quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
02 Diversions - Lush 3 (Euro Tunnel Disaster '94) Walk About (John Peel Sessions)
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Melusine het volgende:
Miss Frodo, mocht je nou heeel toevallig in de buurt van Agia Pelagia komen, dan moet je langs de boulevard en de haven lopen, helemaal naar links, dan over de rotsen klauteren en de hoek om, daar klauter je naar beneden en weer de hoek om, en daar ligt namelijk het mooiste prive-baaitje wat er is.
Heb je tip opgeschreven en in de Trotter gestopt, mochten we in de buurt zijn dan ga ik zeker kijken![]()
HummNormaal komt mijn tekst eronder en niet erin
![]()
Wat ik meeneem aan Lush:
Irressistable Bliss, ook voor de kleertjes
Dream Cream
Waylander
Sandstone
Honey Trap
Running to the embassy
Voor de rest is alles non Lush
We gaan ongeveer om 14 uur weg.![]()
Net het weerbericht even bekeken voor Kreta en das niet slecht![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:32 schreef Elefes het volgende:
Het is hier ineens wel heel stil nu Vava en Xcuz_Me op vakantie zijn
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef PeRi het volgende:
Whehehe vriendin van me is verslaafd geraakt aan Two Timing Tart, En die eerste gaat er dus uit.
Ik heb een potje Lemony Flutter met Zweedse tekst op het potjequote:
Het was heel erg leuk! Stockholm is echt een gezellige stadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef Elefes het volgende:
Ze zijn weer terug![]()
Hoe was het? Lush in het buitenland is okIk ga het deze zomer ook weer doen! Heb er nu al zin in
quote:En even een heuglijk feit: ik ben op de helft van mijn tentamens... Dus dat moet gevierd worden met LushIk ga straks lekker douchen denk ik, na mijn werk..
Helaas de helft daarvan ook al niet gehaaldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef Elefes het volgende:
En even een heuglijk feit: ik ben op de helft van mijn tentamens... Dus dat moet gevierd worden met LushIk ga straks lekker douchen denk ik, na mijn werk..
He meiden welkom terug! Ik zei toch dat Stockholm een leuke stad wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk! Stockholm is echt een gezellige stad
En Lush in het buitenland blijft idd leuk, zo langzamerhand heb ik toch al wat "foreign Lushshops" gehad![]()
[..]![]()
Anders doe je je gordijnen ff openquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Anitra het volgende:
XcUZ_Me dat klinkt goedheb je ook een beetje zon mee terug genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |