Hoi,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel en Maricha, staat need to feel loved van Reflekt in muziekcomputer ?
Op Rick Astley na, best okquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
Top10 van pokerinfo de bedrijf van de dag
1. Viva Las Vegas (Elvis Presley)
2. Never Gonna Give You Up (Rick Astley)
3. Moi Lotita (Alizee)
4. The Gambler (Kenny Rogers)
5. Luck be a lady (Frank Sinatra)
6. Ace of Spades (Motorhead)
7. The river (Bruce Springsteen)
8. See You in Vegas (Ellen ten Damme)
9. Crazy game of Poker (Of A Revolution)
10. The Poker song (Marcel Luske)
vooral die laatste is
Leuke lijstquote:Op woensdag 14 mei 200809:37 schreef borisz het volgende:
Top10 van pokerinfo de bedrijf van de dag [afbeelding]
3. Moi Lotita (Alizee)
vooral die laatste is [afbeelding]
Gerard draaide toch straks Madonna uit de Bedrijven Top10?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
Top10 van pokerinfo de bedrijf van de dag
3. Moi Lotita (Alizee)
Volgens mij ook ja... Ik vraag het eens bij pokerinfoquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:08 schreef Marc63 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gerard draaide toch straks Madonna uit de Bedrijven Top10?
Hij draait ook wel eens nummer 15 uit de Bedrijven Top10, dus wie weetquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:08 schreef Marc63 het volgende:
Gerard draaide toch straks Madonna uit de Bedrijven Top10?
En deze natuurlijk!quote:
He? Wat? Ik zei niets...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
Tof trouwens hoe ik toen de tijd de enige was die dit nummer leuk vond, van "al" "mijn vrienden".
Vind het nog steeds leuk.
... Wamdue Project - King of My Castle....quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen nog niet eens vrienden. Ik was al lang blij dat ik kon lopen
Staat in mijn shortlist favo most played top tien in den mp3 spelert.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die is echt goed he. We moesten deze weer eensch uit de platenkast gaan halen
hier is het nog mooiquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:21 schreef Marc63 het volgende:Weather With You
Wie heeft eigenlijk het weer van vorige week meegenomen? Ik wil het terug!
Vooralsnog is het hier nog best zonnig hoor...quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:21 schreef Marc63 het volgende:Weather With You
Wie heeft eigenlijk het weer van vorige week meegenomen? Ik wil het terug!
Hier is het bewolkt, dus begint maar te fiestenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooralsnog is het hier nog best zonnig hoor...
Hopelijk blijft het ook nog even droog, want ik ga over een uur naar het station fietsen...
Volgens mij was dat uit het begin van zn reclamespotje van EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!! gehaald.quote:
Misschien willen ze zien of mensen het ervoor over hebben om er een hyve voor aan te makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
3fm: "heb je alles over voor Pinkpop kaarten...? Geef je dan nu op!"
Als je dat wil, moet je eerst een hyve hebben. Anders mag je niet eens meedoen...![]()
Er zullen wel weer dames topless het dj gebouw schoon moeten makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
3fm: "heb je alles over voor Pinkpop kaarten...? Geef je dan nu op!"
Als je dat wil, moet je eerst een hyve hebben. Anders mag je niet eens meedoen...![]()
Nou ik heb er best wat voor over.... Maar een hyve aanmaken -> NOOITquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien willen ze zien of mensen het ervoor over hebben om er een hyve voor aan te maken
Nou, zend het idee in dat jij een Hyve aanmaakt als je naar Pinkpop mag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou ik heb er best wat voor over.... Maar een hyve aanmaken -> NOOIT![]()
![]()
Check !quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg Rabbering, lees je mee?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het nieuws een bericht over het feit dat internet bij een gedeelte van KPN-dochter XS4ALL platligt en dan vervolgens een paar spotjes voor 15 jaar kwaliteitsinternet bij... XS4ALL in het reclameblok direct erna.
Zit hij op veronica? uuhhm, toch maar een keer even luisterenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op veronica tussen 4 en 7 is hij ook best te pruimen als je van onderbroekenlol houdt
die nieuwjaarsuitzending destijds met Stenders, dat ze nog wat flessen champagne hadden gevonden en een zeer baldadig programma gingen makenquote:
Is er een andere versie danquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:51 schreef Feivel1 het volgende:
Stiekem vind ik de Lynyrd Skynyrd-versie van Sweet Home Alabama leuker..
Inderdaad smaakvol maar ook erg slim gedaan, met zulke samples ben je bijna gegarandeerd van een kneiter van een hit volgens mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Die Kid Rock single is meer een eerbetoon en ik moet zeggen, smaakvol gedaan!
In de USA wel ja, zeker bij de rednecks.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad smaakvol maar ook erg slim gedaan, met zulke samples ben je bijna gegarandeerd van een kneiter van een hit volgens mij
En ze was nog niet weg en Timur zat met zijn schoenen op het bureau. De ambtenaar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Schoonmakers take over the studio!
[ link | afbeelding ]
Eek! Hide you!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Schoonmakers take over the studio!
[ link | afbeelding ]
25 en een vormcrisis en dan al stoppen. Vraag me af of er meer achter zit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
Goh, Justin Henin stopt per direct met tennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |