quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:40 schreef Broekie het volgende:
Maar, hoe laat is die wedstrijd dinsdag dan? Zelfde tijd?
Vinden ze dat bij 3Voor12 dan wel goed?
Eric is voetbalfan, dus die zal er weinig moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:40 schreef Broekie het volgende:
Maar, hoe laat is die wedstrijd dinsdag dan? Zelfde tijd?
Vinden ze dat bij 3Voor12 dan wel goed?
Volgens mij hebben ze die al genoeg bewogen in de afgelopen uren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
En zometeen ook nog MoveYourAss.
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij hebben ze die al genoeg bewogen in de afgelopen uren.
Dan halen ze het misschien net aan tot Infadels.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja![]()
Michiel en Gerard zijn in elk geval erg snel vertrokken..![]()
uuhhm ze beginnen gewoon met plaat 1 van het eerste uur.
Hoop het want dat is wel een erg goede plaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:46 schreef Sirolf het volgende:
Dan halen ze het misschien net aan tot Infadels.
Nouja, als het zo is hoop ik dat iemand het voor me op wil nemen. Want dan lig ik heerlijk te thermaalbadderen in een hoogst waarschijnlijk uitgestorven thermaalbadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eric is voetbalfan, dus die zal er weinig moeite mee hebben.
Ask Piles, die is meestal de vaste opnemer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:52 schreef Timo20 het volgende:
Niemand die de uitzending van vanavond heeft opgenomen??
Piles: heb je `m opgenomen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ask Piles, die is meestal de vaste opnemer.
Als ie dat gedaan heeft heeft hij bij deze uiteraard de toestemming om hem volledig online te zetten. Zo veel muziek zat er toch niet inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ask Piles, die is meestal de vaste opnemer.
Hier helemaal niks, op zonet wat vuurwerk na.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
En, hoe staat het met de overlast op de straten bij jullie? Hier is het volledig uitgestorven...
Vuurwerk zojuistquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
En, hoe staat het met de overlast op de straten bij jullie? Hier is het volledig uitgestorven...
quote:Op de BBC hadden ze nog een leuk filmpje aan het eind van de uitzending met de volgende tekst:
The future is bright
The future is allready here
En daarna verscheen het logo van telecommaatschappij Orange maar met de naam "Oranje" in het logo.
Die ligt nu te huilen op z'n bed?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:19 schreef on_air het volgende:
FYI: mijn soon to be ex-man is Frans en voetbalobessieffanaat.
Tof !quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
..binnenkort ook een soulwax remix van MGMT...
Kylie Minogue - Wow is sowieso ook zonder remix al een zeer fijne plaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
weer een nieuwe MSTRKRFT remix...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |