quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Kyara het volgende:
Daar zijn we weer...
Zien jullie ook 2 kruisjes bij de 1e twee foto's?
Tekst = gewijzigd en kruisjes zijn verwijderd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef ymme het volgende:
Idd 2 kruisjes, en bij mijn foto een niet z'n leuke tekst. Zou je die misschien kunnen veranderen Kyara, bedankt alvast
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Tekst = gewijzigd en kruisjes zijn verwijderd!
Dat heb ik al meer gelezen hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Mirjamke het volgende:
Ik vind`m heerlijk romig![]()
Mijn gezicht is helemaal trekkerig na het aanbrengen van de Fresh Farmacy
Branderig gevoel..Niet normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heb ik al meer gelezen hier.
Denk dat ik deze dus ook nooit zal gaan kopen, aqua... bevalt mij goed![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Anitra het volgende:
Dan ga ik vanavond toch eens onder de douche met Milky bar
Ruikt lekker, lekker zacht in gebruik, en voor zover ik weet is iedereen hier tevreden over.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Branderig gevoel..Niet normaal
Heb`m eerder gebruikt en had er toen totaal geen last van
Hoe is die Aqua...marina? dan? (ik neem aan dat je die bedoeld)
Ik denk haast dat je er geen spijt van zult krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Anitra het volgende:
Dan ga ik vanavond toch eens onder de douche met Milky bar
Dan zet ik`m op m`n lijstje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ruikt lekker, lekker zacht in gebruik, en voor zover ik weet is iedereen hier tevreden over.![]()
Ik heb nog een proefje hier liggen, die kan ik eventueel wel in een envelop doen, en naar je opsturen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Dan zet ik`m op m`n lijstje.
Dit is echt een gruwelijk gevoel..
Oh, ook nog een proefje van AOBSquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb nog een proefje hier liggen, die kan ik eventueel wel in een envelop doen, en naar je opsturen?
Dream Cream is geen reiniging volgens mij. En denk ik ook meer voor je lichaam. Als je een gevoelig gezicht hebt, is dit vaak niet zo verstandig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Mirjamke het volgende:
Is dream cream ook een optie?
ik ga`m zelf halen Ymme. wel goed bedoeldIk ga binnenkort toch richting A`dam!
Ja anders ligt het hier toch maar. Omdat ik elke proefjes krijg, waarvan ik het geen al heb. En ik gun het een ander van hartequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Kyara het volgende:
Ymme, jij bent echt fanatiek met het opsturen van proefjes enzo! Je wilt echt iedereen ook mee laten delen! Lief!![]()
Dat doe ik dus wel en het lijkt nog te helpen tegen puistjes ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:42 schreef Kyara het volgende:
Ik zou dream cream niet op je gezicht smeren. Is ie niet voor bedoeld en ook iets te scherp voor denk ik.
Ik twijfel nog, brazened honey lijkt me sowieso fijn, maar cupcake weet ik nog niet.. en idd, even ruiken en misschien een klein beetje op mn wang smeren om uit te proberenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:43 schreef Kyara het volgende:
Niet allebei in ieder geval. Misschien wel een van de twee maar wil ze eerst zien en ruiken.
Dan ben ik dus niet de enige. ik heb allemaal witte schilvertjes op m`n gezicht..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:00 schreef imago het volgende:
Mirjamke, ik kan Fresh Farmacy ook niet hebben, krijg er eczeem van
Nou troost je dan, toen ik het 1 dag niet gebruikte was het meteen ook weer weg, dus hopelijk heb jij er ook niet zo lang last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet de enige. ik heb allemaal witte schilvertjes op m`n gezicht..
Wel een goede reden om een heerlijk Lush cremepje erop te smerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef imago het volgende:
[..]
Nou troost je dan, toen ik het 1 dag niet gebruikte was het meteen ook weer weg, dus hopelijk heb jij er ook niet zo lang last van
Ik wil hem dan wel overnemen van jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef Anitra het volgende:
Ik vind milky bar niet lekkerIk vind hem naar de aquamarina ruiken.
Weet nog niet wat mijn huisgenoten er van vinden, maar ik hoef hem niet meer
Ik ruik hem door de Dream Cream heen
Ik vind de New erg lekker als shampoo, maar wel meer een wintergeurtje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga morgen eens snuffelen aan de New Shampoo bar en ik neemRockstar
mee.
Dat maakt mij echt geen reet uitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind de New erg lekker als shampoo, maar wel meer een wintergeurtje.
Lotte, 9 juli hebben ze in DenBosch ook een eigen privé vip-avond. Even ter informatiequote:
Mja, maar dan zit ik in Rotterdam met 2 vriendinnetjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lotte, 9 juli hebben ze in DenBosch ook een eigen privé vip-avond. Even ter informatie
Die van mij was vorige week helemaal vloeibaar geworden..Het ziet er nu nog steeds anders uit dan eerst. De werking is nog wel hetzelfde..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:47 schreef PeRi het volgende:
Celestial bevalt me prima, alleen jamemr dat ie zo vettig is. Ik gebruik dan ook maar een minibeetje voor mn gezicht en dan is het al wat minder. Die geur is wel erg aanwezig, weet nog niet of ik 'm nog een keer zal kopen.
Was alleen heel stom. FF had 'm dus gewon in zn tas gegooid, toen ie 'mnaar mij bracht. Wilde ik het potje openen, lekte het er zo uit. Over mn kussen
Maar er viel heel wat te redden nog.
Neen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Maerycke het volgende:
Gaat BloodyLotte morgen ook naar de VIP avond dan?
Same herequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind AOBS helemaal niet stinken. En Karma juist wel.
Nee, die van mij kon je ondersteboven houden. Vaaaag!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
Die van mij is al de hele tijd erg vloeibaar Aventura.
Ik heb echt het idee dat door die warmte echt al mn spulletjes zachter worden .
Okey, dan kan de Lemony van mijn lijstje af. Ik wil stoppen met nagelbijten en dat gaat vast niet lukken als het spul zo lekker ruikt dat je er aan wil likken (want dan belanden die nagels ook weer in mijn mond).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:16 schreef Aventura het volgende:
Jaaa, Celestial ruikt naar vanilleyoghurt, ik kan er geen genoeg van krijgen. Maar haalt het niet bij Lemony, wat ruikt dat goddelijk zeg, ik wil er aan likken
Ik vind de combinatie heel lekker!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:19 schreef Sanne het volgende:
Zal ik dan ook Celestial maar eens gaan halen? Iedere dag Imperialis gaat ook zo vervelen...
Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:04 schreef heaven7 het volgende:
Die potjes gezichtscreme gaan heel lang mee Shirley, omdat je echt maar HEEL erg weinig nodig hebt.
American cream!![]()
Zo z'n geld dubbel en dwars waard
Ik ruik ook de hele dag door aan mijn haarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt.
En American Cream..heerlijk die lucht, nog nooit een conditioner gehad die zo lang bleef ruiken... m'n 100 g flesje is bijna op, dus moet opschieten met bestellen
Ja, ik had het gelezen over de leave-in, dat leek mij idd al geen succes. Ik snuffel ook heel vaak eraan, ik wil écht geen ander meer!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ruik ook de hele dag door aan mijn haar
Laatst had ik het als leave-in gebruikt, niet zo'n succes want het werd voor mn gevoel wat vettig, MAAR DIE LUCHT!![]()
![]()
Serieus? Maar ik had gelezen dat het slecht is voor je gezicht? Ik wil wel af van die pukkeltjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik doe het dus ook regelmatig. Helpt tegen pukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |