Had het gezegd! Had je ook een naamtopic gehadquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mid-Mei 2005 dacht ik hier... Geen zin om 't op te zoeken.
Als je dat nou bijhoudt, kunnen we het volgende topic voor jou doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef Maeghan het volgende:
Tssk. =D
Ik weet niet hoe lang ik Lush. Meer dan een jaar denk ik. Of ook iets van een jaar iig.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
Mijn eerste Lush is vandaag een jaar geleden
Ondertussen al een aantal minuten gisteren dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
Dan hoor jij in de titel te staan, niet ik!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
Na het eerste topic waren er een heleboel lurkers, rond deze tijd hadden de mensen van toen een vip-avond en rond die tijd zijn een heleboel mensen ineens actief geworden door alle verhalen over Lush.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef Elefes het volgende:
[..]Dat kan niet, allemaal tegelijk
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Ik zat er een maandje naastquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst naar Lush in Amsterdam met m'n schoonzusje-in-spé.
Zijn er nog must-haves voor ons?
Dan mag jij in de volgende TTquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zie de post boven u![]()
Shirley mijn verjaardag is alweer voorbij, al zo'n minuut of 17
ofzoquote:Anitra Lusht langerdanlang
* Vava noteertquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is nog hoop voor me!
[..]
Ik zat er een maandje naast.
Volgende topicquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is nog hoop voor me!
[..]
Ik zat er een maandje naast.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgende topic![]()
En dit topic is om 0.01u gemaakt
En nu ga ik lekker over Lush (en andere leuke dingen) dromen, want het is al weer veel te laat...
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik ga ook m'n bedje opzoeken, morgen drukke dag!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakketje binnen gekregen.
Ik heb er ook een monstertje van 17 cherry tree lane erbij gekregen.
Ik ga zo onder de douche spingen en dan volgt verslag
O, nu ga ik dus ook mijn eerste post opzoekenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:00 schreef Vava het volgende:
Zo, ook hier even mijn gezicht laten zien(tevens tvp) ik heb me trouwens aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
Zoveel enthousiaste verhalen gehoord/gelezen over Lush, dat ik van de week de site heb bezocht en wat dingetjes heb besteld, aangezien er geen winkel bij mij in de buurt is...wat een keuze!
Ik heb Dream Cream ,Honey Trap Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar slice besteld, en wacht met smart af tot ze bezorgd worden. Iemand ervaring met één van deze artikelen?
Dat laatste vooral hé!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
Vandaag de Dreamcream, Honey Tree Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar binnen gekregen met 2 monsters erbij, de Trichomania en Aromacrème .
Meteen enthousiast de badkamer ingedoken...bad vol laten lopen en het stuk Bubble Bar erin gegooid. Toen een deel eruit gehaald, wist niet of ik de hele bar erin moest gooien, vond ik best zonde, dus misschien vandaar dat m'n badkamer niet naar snoep rook.
Eenmaal in bad een schuimparty van jewelste en de geur drong lichtelijk m'n neus in. En als ik nu héél goed ruik, ruik ik nog een klein beetje naar snoep. M'n haar gewassen met Trichomania en dat vond ik best onhandig, wassen met een zeepje. Ruikt erg lekker ook, maar schuimen deed het niet, en dat hoort juist wel bij een shampoo vind ik.
Uit bad m'n pasgeschoren beentjes en rest van het lichaam ingesmeerd met de DreamCream en wow....normaal heb ik best een droge huid na het scheren en/of douchen en nu voelt het alsof er een laagje over m'n huid heen zit, heerlijk zacht! Alleen van de geur had ik meer verwacht, maar die is niet vies.
En de Honey Tree Lip Balm...tsja...hoe goed ik het ook probeer, witte chocolade kan ik er niet uit maken, de honing is wel te proeven...redelijke smaak vind ik, ben er niet dol op. Enkel nog de Aromacréme proberen, die voor een andere keer.
Mijn conclusie over m'n 1e Lush ervaring....
Prijzig,maar wel lekker en zal zeker nog es wat gaan kopen.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, een jaar en honderden euro's later weet ik wel beter.
Man, ik had een prachtige vakantie kunnen hebben deze zomer! Maar nee hoor, ik moet zonodig verslaafd raken aan dure zeepjes en bijbehorende artikelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Janu kunnen we van al dat geld een afkickcursus volgen
![]()
Toen ik voor het eerst in de Lush kwam, had ik echt precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Vava het volgende:
Ik weet nog dat ik het eerste Lustopic zag en dacht "o, die zeepjesveel te veel keus, dan kan ik toch niet kiezen
" en zie nu, ik kies niet eens meer, koop gewoon steeds meer
Zitten we daar met ons blokje Happy in een regenbuiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, ik had een prachtige vakantie kunnen hebben deze zomer! Maar nee hoor, ik moet zonodig verslaafd raken aan dure zeepjes en bijbehorende artikelen.
Ik heb geeneens Happy.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Zitten we daar met ons blokje Happy in een regenbui![]()
Ik vond het toen ook veel te duurquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef Melusine het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst in de Lush kwam, had ik echt precies hetzelfde!(een paar jaar geleden)
Ik vond het eigenlijk wel duur (was ook jonger toen, en minder geneigd geld over de balk te smijten) en ik kon absoluut niet kiezen. Heb toen wel wat zeepjes als Sinterklaascadeautjes gegeven (volgens mij Sea Vegetable en Bohemian, ofzo) en later ook een massagebar gekocht voor mijn toenmalige vriendje (hij heette after 8:30 en rook naar mint en chocola
). Ik weet ook nog heel goed dat ze van die ijsblokjeszakjes hadden met douchegels, en dat TOB en HH enzo nog niet bestonden, en dat je Freeze en Narcotick en BFB en Slammer enzo kon kopen, oh en die ballistic World Piece.
Ik baal nu wel dat ik toen niet al die fantastische discons heb gekocht...
Mijn echte verslaving is pas een jaar ofzo geleden echt goed begonnen, en pas sinds ik in februari verhuisde en een bad kreeg ben ik echt losgeslagen.![]()
Toch zal het resultaat bruisend zijn, ik zou er dus toch even goed over nadenkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb geeneens Happy.En om nou met m'n halve Happy Pill in de regen te gaan zitten, vind ik nou niet zo'n bruisend idee.
Oh, dan neem ik m'n Sandstone ook mee, dan krijg je meteen dat strand idee, zo met dat zand overalquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Toch zal het resultaat bruisend zijn, ik zou er dus toch even goed over nadenkenwas het geen zonnige zomer, het was in elk geval een bruisende zomer
![]()
Er is van alles voor mannen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:58 schreef Allan24 het volgende:
Lush...? Ik ken dat dus eigenlijk best wel helemaal niet... hebben die net als de Body Shop ook speciale producten voor mannen
Ook online? Of kijk ik met mijn neus?quote:
*kijkt in de spiegel*quote:Cosmetic Lad 45g
prijs (incl. BTW) ¤ 14,25
Huidverzorging voor de jongens. Gebruik deze gezichtscrème als je een echte vent bent!
I'll see what I can do!quote:
Ik sinds 1999quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:45 schreef PeRi het volgende:
Ik Lush al meer dan 1,5 jaar.
Daar heb ik er ook nog eentje van, dus ik hoor graag of 'ie lekker isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:33 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat mijn Cleanliness er vandaag aan gaat!
[afbeelding]
Zo ging het ook bij mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb pas in december voor het eerst iets van Lush gekocht, maar heb al wel heel lang verlekkerd gekeken naar de sites en af en toe in de topics en zo. En nu, tja nu is er geen houden meer aan he![]()
Blij om te horen dat het veilig is aangekomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:44 schreef Anitra het volgende:
MissFrodo ik heb je pakketje ontvangen was net 2 sec thuis![]()
Heel erg bedankt!! En ben hel benieuwd naar het herbal night zeepje, die ga ik vanavond proberen!
Ja, die heb ik ook nog steeds. In de verpakking ruikt ie in ieder geval lekker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog eentje van, dus ik hoor graag of 'ie lekker is.
Ze doen het hier nu ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn eerste stempel gehaald?
Wil je me nog een keer een mail sturen met je gegevens? Ik ben het mailtje namelijk alweer kwijtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:42 schreef MissFrodo het volgende:
Marije, je pakket is vandaag op de post gegaan. Ik heb hem toch maar met de TPG verstuurd want ik kreeg het niet voor elkaar met die gratis code.
Leuk zeg, die actie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:25 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Ze doen het hier nu ook!![]()
Recycle je tasje 4 keer en je krijgt een Happy Pill!
Ik ga wel meedoen, maar ben er nog niet of de Happy Pill mij wel
zo happy maakt. Maar dan vraag ik gewoon of iets anders ook kan.
BIG, zit citrus en zout in. En of dat de kleur uit je haar trekt. Zonde hoor van je nieuwe haarkleur!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh zou het dan waar zijn van Big dat het de haarkleur eruit haalt?
Vorige week mijn haartjes heel mooi rood laten verven en nu is het gewoon echt lichtbruin tegen het blonde aanik dacht dat het aan de verf lag...
Ik zag het afgelopen week toen ik in de Kalverstraat was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Leuk zeg, die actie.
Er staat volgens mij niks op de website.
Heeeel veel plezier!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, Vava en ik gaan er zo vandoor! Duimen jullie met ons mee dat we niet neerstorten.
Tot maandagnacht / dinsdag.
Ach, dit lees ik nu pas, wat naar zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eerst die vlucht maar eens zien te overleven...
Vliegangst
Waar ga je heen? En eigenlijk belangrijker nog, is er een Lush?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:36 schreef Bob. het volgende:
Ik vertrek ook al over 6 uur
Ik heb zoon zinnnn![]()
Thnx!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En eigenlijk belangrijker nog, is er een Lush?
Heel veel plezier!
Yepquote:Op zondag 4 juni 2006 00:34 schreef JacMar het volgende:
Dream cream (In Duitsland heet het dreamy creamy)
quote:Op zondag 4 juni 2006 09:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb gisteravond eindelijk Retread geprobeerd. Ik ben fan!!Geweldige conditioner!! Ik heb erg dik en veel haar en het was echt mega zacht daarna, en het ruikt nu ook nog subtiel lekker.
Die gaat dus zeker mee in de koffer samen met de Dream Cream als ik zaterdag een weekje naar de zon ga!!
quote:
Volgens mij ben je zeker niet de enige mannelijke Lush gebruiker hier, maar ik geloof dat die zich niet zo vaak/snel meldenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:
Gisteren weer Mask Of magnaminty gehaald... echt heerlijk spul![]()
ben ik trouwens de enige mannelijke Lush gebruiker?
Ik heb m'n rijbewijs nog niet eensquote:Op zondag 4 juni 2006 15:47 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga ook nergens heen. Moet sparen om uit huis te gaan en een auto te kopen. Ook leuk, maar stiekem is de drang om op vakantie te gaan wel zo groot dat ik eigenlijk denk 'ik ga wel fietsen...'. =P
Nee joh, mijn vriendje doet ook vrolijk mee. Maar om erover te gaan posten gaat hem volgens mij een stapje teverquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:
tis ook heel eng hoor, om erover te postenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, mijn vriendje doet ook vrolijk mee. Maar om erover te gaan posten gaat hem volgens mij een stapje tever![]()
Nee hoor, mijn vriend is de reden dat ik eergisteren een nieuwe grote pot Mask of Magnaminty moest gaan halen.. die is hartstikke Lush-fan en -gebruiker.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:
Gisteren weer Mask Of magnaminty gehaald... echt heerlijk spul![]()
Ik neem aan dat je de pot meeneemt in de douche? Het kan dat het gewoon vochtiger is geworden door het water dat erin komt bij het douchen.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:20 schreef Lanvin het volgende:
Oh is het trouwens bij Ocean Salt gebruikelijk dat het wanneer het in zijn laatste maanden is, dat het beetje sap-achtig word. Het was eerst een echte substantie, waar je echt goed de zoutkorrels in zat. Nu ziet het er heel anders uit, en tis eigelijk nog goed tot juli. Maar ik ben beetje huiverig om het te gaan gebruiken
Ja neem de pot (vanzelfsprekend) mee de douche in, ja kan dan idd komen doordat er water in komt.. tis ook alsof het zout beetje dunner is geworde, er zit echt minder zout in lijkt het wel. Binnekort ook daar maar eens een nieuwe pot van kopenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de pot meeneemt in de douche? Het kan dat het gewoon vochtiger is geworden door het water dat erin komt bij het douchen.
Ik heb wel meer spullen die van structuur veranderen naarmate ik ze langer heb, zeker als ik ze onder de douche meeneem. Zoals dus idd Ocean Salt, maar ook Herbalism bijv.
Ok, dat is fijn om te wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Anitra het volgende:
AOBS kan je makkelijk langer gebruiken hoor JacMarzolang het niet weg loopt en nog naar AOBS ruikt is er niks aan de hand, het enige wat kan gebeuren is dat de olieen die erin zitten minder krachtig hun werk doen.
Ditzelfde heb ik bij BIG.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:27 schreef Melusine het volgende:
Het is niet minder zout, de korrels zijn dus gewoon opgelost. Daar maak ik sowieso altijd gebruik van als ik Ocean Salt gebruik. Ik vind die korrels te grof en scherp, dus laat het altijd een heel klein beetje mengen met water. Dan lossen die korrels zout op, en is het minder scherp voor gevoelige huid.
quote:Big is voor de helft gemaakt van zeezout. Het ziet er uit als griesmeelpap en het ruikt naar een margarita. Als je het gebruikt hebt, wil je iedereen aan je haar laten voelen. Zoveel zachtheid, zoveel glans! Hoe het werkt? Verzachtend zeewier, zeezout en kokosolie doen het voornaamste werk. Ook wij waren verbaasd, een absolute topper!
ingrediënten Sea Salt (Sodium Chloride), Sodium Laureth Sulfate, Fresh Lemon Infusion (Citrus limonum), Toothed Wrack Seaweed Infusion (Fucus serratus), Scottish Sea Water (Aqua), Cocamide DEA, Lauryl Betaine, Fresh Lime Juice (Citrus limetta), Coconut Oil (Cocos nucifera), Neroli Oil (Citrus amara), Mandarin Oil (Citrus nobilis), Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), Orris Absolute (Iris florentina), Perfume, Methylparaben, Propylparaben.
Ik ken Ocean Salt niet zo maar het ruikt best naturel maar toch wel een beetje zoetig.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef Melusine het volgende:
Ooooh dat heb ik nooit geweten! Wat heerlijk, dat klinkt echt als iets om op vakantie te gebruiken, of in ieder geval om in zomerstemming te komen. Het lijkt dus ook wel een beetje op Ocean Salt zeker, qua geur?
Ik twijfel nog een klein beetje of ik bruin of blond haar wil deze zomermaar als ik voor blond ga moet ik Big echt hebben!
Naar Chersonissos neem ik aan? Als je van uitgaan houdt, heb je daar enorm toffe clubs zitten, en Starbeach zeker niet vergeten!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef MissFrodo het volgende:
Morgen Morgen, Kreta here i come!!!!! Alles is nu zo'n beetje gepakt en nu is het wachten op morgen......
alsnog gefeliciteerd!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:35 schreef lotje11 het volgende:
hmm ik had schijnbaar gisteren mijn lush verjaardag, aan mijn posts te zien
Ik ga ook nooit naar Griekenland voor het uitgaan hoor. Ga dan liever uit in Amsterdam ofzo, en op vakantie ga ik meer voor het uitzicht, de zon, zee, eten en relaxen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef MissFrodo het volgende:
Hihihi ik in Chersonissos, ik moet er niet aan denken. De uitga vakanties liggen inmiddels wel een aantal jaren achter me![]()
Heb toendetijd in Spanje in het uitgaansleven gewerkt dus wel genoeg gezien.
We gaan naar Analypsi, wel in de buurt van en dan voornamelijk voor de cultuur en het lekkere eten en de natuur.
Dank je en inderdaad dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit naar Griekenland voor het uitgaan hoor. Ga dan liever uit in Amsterdam ofzo, en op vakantie ga ik meer voor het uitzicht, de zon, zee, eten en relaxen.
Krijg bij die hele erge toeristenoorden echt visioenen van knalrood verbrande bezopen Engelsmannen en puisterige pubers wanhopig op zoek naar een ontmaagding. No thanks.
Maar goed, ieder z'n voorkeur, wie weet mis ik de tijd van m'n leven
Heel veel plezier in ieder geval!!
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
02 Diversions - Lush 3 (Euro Tunnel Disaster '94) Walk About (John Peel Sessions)
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Melusine het volgende:
Miss Frodo, mocht je nou heeel toevallig in de buurt van Agia Pelagia komen, dan moet je langs de boulevard en de haven lopen, helemaal naar links, dan over de rotsen klauteren en de hoek om, daar klauter je naar beneden en weer de hoek om, en daar ligt namelijk het mooiste prive-baaitje wat er is.
Heb je tip opgeschreven en in de Trotter gestopt, mochten we in de buurt zijn dan ga ik zeker kijken![]()
HummNormaal komt mijn tekst eronder en niet erin
![]()
Wat ik meeneem aan Lush:
Irressistable Bliss, ook voor de kleertjes
Dream Cream
Waylander
Sandstone
Honey Trap
Running to the embassy
Voor de rest is alles non Lush
We gaan ongeveer om 14 uur weg.![]()
Net het weerbericht even bekeken voor Kreta en das niet slecht![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:32 schreef Elefes het volgende:
Het is hier ineens wel heel stil nu Vava en Xcuz_Me op vakantie zijn
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef PeRi het volgende:
Whehehe vriendin van me is verslaafd geraakt aan Two Timing Tart, En die eerste gaat er dus uit.
Ik heb een potje Lemony Flutter met Zweedse tekst op het potjequote:
Het was heel erg leuk! Stockholm is echt een gezellige stadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef Elefes het volgende:
Ze zijn weer terug![]()
Hoe was het? Lush in het buitenland is okIk ga het deze zomer ook weer doen! Heb er nu al zin in
quote:En even een heuglijk feit: ik ben op de helft van mijn tentamens... Dus dat moet gevierd worden met LushIk ga straks lekker douchen denk ik, na mijn werk..
Helaas de helft daarvan ook al niet gehaaldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef Elefes het volgende:
En even een heuglijk feit: ik ben op de helft van mijn tentamens... Dus dat moet gevierd worden met LushIk ga straks lekker douchen denk ik, na mijn werk..
He meiden welkom terug! Ik zei toch dat Stockholm een leuke stad wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk! Stockholm is echt een gezellige stad
En Lush in het buitenland blijft idd leuk, zo langzamerhand heb ik toch al wat "foreign Lushshops" gehad![]()
[..]![]()
Anders doe je je gordijnen ff openquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Anitra het volgende:
XcUZ_Me dat klinkt goedheb je ook een beetje zon mee terug genomen?
quote:
Haha dat komt door het Come Fly with me pakket?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:40 schreef Elefes het volgende:
Woosh
Ik dacht eerst niet van citroendingen te houden, maar vind het steeds lekkerder..
Zit in een studiedip, en toen bedacht ik me opeens dat ik nog Woosh jelly en Woosh temple balm heb.. En net heb ik dus even lekker gedoucht met Woosh jelly, erg fijn! Hij is wat wateriger dan de andere jellies volgens mij, maar dat is wel fijn als je het met een spons gebruikt.
Hit deadlines, banish jetlag, stay lively.
Ik ga leren
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef Anitra het volgende:
Elefes als je het verdient dan verdien je het toch gewoon?![]()
Zat idd in Come Fly With Mequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Haha dat komt door het Come Fly with me pakket?
Volgens mij vind ik Whoosh dus ook echt heel vies.
Misschien dan toch maar kopen...het tasje ziet er echt uit of hij heel erg snel vies wordt.
Klopt, de Come Fly With Me gaat eruit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:55 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik heb het verdiend
![]()
[..]
Zat idd in Come Fly With Me
Ik vind Woosh wel oke hoor, vooral als je wakker moet worden of als ik niet zo'n zin heb in zoet vind ik het lekker.
Ik vind het tasje zo leukEen echte Lush-toilettas, gaat mee op vakantie over 5 weken.
Geen idee of ie gauw vies wordt.. Ik hoorde trouwens toen ik 'm kocht een paar maanden geleden, dat hij niet meer binnen zou komen in de winkel. Op de site staat ie volgens mij nog wel.
En ik heb net lekker gedoucht met Milky Bar, dat is toch ook zo heerlijk, voor het slapen gaan....![]()
Dus toch?!? Ik dacht het al wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
Het toilettasje wordt snel vies hoor! Ik heb 'm een paar keer mee genomen naar 'logeerpartijtjes', maar hij is alweer best grauw. Van de buitenkant, niet eens binnen waar al mn troep in zit, heel dubieus..
ook om de inhoud toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Vava het volgende:
Ik vond hem er in de winkel al smoezelig uitzienonder andere daarom dus niet gekocht.
Ik had er maar eentje liggen, en had me ook voorgenomen die door de helft te doen, maar ik vond mezelf laatst zo zieligquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net heerlijk in bad gezeten met Happy Pill en normaal doe ik een halve er in, maar heb net een hele gedaan en wat was dat lekker!
Onder andere het smoezelige uiterlijk, ook de inhoud iddquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:20 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik ben vandaag voor de derde keer gezakt voor m'n rijbewijs, en ik ben ook nog eens snotverkouden, dus ik voel me superzielig. Ik ga zo maar een heet bad nemen, en de andere helft van de Happy Pill erin gooien, misschien dat dat me wat opvrolijkt...
Ja, vind ik ook. Om het een beetje goed te maken...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef Elefes het volgende:
[..]Wat ontzettend vervelend.... (om het maar even netjes te houden)
Ik vind dat je veel Lush hebt verdiend
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Om het een beetje goed te maken...
Wat is er dan? Kom je badspullen tekort?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef Vava het volgende:
Weet iemand of de Pop in the bath nou al in de winkels ligt of binnenkort komt?het staat nog niet op de website
Ja, je hebt toch gezien hoe bescheiden mijn verzameling badspul isquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er dan? Kom je badspullen tekort?.
Ja, die heeft inderdaad dringend aanvulling nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch gezien hoe bescheiden mijn verzameling badspul is![]()
Mijn verzameling is nooit compleetquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die heeft inderdaad dringend aanvulling nodig.
!
Dan moet je 'm niet elke keer aanbreken, dan wordt 'ie dat vanzelf welquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan moet je 'm niet elke keer aanbreken, dan wordt 'ie dat vanzelf wel.
Maar niet met jouw badverzamelingquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Vava het volgende:
[..]
jij bent de afgelopen week vaker in bad geweest dan ik
![]()
![]()
Nee, dat had er nog bij moeten komenquote:
Wat zeik je dan?quote:
Dat mijn verzameling nooit compleet isquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Dank jullieHet ergste is, is dat het zo duur is! Van dat geld van examens alleen al had ik zoveel kilo's Lush kunnen kopen......
Tsja...laten we het weer over Lush hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Wel ontzettend zuur idd dat het zo duur isalsof je het voor je lol doet allemaal
![]()
Ik duim keihard door hoor!
Ojaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja...laten we het weer over Lush hebben
Klopt, het is megazuur en megaduur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Dank jullieHet ergste is, is dat het zo duur is! Van dat geld van examens alleen al had ik zoveel kilo's Lush kunnen kopen......
Als je het volgende keer gewoon haalt, mag je dan vast wel de grote hatbox voor jezelf kopenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja...laten we het weer over Lush hebben
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:20 schreef lotje11 het volgende:
Wat zijn die Lushies stil, wat zijn die lushies stil, watzijn die lushies stil!!
Ik heb soms wel eens poeder aan mijn neus hoor, na het besnuffelen van Lushquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:10 schreef Melusine het volgende:
![]()
![]()
Ik zie die namen opeens in een heel ander licht.
Ach, we zijn ook niet veel beter dan de gemiddelde drugsverslaafde. *snirf*
De hele dag zitten we te snuiven, maar dan aan onszelf.![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:34 schreef Melusine het volgende:
Hehe.. ik als ik de winkel uitkom. Daar ruik je het minder goed, dan heb je echt van dat ballisticspoeder aan je neus!![]()
Ultralight is voor je gezicht maar daar zit wel wat bescherming in!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef CherryLips het volgende:
Gat in de markt; Lush zonnebrandcrème!Factor 90 ofzo. Zou wel tof zijn.
Ik wil ook een button!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef Vava het volgende:
Maeghanik las het idd als twee vriendjes
een voor Lush en een voor de rest
Ik heb een button van Lush
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil ook een button!
Ik moest ineens denken aan dat nummer van de Sugababes: Lush the button. Oh nee, dat was Push the button.
Zaterdagnachtflauwigheid. Excuus.
Uit Zweden meegejat?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:26 schreef Vava het volgende:
[..]maar wel grappig
ik maak er morgen wel ff een foto vanik heb hem in een fotolijstje gepropt, past precies!
nee zeg!quote:
Wha! Je wou zeggen dat je er nog voor betaald hebt ook?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:38 schreef Vava het volgende:
[..]
nee zeg!ik ben een keurig meisje, ik jat niet
![]()
Hij was gratisquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wha! Je wou zeggen dat je er nog voor betaald hebt ook?
Tsss..... Iets gratis van Lush, uit Nederland, en ik heb het gewoon niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Hij was gratisen niet uit Zweden maar gewoon uit Nederland
![]()
Dit is schandalig, ga je schamen!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsss..... Iets gratis van Lush, uit Nederland, en ik heb het gewoon niet.
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 02:23 schreef Maeghan het volgende:
Slowchat alert!
Idd vooral met die verse maskers.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:43 schreef CherryLips het volgende:
als het niet heel hard gaat stinken dan zal het nog wel meevallen. misschien alleen dat je een beetje uit moet kijken met dit warme weer.
Nu welquote:Op maandag 12 juni 2006 17:43 schreef Vava het volgende:
Die stonden er afgelopen zaterdag nog niet bij!
Ik vind hem er niet smakelijk uitzien.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Iemand deze al geprobeerd? Still Life Ballistic.
Online te bestellen samen met Pop in the Bath en Soft & Hard.
Hij schijnt erg fris te zijn, citrusachtig. Happy Hippy, een beetje B4B, en meer citroen dan sinaasappel. Ik 'ken' al een paar grote fans van deze ballistic, ook laat hij een laagje achter op je huid, waardoor die zacht aanvoelt en de geur schijnt nog lang te blijven hangen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Iemand deze al geprobeerd? Still Life Ballistic.
Dat laagje achteraf klinkt goedquote:Op maandag 12 juni 2006 19:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij schijnt erg fris te zijn, citrusachtig. Happy Hippy, een beetje B4B, en meer citroen dan sinaasappel. Ik 'ken' al een paar grote fans van deze ballistic, ook laat hij een laagje achter op je huid, waardoor die zacht aanvoelt en de geur schijnt nog lang te blijven hangen.
Mailtje sturen of hij toch te leveren is via mailorder? ALs ze in de winkel staan moet dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:46 schreef Anitra het volgende:
Grrr ze hebben weer geen grote Tramp bij mailorder, word er een beetje moe van eerlijk gezegd. Want als je naar de winkel gaat dan staan ze er wel en dat lukt me dus niet om naar de winkel te gaan.
Omdat ik daar nooit naar kijk en er dus ook geen uitgesproken hekel aan hebquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:49 schreef noekje het volgende:
Waarom staat er geen Talpa in het rijtje?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef Vava het volgende:
Eens met hitte en van mij mag voetbalherrie er ook bij![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan jij weer even een screenshotje maken?
Geeft niksquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is gelukt, kostte ff wat moeite want ik zit buiten met laptop en hier staat niet het programma op wat ik normaal gebruikdus hij is wat minder mooi dan anders
![]()
Ooh leuk!quote:p.s. als het goed is krijg je vandaag een cd met foto's in je brievenbus![]()
Als ik straks weer achter de gewone computer zit mail ik het screenshotje welquote:
Ja, hij is gisteren op tijd verstuurd dus ik verwacht wel dat je hem vandaag hebtquote:Ooh leuk!Nou, die zie ik dan vanavond wel als ik thuiskom uit Zutphen
.
heb ik al gedaan, maar ze zeggen ze niet te hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mailtje sturen of hij toch te leveren is via mailorder? ALs ze in de winkel staan moet dat geen probleem zijn.
Wat raarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, maar ze zeggen ze niet te hebben
quote:
Vervelend!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Bob. het volgende:
Ik zit helemaal onder de uitslag.![]()
En ik heb echt geen idee waar het van komt, ik hoop maar dat ik tegen een gekke plant aan ben gelopen ofzo en dat het niet een zonneallergie is wat iedereen om me heen opeens roept.![]()
Dus nu neem ik maar een paar keer per dag een koude douche en dan insmeren met dreamcream, dan jeukt het teminste even niet zo, pff rot jeuk .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |