quote:
Haha dat komt door het Come Fly with me pakket?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:40 schreef Elefes het volgende:
Woosh
Ik dacht eerst niet van citroendingen te houden, maar vind het steeds lekkerder..
Zit in een studiedip, en toen bedacht ik me opeens dat ik nog Woosh jelly en Woosh temple balm heb.. En net heb ik dus even lekker gedoucht met Woosh jelly, erg fijn! Hij is wat wateriger dan de andere jellies volgens mij, maar dat is wel fijn als je het met een spons gebruikt.
Hit deadlines, banish jetlag, stay lively.
Ik ga leren
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef Anitra het volgende:
Elefes als je het verdient dan verdien je het toch gewoon?![]()
Zat idd in Come Fly With Mequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Haha dat komt door het Come Fly with me pakket?
Volgens mij vind ik Whoosh dus ook echt heel vies.
Misschien dan toch maar kopen...het tasje ziet er echt uit of hij heel erg snel vies wordt.
Klopt, de Come Fly With Me gaat eruit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:55 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik heb het verdiend
![]()
[..]
Zat idd in Come Fly With Me
Ik vind Woosh wel oke hoor, vooral als je wakker moet worden of als ik niet zo'n zin heb in zoet vind ik het lekker.
Ik vind het tasje zo leukEen echte Lush-toilettas, gaat mee op vakantie over 5 weken.
Geen idee of ie gauw vies wordt.. Ik hoorde trouwens toen ik 'm kocht een paar maanden geleden, dat hij niet meer binnen zou komen in de winkel. Op de site staat ie volgens mij nog wel.
En ik heb net lekker gedoucht met Milky Bar, dat is toch ook zo heerlijk, voor het slapen gaan....![]()
Dus toch?!? Ik dacht het al wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
Het toilettasje wordt snel vies hoor! Ik heb 'm een paar keer mee genomen naar 'logeerpartijtjes', maar hij is alweer best grauw. Van de buitenkant, niet eens binnen waar al mn troep in zit, heel dubieus..
ook om de inhoud toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Vava het volgende:
Ik vond hem er in de winkel al smoezelig uitzienonder andere daarom dus niet gekocht.
Ik had er maar eentje liggen, en had me ook voorgenomen die door de helft te doen, maar ik vond mezelf laatst zo zieligquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net heerlijk in bad gezeten met Happy Pill en normaal doe ik een halve er in, maar heb net een hele gedaan en wat was dat lekker!
Onder andere het smoezelige uiterlijk, ook de inhoud iddquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:20 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik ben vandaag voor de derde keer gezakt voor m'n rijbewijs, en ik ben ook nog eens snotverkouden, dus ik voel me superzielig. Ik ga zo maar een heet bad nemen, en de andere helft van de Happy Pill erin gooien, misschien dat dat me wat opvrolijkt...
Ja, vind ik ook. Om het een beetje goed te maken...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef Elefes het volgende:
[..]Wat ontzettend vervelend.... (om het maar even netjes te houden)
Ik vind dat je veel Lush hebt verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |