Nee sorry...Ik heb vorige maand net flink ingeslagen..quote:Op zondag 14 januari 2007 18:15 schreef MissFrodo het volgende:
Niemand die wil meebestellen in Duitsland?
Ik ook, die vind ik toch altijd het handigste..quote:Op zondag 14 januari 2007 19:36 schreef Vava het volgende:
Ik hoop op een nieuwe douchegel!
Aanbiedingen zijn geldig t/m as vrijdag en zolang de voorraad strekt.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik twijfel nog steeds... zijn wel een aantal dingen (aanbiedingen) die wel aantrekkelijk zijn, maar weet ook niet tot wanneer deze geldig zijn...
angel's delight vond ik zelf fruitiger ruikenquote:Op maandag 15 januari 2007 08:21 schreef -Marjo- het volgende:
Lijken deze twee zepen qua geuren op elkaar?
Angels Delight
[afbeelding]
Big Soap Hugs
[afbeelding]
Ik had via de Lush actie twee stukken zeep kado. Een daarvan was Snowcake, en de ander kan ik niet thuisbrengen want daar zit geen naam op de sticker. ( Ik had Bob Soap aangevinkt).
Big Soap Hugs had ik zelf besteld en het stuk gratis zeep lijkt er verdacht veel op.
quote:Op maandag 15 januari 2007 08:21 schreef -Marjo- het volgende:
Lijken deze twee zepen qua geuren op elkaar?
Angels Delight
[afbeelding]
Big Soap Hugs
[afbeelding]
Ik had via de Lush actie twee stukken zeep kado. Een daarvan was Snowcake, en de ander kan ik niet thuisbrengen want daar zit geen naam op de sticker. ( Ik had Bob Soap aangevinkt).
Big Soap Hugs had ik zelf besteld en het stuk gratis zeep lijkt er verdacht veel op.
wanneer zou je willen bestellen eigenlijk? dan denk ik er ff serieus over na of het me financieel ook een beetje uitkomt..quote:Op maandag 15 januari 2007 11:28 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Aanbiedingen zijn geldig t/m as vrijdag en zolang de voorraad strekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |