Je bent niet de enigequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef jessie het volgende:
Hahahaha boter dus
Ik word gewoon een beetje![]()
![]()
van dat hele lush
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word altijd zo hebberig als ik lees over producten die ik nog niet heb geprobeerd.
Ik word ontzettend hebberig van het proefje van Gorgeous.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word altijd zo hebberig als ik lees over producten die ik nog niet heb geprobeerd.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:42 schreef PeRi het volgende:
Als je bij TA komt in Augustus, krijg je van mij een zeepje Spook.
Ik ben niet zo van de scrubspulletjes. Meer van de AOBS soortenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik word ontzettend hebberig van het proefje van Gorgeous..
En dat scrubspulletje wat Imago heeft wil ik ook!
Kunstgebit met een smaakje?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
HA die bruisballen zijn gejat van Steradent
Nee geen kloon, met toestemming van fok! al heel langquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
a: is ymme weer eenen kloon van emmy?
b: jullie gaan te hard
ONtopic graagquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee geen kloon, met toestemming van fok! al heel lang
Omdat er toen ik XemmyX was nogal wat misverstanden waren over o.a V&A. Wat dus achteraf niets was wat ik fout had gedaan, dus een kloon met toestemming van de mensen van Fok!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:00 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met de Honay Bee. Misschien dat ik dan wat opvrolijk, vanavond een avond-wake (van een oma van een goede vriend, van mijn vriend) die ik welliswaar niet gekent heb, maar uit goed fatsoen, ga ik daar toch maar even heen. Maar leuk is het niet. Dus ga ik nu even lekker in bad met een bruisbal, en mijn examenstof, lekker relaxen in de honing
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:03 schreef mother-mother het volgende:
* mother-mother loopt hele dag badkamer in om ff te snuiven![]()
![]()
Spuit elfquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Aventura het volgende:
Ymme en Heaven7, kunnen jullie je persoonlijke vetes elders uitvechten. Dit topic gaat over Lush namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |