Kylie Minogue - Wow is sowieso ook zonder remix al een zeer fijne plaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
weer een nieuwe MSTRKRFT remix...
Hier buiten is het anders ook erg stil...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgens mij is het nu overal gekkenhuis, maar wij zitten hier nu eenzaam met zn tweetjes in de studio...
Geen mogelijkheid om 'm in het komende uur er nog ergens tussen te proppen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit, net die nieuwe Zutons gemist. volgende week dan maar!
Net een paar minuten te weinig.. Nieuwe plaat is wel okay.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit, net die nieuwe Zutons gemist. volgende week dan maar!
Mja, er zijn wel meer geweldige nummers die de Nederlandse radio niet halen, en andere nummers die deze helaas wel halen...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, deze pigeon detectives is echt verslavend, super nummer! helaas de 3FM playlist niet gehaald
Net zoals de nieuwe Megahit... matige plaat, imo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
precies, en die Kid Rock draaien de overige programma's maar
Had nou maar ge-SMSed, dan had je gewonnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:21 schreef -Hans- het volgende:
Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper. Vond 'm trouwens wel verdomd lastig deze week..
Grrrrrrrr wilde het dus net typen... volgende keer maar even sms'enquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Sirolf het volgende:
Had nou maar ge-SMSed, dan had je gewonnen.
Rudy blijft dus nog even hangen gok ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
het lijkt erop dat giel te laat is...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
Zo, nog even een mededeling van mij
Ik heb natuurlijk de volledige uitzending, maar ook de wedstrijd opgenomen, dus ga zondag nog ff kijken wat ik daar mee gaan doen.
Morgen ben ik er helaas de hele dag niet, dus eerder als zondag gaat niet lukken
Fijne nacht allemaal, en tot zondag
Je bent nu al een held!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
Zo, nog even een mededeling van mij
Ik heb natuurlijk de volledige uitzending, maar ook de wedstrijd opgenomen, dus ga zondag nog ff kijken wat ik daar mee gaan doen.
Morgen ben ik er helaas de hele dag niet, dus eerder als zondag gaat niet lukken
Fijne nacht allemaal, en tot zondag
tegenwoordig is de mode slogan " daar moet een piemel in ! "quote:
Zo, echt wel!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:the killers - mr brightside. Hupsakeej daar gaat het geluid weer een paar streepjes omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |