Ik heb Buffy wel, maar ik weet niet meer precies hoe hij scrubt en alles want hij ligt al een tijdje in de koelkast en ik vergeet hem er telkens uit te pakken als ik ga douchen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Ok toch ff posten hier (hoihoi anitra)
Ik kijk hier nou al een tijd en wil graag wat bestellen maar toch twijfel ik omdat ik het toch af en toe best duur vind. Toch wil ik wel iets bestellen om het ff te testen want jullie zijn er zo positief over.
Ik wil graag die Buffy scrub bar proberen maar hoe lang gaat die ong mee?
En scrubt hij goed?
Ik hoef geen soort van staalplaat met spijker over m'n lijf maar het moet ook niet te soft zijn.
Ik vind nu dus ook deze Sweet Japanese Girl gaat die ook lang mee? En is die ook fijn?
of ik ga ze gewoon halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef Maeghan het volgende:
Ja, dan kun je beter wachten tot de zeepjes te koop zijn en in Engeland bestellen, is een stuk voordeliger denk ik.
Goed plan. Alleen gezien mijn huidige afspraak met mezelf dat ik niet op vakantie ga, wil ik dan wel dat ze de zeepjes even uitstellen tot 2007.quote:
Die is alleen in de webshop zeker?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, kklinkt goed zo'n vliegende schotel..... iemand die snel nog wat besteld??
Leuk en gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:53 schreef MissFrodo het volgende:
Ik ben blij!!!
Mijn webwinkeltje bestaat eindelijk!!
Nog wel niet helemaal klaar maar toch!!
http://estherdesign.webseller.nl
Volgens mij moet ik dit met Lush vieren!!
Volgens http://www.koopzondag.nl.nu/ is het morgen geen koopzondag in Den Boschquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef Sade het volgende:
Heeft iemand enig idee of de Lush in Den Bosch morgen open is ivm koopzondag ofzo?
He das raar, nou ja wie weet hebben ze gesnuffeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef Sade het volgende:
En MissFrodo: Ik heb je zeepje ontvangen en ik vind hem echt heerlijk! Ik ruik nu de hele tijd naar snoepjesHelaas was hij er alleen speciaal voor de kerst, da's wel sund.
Je massagemuffin is helaas gesmolten, dus die ligt nu in de koelkastHoe kan ik hem het beste gebruiken?
De envelop was trouwens open, ik kreeg hem in een extra zakje met een briefje erbij. Zouden ze hem in de postkamer zo lekker vinden ruiken dat ze zich niet konden beheersen en de envelop open gemaakt hebben?
Dank je!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk en gefeliciteerd
Ga je ook zeepjes via je webwinkeltje verkopen?
Klinkt goed!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:19 schreef MissFrodo het volgende:
He das raar, nou ja wie weet hebben ze gesnuffeld![]()
De massagemuffin kun je na douche of bad gebruiken als een bodylotion.
Hij smelt door de warmte van je huid en dan gewoon leren inmasseren, of nog beter laten doen![]()
Ik probeerde het vanmorgen weer en werd er gewoon misselijk van en dan had ik alleen het doosje openquote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef Vava het volgende:
Misschien is Lip Squeak lekkerder wanneer het wat minder warm is, dat heb ik ook met Egg Snog. Ik heb nu liever fris, zelfs met lippenbalsem
Klinkt goedquote:Op maandag 24 juli 2006 16:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik probeerde het vanmorgen weer en werd er gewoon misselijk van en dan had ik alleen het doosje open
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:52 schreef LeNeHe het volgende:
Ben ook Lush verslaafd. Mede door jullieIk zag hier zo'n topic-reeks dus ik dacht even kijken wat het is. Daarna snel iets besteld via mailorder en nu hevig verslaafd!
![]()
Whehe, je hebt mijn mailadres toch nog?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:22 schreef MissFrodo het volgende:
Precies als HIWTK? Nee precies lukt niet.
Ik heb wel een honinglijn in mijn collectie, ahum wat klinkt dat.
Stuur me anders even je emailadres dan kan ik je een Zeepmail sturen zodat je helemaal op de hoogte ben van wat er is en zo.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]! Zo zijn er meerdere hier verslaafd geraakt volgens mij
Ik ben ook op mijn 1e bestelling aan het wachten, iedereen hier heeft me enthousiast gemaaktquote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Bob. het volgende:
Haha ja ik ben ook op deze mannier aan de Lush geraakt.Ze mogen fok wel dankbaar zijn.
![]()
Ahum zou je die nogmaals kunnen sturen, ik heb jou emails alweer gewist, sorry.quote:
Heb je weer 2 voorhoofden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Vava het volgende:
Ja nou, hoe eerder hij weg is hoe beter.. hij valt nogal op![]()
Jaaaaaquote:
Tof!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaabijna net zo erg als die op die ene pasfoto
![]()
Dan vraag je of iemand anders ff de foto neemtquote:
Ik ben nu ook wel benieuwd ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vraag je of iemand anders ff de foto neemt.
Doe eens wat moeite.
Of scan die ene even in, voor het ideequote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of scan die ene even in, voor het idee
Moeders niet thuis?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef Vava het volgende:
Ja foto lukt nietwordt een grote glimmende glansvlek
en om op straat nou mensen aan te gaan spreken om een foto van mijn voorhoofd te maken
![]()
Niet flitsen danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef Vava het volgende:
Ja foto lukt nietwordt een grote glimmende glansvlek
en om op straat nou mensen aan te gaan spreken om een foto van mijn voorhoofd te maken
![]()
Ze heeft een heul goeie foto mét bult, maar ze wil gewoon nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:55 schreef Vava het volgende:
Even geduld
oja, ik kan niet nog meer foto's maken want de batterij is leeg![]()
En waar blijft jouw foto van de NY Lush?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, de Volcano die ik in NY gekocht heb, is gemaakt door iemand die Karma heet
psst ik heb zelfs wat online besteldquote:
wat wat waaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
psst ik heb zelfs wat online besteld![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
psst ik heb zelfs wat online besteld![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |