Had het gezegd! Had je ook een naamtopic gehadquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mid-Mei 2005 dacht ik hier... Geen zin om 't op te zoeken.
Als je dat nou bijhoudt, kunnen we het volgende topic voor jou doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef Maeghan het volgende:
Tssk. =D
Ik weet niet hoe lang ik Lush. Meer dan een jaar denk ik. Of ook iets van een jaar iig.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
Mijn eerste Lush is vandaag een jaar geleden
Ondertussen al een aantal minuten gisteren dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
Dan hoor jij in de titel te staan, niet ik!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Anitra het volgende:
Na het eerste topic waren er een heleboel lurkers, rond deze tijd hadden de mensen van toen een vip-avond en rond die tijd zijn een heleboel mensen ineens actief geworden door alle verhalen over Lush.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef Elefes het volgende:
[..]Dat kan niet, allemaal tegelijk
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Ik zat er een maandje naastquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst naar Lush in Amsterdam met m'n schoonzusje-in-spé.
Zijn er nog must-haves voor ons?
Dan mag jij in de volgende TTquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zie de post boven u![]()
Shirley mijn verjaardag is alweer voorbij, al zo'n minuut of 17
ofzoquote:Anitra Lusht langerdanlang
* Vava noteertquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is nog hoop voor me!
[..]
Ik zat er een maandje naast.
Volgende topicquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is nog hoop voor me!
[..]
Ik zat er een maandje naast.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgende topic![]()
En dit topic is om 0.01u gemaakt
En nu ga ik lekker over Lush (en andere leuke dingen) dromen, want het is al weer veel te laat...
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik ga ook m'n bedje opzoeken, morgen drukke dag!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakketje binnen gekregen.
Ik heb er ook een monstertje van 17 cherry tree lane erbij gekregen.
Ik ga zo onder de douche spingen en dan volgt verslag
O, nu ga ik dus ook mijn eerste post opzoekenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:00 schreef Vava het volgende:
Zo, ook hier even mijn gezicht laten zien(tevens tvp) ik heb me trouwens aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
Zoveel enthousiaste verhalen gehoord/gelezen over Lush, dat ik van de week de site heb bezocht en wat dingetjes heb besteld, aangezien er geen winkel bij mij in de buurt is...wat een keuze!
Ik heb Dream Cream ,Honey Trap Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar slice besteld, en wacht met smart af tot ze bezorgd worden. Iemand ervaring met één van deze artikelen?
Dat laatste vooral hé!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
Vandaag de Dreamcream, Honey Tree Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar binnen gekregen met 2 monsters erbij, de Trichomania en Aromacrème .
Meteen enthousiast de badkamer ingedoken...bad vol laten lopen en het stuk Bubble Bar erin gegooid. Toen een deel eruit gehaald, wist niet of ik de hele bar erin moest gooien, vond ik best zonde, dus misschien vandaar dat m'n badkamer niet naar snoep rook.
Eenmaal in bad een schuimparty van jewelste en de geur drong lichtelijk m'n neus in. En als ik nu héél goed ruik, ruik ik nog een klein beetje naar snoep. M'n haar gewassen met Trichomania en dat vond ik best onhandig, wassen met een zeepje. Ruikt erg lekker ook, maar schuimen deed het niet, en dat hoort juist wel bij een shampoo vind ik.
Uit bad m'n pasgeschoren beentjes en rest van het lichaam ingesmeerd met de DreamCream en wow....normaal heb ik best een droge huid na het scheren en/of douchen en nu voelt het alsof er een laagje over m'n huid heen zit, heerlijk zacht! Alleen van de geur had ik meer verwacht, maar die is niet vies.
En de Honey Tree Lip Balm...tsja...hoe goed ik het ook probeer, witte chocolade kan ik er niet uit maken, de honing is wel te proeven...redelijke smaak vind ik, ben er niet dol op. Enkel nog de Aromacréme proberen, die voor een andere keer.
Mijn conclusie over m'n 1e Lush ervaring....
Prijzig,maar wel lekker en zal zeker nog es wat gaan kopen.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, een jaar en honderden euro's later weet ik wel beter.
Man, ik had een prachtige vakantie kunnen hebben deze zomer! Maar nee hoor, ik moet zonodig verslaafd raken aan dure zeepjes en bijbehorende artikelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Janu kunnen we van al dat geld een afkickcursus volgen
![]()
Toen ik voor het eerst in de Lush kwam, had ik echt precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Vava het volgende:
Ik weet nog dat ik het eerste Lustopic zag en dacht "o, die zeepjesveel te veel keus, dan kan ik toch niet kiezen
" en zie nu, ik kies niet eens meer, koop gewoon steeds meer
Zitten we daar met ons blokje Happy in een regenbuiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, ik had een prachtige vakantie kunnen hebben deze zomer! Maar nee hoor, ik moet zonodig verslaafd raken aan dure zeepjes en bijbehorende artikelen.
Ik heb geeneens Happy.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Zitten we daar met ons blokje Happy in een regenbui![]()
Ik vond het toen ook veel te duurquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef Melusine het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst in de Lush kwam, had ik echt precies hetzelfde!(een paar jaar geleden)
Ik vond het eigenlijk wel duur (was ook jonger toen, en minder geneigd geld over de balk te smijten) en ik kon absoluut niet kiezen. Heb toen wel wat zeepjes als Sinterklaascadeautjes gegeven (volgens mij Sea Vegetable en Bohemian, ofzo) en later ook een massagebar gekocht voor mijn toenmalige vriendje (hij heette after 8:30 en rook naar mint en chocola
). Ik weet ook nog heel goed dat ze van die ijsblokjeszakjes hadden met douchegels, en dat TOB en HH enzo nog niet bestonden, en dat je Freeze en Narcotick en BFB en Slammer enzo kon kopen, oh en die ballistic World Piece.
Ik baal nu wel dat ik toen niet al die fantastische discons heb gekocht...
Mijn echte verslaving is pas een jaar ofzo geleden echt goed begonnen, en pas sinds ik in februari verhuisde en een bad kreeg ben ik echt losgeslagen.![]()
Toch zal het resultaat bruisend zijn, ik zou er dus toch even goed over nadenkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb geeneens Happy.En om nou met m'n halve Happy Pill in de regen te gaan zitten, vind ik nou niet zo'n bruisend idee.
Oh, dan neem ik m'n Sandstone ook mee, dan krijg je meteen dat strand idee, zo met dat zand overalquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Toch zal het resultaat bruisend zijn, ik zou er dus toch even goed over nadenkenwas het geen zonnige zomer, het was in elk geval een bruisende zomer
![]()
Er is van alles voor mannen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:58 schreef Allan24 het volgende:
Lush...? Ik ken dat dus eigenlijk best wel helemaal niet... hebben die net als de Body Shop ook speciale producten voor mannen
Ook online? Of kijk ik met mijn neus?quote:
*kijkt in de spiegel*quote:Cosmetic Lad 45g
prijs (incl. BTW) ¤ 14,25
Huidverzorging voor de jongens. Gebruik deze gezichtscrème als je een echte vent bent!
I'll see what I can do!quote:
Ik sinds 1999quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:45 schreef PeRi het volgende:
Ik Lush al meer dan 1,5 jaar.
Daar heb ik er ook nog eentje van, dus ik hoor graag of 'ie lekker isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:33 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat mijn Cleanliness er vandaag aan gaat!
[afbeelding]
Zo ging het ook bij mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb pas in december voor het eerst iets van Lush gekocht, maar heb al wel heel lang verlekkerd gekeken naar de sites en af en toe in de topics en zo. En nu, tja nu is er geen houden meer aan he![]()
Blij om te horen dat het veilig is aangekomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:44 schreef Anitra het volgende:
MissFrodo ik heb je pakketje ontvangen was net 2 sec thuis![]()
Heel erg bedankt!! En ben hel benieuwd naar het herbal night zeepje, die ga ik vanavond proberen!
Ja, die heb ik ook nog steeds. In de verpakking ruikt ie in ieder geval lekker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog eentje van, dus ik hoor graag of 'ie lekker is.
Ze doen het hier nu ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn eerste stempel gehaald?
Wil je me nog een keer een mail sturen met je gegevens? Ik ben het mailtje namelijk alweer kwijtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:42 schreef MissFrodo het volgende:
Marije, je pakket is vandaag op de post gegaan. Ik heb hem toch maar met de TPG verstuurd want ik kreeg het niet voor elkaar met die gratis code.
Leuk zeg, die actie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:25 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Ze doen het hier nu ook!![]()
Recycle je tasje 4 keer en je krijgt een Happy Pill!
Ik ga wel meedoen, maar ben er nog niet of de Happy Pill mij wel
zo happy maakt. Maar dan vraag ik gewoon of iets anders ook kan.
BIG, zit citrus en zout in. En of dat de kleur uit je haar trekt. Zonde hoor van je nieuwe haarkleur!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh zou het dan waar zijn van Big dat het de haarkleur eruit haalt?
Vorige week mijn haartjes heel mooi rood laten verven en nu is het gewoon echt lichtbruin tegen het blonde aanik dacht dat het aan de verf lag...
Ik zag het afgelopen week toen ik in de Kalverstraat was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Leuk zeg, die actie.
Er staat volgens mij niks op de website.
Heeeel veel plezier!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, Vava en ik gaan er zo vandoor! Duimen jullie met ons mee dat we niet neerstorten.
Tot maandagnacht / dinsdag.
Ach, dit lees ik nu pas, wat naar zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eerst die vlucht maar eens zien te overleven...
Vliegangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |