wat ik dus nu voor de derde keer ga proberen te postenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:
Nabieren, dat had ik ook wel willen doen, maar toen on_air aftaaide ivm vroeg opstaan, realiseerde ik me dat de wekker om 0600 gaat en ik ben nu om 0100 thuis... Ik word nog eens verstandig op m'n oude dag.
inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef Litton-Lane het volgende:Wat een Dijk van een plaat
![]()
Mooi nummerGroot hart
Euh, 23.30 was het dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:13 schreef Marc63 het volgende:
We gingen om ongeveer 0.15. Weet je zeker dat je al om 22.30 weg was? Toen was Infadels net begonnen.
Love Like Semtex en Can't Get Enough.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, 23.30 was het dus
Wat was er allemaal nog de toegift van Infadels?
wtfquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:07 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren hebben mn broertje en ik trouwens nog 3 badeenden gered. Michiel, Domien en Tjibbe kwamen met een doos vol binnen toen het nog rustig was in het café en legden er zo'n 3 of 4 per tafel neer. Toen ze weg gingen was er een meisje dat een pallet van die badeenden bij elkaar raapte en ze begon te verminken met een stift![]()
![]()
O ja, dat wilde ik je nog vragen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef on_air het volgende:
...
En aan het einde een haske leuke cover van A Horse With No Name van A.Human (y)
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O ja, dat wilde ik je nog vragen...
Goedemiddag trouwens![]()
Verveel me kapot en de radio staat op 538![]()
Ja, dat snap ik. Maar dat is een van die valkuilen... leuk enzo, tijd, laat... verstandig doen... blergh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je nog even was gebleven had je ook nog een badeend kunnen redden.
Veel was er niet te doen (of dat moest nog beginnen), dus wij hadden ook niet veel moeite om weg te gaan. Michiel en co waren ook al snel weer weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dat is een van die valkuilen... leuk enzo, tijd, laat... verstandig doen... blergh.
Het liedje was wel leuk verbouwd.quote:
Ik moet zeggen dat ik zijn weekendprogramma best kan hebben. Maar z'n invalbeurten bij C&S waren altijd enorm irritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |