abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:27:58 #176
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_38620043
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Anders doe je je gordijnen ff open .
hier dikke bewolking
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:33:20 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38620177
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:27 schreef Aarti het volgende:

[..]

hier dikke bewolking
Hier schijnt de zon!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38620632
Hier begint de zon nu met moeite door te komen. Net nu het bijna bedtijd is
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:53:24 #179
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_38620687
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Anders doe je je gordijnen ff open .
Hier geen zon hoor
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_38631299
Wat een stilte hier

Lemony Flutter werkt echt geweldig goed! Ik heb nu, na een paar keer Lemony Flutter gesmeerd te hebben, keurige zachte randjes langs mijn nagels en geen harde randjes meer.

En natuurlijk heb ik ook een Zweeds Lushkrantje

En met het weer hebben we veel geluk gehad denk ik ik zag gisteren een weerbericht waar verteld werd dat het gisteren overdag slechts 13 graden was in Stockholm
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38632392
Ik heb besloten dat ik best nog een Lush-cadeau mag kopen voor mezelf
Nu nog even bedenken welke het gaat worden (dat honing-pakket lijkt me wel wat... Alleen zit daar ook Flying Fox in en daarvan heb ik nog een nieuwe staan ).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38633391
ik mag voorlopig niks meer kopen. ik maak eerst alle proefjes en restjes op. goed he?

ik zou ook niet weten wat ik nog zou willen hebben Olive Branch misschien.
Tap tap tap
pi_38633752
Elefes als je het verdient dan verdien je het toch gewoon? en een reserve douchegelis nooit weg

CherryLips ik zei ook tegen mezelf dat ik voorlopig niks mag kopen, maar dat was voor ik er achter kwam dat mijn Helping Hands, Skin Shangri La, Coolaulin, Tramp en Happy Hippy bijna op zijn
pi_38633858
Ho, aanvullen is iets heel anders dan iets nieuws kopen
Sandstone gaat ook gewoon weer aangevuld worden
Tap tap tap
pi_38634314
Ik heb ook al vaak gezegd dat ik niks nodig heb en steeds heb ik weer een smoes om wat te kopen
Let's plant a tree
pi_38634996
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:40 schreef Elefes het volgende:
Woosh

Ik dacht eerst niet van citroendingen te houden, maar vind het steeds lekkerder..
Zit in een studiedip, en toen bedacht ik me opeens dat ik nog Woosh jelly en Woosh temple balm heb.. En net heb ik dus even lekker gedoucht met Woosh jelly, erg fijn! Hij is wat wateriger dan de andere jellies volgens mij, maar dat is wel fijn als je het met een spons gebruikt.

Hit deadlines, banish jetlag, stay lively.

Ik ga leren
Haha dat komt door het Come Fly with me pakket?
Volgens mij vind ik Whoosh dus ook echt heel vies.
Misschien dan toch maar kopen...het tasje ziet er echt uit of hij heel erg snel vies wordt.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_38637822
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef Anitra het volgende:
Elefes als je het verdient dan verdien je het toch gewoon?
Ik heb het verdiend
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Haha dat komt door het Come Fly with me pakket?
Volgens mij vind ik Whoosh dus ook echt heel vies.
Misschien dan toch maar kopen...het tasje ziet er echt uit of hij heel erg snel vies wordt.
Zat idd in Come Fly With Me
Ik vind Woosh wel oke hoor, vooral als je wakker moet worden of als ik niet zo'n zin heb in zoet vind ik het lekker .
Ik vind het tasje zo leuk Een echte Lush-toilettas, gaat mee op vakantie over 5 weken.
Geen idee of ie gauw vies wordt.. Ik hoorde trouwens toen ik 'm kocht een paar maanden geleden, dat hij niet meer binnen zou komen in de winkel. Op de site staat ie volgens mij nog wel.

En ik heb net lekker gedoucht met Milky Bar, dat is toch ook zo heerlijk, voor het slapen gaan....
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38637897
Ik heb net heerlijk in bad gezeten met Happy Pill en normaal doe ik een halve er in, maar heb net een hele gedaan en wat was dat lekker!
pi_38638242
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:55 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik heb het verdiend
[..]

Zat idd in Come Fly With Me
Ik vind Woosh wel oke hoor, vooral als je wakker moet worden of als ik niet zo'n zin heb in zoet vind ik het lekker .
Ik vind het tasje zo leuk Een echte Lush-toilettas, gaat mee op vakantie over 5 weken.
Geen idee of ie gauw vies wordt.. Ik hoorde trouwens toen ik 'm kocht een paar maanden geleden, dat hij niet meer binnen zou komen in de winkel. Op de site staat ie volgens mij nog wel.

En ik heb net lekker gedoucht met Milky Bar, dat is toch ook zo heerlijk, voor het slapen gaan....
Klopt, de Come Fly With Me gaat eruit.
De volgende keer als ik per ongeluk in een Lushwinkel kom, koop ik hem denk ik wel.
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:15:55 #190
101884 PeRi
Allons-y!
pi_38638293
Het toilettasje wordt snel vies hoor! Ik heb 'm een paar keer mee genomen naar 'logeerpartijtjes', maar hij is alweer best grauw. Van de buitenkant, niet eens binnen waar al mn troep in zit, heel dubieus. .
Whatever I want.
pi_38638819
Ik vond hem er in de winkel al smoezelig uitzien onder andere daarom dus niet gekocht.
Let's plant a tree
pi_38638831
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
Het toilettasje wordt snel vies hoor! Ik heb 'm een paar keer mee genomen naar 'logeerpartijtjes', maar hij is alweer best grauw. Van de buitenkant, niet eens binnen waar al mn troep in zit, heel dubieus. .
Dus toch?!? Ik dacht het al wel.
Humz. Als ik teveel geld heb, dan koop ik em. Anders niet.
Bedankt voor de attentie, PeRi!
pi_38638855
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Vava het volgende:
Ik vond hem er in de winkel al smoezelig uitzien onder andere daarom dus niet gekocht.
ook om de inhoud toch?
pi_38638913
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net heerlijk in bad gezeten met Happy Pill en normaal doe ik een halve er in, maar heb net een hele gedaan en wat was dat lekker!
Ik had er maar eentje liggen, en had me ook voorgenomen die door de helft te doen, maar ik vond mezelf laatst zo zielig dat ik mezelf op een hele Happy Pill in bad heb getrakteerd.... met een flinke scheut Olive Branch erbij. Verrukkelijk!
pi_38638961
Ik heb er nu nog 4 liggen dus ht kon wel voor een keertje
pi_38639235
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

ook om
de inhoud toch?
Onder andere het smoezelige uiterlijk, ook de inhoud idd
Let's plant a tree
pi_38654049
Nou, ik ben vandaag voor de derde keer gezakt voor m'n rijbewijs, en ik ben ook nog eens snotverkouden, dus ik voel me superzielig. Ik ga zo maar een heet bad nemen, en de andere helft van de Happy Pill erin gooien, misschien dat dat me wat opvrolijkt...
Back in business.
pi_38654137
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:20 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik ben vandaag voor de derde keer gezakt voor m'n rijbewijs, en ik ben ook nog eens snotverkouden, dus ik voel me superzielig. Ik ga zo maar een heet bad nemen, en de andere helft van de Happy Pill erin gooien, misschien dat dat me wat opvrolijkt...
Wat ontzettend vervelend.... (om het maar even netjes te houden)
Ik vind dat je veel Lush hebt verdiend
pi_38654228
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef Elefes het volgende:

[..]

Wat ontzettend vervelend.... (om het maar even netjes te houden)
Ik vind dat je veel Lush hebt verdiend
Ja, vind ik ook. Om het een beetje goed te maken...
Back in business.
pi_38663687
Wat klote zeg Shirley. Inderdaad VEEL Lush.

Mijn vriendje slaagde ook pas de vijfde keer, het heeft vaak weinig te maken met of je het kunt of niet, maar met kleine rotdingetjes en zenuwen. Echt heel rottig voor je.

Maar volgens mij bestaat er niemand die het NOOIT haalt (de ergste die ik ken deed acht pogingen! maar die heeft hem nu ook) dus probeer een beetje houvast te krijgen aan het idee dat jij het ook echt gaat halen. Schrale troost, maar ja, best I can do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')