quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Om het een beetje goed te maken...
Wat is er dan? Kom je badspullen tekort?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef Vava het volgende:
Weet iemand of de Pop in the bath nou al in de winkels ligt of binnenkort komt?het staat nog niet op de website
Ja, je hebt toch gezien hoe bescheiden mijn verzameling badspul isquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er dan? Kom je badspullen tekort?.
Ja, die heeft inderdaad dringend aanvulling nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch gezien hoe bescheiden mijn verzameling badspul is![]()
Mijn verzameling is nooit compleetquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die heeft inderdaad dringend aanvulling nodig.
!
Dan moet je 'm niet elke keer aanbreken, dan wordt 'ie dat vanzelf welquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan moet je 'm niet elke keer aanbreken, dan wordt 'ie dat vanzelf wel.
Maar niet met jouw badverzamelingquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Vava het volgende:
[..]
jij bent de afgelopen week vaker in bad geweest dan ik
![]()
![]()
Nee, dat had er nog bij moeten komenquote:
Wat zeik je dan?quote:
Dat mijn verzameling nooit compleet isquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Dank jullieHet ergste is, is dat het zo duur is! Van dat geld van examens alleen al had ik zoveel kilo's Lush kunnen kopen......
Tsja...laten we het weer over Lush hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Wel ontzettend zuur idd dat het zo duur isalsof je het voor je lol doet allemaal
![]()
Ik duim keihard door hoor!
Ojaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja...laten we het weer over Lush hebben
Klopt, het is megazuur en megaduur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Dank jullieHet ergste is, is dat het zo duur is! Van dat geld van examens alleen al had ik zoveel kilo's Lush kunnen kopen......
Als je het volgende keer gewoon haalt, mag je dan vast wel de grote hatbox voor jezelf kopenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja...laten we het weer over Lush hebben
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:20 schreef lotje11 het volgende:
Wat zijn die Lushies stil, wat zijn die lushies stil, watzijn die lushies stil!!
Ik heb soms wel eens poeder aan mijn neus hoor, na het besnuffelen van Lushquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:10 schreef Melusine het volgende:
![]()
![]()
Ik zie die namen opeens in een heel ander licht.
Ach, we zijn ook niet veel beter dan de gemiddelde drugsverslaafde. *snirf*
De hele dag zitten we te snuiven, maar dan aan onszelf.![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:34 schreef Melusine het volgende:
Hehe.. ik als ik de winkel uitkom. Daar ruik je het minder goed, dan heb je echt van dat ballisticspoeder aan je neus!![]()
Ultralight is voor je gezicht maar daar zit wel wat bescherming in!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef CherryLips het volgende:
Gat in de markt; Lush zonnebrandcrčme!Factor 90 ofzo. Zou wel tof zijn.
Ik wil ook een button!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef Vava het volgende:
Maeghanik las het idd als twee vriendjes
een voor Lush en een voor de rest
Ik heb een button van Lush
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil ook een button!
Ik moest ineens denken aan dat nummer van de Sugababes: Lush the button. Oh nee, dat was Push the button.
Zaterdagnachtflauwigheid. Excuus.
Uit Zweden meegejat?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:26 schreef Vava het volgende:
[..]maar wel grappig
ik maak er morgen wel ff een foto vanik heb hem in een fotolijstje gepropt, past precies!
nee zeg!quote:
Wha! Je wou zeggen dat je er nog voor betaald hebt ook?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:38 schreef Vava het volgende:
[..]
nee zeg!ik ben een keurig meisje, ik jat niet
![]()
Hij was gratisquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wha! Je wou zeggen dat je er nog voor betaald hebt ook?
Tsss..... Iets gratis van Lush, uit Nederland, en ik heb het gewoon niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Hij was gratisen niet uit Zweden maar gewoon uit Nederland
![]()
Dit is schandalig, ga je schamen!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsss..... Iets gratis van Lush, uit Nederland, en ik heb het gewoon niet.
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 02:23 schreef Maeghan het volgende:
Slowchat alert!
Idd vooral met die verse maskers.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:43 schreef CherryLips het volgende:
als het niet heel hard gaat stinken dan zal het nog wel meevallen. misschien alleen dat je een beetje uit moet kijken met dit warme weer.
Nu welquote:Op maandag 12 juni 2006 17:43 schreef Vava het volgende:
Die stonden er afgelopen zaterdag nog niet bij!
Ik vind hem er niet smakelijk uitzien.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Iemand deze al geprobeerd? Still Life Ballistic.
Online te bestellen samen met Pop in the Bath en Soft & Hard.
Hij schijnt erg fris te zijn, citrusachtig. Happy Hippy, een beetje B4B, en meer citroen dan sinaasappel. Ik 'ken' al een paar grote fans van deze ballistic, ook laat hij een laagje achter op je huid, waardoor die zacht aanvoelt en de geur schijnt nog lang te blijven hangen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Iemand deze al geprobeerd? Still Life Ballistic.
Dat laagje achteraf klinkt goedquote:Op maandag 12 juni 2006 19:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij schijnt erg fris te zijn, citrusachtig. Happy Hippy, een beetje B4B, en meer citroen dan sinaasappel. Ik 'ken' al een paar grote fans van deze ballistic, ook laat hij een laagje achter op je huid, waardoor die zacht aanvoelt en de geur schijnt nog lang te blijven hangen.
Mailtje sturen of hij toch te leveren is via mailorder? ALs ze in de winkel staan moet dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:46 schreef Anitra het volgende:
Grrr ze hebben weer geen grote Tramp bij mailorder, word er een beetje moe van eerlijk gezegd. Want als je naar de winkel gaat dan staan ze er wel en dat lukt me dus niet om naar de winkel te gaan.
Omdat ik daar nooit naar kijk en er dus ook geen uitgesproken hekel aan hebquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:49 schreef noekje het volgende:
Waarom staat er geen Talpa in het rijtje?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef Vava het volgende:
Eens met hitte en van mij mag voetbalherrie er ook bij![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan jij weer even een screenshotje maken?
Geeft niksquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is gelukt, kostte ff wat moeite want ik zit buiten met laptop en hier staat niet het programma op wat ik normaal gebruikdus hij is wat minder mooi dan anders
![]()
Ooh leuk!quote:p.s. als het goed is krijg je vandaag een cd met foto's in je brievenbus![]()
Als ik straks weer achter de gewone computer zit mail ik het screenshotje welquote:
Ja, hij is gisteren op tijd verstuurd dus ik verwacht wel dat je hem vandaag hebtquote:Ooh leuk!Nou, die zie ik dan vanavond wel als ik thuiskom uit Zutphen
.
heb ik al gedaan, maar ze zeggen ze niet te hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mailtje sturen of hij toch te leveren is via mailorder? ALs ze in de winkel staan moet dat geen probleem zijn.
Wat raarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, maar ze zeggen ze niet te hebben
quote:
Vervelend!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Bob. het volgende:
Ik zit helemaal onder de uitslag.![]()
En ik heb echt geen idee waar het van komt, ik hoop maar dat ik tegen een gekke plant aan ben gelopen ofzo en dat het niet een zonneallergie is wat iedereen om me heen opeens roept.![]()
Dus nu neem ik maar een paar keer per dag een koude douche en dan insmeren met dreamcream, dan jeukt het teminste even niet zo, pff rot jeuk .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |