WELKOM hier in het Lush topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:10 schreef mi2la het volgende:
Ik ben wel vereerd dat ik de eerste ben!!
Enneuh, ik denk dat mn collega ondertussen al zoveel bestellingen heeft. Straks mag ze niet meer met het vliegtuig mee naar huis... teveel bagage.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef mi2la het volgende:
Maar nu ga ik er weer vandoor. Kom weer eens snel langs!
Ben zelf in het bezit van de Honey Trap Lip Balm en vind hem heerlijk. Als ik 'm opdoe denk ik aan (en ruik ik ook) witte chocolade en honing. Heb je ook gevraagd om proefmonstertjes? Kan namelijk ook als je iets besteld via internet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
Zoveel enthousiaste verhalen gehoord/gelezen over Lush, dat ik van de week de site heb bezocht en wat dingetjes heb besteld, aangezien er geen winkel bij mij in de buurt is...wat een keuze!
Ik heb Dream Cream ,Honey Trap Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar slice besteld, en wacht met smart af tot ze bezorgd worden. Iemand ervaring met één van deze artikelen?
Ah...proefmonstertjes vraag ik de volgende keer wel. Zodra alles binnen is, zal ik m'n 'ervaringen' wel even posten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ben zelf in het bezit van de Honey Trap Lip Balm en vind hem heerlijk. Als ik 'm opdoe denk ik aan (en ruik ik ook) witte chocolade en honing. Heb je ook gevraagd om proefmonstertjes? Kan namelijk ook als je iets besteld via internet.
Dat MOETquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah...proefmonstertjes vraag ik de volgende keer wel. Zodra alles binnen is, zal ik m'n 'ervaringen' wel even posten.
Figs 'n leaves is erg romig en schuimt goed. Er zitten vijgenpitjes in, hij scrubt wel, alleen niet zo erg diep. Als je echt hard en goed wilt scrubben moet je de I should coco nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Kyara het volgende:
Nou, ik ga me zo maar eens douchen met sanex douchgel![]()
Vanaf morgen is dat hopelijk anders![]()
Klein vraagje nog: ik zoek ook een scrub zeepje en had de sandstone dus al op mijn lijstje gezet. in het andere topic kwam iemand met de suggestie van figs 'n leaves toen ik vroeg naar een wat romiger/schuimigere zeep. Maar volgens mij scrubt die ook best wel?
Die kosten kunnen we toch met zn allen delen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef heaven7 het volgende:
Mijn mailtje is een beetje ondergesneeuwd maar het is dus wel mogelijk om te bestellen vanuit Nederland alleen zijn de verzendkosten gewoon 20 pondNog steeds animo? Mijn moeder wil ook meedoen
Nou, als hij lekker ruikt dan ga ik zeker voor de figs 'n leaves. Ik hou ook niet zo van kokos....quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Figs 'n leaves is erg romig en schuimt goed. Er zitten vijgenpitjes in, hij scrubt wel, alleen niet zo erg diep. Als je echt hard en goed wilt scrubben moet je de I should coco nemen.
Bij mij doet ie t wel?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:34 schreef heaven7 het volgende:
Bij mij is trouwens de hele dag al de www.lush.co.uk site stukOf heb ik een verkeerde link?
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:43 schreef Aventura het volgende:
Wie vroeg er nou in het vorige topic naar mij? Anyway, ik had al gespost toen ik gisteravond thuiskwam hoor, met mijn lijst. Dat moest van Sanne
Welkom!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef mi2la het volgende:
Wat gaaaaaf![]()
Ben al tijden niet op het Fokforum geweest. Onder andere omdat ik sinds 2 maanden bij Lush werk, En het eerste forum dat ik nu zie is het Lush forum!!!
Nooi tgeweten dat ie bestaat. Echt leuk.
En ja, onze producten werken echt verslavend!
Groetjes Tessa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |