quote:
Op de een of andere manier ben ik thuis altijd veel hebberiger. In de winkel ruik ik altijd aan alles en dan vallen sommige dingen me tegen. Daarom zat ik gister vet ver onder mn budget. Heb veel dingen van mn lijstjes geschrapt ter plekke.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Skaai het volgende:
Ik ben verliefd op de Karma Kream. Ik ruik zoooo lekker.
Heb de Ginger Lotion niet eens geroken. (* noteert voor volgende ruiksessie)
Nou, ik ga de volgende keer weer echt veel kopen, ik ben nu nog hebberiger dan gisteren!
Vandaar ook die tekst erbijquote:
Doe je ook mee?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef imago het volgende:
Oh zijn jullie hier
Die make-up hè, m'n geld is op, maar ik wil het toch!! Ik vond vooral dat gouden oog-spul zo mooi
En nu is het tijd om te douchen!!
Ja dat zag ik ook. Maar is dat echt ook 0,4 gram? Das echt weinig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef heaven7 het volgende:
0.4 zag ik maar dat is nautuurlijk absurd. Ik neem aan hetzelfde als die lipcreams? Leuke foto trouwens die van dat maskermeisje.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef PeRi het volgende:
http://212.87.79.128:8080/bntb ff in je browser plakken.
Karma zeepquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef La_Guiri het volgende:
Wat staat er op je lijstje dan Jessie?
Hehe, mooie lijst hoor. Was jij niet benieuwd naar Banana Moon? Hij is erg lekker namelijk, hij ruikt lekker zoet en erg bananerig, wat nogal logisch is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:44 schreef jessie het volgende:
[..]
Karma zeep
Milkybar
Gingerzeep
Aquamarina
Angels on bare skin
Celestial dagcreme
King of skin
The soft toch
Lip balm die met honing
Silky underwear
Amazonian massagebar
Absolution massagebar of fever of black magic
en Dream cather massage bar.
Ik ben nu in onderhandeling om nu de helft te bestellen en volgende maand de andere helftMaar t lukt me niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |