abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27575776
Ja daar was ik nieuwsgierig naar la guiri. Iemand hier vond hem tegen vallen. Jij dus niet. Hmmm weer iets voor bij t lijstje, zucht
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27575915
Ooooh ik heb nu Mask of Magnaminty op en m'n hele hoofd ruikt naar pepermunt en het tintelt Het interesseert me niet of het wat doet voor m'n huid, het is gewoon zo léúk allemaal!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:55:00 #53
48233 Auticia
warriorette
pi_27575916
.
I bet you are flying inside.
pi_27575927
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef imago het volgende:
Ooooh ik heb nu Mask of Magnaminty op en m'n hele hoofd ruikt naar pepermunt en het tintelt Het interesseert me niet of het wat doet voor m'n huid, het is gewoon zo léúk allemaal!
Haha
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:55:21 #55
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27575931
Leuk om al jullie ervaringen te lezen. Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik ook voor de allereerste keer naar Lush.

Lurk hier al zo lang mee en nou lees ik ook nog dat er gewerkt wordt aan een Lush in Arnhem
Laat ik daar nou net wonen.....
pi_27575933
Oh koel imago, had je die ook gekocht? Ik heb die voor vanavond staan
pi_27576010
Wordt er dan besteld bij Lush engeland, voor die make-up?

Ik heb wel wat gezien wat ik hebben. Ik wil het anders ook wel doen! Als iedereen dan even door geeft, wat ze willen hebben via de mail. Ga ik van het weekend zorgen dat het goed komt
Heb ik een beetje afleiding, ben bezig voor mijn examens maandag-dinsdag en woensdag. En dan is Lush echt lekker om tussendoor te relaxen
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:58:20 #58
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27576041
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef jessie het volgende:
Ja daar was ik nieuwsgierig naar la guiri. Iemand hier vond hem tegen vallen. Jij dus niet. Hmmm weer iets voor bij t lijstje, zucht
Ja, had ook al gelezen dat het dus uitmaakt of je een vers stuk of een 'oud' stuk krijgt, ik heb volgens mij een verse. Ik was eerlijk gezegd ook een beetje bang dat ie vies zou zijn, maar hij is heerlijk!
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:58:45 #59
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27576057
Ik wil:

Love perfume
Watching my sons’ fall in and out of love inspired this and rather like their relationships it took quite a while to get right. It’s for flirts really but being a flirt is not something everyone wants to be known for. On the other hand flirting is so much fun, and I’ve tried to make a perfume that will flirt for you while you pretend indifference. Love is an instantly bright and bubbly fragrance with a vivacious green apple fruit scent and sweet citrus innocence. As the initial burst fades it’s replaced with a sugary sweet apple pie note whilst maintaining a sharp lift. A youthful blend of apple and cinnamon, Love’s combination of cassia and the citrus notes of lemon and bergamot sit alongside more traditional floral of jasmine and ylang to round off a sparkling fragrance.

Assasin Bodyspray.
A fragrance that tells everyone that you are crisp, brisk and business like. It casts a bright green force field around you, especially on the tube, bus, train, airplane, in fact places where that mass of other people can change your mood when you don’t want them to. Assassin, is a sharp intense green fragrance, aggressive and focussed. Think of a knife-edge with a powerful oakmoss as its hilt, green forest notes of cypress and pine as it’s blade and a citrus tip. An all round dangerous perfume, (and I challenge anyone to wear it and not feel efficient).
P.S. The word assassin is from the arabic for “hashish eater” so we slipped a little patchouli in as a little something for the weekend.
Whatever I want.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:59:44 #60
48233 Auticia
warriorette
pi_27576095
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef ymme het volgende:

Ik heb wel wat gezien wat ik hebben. Ik wil het anders ook wel doen! Als iedereen dan even door geeft, wat ze willen hebben via de mail. Ga ik van het weekend zorgen dat het goed komt
Heb ik een beetje afleiding, ben bezig voor mijn examens maandag-dinsdag en woensdag. En dan is Lush echt lekker om tussendoor te relaxen
Als er 1 iemand het regelt dan lijkt me dat wel genoeg.
pi_27576098
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef ymme het volgende:

Nee, dat doe je niet.
pi_27576142
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet.
Als ik dan maar wel wat mag bestellen
pi_27576178
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:01 schreef ymme het volgende:

[..]

Als ik dan maar wel wat mag bestellen
Oh, je gaat eisen stellen?
pi_27576180
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet.
Doe jij het dan
pi_27576206
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Oh, je gaat eisen stellen?
Nou ja zeg, ik mag toch best ook wat willen kopen van die make-up!
Is niets mis mee, hoor
pi_27576263
Ga je gang zou ik zeggen
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:05:06 #67
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27576268
wat is het probleem?
De Madrid al cielo
pi_27576403
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef La_Guiri het volgende:
wat is het probleem?
Er zou hier een grote hoeveelheid aan 1x gekocht worden, aan make-up van die site, zodat de verzendkosten niet zo hoog zijn (aangezien het uit engeland moet komen), er is verder nog geen duidelijkheid over, wie dat nou gaat regelen, en ik bied me dus ook aan, nou heaven7 heeft dat liever niet, nou dan niet. Maar dan wil ik wel meedoen met bestellen. Want ik ga niet iets bestellen op die site en duur betalen voor de verzendkosten, terwijl er hier in dit topic afgesproken is dat er gezamelijk besteld gaat worden. Logisch toch...
pi_27576481
Maar ja, als heaven7 dat liever niet heeft dan ook maar niet! Net zoals de meeting, laat ik dat ook wel weer voorbij schieten
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:11:25 #70
48233 Auticia
warriorette
pi_27576483
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef ymme het volgende:

[..]

Er zou hier een grote hoeveelheid aan 1x gekocht worden, aan make-up van die site, zodat de verzendkosten niet zo hoog zijn (aangezien het uit engeland moet komen), er is verder nog geen duidelijkheid over, wie dat nou gaat regelen, en ik bied me dus ook aan, nou heaven7 heeft dat liever niet, nou dan niet. Maar dan wil ik wel meedoen met bestellen. Want ik ga niet iets bestellen op die site en duur betalen voor de verzendkosten, terwijl er hier in dit topic afgesproken is dat er gezamelijk besteld gaat worden. Logisch toch...
Het is het initiatief van heaven7. En zij wil het graag regelen en op touw zetten.
En ik merk vaker in dit topic dat je haar graag belachelijk maakt, maar ik vind dat je nu jezelf wel erg triest voordoet.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:11:31 #71
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27576488
Ah ok, zijn dingen tussen jullie dus...

Ik zou ook wel mee willen doen, die oogschaduw ziet er erg goed uit.
De Madrid al cielo
pi_27576574
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Auticia het volgende:

[..]

Het is het initiatief van heaven7. En zij wil het graag regelen en op touw zetten.
En ik merk vaker in dit topic dat je haar graag belachelijk maakt, maar ik vind dat je nu jezelf wel erg triest voordoet.
Ik maak niemand belachelijk! Dat is tenminsten niet mijn bedoeling. Ik praat hier gewoon graag mee over Lush, en meer niet. Daar hebben we afspraken via de mail over gemaakt.
Ik heb heaven7 netjes een mail gestuurd, of ik dan ook zou mogen bestellen, als zij dat goed vind. Daar kreeg ik geen reactie op, dus ik dacht dat er nog niets zeker was. Dus ik zeg alleen dat ik het ook wel zou willen regelen. doe ik verder niet moeilijk over hoor Goede bedoelingen meer niet. Zou graag meedoen met bestellen, maar als heaven7 dat liever niet heeft, dan niet!
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:14:13 #73
48233 Auticia
warriorette
pi_27576594
Oh ymme, en met het oog op wat je in V&A mensen geflikt hebt, zou ik als jij het zou regelen, ook niet bij je bestellen.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:15:00 #74
48233 Auticia
warriorette
pi_27576625
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik maak niemand belachelijk! Dat is tenminsten niet mijn bedoeling. Ik praat hier gewoon graag mee over Lush, en meer niet. Daar hebben we afspraken via de mail over gemaakt.
Ik heb heaven7 netjes een mail gestuurd, of ik dan ook zou mogen bestellen, als zij dat goed vind. Daar kreeg ik geen reactie op, dus ik dacht dat er nog niets zeker was. Dus ik zeg alleen dat ik het ook wel zou willen regelen. doe ik verder niet moeilijk over hoor Goede bedoelingen meer niet. Zou graag meedoen met bestellen, maar als heaven7 dat liever niet heeft, dan niet!
Zeg poppekopje .
Als ik dat zo hoor dan zijn die mailtjes lang niet zo netjes.
pi_27576666
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Auticia het volgende:

[..]

Zeg poppekopje .
Als ik dat zo hoor dan zijn die mailtjes lang niet zo netjes.
Poppekopje, je hoort het verhaal ook maar van 1 kant

Maar goed! Ontopic graag weer!
pi_27576693
Hahahahahah hij vind me toch wel lief. Ik mag het lijstje door de helft delen

Vraagje die silky underwear hoe doe je die op? Zit er een dons bij?
Over de massagebars. Die dream catcher is die wierookerig?
En black magic, fever, absolution, graag ervaringsdeskundige. Ik kan niet kiezen.
King skin een aanrader?
En als je eenmalige machtiging doet, komt het dan inderdaad sneller? En hoe snel? De vorige keer bij gewone overschrijving duurde het een dag of 8
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:17:36 #77
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27576709
Ik heb iets leuks lalalala

Ik heb het idee dat mn roos al stukken minder is geworden door de Snake bar (en maybe andere producten). Ik heb de bar al een week niet meer gebruikt eigenlijk en mn roos is echt nog maar een beetje aanwezig.
Whatever I want.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:18:25 #78
48233 Auticia
warriorette
pi_27576740
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef jessie het volgende:

En black magic, fever, absolution, graag ervaringsdeskundige. Ik kan niet kiezen.
King skin een aanrader?
En als je eenmalige machtiging doet, komt het dan inderdaad sneller? En hoe snel? De vorige keer bij gewone overschrijving duurde het een dag of 8
King of Skin, ik vind het een fijn spulletje, alleen de geur is vrij tammetjes vergeleken met andere producten.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:18:37 #79
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27576754
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef jessie het volgende:

King skin een aanrader?
Black magic ruikt naar chocola, maar heeft ook iets citrusachtigs in zich. Ik vind Fever lekkerder dan die eigenlijk. Vriendlief ook.
Whatever I want.
pi_27576760
Die doosjes werken net zoals een zoutvaatje jessie Dat strooi je op je volgens mij.
Van de andere producten weet ik het niet, als je bijvoorbeeld op dinsdag besteld zou het in principe met de zending van vrijdag meegaan en heb je het zaterdag. Maar bij mij duurde het ook langer hoor.
pi_27576792
Leuk PeRi!
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:21:23 #82
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27576851
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Leuk PeRi!
Ja een paar weken hoopte het zich op door die bar, had ik het idee en als ik 'm niet gebruikte kwam het juist los
Maar er is echt iets veranderd laatste twee weken.
Whatever I want.
pi_27576880
Je haar en huid moet ook altijd even wennen aan iets nieuws he
pi_27576964
Ok thx Peri die black magic word het dan niet, want ik vond therapie te citrusserig.
Ok de poeders werken als een zouvaatje bedankt heaven. En ruikt silky lekker?
En die king of skin Autica, er staat dat die wat plakkerig is (op de site) voelt het wel als een bodylotion of anders? Ik heb nogal droge scheenbenen en daar lijkt het me wel lekker voor. Ik word hier echt hebberig van zeg. Men wat erg
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27577017
Join the club baby Ik heb eerlijk gezegd niet geroken aan Silky, ik weet alleen dat candy superzoet is
pi_27577027
Moet je zodra je die bar gebruikt heb gelijk je haar wassen? Ander is t megavet lijkt me. Ik dacht dan dat de werking niet zijn gang kon gaan, maar wel dus. Hmmm die ook nog even aan lijstje toevoegd misschien.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27577044
Ja candy lijkt me kwa geur heerlijk, maar ik ben niet zo glitterig
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27577059
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Ok thx Peri die black magic word het dan niet, want ik vond therapie te citrusserig.
En die king of skin Autica, er staat dat die wat plakkerig is (op de site) voelt het wel als een bodylotion of anders? Ik heb nogal droge scheenbenen en daar lijkt het me wel lekker voor. Ik word hier echt hebberig van zeg. Men wat erg
Ik heb silky vandaag voor het eerst gebruikt en vind het heerlijk ruiken! lekker zacht, en niet te zoet. apparte geur, moeilijk te omschrijven maar wel heerlijk
pi_27577091
En candy fluff, heb ik ook ook wel lekker, maar inderdaad heel zoet, persoonlijk vind ik silky lekkerde
pi_27577102
Glitters schijnen wel mee te vallen hoor, althans, het blijft niet goed zitten geloof ik.
Geur is Rockstar he
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:28:25 #91
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27577117
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:25 schreef jessie het volgende:
Moet je zodra je die bar gebruikt heb gelijk je haar wassen? Ander is t megavet lijkt me. Ik dacht dan dat de werking niet zijn gang kon gaan, maar wel dus. Hmmm die ook nog even aan lijstje toevoegd misschien.
Welke bar? King of Skin? Dat is een body butter die gebruikt als een zeepje. Over je lichaam smeren en afspoelen maar. Dat is alles.
Whatever I want.
pi_27577146
Ik denk dat ze die snake oil bedoeld Ik moest ook ff denken

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2005 14:29:40 ]
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:29:34 #93
48233 Auticia
warriorette
pi_27577163
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
King of Skin is een body butter die je onder de douche gebruikt. Hij ruikt geloof ik hetzelfde als Buffy the Backside Slayer, maar Buffy heeft scrub. Het voordeel is dat je na het douchen niet meer met smeerseltjes aan de gang hoeft, je douchevloer kan overigens wel glibberig worden na gebruik.
Het laat dus een vettig laagje achter op je huid, erg fijn als je een droge huid hebt.
Er is ook You Snap The Whip Body Butter, die ruikt naar bessen, heb hem gisteren gekocht, samen met een Aqua Mirabilis, maar nog niet geprobeerd.

Heb mijn (droge) huid vanmorgen ingesmeerd met Fever Massage Bar.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:30:36 #94
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27577188
Oh ja na Snake Oil moet je echt je haar wassen met een shampoo nog. Ik deed het de eerste keer niet en toen was mn haar echt een en al ellende van het vetgehalte
Whatever I want.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:30:59 #95
48233 Auticia
warriorette
pi_27577204
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef jessie het volgende:
Ja candy lijkt me kwa geur heerlijk, maar ik ben niet zo glitterig
Ik vind de hoeveelheid glitters in Candy Fluff wel meevallen, ik gebruik er ook niet zoveel van, maar het is bij mij niet zo dat ik aan alle kanten glitter.
pi_27577357
Lol ik bedoelde de snake oil ja
Ik vind t zo raar dat het goed zijn werk doet als het erna gelijk weer weggewassen is, snap je wat ik bedoel? Maar ja t werkt dus wel begrijp ik.
En is candy fluf ook verzorgend? Ik begrijp dat die silky ook een beetje vochtinbrengend is door de cacaoboer.
Over king of skin twijfel ik een beetje. Ik dacht meer dat je hem na t douchen kon gebruiken.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27577368
O en the soft touch ga ik in ieder geval bestellen, die klinkt zo lekker
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:37:40 #98
48233 Auticia
warriorette
pi_27577438
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef jessie het volgende:
Lol ik bedoelde de snake oil ja
Ik vind t zo raar dat het goed zijn werk doet als het erna gelijk weer weggewassen is, snap je wat ik bedoel? Maar ja t werkt dus wel begrijp ik.
En is candy fluf ook verzorgend? Ik begrijp dat die silky ook een beetje vochtinbrengend is door de cacaoboer.
Over king of skin twijfel ik een beetje. Ik dacht meer dat je hem na t douchen kon gebruiken.
Ik moest lachen om je cacaoboer .

Silky Underwear heb ik niet, maar de Candy Fluff dus wel, en mijn huid wordt er zacht van (absoluut niet droog) en je zit gegarandeerd de hele dag aan je arm te snuffelen .
pi_27577527
Hahahaha boter dus
Ik word gewoon een beetje van dat hele lush
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:40:20 #100
48233 Auticia
warriorette
pi_27577550
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef jessie het volgende:
O en the soft touch ga ik in ieder geval bestellen, die klinkt zo lekker
Goeie zet! . Ik heb hem ook, heb droge handen en zo nu en dan iets eczeemsachtigs, en dat is al aanzienlijk verminderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')