en, heb je d'r al gemaild?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:55 schreef Maeghan het volgende:
Oh, herinner mij er even aan dat ik jou mail!
Ik ook! Voor de mister wil ik graag mr T, daar was ie fan van vroegerquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe deo poeders.
Ik vind 'm er ook niet zo lekker uitzienquote:
Ik geloof het niet. Wel cocos zeep.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef Koningin het volgende:
Hebben ze bij Lush ook bodylotion/bodybutter met cocos geur?
Ik weet dat ze hem bij de bodyshop hebben, maar die heb ik hier niet in de buurt. En online bestellen kan daar alleen in de US.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef lotje11 het volgende:
Uhmmm SS betekent dat dat je aangenomen bent???
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef lotje11 het volgende:
Uhmmm SS betekent dat dat je aangenomen bent???
Beste Miss Frodo,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef MissFrodo het volgende:
Beste Koningin,
Ik weet niet of u momenteel in de buurt woont maar anders kan ik bij mijn volgende TBS bezoek wel een pot cocosboter meenemen voor u.
U onderdaan,
Miss Frodo
*sorry beetje melig*
Nou, dan kom je zeker langs.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef Aarti het volgende:
Dat moet haast wel!!
SS16 hou ons eens even niet meer zo in de spanning! Als je bent aangenomen, kom ik zekerrrrrrrrrrr langs!!
Ik werk in de Leidse!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef lienelien het volgende:
SS16, ik ga naar de Leidse voor de goodiebag, en dan kom ik stiekem wel eevn kijken in de Kalverstraat
Hoe zie je eruit, op het witte schortje na?![]()
Oh, dat dat ik op de vorige pagina de kalverstraat zag staanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik werk in de Leidse!
Dus dan kom je me daar tegen.
Ik zie er zomers uit!!
Als niemand anders ze aanheeft: Felroze Crocs en verder even een kijkje nemen in het fotoboek helpt je misschien ook verder op weg
ik heb er zin in!
Ik heb het gewijzigd. Het spijt mequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, dat dat ik op de vorige pagina de kalverstraat zag staan
tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb het gewijzigd. Het spijt me
A domani
Gefeliciteerd!!1 En ik wil eigenlijk ook wel graag weten wat er in de goodiebag zitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik werk in de Leidse!
Dus dan kom je me daar tegen.
Ik zie er zomers uit!!
Als niemand anders ze aanheeft: Felroze Crocs en verder even een kijkje nemen in het fotoboek helpt je misschien ook verder op weg
ik heb er zin in!
Goede reis en vakantie!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef JacMar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!1 En ik wil eigenlijk ook wel graag weten wat er in de goodiebag zit![]()
(Al kom ik zelf niet want morgen zit ik in de auto op weg naar Italie
)
adrenaline!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef JacMar het volgende:
[..]
Thank you! Om half 3 gaat de wekker, maar ik kan niet slapen![]()
Zenuwachtig voor de grote reisquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef JacMar het volgende:
[..]
Thank you! Om half 3 gaat de wekker, maar ik kan niet slapen![]()
Ik ken lang niet alles van je lijst, maar Angels Delight klinkt wel lekker. Kan iemand me vertellen hoe hij ruikt. Ik kan het niet echt meer vinden omdat het een special was denk ik....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:49 schreef MissFrodo het volgende:
Sade als er iets op mijn lijstje staat wat je lekker vind dan wil ik wel ruilen want ik vind 17 Cherry Tree Lane dus echt heerlijk.
ik vind hem erg lekkerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Sade het volgende:
[..]
Ik ken lang niet alles van je lijst, maar Angels Delight klinkt wel lekker. Kan iemand me vertellen hoe hij ruikt. Ik kan het niet echt meer vinden omdat het een special was denk ik....
Da's mooi wat ik ben wel zo'n liefhebber van de wat zoetere geurtjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef Aarti het volgende:
ik vind hem erg lekker
hij is zoet, maar niet zoet als in snowfairy of rockstar. Hij is wat fruitiger
Ik vind hem ook zoet en fruitig, stuur me anders even een emailtje e puntje van der plas aapjestaartje quicknet puntje nederland.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Sade het volgende:
[..]
Ik ken lang niet alles van je lijst, maar Angels Delight klinkt wel lekker. Kan iemand me vertellen hoe hij ruikt. Ik kan het niet echt meer vinden omdat het een special was denk ik....
Sade, volgens mij wilde Anitra wel een beetje Cherry proberen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:09 schreef Sade het volgende:
Hey Sweetsixteen16, wat super dat je aangenomen bent! Echt geweldig lijkt me het om daar te werken! Gefeliciteerd!
Ik ben stiekem een beetje teleurgesteld in de geur van 17 cherry tree lane. Eigenlijk ruikt hij gewoon heel standaard naar die blokken witte zeep en ik vind hem helemaal niet naar Kersen ruiken.
Als er hier iemand is die hem graag zou willen ruilen/overnemen, dan hoor ik het graag. Het is een brok van zo'n 150 gram, dus ik vind het ook zonde om hem weg te doen....
De Soft Coeur, oftewel de Honeymooner ruikt niet exact hetzelfde als Honey I washed the kids, maar hij is zeker erg lekker. Ik gebruik hem een beetje als bodylotion tegen de droge huid en ik ben de hele dag aan het sniffen!
Heb ook de Dream Cream gebruikt, maar ik vind hem helemaal niet lekker ruiken, beetje muffig... Ligt dat nou aan mij of ruikt hij inderdaad niet zo?
Ik heb zin in loon!!!!
AAAAH!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:39 schreef lienelien het volgende:
SS16, je bent een echte pro!
Nadat een lieftallige lushie (jij dus) mij al diverse producten had laten zien en ruiken, enzo, zag ik pas je roze crocsIk ben maar anoniem gebleven
Het leek wel of je er al tijden werkte!
![]()
![]()
Nee, ik was heel alenig. Moest gaan werken, en wou nog wel even wat Lush voorraad voor op vakantiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
AAAAH!
Why didn't you tell me?
Was jij toevallig met een ander vriendinnetje?
en dankjewel![]()
Volgens mij was jij het meisje dan die al heel wat van Lush wist?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik was heel alenig. Moest gaan werken, en wou nog wel even wat Lush voorraad voor op vakantie![]()
Ik ben een klein beetje verslaafd, maar wie niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het meisje dan die al heel wat van Lush wist?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef lienelien het volgende:
Wel tactisch trouwens, om een klein potje Ayesha in de goodiebag te doen.. 'Keep refrigerated!'. En wat nou als ik eerst nog de halve stad doormoet en daarna werken?![]()
Ik heb 't maar in de koelkast tussen de wijn gezet. Collega: 'Oeh, het ruikt hier raar!' *ziet potje staan* 'Iehh, wat is dat voor een vies spul??!'quote:
Okay.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb 't maar in de koelkast tussen de wijn gezet. Collega: 'Oeh, het ruikt hier raar!' *ziet potje staan* 'Iehh, wat is dat voor een vies spul??!'
Het was een jongen, ja![]()
Een halve (hálve) Golden Slumbers, en een klein, klein stukje Snowcake Soap. Maar ik ben er blij mee
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Okay.
Alle Goodiebags zijn dus verschillend geweest
Verstandigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:44 schreef lienelien het volgende:
Ik ben ook spontaan verslaafd geraakt aan Rock Star
Candy Fluff vind ik niet zo'n succes... En wat is MMMM Melting Marshmellow precies? Een ballistic?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Verstandig
Heb je MMMM Melting Marshmellow Moment en Candy Fluff al geprobeerd?
Een Bath Melt:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Candy Fluff vind ik niet zo'n succes... En wat is MMMM Melting Marshmellow precies? Een ballistic?
quote:Deze bath melt is gemaakt voor degenen die een voorliefde hebben voor de kleur roze, snoep en die houden van een zachte huid. Melting Marshmellow Moment is gemaakt met heel veel heerlijke, verzachtende cacaoboter. Kamillepoeder brengt je huid weer tot rust. Nu jij nog.
ehh, american cream, tea tree water, de grote buffy, banana moon zeep (groot stukquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Morgen is de Lush weer gezellig open.
Veel shopplezier!
Wat had je overigens nog meer gekocht vandaag?
leuk schaaltje om het op te bewarenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Een Bath Melt:
[afbeelding]
[..]
haha, dat schaaltje inderdaad!quote:Op zondag 16 juli 2006 00:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuk schaaltje om het op te bewaren
*idee*
Eerst op vakantie t/m 10 augustus, daarna ga ik daar echt werkenquote:Op zondag 16 juli 2006 07:29 schreef PeRi het volgende:
Feli SS16..
Maar je gaat pas over een maand ofzo werken? Omdat je schrijft niet meer in A'dam te komen.
de foto komt van de Lush site, maar het ziet er idd uit als iets van Kitsch Kitchenquote:Op zondag 16 juli 2006 09:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
haha, dat schaaltje inderdaad!
Heb je dat ding bij Kitsch Kitchen nog gekocht?
Ik zag hem namelijk niet meer liggen in de winkel
oh nee, in arnhem zit een winkel waar ze ook veel kitsch kitchen hebben, maar daar hadden ze hem niet. ik ben nl niet meer in amsterdam geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee, ik bedoel dat ene mandje dat ik had gekocht, dat roze?
Deze bedoel je:quote:Op zondag 16 juli 2006 12:50 schreef Anitra het volgende:
SS16das heel wat anders dan foto's van ongeveer een jaar geleden
Toen je de eerste keer met Vava was gaan shoppen en proefjes van anderen gehad had.En nu werk je bij Lush, zou er bijna emo van worden
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef noekje het volgende:
The Strokes is geen conditioner maar een haarmasker. Dat moet je er in doen voordat je het haar gaat wassen of wist je dat al en praat ik dus meer tegen mezelf?:-)
Kijk ik krijg zelfs baardgroei -->quote:
je begrijpt wel dat je dit soort dingen niet meer mag rondbazuinen he, nu je Lushie bentquote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kijk ik krijg zelfs baardgroei -->![]()
(Okay heel erg slechte grap)...
Vroeger was mijn portemonnee een stuk gelukkiger met haar gewicht.
Tegenwoordig niet meer, met alle prullaria voor lichaam, haar en gezicht.
Arme portemonnee.
Miauw...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
je begrijpt wel dat je dit soort dingen niet meer mag rondbazuinen he, nu je Lushie bent![]()
Daar moest ik ook meteen aan denken!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:50 schreef Anitra het volgende:
SS16das heel wat anders dan foto's van ongeveer een jaar geleden
Toen je de eerste keer met Vava was gaan shoppen en proefjes van anderen gehad had.En nu werk je bij Lush, zou er bijna emo van worden
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef noekje het volgende:
The Strokes is geen conditioner maar een haarmasker. Dat moet je er in doen voordat je het haar gaat wassen of wist je dat al en praat ik dus meer tegen mezelf?:-)
Heb al een mailtje gestuurd naar Missfrodo, maar mocht dat nou niets worden dan kan Anitra me dat uiteraard laten weten!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sade, volgens mij wilde Anitra wel een beetje Cherry proberen?
Soft Coeur is zalig!
Dream Cream is even wennen aan de geur. Kijk eens op de datumsticker, klopt die nog? Ik vond hem eerst echt vies en kon er nu niet zonder!!!
Mailtje is zojuist gestuurd!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:48 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vind hem ook zoet en fruitig, stuur me anders even een emailtje e puntje van der plas aapjestaartje quicknet puntje nederland.
De Soft Coeur ruikt inderdaad niet echt naar HIWTK. Het is wel een beetje in dezelfde geurlijn. Rook je dat zelf niet in de winkel, trouwens?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:09 schreef Sade het volgende:
[..]
Heb al een mailtje gestuurd naar Missfrodo, maar mocht dat nou niets worden dan kan Anitra me dat uiteraard laten weten!
De Soft Coeur is inderdaad erg lekker! En toch voel ik me stiekem een beetje bedrogen, er werd namelijk gezegd dat hij hetzelfde ruikt als HIWTK, terwijl dat toch echt niet zo isMaar goed, hij is inderdaad erg fijn om er gewoon bij te hebben.
(sund alleen dat hij zo klein is...)
De dream cream staat geen sticker op omdat het een proefje is. Kreeg een klein bakje mee daarvoor....
[..]
Mailtje is zojuist gestuurd!![]()
Ah, gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op maandag 17 juli 2006 14:48 schreef noekje het volgende:
maar ik heb last van warmte-allergie en mijn decolete ziet eruit alsof ik besmet ben met de builenpest.
DreamCream en Big zijn ook echt toppers voor mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dream Cream niet lekker ruiken?Ik vind het een heeeerlijk geurtje!
Maarja ook al vindt je het niet zo lekker ruiken, ws doet het je huid wel goed.
Ik ging net mn haren wassen met Big en schrok van die korrels en was even bang dat ik het niet uit mn dikke haren gespoelt zou krijgen! Maar dat was helemaal niet zo, lekker spul!
Nou heb ik alweer een product erbij dat ik wil blijven kopen![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:55 schreef Shirley het volgende:
Wat helpt Dream Cream toch goed als je lichtelijk verbrand bent...
Ik ben vandaag in slaap gevallen in de tuin.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:55 schreef Shirley het volgende:
Wat helpt Dream Cream toch goed als je lichtelijk verbrand bent...
Ik heb niks voor je, anders had ik het wel even opgestuurd!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
en rechtsreeks uit de koelkast issie nog heerlijker dan!
Ik wil zo graag Ocean Salt eens proberen en meenemen op vakantie volgende maand. Maar ik kom ws niet meer in Amsterdam voordat ik op vakantie ga![]()
Had bij m`n laatste bestelling een proefje van Big. Vond het wel fijn spul, schuimde ook lekker maar ik zag totaal geen effect. Dus hou het maar gewoon bij m`n Hemashampoo, daarvoor is Big me toch echt te duur. Maar vind het wel jammerquote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dream Cream niet lekker ruiken?Ik vind het een heeeerlijk geurtje!
Maarja ook al vindt je het niet zo lekker ruiken, ws doet het je huid wel goed.
Ik ging net mn haren wassen met Big en schrok van die korrels en was even bang dat ik het niet uit mn dikke haren gespoelt zou krijgen! Maar dat was helemaal niet zo, lekker spul!
Nou heb ik alweer een product erbij dat ik wil blijven kopen![]()
Je zou het eens moeten proberen met een andere shampoo eronder.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:06 schreef Klare het volgende:
[..]
Had bij m`n laatste bestelling een proefje van Big. Vond het wel fijn spul, schuimde ook lekker maar ik zag totaal geen effect. Dus hou het maar gewoon bij m`n Hemashampoo, daarvoor is Big me toch echt te duur. Maar vind het wel jammer![]()
Weeeh... issie daar nog steeds niet in de winkels dan? Sade was laatst geweest en toen was het ook uitverkocht. (dus over Ocean Salt heb ik het)quote:Op maandag 17 juli 2006 20:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb niks voor je, anders had ik het wel even opgestuurd!
Hoezo? Iemand blij maken met een dooie mus![]()
Ik bedoel gewoon thuis, dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Weeeh... issie daar nog steeds niet in de winkels dan? Sade was laatst geweest en toen was het ook uitverkocht. (dus over Ocean Salt heb ik het)
Na het douchen is hij wel lekker, maar tijdens meurt hij naar mijn idee echt een uur in de wind naar oude zolders in cominatie met gelikte enveloppen...quote:
Chocoladevlekkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:47 schreef lienelien het volgende:
shit.
Mijn Soft Coeur ligt op mijn kamer, in mijn kast, tussen mijn kleren.
En ik zit 2 uur treinen daar vandaan.
ergo: al mijn kleren zitten als ik terug ben van vakantie straks onder gesmolten en weer hard geworden Soft Coeur![]()
Minimaal 50 km.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef Bob. het volgende:
Je kunt ook langs gaan in de winkel, hoef je helemaal geen verzendkosten te betalen.
Of woon je erg ver van een winkel af?
Dat valt toch reuze mee?quote:
Het klinkt als een sublevel in een Super-Mario spelletjequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:22 schreef MissFrodo het volgende:
Oh Jungle jellie dat klinkt mmmmmmmm
Dan doe je er toch een ShimmyShimmy of een Glitterbug bij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef snopprinses het volgende:
ik ga een goede vriendin verslaafd maken aan Lush voor dr verjaardag. Heb in totaal 30 euro uit te geven en nou weet ik niet of ze een bad heeft. En dat terwijl ze net zo van glittertjes houdt
Ik vind van de Dusting Powders Candy Fluff (met glitters) het lekkerst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef Webkim het volgende:
Hebben jullie ook die dusting powders? Gebruik je ze vaak? En blíjft het lekker ruiken?
Ik vind geurtjes van de spulletjes die ik nu heb niet zo lang blijven hangen (of mijn neus raakt er snel aan gewend).
Zijn de glitters erg overdreven, als in, alleen voor bij het uitgaan, of ook leuk voor zomaar?
En hoe bepoeder je jezelf dan: met een grote blushkwast ofzo?
Wat schattig die plaatjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Koningin het volgende:
Ik heb voor het eerst besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel van alles de kleinste verpakkingen, stel ik vind het niets........
Ik heb Buffy wel, maar ik weet niet meer precies hoe hij scrubt en alles want hij ligt al een tijdje in de koelkast en ik vergeet hem er telkens uit te pakken als ik ga douchen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Ok toch ff posten hier (hoihoi anitra)
Ik kijk hier nou al een tijd en wil graag wat bestellen maar toch twijfel ik omdat ik het toch af en toe best duur vind. Toch wil ik wel iets bestellen om het ff te testen want jullie zijn er zo positief over.
Ik wil graag die Buffy scrub bar proberen maar hoe lang gaat die ong mee?
En scrubt hij goed?
Ik hoef geen soort van staalplaat met spijker over m'n lijf maar het moet ook niet te soft zijn.
Ik vind nu dus ook deze Sweet Japanese Girl gaat die ook lang mee? En is die ook fijn?
of ik ga ze gewoon halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef Maeghan het volgende:
Ja, dan kun je beter wachten tot de zeepjes te koop zijn en in Engeland bestellen, is een stuk voordeliger denk ik.
Goed plan. Alleen gezien mijn huidige afspraak met mezelf dat ik niet op vakantie ga, wil ik dan wel dat ze de zeepjes even uitstellen tot 2007.quote:
Die is alleen in de webshop zeker?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, kklinkt goed zo'n vliegende schotel..... iemand die snel nog wat besteld??
Leuk en gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:53 schreef MissFrodo het volgende:
Ik ben blij!!!
Mijn webwinkeltje bestaat eindelijk!!
Nog wel niet helemaal klaar maar toch!!
http://estherdesign.webseller.nl
Volgens mij moet ik dit met Lush vieren!!
Volgens http://www.koopzondag.nl.nu/ is het morgen geen koopzondag in Den Boschquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef Sade het volgende:
Heeft iemand enig idee of de Lush in Den Bosch morgen open is ivm koopzondag ofzo?
He das raar, nou ja wie weet hebben ze gesnuffeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef Sade het volgende:
En MissFrodo: Ik heb je zeepje ontvangen en ik vind hem echt heerlijk! Ik ruik nu de hele tijd naar snoepjesHelaas was hij er alleen speciaal voor de kerst, da's wel sund.
Je massagemuffin is helaas gesmolten, dus die ligt nu in de koelkastHoe kan ik hem het beste gebruiken?
De envelop was trouwens open, ik kreeg hem in een extra zakje met een briefje erbij. Zouden ze hem in de postkamer zo lekker vinden ruiken dat ze zich niet konden beheersen en de envelop open gemaakt hebben?
Dank je!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk en gefeliciteerd
Ga je ook zeepjes via je webwinkeltje verkopen?
Klinkt goed!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:19 schreef MissFrodo het volgende:
He das raar, nou ja wie weet hebben ze gesnuffeld![]()
De massagemuffin kun je na douche of bad gebruiken als een bodylotion.
Hij smelt door de warmte van je huid en dan gewoon leren inmasseren, of nog beter laten doen![]()
Ik probeerde het vanmorgen weer en werd er gewoon misselijk van en dan had ik alleen het doosje openquote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef Vava het volgende:
Misschien is Lip Squeak lekkerder wanneer het wat minder warm is, dat heb ik ook met Egg Snog. Ik heb nu liever fris, zelfs met lippenbalsem
Klinkt goedquote:Op maandag 24 juli 2006 16:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik probeerde het vanmorgen weer en werd er gewoon misselijk van en dan had ik alleen het doosje open
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:52 schreef LeNeHe het volgende:
Ben ook Lush verslaafd. Mede door jullieIk zag hier zo'n topic-reeks dus ik dacht even kijken wat het is. Daarna snel iets besteld via mailorder en nu hevig verslaafd!
![]()
Whehe, je hebt mijn mailadres toch nog?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:22 schreef MissFrodo het volgende:
Precies als HIWTK? Nee precies lukt niet.
Ik heb wel een honinglijn in mijn collectie, ahum wat klinkt dat.
Stuur me anders even je emailadres dan kan ik je een Zeepmail sturen zodat je helemaal op de hoogte ben van wat er is en zo.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]! Zo zijn er meerdere hier verslaafd geraakt volgens mij
Ik ben ook op mijn 1e bestelling aan het wachten, iedereen hier heeft me enthousiast gemaaktquote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Bob. het volgende:
Haha ja ik ben ook op deze mannier aan de Lush geraakt.Ze mogen fok wel dankbaar zijn.
![]()
Ahum zou je die nogmaals kunnen sturen, ik heb jou emails alweer gewist, sorry.quote:
Heb je weer 2 voorhoofden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Vava het volgende:
Ja nou, hoe eerder hij weg is hoe beter.. hij valt nogal op![]()
Jaaaaaquote:
Tof!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaabijna net zo erg als die op die ene pasfoto
![]()
Dan vraag je of iemand anders ff de foto neemtquote:
Ik ben nu ook wel benieuwd ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vraag je of iemand anders ff de foto neemt.
Doe eens wat moeite.
Of scan die ene even in, voor het ideequote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of scan die ene even in, voor het idee
Moeders niet thuis?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef Vava het volgende:
Ja foto lukt nietwordt een grote glimmende glansvlek
en om op straat nou mensen aan te gaan spreken om een foto van mijn voorhoofd te maken
![]()
Niet flitsen danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef Vava het volgende:
Ja foto lukt nietwordt een grote glimmende glansvlek
en om op straat nou mensen aan te gaan spreken om een foto van mijn voorhoofd te maken
![]()
Ze heeft een heul goeie foto mét bult, maar ze wil gewoon nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:55 schreef Vava het volgende:
Even geduld
oja, ik kan niet nog meer foto's maken want de batterij is leeg![]()
En waar blijft jouw foto van de NY Lush?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, de Volcano die ik in NY gekocht heb, is gemaakt door iemand die Karma heet
psst ik heb zelfs wat online besteldquote:
wat wat waaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
psst ik heb zelfs wat online besteld![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
psst ik heb zelfs wat online besteld![]()
![]()
Om jezelf te verwennen is Lush echt een goede keuzequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bubble Bar Slices, A French Kiss BUBBLE BAR Slice 100g,
Bubble Bar Slices, Temple of Truth BUBBLE BAR Slice 100g
Bubble Bar Slices, Sunny Side BUBBLE BAR Slice 100g
Dit is helemaal niet mij, heb ook heel eerlijk niets met Lush het trok mij nooit echt.
Maar ik heb mij voorgenomen dat ik mezelf meer moet gaan verwennen
en daar ga ik gebruik van maken, ik zal mezelf meer verwennen.
Dit is puur om te testen of het ook daadwerkelijk iets voor mij is, dus we zien het allemaal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |