Waar ga je heen? En eigenlijk belangrijker nog, is er een Lush?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:36 schreef Bob. het volgende:
Ik vertrek ook al over 6 uur
Ik heb zoon zinnnn![]()
Thnx!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En eigenlijk belangrijker nog, is er een Lush?
Heel veel plezier!
Yepquote:Op zondag 4 juni 2006 00:34 schreef JacMar het volgende:
Dream cream (In Duitsland heet het dreamy creamy)
quote:Op zondag 4 juni 2006 09:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb gisteravond eindelijk Retread geprobeerd. Ik ben fan!!Geweldige conditioner!! Ik heb erg dik en veel haar en het was echt mega zacht daarna, en het ruikt nu ook nog subtiel lekker.
Die gaat dus zeker mee in de koffer samen met de Dream Cream als ik zaterdag een weekje naar de zon ga!!
quote:
Volgens mij ben je zeker niet de enige mannelijke Lush gebruiker hier, maar ik geloof dat die zich niet zo vaak/snel meldenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:
Gisteren weer Mask Of magnaminty gehaald... echt heerlijk spul![]()
ben ik trouwens de enige mannelijke Lush gebruiker?
Ik heb m'n rijbewijs nog niet eensquote:Op zondag 4 juni 2006 15:47 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga ook nergens heen. Moet sparen om uit huis te gaan en een auto te kopen. Ook leuk, maar stiekem is de drang om op vakantie te gaan wel zo groot dat ik eigenlijk denk 'ik ga wel fietsen...'. =P
Nee joh, mijn vriendje doet ook vrolijk mee. Maar om erover te gaan posten gaat hem volgens mij een stapje teverquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:
tis ook heel eng hoor, om erover te postenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, mijn vriendje doet ook vrolijk mee. Maar om erover te gaan posten gaat hem volgens mij een stapje tever![]()
Nee hoor, mijn vriend is de reden dat ik eergisteren een nieuwe grote pot Mask of Magnaminty moest gaan halen.. die is hartstikke Lush-fan en -gebruiker.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:
Gisteren weer Mask Of magnaminty gehaald... echt heerlijk spul![]()
Ik neem aan dat je de pot meeneemt in de douche? Het kan dat het gewoon vochtiger is geworden door het water dat erin komt bij het douchen.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:20 schreef Lanvin het volgende:
Oh is het trouwens bij Ocean Salt gebruikelijk dat het wanneer het in zijn laatste maanden is, dat het beetje sap-achtig word. Het was eerst een echte substantie, waar je echt goed de zoutkorrels in zat. Nu ziet het er heel anders uit, en tis eigelijk nog goed tot juli. Maar ik ben beetje huiverig om het te gaan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |