quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef lienelien het volgende:
Wel tactisch trouwens, om een klein potje Ayesha in de goodiebag te doen.. 'Keep refrigerated!'. En wat nou als ik eerst nog de halve stad doormoet en daarna werken?![]()
Ik heb 't maar in de koelkast tussen de wijn gezet. Collega: 'Oeh, het ruikt hier raar!' *ziet potje staan* 'Iehh, wat is dat voor een vies spul??!'quote:
Okay.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb 't maar in de koelkast tussen de wijn gezet. Collega: 'Oeh, het ruikt hier raar!' *ziet potje staan* 'Iehh, wat is dat voor een vies spul??!'
Het was een jongen, ja![]()
Een halve (hálve) Golden Slumbers, en een klein, klein stukje Snowcake Soap. Maar ik ben er blij mee
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Okay.
Alle Goodiebags zijn dus verschillend geweest
Verstandigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:44 schreef lienelien het volgende:
Ik ben ook spontaan verslaafd geraakt aan Rock Star
Candy Fluff vind ik niet zo'n succes... En wat is MMMM Melting Marshmellow precies? Een ballistic?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Verstandig
Heb je MMMM Melting Marshmellow Moment en Candy Fluff al geprobeerd?
Een Bath Melt:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Candy Fluff vind ik niet zo'n succes... En wat is MMMM Melting Marshmellow precies? Een ballistic?
quote:Deze bath melt is gemaakt voor degenen die een voorliefde hebben voor de kleur roze, snoep en die houden van een zachte huid. Melting Marshmellow Moment is gemaakt met heel veel heerlijke, verzachtende cacaoboter. Kamillepoeder brengt je huid weer tot rust. Nu jij nog.
ehh, american cream, tea tree water, de grote buffy, banana moon zeep (groot stukquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Morgen is de Lush weer gezellig open.
Veel shopplezier!
Wat had je overigens nog meer gekocht vandaag?
leuk schaaltje om het op te bewarenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Een Bath Melt:
[afbeelding]
[..]
haha, dat schaaltje inderdaad!quote:Op zondag 16 juli 2006 00:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuk schaaltje om het op te bewaren
*idee*
Eerst op vakantie t/m 10 augustus, daarna ga ik daar echt werkenquote:Op zondag 16 juli 2006 07:29 schreef PeRi het volgende:
Feli SS16..
Maar je gaat pas over een maand ofzo werken? Omdat je schrijft niet meer in A'dam te komen.
de foto komt van de Lush site, maar het ziet er idd uit als iets van Kitsch Kitchenquote:Op zondag 16 juli 2006 09:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
haha, dat schaaltje inderdaad!
Heb je dat ding bij Kitsch Kitchen nog gekocht?
Ik zag hem namelijk niet meer liggen in de winkel
oh nee, in arnhem zit een winkel waar ze ook veel kitsch kitchen hebben, maar daar hadden ze hem niet. ik ben nl niet meer in amsterdam geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee, ik bedoel dat ene mandje dat ik had gekocht, dat roze?
Deze bedoel je:quote:Op zondag 16 juli 2006 12:50 schreef Anitra het volgende:
SS16das heel wat anders dan foto's van ongeveer een jaar geleden
Toen je de eerste keer met Vava was gaan shoppen en proefjes van anderen gehad had.En nu werk je bij Lush, zou er bijna emo van worden
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef noekje het volgende:
The Strokes is geen conditioner maar een haarmasker. Dat moet je er in doen voordat je het haar gaat wassen of wist je dat al en praat ik dus meer tegen mezelf?:-)
Kijk ik krijg zelfs baardgroei -->quote:
je begrijpt wel dat je dit soort dingen niet meer mag rondbazuinen he, nu je Lushie bentquote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kijk ik krijg zelfs baardgroei -->![]()
(Okay heel erg slechte grap)...
Vroeger was mijn portemonnee een stuk gelukkiger met haar gewicht.
Tegenwoordig niet meer, met alle prullaria voor lichaam, haar en gezicht.
Arme portemonnee.
Miauw...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
je begrijpt wel dat je dit soort dingen niet meer mag rondbazuinen he, nu je Lushie bent![]()
Daar moest ik ook meteen aan denken!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:50 schreef Anitra het volgende:
SS16das heel wat anders dan foto's van ongeveer een jaar geleden
Toen je de eerste keer met Vava was gaan shoppen en proefjes van anderen gehad had.En nu werk je bij Lush, zou er bijna emo van worden
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef noekje het volgende:
The Strokes is geen conditioner maar een haarmasker. Dat moet je er in doen voordat je het haar gaat wassen of wist je dat al en praat ik dus meer tegen mezelf?:-)
Heb al een mailtje gestuurd naar Missfrodo, maar mocht dat nou niets worden dan kan Anitra me dat uiteraard laten weten!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sade, volgens mij wilde Anitra wel een beetje Cherry proberen?
Soft Coeur is zalig!
Dream Cream is even wennen aan de geur. Kijk eens op de datumsticker, klopt die nog? Ik vond hem eerst echt vies en kon er nu niet zonder!!!
Mailtje is zojuist gestuurd!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:48 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vind hem ook zoet en fruitig, stuur me anders even een emailtje e puntje van der plas aapjestaartje quicknet puntje nederland.
De Soft Coeur ruikt inderdaad niet echt naar HIWTK. Het is wel een beetje in dezelfde geurlijn. Rook je dat zelf niet in de winkel, trouwens?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:09 schreef Sade het volgende:
[..]
Heb al een mailtje gestuurd naar Missfrodo, maar mocht dat nou niets worden dan kan Anitra me dat uiteraard laten weten!
De Soft Coeur is inderdaad erg lekker! En toch voel ik me stiekem een beetje bedrogen, er werd namelijk gezegd dat hij hetzelfde ruikt als HIWTK, terwijl dat toch echt niet zo isMaar goed, hij is inderdaad erg fijn om er gewoon bij te hebben.
(sund alleen dat hij zo klein is...)
De dream cream staat geen sticker op omdat het een proefje is. Kreeg een klein bakje mee daarvoor....
[..]
Mailtje is zojuist gestuurd!![]()
Ah, gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op maandag 17 juli 2006 14:48 schreef noekje het volgende:
maar ik heb last van warmte-allergie en mijn decolete ziet eruit alsof ik besmet ben met de builenpest.
DreamCream en Big zijn ook echt toppers voor mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dream Cream niet lekker ruiken?Ik vind het een heeeerlijk geurtje!
Maarja ook al vindt je het niet zo lekker ruiken, ws doet het je huid wel goed.
Ik ging net mn haren wassen met Big en schrok van die korrels en was even bang dat ik het niet uit mn dikke haren gespoelt zou krijgen! Maar dat was helemaal niet zo, lekker spul!
Nou heb ik alweer een product erbij dat ik wil blijven kopen![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:55 schreef Shirley het volgende:
Wat helpt Dream Cream toch goed als je lichtelijk verbrand bent...
Ik ben vandaag in slaap gevallen in de tuin.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:55 schreef Shirley het volgende:
Wat helpt Dream Cream toch goed als je lichtelijk verbrand bent...
Ik heb niks voor je, anders had ik het wel even opgestuurd!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
en rechtsreeks uit de koelkast issie nog heerlijker dan!
Ik wil zo graag Ocean Salt eens proberen en meenemen op vakantie volgende maand. Maar ik kom ws niet meer in Amsterdam voordat ik op vakantie ga![]()
Had bij m`n laatste bestelling een proefje van Big. Vond het wel fijn spul, schuimde ook lekker maar ik zag totaal geen effect. Dus hou het maar gewoon bij m`n Hemashampoo, daarvoor is Big me toch echt te duur. Maar vind het wel jammerquote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dream Cream niet lekker ruiken?Ik vind het een heeeerlijk geurtje!
Maarja ook al vindt je het niet zo lekker ruiken, ws doet het je huid wel goed.
Ik ging net mn haren wassen met Big en schrok van die korrels en was even bang dat ik het niet uit mn dikke haren gespoelt zou krijgen! Maar dat was helemaal niet zo, lekker spul!
Nou heb ik alweer een product erbij dat ik wil blijven kopen![]()
Je zou het eens moeten proberen met een andere shampoo eronder.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:06 schreef Klare het volgende:
[..]
Had bij m`n laatste bestelling een proefje van Big. Vond het wel fijn spul, schuimde ook lekker maar ik zag totaal geen effect. Dus hou het maar gewoon bij m`n Hemashampoo, daarvoor is Big me toch echt te duur. Maar vind het wel jammer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |