Hij kondigde gewoon Rick Astley aan, en draaide die vervolgens.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:21 schreef Curri het volgende:
Hij zei waarschijnlijk dat een bepaald nummer kwam, en speelde het rick-roll nummer af?
Ekdom draaide gewoon Never Gonna Give You Upquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:22 schreef bobsqaud het volgende:
Zou wou handig zijn als TS duidelijker was
En dan nog, ik had het gewoon NIET verwacht. Zelfs niet onder de bedrijven top-10. Bah, hele dag verpestquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij kondigde gewoon Rick Astley aan, en draaide die vervolgens.
Maar goed dat ik al wist wat de Bedrijven Top10 was (bedankt Borisz). Kon het dus zien aankomen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:24 schreef Resco het volgende:
[..]
En dan nog, ik had het gewoon NIET verwacht. Zelfs niet onder de bedrijven top-10. Bah, hele dag verpest
hoe domquote:
Nee joh?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef MarchingHome het volgende:
HahaTwee keer al gerickrolled via FOK! vandaag. De eerste keer terwijl ik Never Gonna Give You Up gewoon van mn pc draaide
![]()
't Is geen RickRoll wanneer 't nummer gewoon wordt aangekondigd, TS..
Hahaquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ekdom draaide gewoon Never Gonna Give You Up
Hij heeft gewoon gelijk, mensen die niet met meme's kunnen omgaan =quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:42 schreef Resco het volgende:
[..]
Nee joh?![]()
Gerard Ekdom zij nog "we worden hier gerickrolled zeg"
Het gaat om het idee he, je moet niet altijd zo'n strevertje zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |