Hahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef imago het volgende:
Ooooh ik heb nu Mask of Magnaminty op en m'n hele hoofd ruikt naar pepermunt en het tinteltHet interesseert me niet of het wat doet voor m'n huid, het is gewoon zo léúk allemaal!
Ja, had ook al gelezen dat het dus uitmaakt of je een vers stuk of een 'oud' stuk krijgt, ik heb volgens mij een verse. Ik was eerlijk gezegd ook een beetje bang dat ie vies zou zijn, maar hij is heerlijk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef jessie het volgende:
Ja daar was ik nieuwsgierig naar la guiri. Iemand hier vond hem tegen vallen. Jij dus niet. Hmmm weer iets voor bij t lijstje, zucht
Als er 1 iemand het regelt dan lijkt me dat wel genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef ymme het volgende:
Wordt er dan besteld bij Lush engeland, voor die make-up?
Ik heb wel wat gezien wat ik hebben. Ik wil het anders ook wel doen! Als iedereen dan even door geeft, wat ze willen hebben via de mail. Ga ik van het weekend zorgen dat het goed komt
Heb ik een beetje afleiding, ben bezig voor mijn examens maandag-dinsdag en woensdag. En dan is Lush echt lekker om tussendoor te relaxen
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef ymme het volgende:
Wordt er dan besteld bij Lush engeland, voor die make-up?
Ik heb wel wat gezien wat ik hebben. Ik wil het anders ook wel doen! Als iedereen dan even door geeft, wat ze willen hebben via de mail. Ga ik van het weekend zorgen dat het goed komt
Heb ik een beetje afleiding, ben bezig voor mijn examens maandag-dinsdag en woensdag. En dan is Lush echt lekker om tussendoor te relaxen
Er zou hier een grote hoeveelheid aan 1x gekocht worden, aan make-up van die site, zodat de verzendkosten niet zo hoog zijn (aangezien het uit engeland moet komen), er is verder nog geen duidelijkheid over, wie dat nou gaat regelen, en ik bied me dus ook aan, nou heaven7 heeft dat liever niet, nou dan niet. Maar dan wil ik wel meedoen met bestellen. Want ik ga niet iets bestellen op die site en duur betalen voor de verzendkosten, terwijl er hier in dit topic afgesproken is dat er gezamelijk besteld gaat worden. Logisch toch...quote:
Het is het initiatief van heaven7. En zij wil het graag regelen en op touw zetten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Er zou hier een grote hoeveelheid aan 1x gekocht worden, aan make-up van die site, zodat de verzendkosten niet zo hoog zijn (aangezien het uit engeland moet komen), er is verder nog geen duidelijkheid over, wie dat nou gaat regelen, en ik bied me dus ook aan, nou heaven7 heeft dat liever niet, nou dan niet. Maar dan wil ik wel meedoen met bestellen. Want ik ga niet iets bestellen op die site en duur betalen voor de verzendkosten, terwijl er hier in dit topic afgesproken is dat er gezamelijk besteld gaat worden. Logisch toch...
Ik maak niemand belachelijk! Dat is tenminsten niet mijn bedoeling. Ik praat hier gewoon graag mee over Lush, en meer niet. Daar hebben we afspraken via de mail over gemaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is het initiatief van heaven7. En zij wil het graag regelen en op touw zetten.
En ik merk vaker in dit topic dat je haar graag belachelijk maakt, maar ik vind dat je nu jezelf wel erg triest voordoet.
Zeg poppekopjequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk! Dat is tenminsten niet mijn bedoeling. Ik praat hier gewoon graag mee over Lush, en meer niet. Daar hebben we afspraken via de mail over gemaakt.
Ik heb heaven7 netjes een mail gestuurd, of ik dan ook zou mogen bestellen, als zij dat goed vind. Daar kreeg ik geen reactie op, dus ik dacht dat er nog niets zeker was. Dus ik zeg alleen dat ik het ook wel zou willen regelen. doe ik verder niet moeilijk over hoorGoede bedoelingen meer niet. Zou graag meedoen met bestellen, maar als heaven7 dat liever niet heeft, dan niet!
Poppekopje, je hoort het verhaal ook maar van 1 kantquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zeg poppekopje![]()
.
Als ik dat zo hoor dan zijn die mailtjes lang niet zo netjes.
King of Skin, ik vind het een fijn spulletje, alleen de geur is vrij tammetjes vergeleken met andere producten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef jessie het volgende:
Hahahahahah hij vind me toch wel lief. Ik mag het lijstje door de helft delen
Vraagje die silky underwear hoe doe je die op? Zit er een dons bij?
Over de massagebars. Die dream catcher is die wierookerig?
En black magic, fever, absolution, graag ervaringsdeskundige. Ik kan niet kiezen.
King skin een aanrader?
En als je eenmalige machtiging doet, komt het dan inderdaad sneller? En hoe snel? De vorige keer bij gewone overschrijving duurde het een dag of 8
Black magic ruikt naar chocola, maar heeft ook iets citrusachtigs in zich. Ik vind Fever lekkerder dan die eigenlijk. Vriendlief ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef jessie het volgende:
Hahahahahah hij vind me toch wel lief. Ik mag het lijstje door de helft delen
Vraagje die silky underwear hoe doe je die op? Zit er een dons bij?
Over de massagebars. Die dream catcher is die wierookerig?
En black magic, fever, absolution, graag ervaringsdeskundige. Ik kan niet kiezen.
King skin een aanrader?
En als je eenmalige machtiging doet, komt het dan inderdaad sneller? En hoe snel? De vorige keer bij gewone overschrijving duurde het een dag of 8
Ja een paar weken hoopte het zich op door die bar, had ik het idee en als ik 'm niet gebruikte kwam het juist losquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Leuk PeRi!
Ik heb silky vandaag voor het eerst gebruikt en vind het heerlijk ruiken! lekker zacht, en niet te zoet. apparte geur, moeilijk te omschrijven maar wel heerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Ok thx Peri die black magic word het dan niet, want ik vond therapie te citrusserig.
Ok de poeders werken als een zouvaatje bedankt heaven. En ruikt silky lekker?
En die king of skin Autica, er staat dat die wat plakkerig is (op de site) voelt het wel als een bodylotion of anders? Ik heb nogal droge scheenbenen en daar lijkt het me wel lekker voor. Ik word hier echt hebberig van zeg. Men wat erg
Welke bar? King of Skin? Dat is een body butter die gebruikt als een zeepje. Over je lichaam smeren en afspoelen maar. Dat is alles.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:25 schreef jessie het volgende:
Moet je zodra je die bar gebruikt heb gelijk je haar wassen? Ander is t megavet lijkt me. Ik dacht dan dat de werking niet zijn gang kon gaan, maar wel dus. Hmmm die ook nog even aan lijstje toevoegd misschien.
King of Skin is een body butter die je onder de douche gebruikt. Hij ruikt geloof ik hetzelfde als Buffy the Backside Slayer, maar Buffy heeft scrub. Het voordeel is dat je na het douchen niet meer met smeerseltjes aan de gang hoeft, je douchevloer kan overigens wel glibberig worden na gebruik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Ok thx Peri die black magic word het dan niet, want ik vond therapie te citrusserig.
Ok de poeders werken als een zouvaatje bedankt heaven. En ruikt silky lekker?
En die king of skin Autica, er staat dat die wat plakkerig is (op de site) voelt het wel als een bodylotion of anders? Ik heb nogal droge scheenbenen en daar lijkt het me wel lekker voor. Ik word hier echt hebberig van zeg. Men wat erg
Ik vind de hoeveelheid glitters in Candy Fluff wel meevallen, ik gebruik er ook niet zoveel van, maar het is bij mij niet zo dat ik aan alle kanten glitter.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef jessie het volgende:
Ja candy lijkt me kwa geur heerlijk, maar ik ben niet zo glitterig
Ik moest lachen om je cacaoboerquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef jessie het volgende:
Lol ik bedoelde de snake oil ja
Ik vind t zo raar dat het goed zijn werk doet als het erna gelijk weer weggewassen is, snap je wat ik bedoel? Maar ja t werkt dus wel begrijp ik.
En is candy fluf ook verzorgend? Ik begrijp dat die silky ook een beetje vochtinbrengend is door de cacaoboer.
Over king of skin twijfel ik een beetje. Ik dacht meer dat je hem na t douchen kon gebruiken.
Goeie zet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef jessie het volgende:
O en the soft touch ga ik in ieder geval bestellen, die klinkt zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |