![]()
Michiel en Gerard zijn in elk geval erg snel vertrokken..![]()
uuhhm ze beginnen gewoon met plaat 1 van het eerste uur.
Hoop het want dat is wel een erg goede plaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:46 schreef Sirolf het volgende:
Dan halen ze het misschien net aan tot Infadels.
Nouja, als het zo is hoop ik dat iemand het voor me op wil nemen. Want dan lig ik heerlijk te thermaalbadderen in een hoogst waarschijnlijk uitgestorven thermaalbadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eric is voetbalfan, dus die zal er weinig moeite mee hebben.
Ask Piles, die is meestal de vaste opnemer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:52 schreef Timo20 het volgende:
Niemand die de uitzending van vanavond heeft opgenomen??
Piles: heb je `m opgenomen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ask Piles, die is meestal de vaste opnemer.
Als ie dat gedaan heeft heeft hij bij deze uiteraard de toestemming om hem volledig online te zetten. Zo veel muziek zat er toch niet inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ask Piles, die is meestal de vaste opnemer.
Hier helemaal niks, op zonet wat vuurwerk na.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
En, hoe staat het met de overlast op de straten bij jullie? Hier is het volledig uitgestorven...
Vuurwerk zojuistquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
En, hoe staat het met de overlast op de straten bij jullie? Hier is het volledig uitgestorven...
quote:Op de BBC hadden ze nog een leuk filmpje aan het eind van de uitzending met de volgende tekst:
The future is bright
The future is allready here
En daarna verscheen het logo van telecommaatschappij Orange maar met de naam "Oranje" in het logo.
Die ligt nu te huilen op z'n bed?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:19 schreef on_air het volgende:
FYI: mijn soon to be ex-man is Frans en voetbalobessieffanaat.
Tof !quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
..binnenkort ook een soulwax remix van MGMT...
Kylie Minogue - Wow is sowieso ook zonder remix al een zeer fijne plaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
weer een nieuwe MSTRKRFT remix...
Hier buiten is het anders ook erg stil...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgens mij is het nu overal gekkenhuis, maar wij zitten hier nu eenzaam met zn tweetjes in de studio...
Geen mogelijkheid om 'm in het komende uur er nog ergens tussen te proppen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit, net die nieuwe Zutons gemist. volgende week dan maar!
Net een paar minuten te weinig.. Nieuwe plaat is wel okay.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit, net die nieuwe Zutons gemist. volgende week dan maar!
Mja, er zijn wel meer geweldige nummers die de Nederlandse radio niet halen, en andere nummers die deze helaas wel halen...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, deze pigeon detectives is echt verslavend, super nummer! helaas de 3FM playlist niet gehaald
Net zoals de nieuwe Megahit... matige plaat, imo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
precies, en die Kid Rock draaien de overige programma's maar
Had nou maar ge-SMSed, dan had je gewonnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:21 schreef -Hans- het volgende:
Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper. Vond 'm trouwens wel verdomd lastig deze week..
Grrrrrrrr wilde het dus net typen... volgende keer maar even sms'enquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Sirolf het volgende:
Had nou maar ge-SMSed, dan had je gewonnen.
Rudy blijft dus nog even hangen gok ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
het lijkt erop dat giel te laat is...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
Zo, nog even een mededeling van mij
Ik heb natuurlijk de volledige uitzending, maar ook de wedstrijd opgenomen, dus ga zondag nog ff kijken wat ik daar mee gaan doen.
Morgen ben ik er helaas de hele dag niet, dus eerder als zondag gaat niet lukken
Fijne nacht allemaal, en tot zondag
Je bent nu al een held!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
Zo, nog even een mededeling van mij
Ik heb natuurlijk de volledige uitzending, maar ook de wedstrijd opgenomen, dus ga zondag nog ff kijken wat ik daar mee gaan doen.
Morgen ben ik er helaas de hele dag niet, dus eerder als zondag gaat niet lukken
Fijne nacht allemaal, en tot zondag
tegenwoordig is de mode slogan " daar moet een piemel in ! "quote:
Zo, echt wel!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:the killers - mr brightside. Hupsakeej daar gaat het geluid weer een paar streepjes omhoog.
Nogal triest ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:24 schreef Sersjee het volgende:
Voor Frankrijk zijn omdat je Ajax niet tof vindt... Calimero!
Maar... Rudy heeft wel mooi z'n verloren zendtijd ingehaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:47 schreef jmac het volgende:
Giel has arrived in the building.
Gelukkig is Annemic er vanochend en scheelt dat weer reperatiekosten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die van mij gaat stuk als Diergaarde begint
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:14 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is Annemic er vanochend en scheelt dat weer reperatiekosten.
De mijne viel net ook uit. De komende uren blijft ie kapot trouwensquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:49 schreef borisz het volgende:
Mijn radio vertoont weer kuren.
dat zal de komende dag niet meer goedkomen
Eén keer al hèquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef -Hans- het volgende:
C & S-show nu? kan de radio dus wel weer uit want 6x de C & S-show in een week is echt een beetje teveel van het 'goede'.
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Floortje, je komt ZO ONTZETTEND NEP over.
Kan iemand die schuif dichtzetten?
Het nadeel is dat ze wèl lekker isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd
Het is een ongelofelijke neppe doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |