quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift.
Wát een stom mens, zomaar ff badeendjes bekladdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift.
Dus die hoef ik niet meer op te sturen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ze werden gewoon op tafels neergelegd toen het nog rustig was. Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift. Aangezien niemand zich er druk om maakte dat ze al die badeenden had gepakt, denk ik niet dat er veel mensen waren die om een badeend stonden te springen.
Mn broertje en ik hebben er 3 weten te redden. Voor Maricha misschien wel goed nieuws, want ik zou er nog 1 krijgen voor de badeenden actie.
Scheelt weer een postzegelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus die hoef ik niet meer op te sturen?
Rare jongens, die Romeinen Infadels-gangers...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ze werden gewoon op tafels neergelegd toen het nog rustig was. Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift. Aangezien niemand zich er druk om maakte dat ze al die badeenden had gepakt, denk ik niet dat er veel mensen waren die om een badeend stonden te springen.
Mn broertje en ik hebben er 3 weten te redden. Voor Maricha misschien wel goed nieuws, want ik zou er nog 1 krijgen voor de badeenden actie.
Vooral ene Tjibbe die ik nog sprak. Hij vertelde me dat ie Hit Me TV leuker vond dan Infadels, maar dat hij pas binnen was gekomen nadat Hit Me TV had gespeeld...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rare jongens, die Romeinen Infadels-gangers...
Niet echt een handige timing neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral ene Tjibbe die ik nog sprak. Hij vertelde me dat ie Hit Me TV leuker vond dan Infadels, maar dat hij pas binnen was gekomen nadat Hit Me TV had gespeeld...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral ene Tjibbe die ik nog sprak. Hij vertelde me dat ie Hit Me TV leuker vond dan Infadels, maar dat hij pas binnen was gekomen nadat Hit Me TV had gespeeld...
Btw wat een geweldige foto's met de badeenden! En jij hebt veel meer characters gezien dan wij!quote:
Het is alweer een tijd geleden dat ik in Disneyland Parijs ben geweest, maar ik had ook het idee dat Donald, Mickey en de anderen er ook beter uitzagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Btw wat een geweldige foto's met de badeenden! En jij hebt veel meer characters gezien dan wij!
Hit Me TVquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze al eens live hebt gezien, maar ik vind het een aanrader! Ze staan ook in het voorprogramma van de komende reeks van Infadels.quote:
Ik ga komende zomerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat ik in Disneyland Parijs ben geweest, maar ik had ook het idee dat Donald, Mickey en de anderen er ook beter uitzagen.
Dank je, graag gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Btw wat een geweldige foto's met de badeenden! En jij hebt veel meer characters gezien dan wij!
Ik heb een stukje van Maybe The Dancefloor gefilmd. De beeldkwaliteit is niet zo goed, dus ik ga het niet op YouTube zetten, maar ik kan het je wel mailen als je wilt.quote:
Niet gezien maar wel live gehoord bij MoveYourAss en dat klonk eigenlijk wel verdomd lekker! 2 tracks lieten ze horen (o.a. Maybe the dancefloor, wat 'n track!) en dat was toch wel een feest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze al eens live hebt gezien, maar ik vind het een aanrader! Ze staan ook in het voorprogramma van de komende reeks van Infadels.
Jaaa te gek man! als je dat wilt doen graag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van Maybe The Dancefloor gefilmd. De beeldkwaliteit is niet zo goed, dus ik ga het niet op YouTube zetten, maar ik kan het je wel mailen als je wilt.
Naborrelen met Infadelsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Hej een feestjuh in de studio of is Maricha erg attent geweest door wat drank (gewoon fris mensen) mee te nemen?
Oja! die komen natuurlijk langs. Tof!quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel en Maricha, staat need to feel loved van Reflekt in muziekcomputer ?
Bij een cover verwacht je eerder Steady As She Goes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor Killer. Ik verwachtte geen cover en al helemaal niet zo'n beste.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij een cover verwacht je eerder Steady As She Goes.
Die plaat isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
Die titel zocht ik, laatst!thanks
"Dank je wel" ging anders vrij aardig...quote:
Maar dat heeft ie tig keer kunnen oefenen, dus dat mag dan ook wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Dank je wel" ging anders vrij aardig...
Wat zijn het toch leuke gasten! En maken nog leuke muziek ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie tig keer kunnen oefenen, dus dat mag dan ook wel.
Erg fijn, heb alleen last van desorientatie......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
Michiel/Maricha, hoe bevalt de nieuwe NPS werkplek eigenlijk tot dusver?
Ik had ook het idee dat ze het gisteren net zo gaaf vonden om voor ons te spelen als dat wij het vonden om naar hun te kijken en luisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat zijn het toch leuke gasten! En maken nog leuke muziek ook
Zo groot, of bedoel je meer dat je telkens de trap af loopt in de verwachting bij de muziekredactie/studio te komen terwijl je dan ineens op de begane grond staat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Erg fijn, heb alleen last van desorientatie......
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Zit Veenstra weer aan het bier?![]()
Het is nog geen weekend hoor
meer dat ik van de 3e (waar 3FM zit) naar boven loop ipv naar beneden.....En dat ik niet vergeet dat als ik aan kom, ik naar de 1e moetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zo groot, of bedoel je meer dat je telkens de trap af loopt in de verwachting bij de muziekredactie/studio te komen terwijl je dan ineens op de begane grond staat?
Hij drinkt ook door de week vaak 1 biertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Zit Veenstra weer aan het bier?![]()
Het is nog geen weekend hoor
Doet ie goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij drinkt ook door de week vaak 1 biertje
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Oog radio?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, gesolliciteerd bij de lokale omroep :-).
Wil toch eens een stukkie verder komen met radio.
quote:
uuhhm okay! hopelijk kun je daar aan de slag. Mzzl !quote:
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concertenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
Zijn die opnames van gisteren nog ergens te krijgen?
fabchannel somsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concerten
]Jammer, maar vermoedde het al wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concerten
quote:3FM start vrijdag met het uitzenden van de Eindexamenjournaals. Barbara Karel en Michiel Veenstra houden eindexamenkandidaten vier keer per dag op de hoogte van het laatste nieuws.
Om 7:45, 12:45, 17:45 en 19:45 uur is het Eindexamenjournaal te horen op 3FM. De uitzendingen worden onder meer gevuld met reacties op de examens, actuele stellingen en het nieuws over de uitslagen, al dan niet afgekeurde vragen en klachten.
Nu ben ik benieuwd wat dat wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een KANSLOOS gebrul was dat net![]()
. Heeft met muziek he-le-maal niets te maken
.
Reclame is bezigquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:58 schreef Againzender het volgende:
Kan de radio al aan?
Ah, wat ergquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt wel de nieuwe van Racoon gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |