abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38517715
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:36 schreef Bob. het volgende:
Ik vertrek ook al over 6 uur
Ik heb zoon zinnnn
Waar ga je heen? En eigenlijk belangrijker nog, is er een Lush?
Heel veel plezier!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38518026
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Waar ga je heen? En eigenlijk belangrijker nog, is er een Lush?
Heel veel plezier!
Thnx!
En ik ga naar Kreta! En er is geen lush.

Net nog wel eventjes snel gedouched en mezelf ingesmeerd met allemaal Lush cremepjes om afscheid te nemen.
Er past veel te weinig in mijn tas!
pi_38518540
Bob jij ook een fijne vakantie!
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 4 juni 2006 @ 00:34:40 #104
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_38518660
Voor iedereen die op vakantie gaat: Heel veel plezier!
Ik heb vandaag weer een lekker Lushpakket uit Duitsland gekregen (zelf gekocht ):

Dream cream (In Duitsland heet het dreamy creamy )
Big
Snow fairy
Figs and leaves
Mr. Butterbal
Snowcake
The Olive branch
Angels on bare skin
H'suan wen hua
  zondag 4 juni 2006 @ 00:43:51 #105
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_38518916
quote:
Op zondag 4 juni 2006 00:34 schreef JacMar het volgende:
Dream cream (In Duitsland heet het dreamy creamy )
Yep

Terwijl op de site en in het krantje gewoon Dream Cream staat. Ik bewaar het potje dus ook plechtig
pi_38519863
Bob, veel plezier op Kreta! Ben er afgelopen jaar ook geweest, en het jaar hiervoor ook en dit jaar ga ik wéér naar Griekenland, maar dan naar een onbekender, minder Breezah-achtig eiland.

JacMar, wat een lekkere bestelling! Ik heb ook net Dream(y) Cream(y) besteld in Duitsland, samen met een heleboel andere dingen
Ik kan echt niet wachten.

In other news, ik ben echt heel trots op mezelf! Met hulp van vriendje de hele badkamer blinkend schoon gemaakt, en een mooi plankje voor Lushspulletjes gemaakt. Nu ga ik pas echt lekker in bad. En ik heb bijna mijn mini-flesje Snowfairy op, kan ik lekker eentje van 250 ml aanbreken.
  zondag 4 juni 2006 @ 09:18:49 #107
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38522633
Ik heb gisteravond eindelijk Retread geprobeerd. Ik ben fan!! Geweldige conditioner!! Ik heb erg dik en veel haar en het was echt mega zacht daarna, en het ruikt nu ook nog subtiel lekker.
Die gaat dus zeker mee in de koffer samen met de Dream Cream als ik zaterdag een weekje naar de zon ga!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_38523075
quote:
Op zondag 4 juni 2006 09:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb gisteravond eindelijk Retread geprobeerd. Ik ben fan!! Geweldige conditioner!! Ik heb erg dik en veel haar en het was echt mega zacht daarna, en het ruikt nu ook nog subtiel lekker.
Die gaat dus zeker mee in de koffer samen met de Dream Cream als ik zaterdag een weekje naar de zon ga!!
Ook al op vakantie...
Ik moet nog ehm... even tellen .... 5,5 week wachten....
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  zondag 4 juni 2006 @ 11:49:34 #109
140902 MissFrodo
Visagiste
pi_38524567
Melusine welk eiland ga je??

Ik ga dinsdag naar Kreta en das de eerste keer dat ik zo'n populair eiland kies, meestal ga ik naar de wat minder bekende Griekse eilanden.
Gek op mooie kleding.
pi_38527335
Jee, wat een vakantiegangers allemaal!
Elefes, ik leef met je mee - ik moet ook nog precies 5 en een halve week wachten!

MissFrodo, ik ga naar Kalymnos. Daar ben ik al eens eerder geweest toen ik 16 was, en ik vond het echt te gek daar. Was mijn eerste Griekenlandreis, dus dat kan er ook mee te maken hebben...
Daarna een keer op Thassos geweest, was ook wel leuk. Ik twijfelde eerst even over een eiland als Kreta, maar ik zat in een heel leuk plaatsje, en leerde meteen op de eerste dag een "geheime" route naar een heel rustig strandje. Ben er het jaar daarop meteen weer heen gegaan, maar ik wilde nu heel graag terug naar Kalymnos. Het wordt de eerste keer Griekenland voor mijn vriend, ben benieuwd wat hij vindt...

Maar ik ga nu wel erg offtopic, dus even back on track:
Ik ga vandaag in de heerlijk opgeruimde/schoongemaakte badkamer badderen. Ik denk met Snow Festival en Snow Fairy.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:46:51 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38527577
Ik ga nergens heen
Tap tap tap
  zondag 4 juni 2006 @ 14:06:29 #112
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_38528137
Snowfestival is heeel erg lekker Heb ik gisteren mee gebadderd
pi_38529635
Ik ga drie keer weg.
En verhuizen, aaaargh! Niet zo handig gepland, maar wel heel leuk
Billie Holiday is Lady Day!
pi_38529833
Gisteren weer Mask Of magnaminty gehaald... echt heerlijk spul
ben ik trouwens de enige mannelijke Lush gebruiker?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_38530211
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nergens heen
Waarom niet?
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:
Volgens mij ben je zeker niet de enige mannelijke Lush gebruiker hier, maar ik geloof dat die zich niet zo vaak/snel melden Maar blijf vooral posten met ervaringen etc.!
Ik vind MoM ook heerlijk, heb het een paar keer gebruikt en krijg er zo'n lekker zacht huidje van
pi_38530286
ga vanavond proberen om het eerst ff in de koelkast te bewaren, las die tip op het Engelse Lush forum. Overigens wel opmerkelijk dat mijn vorige pot MoM super makkelijk was uit te smeren, en deze heel stroef. Maar goed, dat boeit natuurlijk eigenlijk helemaal niets
  zondag 4 juni 2006 @ 15:42:57 #117
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38530631
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:27 schreef Elefes het volgende:

[..]

Waarom niet?
geen geld
al zit ik wel stiekem op een stedentripje Londen te azen, toch nog
Tap tap tap
pi_38530762
Ik ga ook nergens heen. Moet sparen om uit huis te gaan en een auto te kopen. Ook leuk, maar stiekem is de drang om op vakantie te gaan wel zo groot dat ik eigenlijk denk 'ik ga wel fietsen...'. =P
Sanity is (not) statistical
  zondag 4 juni 2006 @ 15:48:54 #119
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_38530818
Ik heb ook nog geen plannen om echt weg te gaan. De achtertuin wordt iets duurder dan verwacht, om over de nieuwe keuken en de plannen van een dakkapel maar niet te beginnen.

Misschien in het najaar een lastminute naar de zon. In het hoogseizoen zijn de prijzen voor 1persoonskamers helemaal te belachelijk voor woorden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 4 juni 2006 @ 15:59:30 #120
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38531140
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:47 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga ook nergens heen. Moet sparen om uit huis te gaan en een auto te kopen. Ook leuk, maar stiekem is de drang om op vakantie te gaan wel zo groot dat ik eigenlijk denk 'ik ga wel fietsen...'. =P
Ik heb m'n rijbewijs nog niet eens
Tap tap tap
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2006 @ 16:36:33 #121
43556 miss_dynastie
pi_38532413
quote:
Nee joh, mijn vriendje doet ook vrolijk mee. Maar om erover te gaan posten gaat hem volgens mij een stapje tever
pi_38532552
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee joh, mijn vriendje doet ook vrolijk mee. Maar om erover te gaan posten gaat hem volgens mij een stapje tever
tis ook heel eng hoor, om erover te posten
pi_38533726
quote:
Nee hoor, mijn vriend is de reden dat ik eergisteren een nieuwe grote pot Mask of Magnaminty moest gaan halen.. die is hartstikke Lush-fan en -gebruiker.
Zijn favorieten: Seanik, Ocean Salt, Razorantium en MoM.
pi_38533794
Oh is het trouwens bij Ocean Salt gebruikelijk dat het wanneer het in zijn laatste maanden is, dat het beetje sap-achtig word. Het was eerst een echte substantie, waar je echt goed de zoutkorrels in zat. Nu ziet het er heel anders uit, en tis eigelijk nog goed tot juli. Maar ik ben beetje huiverig om het te gaan gebruiken
pi_38533867
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:20 schreef Lanvin het volgende:
Oh is het trouwens bij Ocean Salt gebruikelijk dat het wanneer het in zijn laatste maanden is, dat het beetje sap-achtig word. Het was eerst een echte substantie, waar je echt goed de zoutkorrels in zat. Nu ziet het er heel anders uit, en tis eigelijk nog goed tot juli. Maar ik ben beetje huiverig om het te gaan gebruiken
Ik neem aan dat je de pot meeneemt in de douche? Het kan dat het gewoon vochtiger is geworden door het water dat erin komt bij het douchen.

Ik heb wel meer spullen die van structuur veranderen naarmate ik ze langer heb, zeker als ik ze onder de douche meeneem. Zoals dus idd Ocean Salt, maar ook Herbalism bijv.
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')