Hai. Ik ben Sanne en zij hierboven is mijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:07 schreef PeRi het volgende:
Zal ik dan maar eerst? Ik ben Peri en ik ben dol op Lush. Dank u.
Netjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:35 schreef Maeghan het volgende:
Hoi. Ik ben Maeghan en ik ben al bijna 24 uur clean.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef CherryLips het volgende:
ik dacht al, die foto heb ik eerder gezien
dat mandje is echt tof. voor in de tuin ook.
waar kan je uit kiezen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef Maeghan het volgende:
Wat zal ik eens in bad doen? Het is niks dat ik zoveel heb, maar het is altijd zo moeilijk kiezen. Het is net als die kast vol kleren maar niets om aan te trekken.
Die is juist heerlijk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef Sanne het volgende:
Ik ga een kerstding opmaken. De vieste maar, Ruby Red Slippers.
Ik heb er nog drie, waarvan 1 gebroken, maar vind er helemaal niets aan.quote:
Waarom bied je hem niet aan als Swap?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb er nog drie, waarvan 1 gebroken, maar vind er helemaal niets aan.
De glitters verpesten volgens mij je bad!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef CherryLips het volgende:
ik heb er ook nog 2,5
de glitters vond ik wel leuk, maar ik ben niet weg van de geur.
@ Maeghan: Trouwens, Candy Kane rook een beetje... tsja... alsof iemand een operatiekamer steriel heeft willen maken met Snow Fairy en ontsmettingsmiddel
Ik snapte wat je bedoeldequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:03 schreef CherryLips het volgende:
waarom schrijf ik cane nou weer met een kik hou niet eens van hun muziek
maar die glitters vallen wel mee, ik was achteraf alleen langer aan het schoonmaken dan dat ik in bad heb gezeten, want de glitters zaten overal
Daar kan ik nu nog niet over pratenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Dus Vava, vertel eens. Hoe heeft het zo ver kunnen komen bij jou?
Doe ik morgen, na slapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:05 schreef MissFrodo het volgende:
Lienelien ik hoef niet perse Lush voor de Babyface hoor.
Stuur mij anders even een email, dan komen we er vast wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |