I'll see what I can do!quote:
Ik sinds 1999quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:45 schreef PeRi het volgende:
Ik Lush al meer dan 1,5 jaar.
Daar heb ik er ook nog eentje van, dus ik hoor graag of 'ie lekker isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:33 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat mijn Cleanliness er vandaag aan gaat!
[afbeelding]
Zo ging het ook bij mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb pas in december voor het eerst iets van Lush gekocht, maar heb al wel heel lang verlekkerd gekeken naar de sites en af en toe in de topics en zo. En nu, tja nu is er geen houden meer aan he![]()
Blij om te horen dat het veilig is aangekomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:44 schreef Anitra het volgende:
MissFrodo ik heb je pakketje ontvangen was net 2 sec thuis![]()
Heel erg bedankt!! En ben hel benieuwd naar het herbal night zeepje, die ga ik vanavond proberen!
Ja, die heb ik ook nog steeds. In de verpakking ruikt ie in ieder geval lekker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog eentje van, dus ik hoor graag of 'ie lekker is.
Ze doen het hier nu ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn eerste stempel gehaald?
Wil je me nog een keer een mail sturen met je gegevens? Ik ben het mailtje namelijk alweer kwijtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:42 schreef MissFrodo het volgende:
Marije, je pakket is vandaag op de post gegaan. Ik heb hem toch maar met de TPG verstuurd want ik kreeg het niet voor elkaar met die gratis code.
Leuk zeg, die actie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:25 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Ze doen het hier nu ook!![]()
Recycle je tasje 4 keer en je krijgt een Happy Pill!
Ik ga wel meedoen, maar ben er nog niet of de Happy Pill mij wel
zo happy maakt. Maar dan vraag ik gewoon of iets anders ook kan.
BIG, zit citrus en zout in. En of dat de kleur uit je haar trekt. Zonde hoor van je nieuwe haarkleur!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh zou het dan waar zijn van Big dat het de haarkleur eruit haalt?
Vorige week mijn haartjes heel mooi rood laten verven en nu is het gewoon echt lichtbruin tegen het blonde aanik dacht dat het aan de verf lag...
Ik zag het afgelopen week toen ik in de Kalverstraat was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Leuk zeg, die actie.
Er staat volgens mij niks op de website.
Heeeel veel plezier!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, Vava en ik gaan er zo vandoor! Duimen jullie met ons mee dat we niet neerstorten.
Tot maandagnacht / dinsdag.
Ach, dit lees ik nu pas, wat naar zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eerst die vlucht maar eens zien te overleven...
Vliegangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |