Weeeh... issie daar nog steeds niet in de winkels dan? Sade was laatst geweest en toen was het ook uitverkocht. (dus over Ocean Salt heb ik het)quote:Op maandag 17 juli 2006 20:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb niks voor je, anders had ik het wel even opgestuurd!
Hoezo? Iemand blij maken met een dooie mus![]()
Ik bedoel gewoon thuis, dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Weeeh... issie daar nog steeds niet in de winkels dan? Sade was laatst geweest en toen was het ook uitverkocht. (dus over Ocean Salt heb ik het)
Na het douchen is hij wel lekker, maar tijdens meurt hij naar mijn idee echt een uur in de wind naar oude zolders in cominatie met gelikte enveloppen...quote:
Chocoladevlekkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:47 schreef lienelien het volgende:
shit.
Mijn Soft Coeur ligt op mijn kamer, in mijn kast, tussen mijn kleren.
En ik zit 2 uur treinen daar vandaan.
ergo: al mijn kleren zitten als ik terug ben van vakantie straks onder gesmolten en weer hard geworden Soft Coeur![]()
Minimaal 50 km.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef Bob. het volgende:
Je kunt ook langs gaan in de winkel, hoef je helemaal geen verzendkosten te betalen.
Of woon je erg ver van een winkel af?
Dat valt toch reuze mee?quote:
Het klinkt als een sublevel in een Super-Mario spelletjequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:22 schreef MissFrodo het volgende:
Oh Jungle jellie dat klinkt mmmmmmmm
Dan doe je er toch een ShimmyShimmy of een Glitterbug bij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef snopprinses het volgende:
ik ga een goede vriendin verslaafd maken aan Lush voor dr verjaardag. Heb in totaal 30 euro uit te geven en nou weet ik niet of ze een bad heeft. En dat terwijl ze net zo van glittertjes houdt
Ik vind van de Dusting Powders Candy Fluff (met glitters) het lekkerst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef Webkim het volgende:
Hebben jullie ook die dusting powders? Gebruik je ze vaak? En blíjft het lekker ruiken?
Ik vind geurtjes van de spulletjes die ik nu heb niet zo lang blijven hangen (of mijn neus raakt er snel aan gewend).
Zijn de glitters erg overdreven, als in, alleen voor bij het uitgaan, of ook leuk voor zomaar?
En hoe bepoeder je jezelf dan: met een grote blushkwast ofzo?
Wat schattig die plaatjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Koningin het volgende:
Ik heb voor het eerst besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel van alles de kleinste verpakkingen, stel ik vind het niets........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |