en, heb je d'r al gemaild?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:55 schreef Maeghan het volgende:
Oh, herinner mij er even aan dat ik jou mail!
Ik ook! Voor de mister wil ik graag mr T, daar was ie fan van vroegerquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe deo poeders.
Ik vind 'm er ook niet zo lekker uitzienquote:
Ik geloof het niet. Wel cocos zeep.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef Koningin het volgende:
Hebben ze bij Lush ook bodylotion/bodybutter met cocos geur?
Ik weet dat ze hem bij de bodyshop hebben, maar die heb ik hier niet in de buurt. En online bestellen kan daar alleen in de US.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef lotje11 het volgende:
Uhmmm SS betekent dat dat je aangenomen bent???
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef lotje11 het volgende:
Uhmmm SS betekent dat dat je aangenomen bent???
Beste Miss Frodo,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef MissFrodo het volgende:
Beste Koningin,
Ik weet niet of u momenteel in de buurt woont maar anders kan ik bij mijn volgende TBS bezoek wel een pot cocosboter meenemen voor u.
U onderdaan,
Miss Frodo
*sorry beetje melig*
Nou, dan kom je zeker langs.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef Aarti het volgende:
Dat moet haast wel!!
SS16 hou ons eens even niet meer zo in de spanning! Als je bent aangenomen, kom ik zekerrrrrrrrrrr langs!!
Ik werk in de Leidse!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef lienelien het volgende:
SS16, ik ga naar de Leidse voor de goodiebag, en dan kom ik stiekem wel eevn kijken in de Kalverstraat
Hoe zie je eruit, op het witte schortje na?![]()
Oh, dat dat ik op de vorige pagina de kalverstraat zag staanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik werk in de Leidse!
Dus dan kom je me daar tegen.
Ik zie er zomers uit!!
Als niemand anders ze aanheeft: Felroze Crocs en verder even een kijkje nemen in het fotoboek helpt je misschien ook verder op weg
ik heb er zin in!
Ik heb het gewijzigd. Het spijt mequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, dat dat ik op de vorige pagina de kalverstraat zag staan
tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb het gewijzigd. Het spijt me
A domani
Gefeliciteerd!!1 En ik wil eigenlijk ook wel graag weten wat er in de goodiebag zitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik werk in de Leidse!
Dus dan kom je me daar tegen.
Ik zie er zomers uit!!
Als niemand anders ze aanheeft: Felroze Crocs en verder even een kijkje nemen in het fotoboek helpt je misschien ook verder op weg
ik heb er zin in!
Goede reis en vakantie!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef JacMar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!1 En ik wil eigenlijk ook wel graag weten wat er in de goodiebag zit![]()
(Al kom ik zelf niet want morgen zit ik in de auto op weg naar Italie
)
adrenaline!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef JacMar het volgende:
[..]
Thank you! Om half 3 gaat de wekker, maar ik kan niet slapen![]()
Zenuwachtig voor de grote reisquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef JacMar het volgende:
[..]
Thank you! Om half 3 gaat de wekker, maar ik kan niet slapen![]()
Ik ken lang niet alles van je lijst, maar Angels Delight klinkt wel lekker. Kan iemand me vertellen hoe hij ruikt. Ik kan het niet echt meer vinden omdat het een special was denk ik....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:49 schreef MissFrodo het volgende:
Sade als er iets op mijn lijstje staat wat je lekker vind dan wil ik wel ruilen want ik vind 17 Cherry Tree Lane dus echt heerlijk.
ik vind hem erg lekkerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Sade het volgende:
[..]
Ik ken lang niet alles van je lijst, maar Angels Delight klinkt wel lekker. Kan iemand me vertellen hoe hij ruikt. Ik kan het niet echt meer vinden omdat het een special was denk ik....
Da's mooi wat ik ben wel zo'n liefhebber van de wat zoetere geurtjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef Aarti het volgende:
ik vind hem erg lekker
hij is zoet, maar niet zoet als in snowfairy of rockstar. Hij is wat fruitiger
Ik vind hem ook zoet en fruitig, stuur me anders even een emailtje e puntje van der plas aapjestaartje quicknet puntje nederland.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Sade het volgende:
[..]
Ik ken lang niet alles van je lijst, maar Angels Delight klinkt wel lekker. Kan iemand me vertellen hoe hij ruikt. Ik kan het niet echt meer vinden omdat het een special was denk ik....
Sade, volgens mij wilde Anitra wel een beetje Cherry proberen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:09 schreef Sade het volgende:
Hey Sweetsixteen16, wat super dat je aangenomen bent! Echt geweldig lijkt me het om daar te werken! Gefeliciteerd!
Ik ben stiekem een beetje teleurgesteld in de geur van 17 cherry tree lane. Eigenlijk ruikt hij gewoon heel standaard naar die blokken witte zeep en ik vind hem helemaal niet naar Kersen ruiken.
Als er hier iemand is die hem graag zou willen ruilen/overnemen, dan hoor ik het graag. Het is een brok van zo'n 150 gram, dus ik vind het ook zonde om hem weg te doen....
De Soft Coeur, oftewel de Honeymooner ruikt niet exact hetzelfde als Honey I washed the kids, maar hij is zeker erg lekker. Ik gebruik hem een beetje als bodylotion tegen de droge huid en ik ben de hele dag aan het sniffen!
Heb ook de Dream Cream gebruikt, maar ik vind hem helemaal niet lekker ruiken, beetje muffig... Ligt dat nou aan mij of ruikt hij inderdaad niet zo?
Ik heb zin in loon!!!!
AAAAH!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:39 schreef lienelien het volgende:
SS16, je bent een echte pro!
Nadat een lieftallige lushie (jij dus) mij al diverse producten had laten zien en ruiken, enzo, zag ik pas je roze crocsIk ben maar anoniem gebleven
Het leek wel of je er al tijden werkte!
![]()
![]()
Nee, ik was heel alenig. Moest gaan werken, en wou nog wel even wat Lush voorraad voor op vakantiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
AAAAH!
Why didn't you tell me?
Was jij toevallig met een ander vriendinnetje?
en dankjewel![]()
Volgens mij was jij het meisje dan die al heel wat van Lush wist?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik was heel alenig. Moest gaan werken, en wou nog wel even wat Lush voorraad voor op vakantie![]()
Ik ben een klein beetje verslaafd, maar wie niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het meisje dan die al heel wat van Lush wist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |