Misschien kan je haar er niet zo goed tegen? Heb je de Irresistible Bliss? Dat is geen Shampoo/conditioner trouwens. Of misschien de Godiva? Die wel. Als je de laatste hebt is het heel goed mogelijk dat je haar er wat droog en trekkerig van wordt, dat hoor je wel vaker. Oplossing is misschien (sowieso, welke je ook hebt) een extra conditioner gebruiken of je haar goed droog föhnen? Misschien een keer een haarkuur/maskertje proberen, is je haar altijd droog of misschien is het wat beschadigd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:25 schreef Fidelick het volgende:
Ok, hier even een vraag van een LUSH amateur: ik heb van de week voor het eerst iets gekocht, omdat het er allemaal zo lekker uit zag. Nou heb ik dus een shampoo/conditioner in één op basis van Jasmijn. Ruikt heerlijk en zou de conditie van je haar drastisch verbeteren: vooral bij droog haar een echte must aldus de verkoopster.
Nou heb ik dus twee dagen met het spul gewassen maar het is daarna zo droog als de pest. Doe ik iets verkeerd? Of werken shampoo's van LUSH over het algemeen gewoon niet zo goed? Het enige positieve wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat alles ontzettend lekker naar Jasmijn ruikt ( zowel haar als badkamer ) maar that's about it.
Help!
ik hoor van meer mensen dat hun haar er helemaal ruw en trekkerig wordt. M'n haar voelt bij mij wel squeaky aan als je er met je vingers overheen gaat, maar droog is het niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien kan je haar er niet zo goed tegen? Heb je de Irresistible Bliss? Dat is geen Shampoo/conditioner trouwens. Of misschien de Godiva? Die wel. Als je de laatste hebt is het heel goed mogelijk dat je haar er wat droog en trekkerig van wordt, dat hoor je wel vaker. Oplossing is misschien (sowieso, welke je ook hebt) een extra conditioner gebruiken of je haar goed droog föhnen? Misschien een keer een haarkuur/maskertje proberen, is je haar altijd droog of misschien is het wat beschadigd?
Het is altijd een beetje uitproberen en kijken hoe je haar reageert op een nieuw product, welk spul het ook is.
Ik heb me tot nu gewoon met een stuk zeep (meestal FAA)gewassen en dat ging prima,géén trekkerig gevoel. Creme gebruik ik nooit daar verstopt je huid maar van. Mijn gezicht was ik om de paar dagen met de zelfde zeep onder de douche en dat is dát.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:08 schreef Melusine het volgende:
Zo zou ik je niet helemaal wassen met zeep als je een droge huid hebt, of je daarna even insmeren met Skin Sin, Sympathy for The Skin of Dream Cream ofzo. Na Karma zeep zou Karma Kream natuurlijk super zijn (maar ik snap dat je niet in 1 keer die winkel leegkoopt). Maar goed, het is gewoon de natuur van zeep om altijd een iets trekkerige huid te geven, zelfs bij Lush zeep.
bij de etos verkopen ze lege flesjes die je voor reizen kan gebruiken, die gebruik ik wel ervoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:27 schreef Melusine het volgende:
OK, dank voor de tip, ik ga het ook eens proberen.
Als iemand nog een idee heeft waar ik lege flesjes/potjes zou kunnen kopen dan hoor ik het graag!
Whoa, relax joh.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb me tot nu gewoon met een stuk zeep (meestal FAA)gewassen en dat ging prima,géén trekkerig gevoel. Creme gebruik ik nooit daar verstopt je huid maar van. Mijn gezicht was ik om de paar dagen met de zelfde zeep onder de douche en dat is dát.
Ik ben dus niet van plan om me nu wel met iets te gaan insmeren dan kan ik me beter aan een * gewoon * stuk zeep houden. Beetje dom om iets te gebruiken dat niet goed is voor m'n huid en er dan iets anders op te smeren dat 't probleem opheft.![]()
Lush bevat volgens mij echt niet alléén goeie bestandelen hoor.Sommige Lush producten wel wel maar bij lange na niet allemaal. Als je haar er droog door word is het toch verstandiger een ander product te gebruiken. Lush is idd niet zaligmakend ook al is 't nog zo * in *![]()
Jeetje wat zit jij gauw op de kast zeg, je doet er verstandig aan om zelf maar 'ns wat relaxter te reageren op opmerkingen van andere users.quote:
Leuke tipquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hey ladies!
N.a.v. een tip op het Lush-forum, heb ik een stuk Cleanliness in een kom water gekwakt en nu heb ik een Cleanliness-douchegel.
[afbeelding]
Het is echt überfluoriserend.
Maar ik ben er wel blij mee!
Wat voor geur ongeveer? En voor in bad neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
gezocht een heerlijk schuimend lekker geurend nieuwe lush gezocht iemand een goede tip?
maar je rook wel lekker?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:43 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom jullie ff lastig vallen; ik heb lange tijd echt alleen Lush gebruikt en rond de 400 euro uitgegeven maar niks werd beter. Huid niet en haar niet.
Hm...zo kan ik je helaas niet echt helpen. Ikzelf vind veel dingen lekker geurend,maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
bad douche het maakt me allemaal niet zoveel uit.
Bescherm die Ice Blue met je leven!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
Oh baaidewee @ Sade ( en dat rijmt..)
Ik heb de Sexy Peel en Ice Blue binnen!Alleen deed de Sexy Peel me in 1e instantie een beetje aan citronella vinden, maar later ruikt ie toch lekkerder. M'n paps was meteen geinteresseerd in de Ice Blue '' oeh, dat ruikt lekker fris, die is van mij''
Whehe...ik ben heel aardig voor m'n paps, hij krijgt één plakje van me. Als ie meer wilt, gaat ie het maar zelf kopen.quote:
Ja hoor, helemaal goed en wel aangekomen en moet nog helemaal bedenken wanneer ik al die lekkere spulletjes ga gebruiken. Ben er helemaal blij mee!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
Whehe...ik ben heel aardig voor m'n paps, hij krijgt één plakje van me. Als ie meer wilt, gaat ie het maar zelf kopen.
Jij nog niks binnengehad?
Je hebt het altijd bij producten; de een kan er wel mee werken en de ander niet. Ik heb er zelf totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik hoor van meer mensen dat hun haar er helemaal ruw en trekkerig wordt. M'n haar voelt bij mij wel squeaky aan als je er met je vingers overheen gaat, maar droog is het niet.
Die tip is haske oud joh. Leuk kleurtje welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hey ladies!
N.a.v. een tip op het Lush-forum, heb ik een stuk Cleanliness in een kom water gekwakt en nu heb ik een Cleanliness-douchegel.
[afbeelding]
Het is echt überfluoriserend.
Maar ik ben er wel blij mee!
Ik heb hetzelfde probleem hier (en nog 2 grote flessenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb problemen met mn Okra, Okra is al dun van zichzelf, maar hij lijkt wel nog wateriger geworden. En hijs goed tot eind vh jaar..
Die indruk heb ik ook! Ook gemaakt op 21/10/2005 geldig tot 21-12-2006 by Claire?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem hier (en nog 2 grote flessen) en ik heb ook de indruk (maar dacht dat het aan mij lag) dat het minder goed qua werking was geworden.
Ik heb speciaal even voor je gekeken, maar inderdaad die datum. Het was de meest fantastische conditioner ooit, maar ik krijg nu nauwelijks een borstel door m'n haar (en dus werkt het slechter dan Veganese). Ik zie wel verschil tussen de fles die in de douche heeft gestaan en de fles die ik nu net uit een donkere kast heb gepakt. De laatste is nog wel dikker qua samenstelling.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook! Ook gemaakt op 21/10/2005 geldig tot 21-12-2006 by Claire?
Ik heb de laatste paar keren mn haar ermee gewassen, omdat die fles dus op moet door de datum. maar ik heb ook de indruk dat ie niet meer zo goed zn werk doet. Hm ik ren even naar t UK forum hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb speciaal even voor je gekeken, maar inderdaad die datum. Het was de meest fantastische conditioner ooit, maar ik krijg nu nauwelijks een borstel door m'n haar (en dus werkt het slechter dan Veganese). Ik zie wel verschil tussen de fles die in de douche heeft gestaan en de fles die ik nu net uit een donkere kast heb gepakt. De laatste is nog wel dikker qua samenstelling.
Volgens mij heeft Debby ook nog Okra.. ben benieuwd wat zij vindt. Debby... joehoe?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar keren mn haar ermee gewassen, omdat die fles dus op moet door de datum. maar ik heb ook de indruk dat ie niet meer zo goed zn werk doet. Hm ik ren even naar t UK forum hoor..
Ja absoluutquote:
Snowfairy? Blijft die lekker lang hangen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Mn haar ruikt naar kauwgomballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |