Zo groot, of bedoel je meer dat je telkens de trap af loopt in de verwachting bij de muziekredactie/studio te komen terwijl je dan ineens op de begane grond staat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Erg fijn, heb alleen last van desorientatie......
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Zit Veenstra weer aan het bier?![]()
Het is nog geen weekend hoor
meer dat ik van de 3e (waar 3FM zit) naar boven loop ipv naar beneden.....En dat ik niet vergeet dat als ik aan kom, ik naar de 1e moetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zo groot, of bedoel je meer dat je telkens de trap af loopt in de verwachting bij de muziekredactie/studio te komen terwijl je dan ineens op de begane grond staat?
Hij drinkt ook door de week vaak 1 biertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Zit Veenstra weer aan het bier?![]()
Het is nog geen weekend hoor
Doet ie goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij drinkt ook door de week vaak 1 biertje
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Oog radio?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, gesolliciteerd bij de lokale omroep :-).
Wil toch eens een stukkie verder komen met radio.
quote:
uuhhm okay! hopelijk kun je daar aan de slag. Mzzl !quote:
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concertenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
Zijn die opnames van gisteren nog ergens te krijgen?
fabchannel somsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concerten
]Jammer, maar vermoedde het al wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.......Meestal niet he, met concerten
quote:3FM start vrijdag met het uitzenden van de Eindexamenjournaals. Barbara Karel en Michiel Veenstra houden eindexamenkandidaten vier keer per dag op de hoogte van het laatste nieuws.
Om 7:45, 12:45, 17:45 en 19:45 uur is het Eindexamenjournaal te horen op 3FM. De uitzendingen worden onder meer gevuld met reacties op de examens, actuele stellingen en het nieuws over de uitslagen, al dan niet afgekeurde vragen en klachten.
Nu ben ik benieuwd wat dat wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een KANSLOOS gebrul was dat net![]()
. Heeft met muziek he-le-maal niets te maken
.
Reclame is bezigquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:58 schreef Againzender het volgende:
Kan de radio al aan?
Ah, wat ergquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt wel de nieuwe van Racoon gemist
Hoi,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel en Maricha, staat need to feel loved van Reflekt in muziekcomputer ?
Op Rick Astley na, best okquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
Top10 van pokerinfo de bedrijf van de dag
1. Viva Las Vegas (Elvis Presley)
2. Never Gonna Give You Up (Rick Astley)
3. Moi Lotita (Alizee)
4. The Gambler (Kenny Rogers)
5. Luck be a lady (Frank Sinatra)
6. Ace of Spades (Motorhead)
7. The river (Bruce Springsteen)
8. See You in Vegas (Ellen ten Damme)
9. Crazy game of Poker (Of A Revolution)
10. The Poker song (Marcel Luske)
vooral die laatste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |