Ik wilde zeggen: Ik heb een rood kleurtje van de zon gister.quote:
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Ik heb een rood kleurtje van de zon gister.
Maar je bedoeld zijn naam. (hoe komt dat....??)
Hoor het net... schijnt nogal een heftige brand te zijn. Jij zit toch vlakbij?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:13 schreef borisz het volgende:
ik heb radio 1 aan staan![]()
even berichten over de brand bij de TUD volgen.
Klopt! zag DaMook ook al in het oranje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Zag dat DaMook ook al in het oranje was. Ziet er wel geinig uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Litton-Lane het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Als iedereen het aanvraagt, doe ik het niet![]()
Dan val ik eens op!
Volgens mij zou Maricha weer terug zijn. Zal me trouwens niets verbazen dat Tjibbe er ook is, want Infadels komen langsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Fijne nieuwe single van Goldfrapp
Nog 30 min en dan is het al M - M tijd. Weet eigenlijk niet of Maricha al terug is of dat Tjibbe het nog even van Maricha overneemt.
Nope. Ik ben van de hoofdstadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor het net... schijnt nogal een heftige brand te zijn. Jij zit toch vlakbij?
Geloof inderdaad dat alleen Tjibbe er is, maar de cam staat niet zo heel gunstigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zou Maricha weer terug zijn. Zal me trouwens niets verbazen dat Tjibbe er ook is, want Infadels komen langs
Op Twitter is te zien dat Maricha er gewoon is hoor, ze zal zich zo hier wel melden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof inderdaad dat alleen Tjibbe er is, maar de cam staat niet zo heel gunstig
oohh okay! dacht dat je in de buurt zat maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:37 schreef borisz het volgende:
Nope. Ik ben van de hoofdstad. Ik zit op de VU
![]()
Ik ken wel een paar mensen die bouwkunde doen en een hoop kwijt zijn
'k heb die topics regelmatig gerefreshed vandaag. Met name tussen 12:00 en 13:30quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
Misschien wordt het tijd dat jullie eens buiten de 3FM-topics gaan kijken
Zeer grote brand TU Delft
Zeer grote brand TU Delft deel 2
Zeer grote brand TU Delft deel 3
Zeer grote brand TU Delft deel 4
Je hebt helemaal gelijk! op de cam is ze nu ook zichtbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Op Twitter is te zien dat Maricha er gewoon is hoor, ze zal zich zo hier wel melden.
Ik heb niets gemist want zag mijn vriend weer sinds een week!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alles goed? Of niet meer sinds je van Michiel gehoord hebt wat je gisteren hebt gemist?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ariacharts.com(...)ic.asp?chart=1V40DVD
André.
Ik lees verkeerd...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ariacharts.com(...)ic.asp?chart=1V40DVD
André.
VeenstraVeenstra!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Echt ongelooflijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die man gaat echt als een gek in het buitenland. Hij schijnt ergens met 8 albums in de top 10 van een album top nogwat te staan... Hier staat hij met 4 albums in de beste 40...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Toch wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ik las verkeerd, hij staat er 16 keer in. Mijn vader volgt die docu op tv. Als ik weleens op visite ben, staat het weleens op. Mooi huis"je"!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk. En dat voor een stadsgenoot
. Als ik op m'n balkon sta, kan ik z'n 'kleine' optrekje aan de overkant van de Maas bijna zien liggen
.
Hoezo, liep Domien er weer iedereen mee tegen het hoofd te smijten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch wel?
Het badeenden uitdelen was volgens mij niet zo heel erg geslaagd gisteren.
Uhuh. Mooi in 't mergel tegen de St. Pietersberg op gebouwdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, hij staat er 16 keer in. Mijn vader volgt die docu op tv. Als ik weleens op visite ben, staat het weleens op. Mooi huis"je"!
Rare jongens, die Infadel-concertgangersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het badeenden uitdelen was volgens mij niet zo heel erg geslaagd gisteren.
Nee, ze werden gewoon op tafels neergelegd toen het nog rustig was. Later was er een meisje dat een stel badeenden verzameld had en deze vol begon te kalken met een stift. Aangezien niemand zich er druk om maakte dat ze al die badeenden had gepakt, denk ik niet dat er veel mensen waren die om een badeend stonden te springen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hoezo, liep Domien er weer iedereen mee tegen het hoofd te smijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |