quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Om het een beetje goed te maken...
Wat is er dan? Kom je badspullen tekort?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef Vava het volgende:
Weet iemand of de Pop in the bath nou al in de winkels ligt of binnenkort komt?het staat nog niet op de website
Ja, je hebt toch gezien hoe bescheiden mijn verzameling badspul isquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er dan? Kom je badspullen tekort?.
Ja, die heeft inderdaad dringend aanvulling nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch gezien hoe bescheiden mijn verzameling badspul is![]()
Mijn verzameling is nooit compleetquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die heeft inderdaad dringend aanvulling nodig.
!
Dan moet je 'm niet elke keer aanbreken, dan wordt 'ie dat vanzelf welquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan moet je 'm niet elke keer aanbreken, dan wordt 'ie dat vanzelf wel.
Maar niet met jouw badverzamelingquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Vava het volgende:
[..]
jij bent de afgelopen week vaker in bad geweest dan ik
![]()
![]()
Nee, dat had er nog bij moeten komenquote:
Wat zeik je dan?quote:
Dat mijn verzameling nooit compleet isquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Dank jullieHet ergste is, is dat het zo duur is! Van dat geld van examens alleen al had ik zoveel kilo's Lush kunnen kopen......
Tsja...laten we het weer over Lush hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Wel ontzettend zuur idd dat het zo duur isalsof je het voor je lol doet allemaal
![]()
Ik duim keihard door hoor!
Ojaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja...laten we het weer over Lush hebben
Klopt, het is megazuur en megaduur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Dank jullieHet ergste is, is dat het zo duur is! Van dat geld van examens alleen al had ik zoveel kilo's Lush kunnen kopen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |