wat ik dus nu voor de derde keer ga proberen te postenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:
Nabieren, dat had ik ook wel willen doen, maar toen on_air aftaaide ivm vroeg opstaan, realiseerde ik me dat de wekker om 0600 gaat en ik ben nu om 0100 thuis... Ik word nog eens verstandig op m'n oude dag.
inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef Litton-Lane het volgende:Wat een Dijk van een plaat
![]()
Mooi nummerGroot hart
Euh, 23.30 was het dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:13 schreef Marc63 het volgende:
We gingen om ongeveer 0.15. Weet je zeker dat je al om 22.30 weg was? Toen was Infadels net begonnen.
Love Like Semtex en Can't Get Enough.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, 23.30 was het dus
Wat was er allemaal nog de toegift van Infadels?
wtfquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:07 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren hebben mn broertje en ik trouwens nog 3 badeenden gered. Michiel, Domien en Tjibbe kwamen met een doos vol binnen toen het nog rustig was in het café en legden er zo'n 3 of 4 per tafel neer. Toen ze weg gingen was er een meisje dat een pallet van die badeenden bij elkaar raapte en ze begon te verminken met een stift![]()
![]()
O ja, dat wilde ik je nog vragen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef on_air het volgende:
...
En aan het einde een haske leuke cover van A Horse With No Name van A.Human (y)
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O ja, dat wilde ik je nog vragen...
Goedemiddag trouwens![]()
Verveel me kapot en de radio staat op 538![]()
Ja, dat snap ik. Maar dat is een van die valkuilen... leuk enzo, tijd, laat... verstandig doen... blergh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je nog even was gebleven had je ook nog een badeend kunnen redden.
Veel was er niet te doen (of dat moest nog beginnen), dus wij hadden ook niet veel moeite om weg te gaan. Michiel en co waren ook al snel weer weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dat is een van die valkuilen... leuk enzo, tijd, laat... verstandig doen... blergh.
Het liedje was wel leuk verbouwd.quote:
Ik moet zeggen dat ik zijn weekendprogramma best kan hebben. Maar z'n invalbeurten bij C&S waren altijd enorm irritantquote:
Ik wilde zeggen: Ik heb een rood kleurtje van de zon gister.quote:
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Ik heb een rood kleurtje van de zon gister.
Maar je bedoeld zijn naam. (hoe komt dat....??)
Hoor het net... schijnt nogal een heftige brand te zijn. Jij zit toch vlakbij?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:13 schreef borisz het volgende:
ik heb radio 1 aan staan![]()
even berichten over de brand bij de TUD volgen.
Klopt! zag DaMook ook al in het oranje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Zag dat DaMook ook al in het oranje was. Ziet er wel geinig uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Litton-Lane het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Als iedereen het aanvraagt, doe ik het niet![]()
Dan val ik eens op!
Volgens mij zou Maricha weer terug zijn. Zal me trouwens niets verbazen dat Tjibbe er ook is, want Infadels komen langsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Fijne nieuwe single van Goldfrapp
Nog 30 min en dan is het al M - M tijd. Weet eigenlijk niet of Maricha al terug is of dat Tjibbe het nog even van Maricha overneemt.
Nope. Ik ben van de hoofdstadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor het net... schijnt nogal een heftige brand te zijn. Jij zit toch vlakbij?
Geloof inderdaad dat alleen Tjibbe er is, maar de cam staat niet zo heel gunstigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zou Maricha weer terug zijn. Zal me trouwens niets verbazen dat Tjibbe er ook is, want Infadels komen langs
Op Twitter is te zien dat Maricha er gewoon is hoor, ze zal zich zo hier wel melden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof inderdaad dat alleen Tjibbe er is, maar de cam staat niet zo heel gunstig
oohh okay! dacht dat je in de buurt zat maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:37 schreef borisz het volgende:
Nope. Ik ben van de hoofdstad. Ik zit op de VU
![]()
Ik ken wel een paar mensen die bouwkunde doen en een hoop kwijt zijn
'k heb die topics regelmatig gerefreshed vandaag. Met name tussen 12:00 en 13:30quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
Misschien wordt het tijd dat jullie eens buiten de 3FM-topics gaan kijken
Zeer grote brand TU Delft
Zeer grote brand TU Delft deel 2
Zeer grote brand TU Delft deel 3
Zeer grote brand TU Delft deel 4
Je hebt helemaal gelijk! op de cam is ze nu ook zichtbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Op Twitter is te zien dat Maricha er gewoon is hoor, ze zal zich zo hier wel melden.
Ik heb niets gemist want zag mijn vriend weer sinds een week!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alles goed? Of niet meer sinds je van Michiel gehoord hebt wat je gisteren hebt gemist?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ariacharts.com(...)ic.asp?chart=1V40DVD
André.
Ik lees verkeerd...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ariacharts.com(...)ic.asp?chart=1V40DVD
André.
VeenstraVeenstra!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Echt ongelooflijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die man gaat echt als een gek in het buitenland. Hij schijnt ergens met 8 albums in de top 10 van een album top nogwat te staan... Hier staat hij met 4 albums in de beste 40...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Toch wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ik las verkeerd, hij staat er 16 keer in. Mijn vader volgt die docu op tv. Als ik weleens op visite ben, staat het weleens op. Mooi huis"je"!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk. En dat voor een stadsgenoot
. Als ik op m'n balkon sta, kan ik z'n 'kleine' optrekje aan de overkant van de Maas bijna zien liggen
.
Hoezo, liep Domien er weer iedereen mee tegen het hoofd te smijten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch wel?
Het badeenden uitdelen was volgens mij niet zo heel erg geslaagd gisteren.
Uhuh. Mooi in 't mergel tegen de St. Pietersberg op gebouwdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, hij staat er 16 keer in. Mijn vader volgt die docu op tv. Als ik weleens op visite ben, staat het weleens op. Mooi huis"je"!
Rare jongens, die Infadel-concertgangersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het badeenden uitdelen was volgens mij niet zo heel erg geslaagd gisteren.
Nee, ze werden gewoon op tafels neergelegd toen het nog rustig was. Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift. Aangezien niemand zich er druk om maakte dat ze al die badeenden had gepakt, denk ik niet dat er veel mensen waren die om een badeend stonden te springen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hoezo, liep Domien er weer iedereen mee tegen het hoofd te smijten?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift.
Wát een stom mens, zomaar ff badeendjes bekladdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift.
Dus die hoef ik niet meer op te sturen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ze werden gewoon op tafels neergelegd toen het nog rustig was. Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift. Aangezien niemand zich er druk om maakte dat ze al die badeenden had gepakt, denk ik niet dat er veel mensen waren die om een badeend stonden te springen.
Mn broertje en ik hebben er 3 weten te redden. Voor Maricha misschien wel goed nieuws, want ik zou er nog 1 krijgen voor de badeenden actie.
Scheelt weer een postzegelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus die hoef ik niet meer op te sturen?
Rare jongens, die Romeinen Infadels-gangers...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ze werden gewoon op tafels neergelegd toen het nog rustig was. Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift. Aangezien niemand zich er druk om maakte dat ze al die badeenden had gepakt, denk ik niet dat er veel mensen waren die om een badeend stonden te springen.
Mn broertje en ik hebben er 3 weten te redden. Voor Maricha misschien wel goed nieuws, want ik zou er nog 1 krijgen voor de badeenden actie.
Vooral ene Tjibbe die ik nog sprak. Hij vertelde me dat ie Hit Me TV leuker vond dan Infadels, maar dat hij pas binnen was gekomen nadat Hit Me TV had gespeeld...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rare jongens, die Romeinen Infadels-gangers...
Niet echt een handige timing neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral ene Tjibbe die ik nog sprak. Hij vertelde me dat ie Hit Me TV leuker vond dan Infadels, maar dat hij pas binnen was gekomen nadat Hit Me TV had gespeeld...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral ene Tjibbe die ik nog sprak. Hij vertelde me dat ie Hit Me TV leuker vond dan Infadels, maar dat hij pas binnen was gekomen nadat Hit Me TV had gespeeld...
Btw wat een geweldige foto's met de badeenden! En jij hebt veel meer characters gezien dan wij!quote:
Het is alweer een tijd geleden dat ik in Disneyland Parijs ben geweest, maar ik had ook het idee dat Donald, Mickey en de anderen er ook beter uitzagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Btw wat een geweldige foto's met de badeenden! En jij hebt veel meer characters gezien dan wij!
Hit Me TVquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze al eens live hebt gezien, maar ik vind het een aanrader! Ze staan ook in het voorprogramma van de komende reeks van Infadels.quote:
Ik ga komende zomerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat ik in Disneyland Parijs ben geweest, maar ik had ook het idee dat Donald, Mickey en de anderen er ook beter uitzagen.
Dank je, graag gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Btw wat een geweldige foto's met de badeenden! En jij hebt veel meer characters gezien dan wij!
Ik heb een stukje van Maybe The Dancefloor gefilmd. De beeldkwaliteit is niet zo goed, dus ik ga het niet op YouTube zetten, maar ik kan het je wel mailen als je wilt.quote:
Niet gezien maar wel live gehoord bij MoveYourAss en dat klonk eigenlijk wel verdomd lekker! 2 tracks lieten ze horen (o.a. Maybe the dancefloor, wat 'n track!) en dat was toch wel een feest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze al eens live hebt gezien, maar ik vind het een aanrader! Ze staan ook in het voorprogramma van de komende reeks van Infadels.
Jaaa te gek man! als je dat wilt doen graag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van Maybe The Dancefloor gefilmd. De beeldkwaliteit is niet zo goed, dus ik ga het niet op YouTube zetten, maar ik kan het je wel mailen als je wilt.
Naborrelen met Infadelsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Hej een feestjuh in de studio of is Maricha erg attent geweest door wat drank (gewoon fris mensen) mee te nemen?
Oja! die komen natuurlijk langs. Tof!quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel en Maricha, staat need to feel loved van Reflekt in muziekcomputer ?
Bij een cover verwacht je eerder Steady As She Goes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor Killer. Ik verwachtte geen cover en al helemaal niet zo'n beste.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij een cover verwacht je eerder Steady As She Goes.
Die plaat isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
Die titel zocht ik, laatst!thanks
"Dank je wel" ging anders vrij aardig...quote:
Maar dat heeft ie tig keer kunnen oefenen, dus dat mag dan ook wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Dank je wel" ging anders vrij aardig...
Wat zijn het toch leuke gasten! En maken nog leuke muziek ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie tig keer kunnen oefenen, dus dat mag dan ook wel.
Erg fijn, heb alleen last van desorientatie......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
Michiel/Maricha, hoe bevalt de nieuwe NPS werkplek eigenlijk tot dusver?
Ik had ook het idee dat ze het gisteren net zo gaaf vonden om voor ons te spelen als dat wij het vonden om naar hun te kijken en luisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat zijn het toch leuke gasten! En maken nog leuke muziek ook
Zo groot, of bedoel je meer dat je telkens de trap af loopt in de verwachting bij de muziekredactie/studio te komen terwijl je dan ineens op de begane grond staat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Erg fijn, heb alleen last van desorientatie......
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Zit Veenstra weer aan het bier?![]()
Het is nog geen weekend hoor
meer dat ik van de 3e (waar 3FM zit) naar boven loop ipv naar beneden.....En dat ik niet vergeet dat als ik aan kom, ik naar de 1e moetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zo groot, of bedoel je meer dat je telkens de trap af loopt in de verwachting bij de muziekredactie/studio te komen terwijl je dan ineens op de begane grond staat?
Hij drinkt ook door de week vaak 1 biertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Zit Veenstra weer aan het bier?![]()
Het is nog geen weekend hoor
Doet ie goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij drinkt ook door de week vaak 1 biertje
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Oog radio?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, gesolliciteerd bij de lokale omroep :-).
Wil toch eens een stukkie verder komen met radio.
quote:
uuhhm okay! hopelijk kun je daar aan de slag. Mzzl !quote:
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concertenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
Zijn die opnames van gisteren nog ergens te krijgen?
fabchannel somsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concerten
]Jammer, maar vermoedde het al wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concerten
quote:3FM start vrijdag met het uitzenden van de Eindexamenjournaals. Barbara Karel en Michiel Veenstra houden eindexamenkandidaten vier keer per dag op de hoogte van het laatste nieuws.
Om 7:45, 12:45, 17:45 en 19:45 uur is het Eindexamenjournaal te horen op 3FM. De uitzendingen worden onder meer gevuld met reacties op de examens, actuele stellingen en het nieuws over de uitslagen, al dan niet afgekeurde vragen en klachten.
Nu ben ik benieuwd wat dat wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een KANSLOOS gebrul was dat net![]()
. Heeft met muziek he-le-maal niets te maken
.
Reclame is bezigquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:58 schreef Againzender het volgende:
Kan de radio al aan?
Ah, wat ergquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt wel de nieuwe van Racoon gemist
Hoi,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel en Maricha, staat need to feel loved van Reflekt in muziekcomputer ?
Op Rick Astley na, best okquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
Top10 van pokerinfo de bedrijf van de dag
1. Viva Las Vegas (Elvis Presley)
2. Never Gonna Give You Up (Rick Astley)
3. Moi Lotita (Alizee)
4. The Gambler (Kenny Rogers)
5. Luck be a lady (Frank Sinatra)
6. Ace of Spades (Motorhead)
7. The river (Bruce Springsteen)
8. See You in Vegas (Ellen ten Damme)
9. Crazy game of Poker (Of A Revolution)
10. The Poker song (Marcel Luske)
vooral die laatste is
Leuke lijstquote:Op woensdag 14 mei 200809:37 schreef borisz het volgende:
Top10 van pokerinfo de bedrijf van de dag [afbeelding]
3. Moi Lotita (Alizee)
vooral die laatste is [afbeelding]
Gerard draaide toch straks Madonna uit de Bedrijven Top10?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
Top10 van pokerinfo de bedrijf van de dag
3. Moi Lotita (Alizee)
Volgens mij ook ja... Ik vraag het eens bij pokerinfoquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:08 schreef Marc63 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gerard draaide toch straks Madonna uit de Bedrijven Top10?
Hij draait ook wel eens nummer 15 uit de Bedrijven Top10, dus wie weetquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:08 schreef Marc63 het volgende:
Gerard draaide toch straks Madonna uit de Bedrijven Top10?
En deze natuurlijk!quote:
He? Wat? Ik zei niets...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
Tof trouwens hoe ik toen de tijd de enige was die dit nummer leuk vond, van "al" "mijn vrienden".
Vind het nog steeds leuk.
... Wamdue Project - King of My Castle....quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen nog niet eens vrienden. Ik was al lang blij dat ik kon lopen
Staat in mijn shortlist favo most played top tien in den mp3 spelert.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die is echt goed he. We moesten deze weer eensch uit de platenkast gaan halen
hier is het nog mooiquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:21 schreef Marc63 het volgende:Weather With You
Wie heeft eigenlijk het weer van vorige week meegenomen? Ik wil het terug!
Vooralsnog is het hier nog best zonnig hoor...quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:21 schreef Marc63 het volgende:Weather With You
Wie heeft eigenlijk het weer van vorige week meegenomen? Ik wil het terug!
Hier is het bewolkt, dus begint maar te fiestenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooralsnog is het hier nog best zonnig hoor...
Hopelijk blijft het ook nog even droog, want ik ga over een uur naar het station fietsen...
Volgens mij was dat uit het begin van zn reclamespotje van EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!! gehaald.quote:
Misschien willen ze zien of mensen het ervoor over hebben om er een hyve voor aan te makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
3fm: "heb je alles over voor Pinkpop kaarten...? Geef je dan nu op!"
Als je dat wil, moet je eerst een hyve hebben. Anders mag je niet eens meedoen...![]()
Er zullen wel weer dames topless het dj gebouw schoon moeten makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
3fm: "heb je alles over voor Pinkpop kaarten...? Geef je dan nu op!"
Als je dat wil, moet je eerst een hyve hebben. Anders mag je niet eens meedoen...![]()
Nou ik heb er best wat voor over.... Maar een hyve aanmaken -> NOOITquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien willen ze zien of mensen het ervoor over hebben om er een hyve voor aan te maken
Nou, zend het idee in dat jij een Hyve aanmaakt als je naar Pinkpop mag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou ik heb er best wat voor over.... Maar een hyve aanmaken -> NOOIT![]()
![]()
Check !quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg Rabbering, lees je mee?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het nieuws een bericht over het feit dat internet bij een gedeelte van KPN-dochter XS4ALL platligt en dan vervolgens een paar spotjes voor 15 jaar kwaliteitsinternet bij... XS4ALL in het reclameblok direct erna.
Zit hij op veronica? uuhhm, toch maar een keer even luisterenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op veronica tussen 4 en 7 is hij ook best te pruimen als je van onderbroekenlol houdt
die nieuwjaarsuitzending destijds met Stenders, dat ze nog wat flessen champagne hadden gevonden en een zeer baldadig programma gingen makenquote:
Is er een andere versie danquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:51 schreef Feivel1 het volgende:
Stiekem vind ik de Lynyrd Skynyrd-versie van Sweet Home Alabama leuker..
Inderdaad smaakvol maar ook erg slim gedaan, met zulke samples ben je bijna gegarandeerd van een kneiter van een hit volgens mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Die Kid Rock single is meer een eerbetoon en ik moet zeggen, smaakvol gedaan!
In de USA wel ja, zeker bij de rednecks.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad smaakvol maar ook erg slim gedaan, met zulke samples ben je bijna gegarandeerd van een kneiter van een hit volgens mij
En ze was nog niet weg en Timur zat met zijn schoenen op het bureau. De ambtenaar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Schoonmakers take over the studio!
[ link | afbeelding ]
Eek! Hide you!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Schoonmakers take over the studio!
[ link | afbeelding ]
25 en een vormcrisis en dan al stoppen. Vraag me af of er meer achter zit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
Goh, Justin Henin stopt per direct met tennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |