Kan, al was ze gisteravond precies zo.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:00 schreef Sassefras het volgende:
ochtendhumeurtje???
Ja maar ze moet vandaag werken zonder extra pauze voor haar, ze heeft geen uitzonderings positie meer en dat is balen!!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:59 schreef CartWOman het volgende:
Tanja is zóoo pissig.
jammer dat de groep geen lef heeft om iets te tanja te zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:58 schreef jessie het volgende:
Nou die achterbakse groep zat gisteren nogal vol over Taja. Daar merk ik nu dan toch weer erg weinig van.
Arbotechnisch gezien heeft ze recht op extra pauzes.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef johanvonnie het volgende:
Ja maar ze moet vandaag werken zonder extra pauze voor haar, ze heeft geen uitzonderings positie meer en dat is balen!!
ach ze nemen toch genoeg rookpauzes met al die verslaafden in huis...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Arbotechnisch gezien heeft ze recht op extra pauzes.
Ja dat wel, maar dit is BB en die maken hun eigen regels.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Arbotechnisch gezien heeft ze recht op extra pauzes.
Het meest noodzakelijke, en ik verwacht dat ze haar mond vandaag stijf dicht houd.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph is erg vriendelijk voor Tan.
Tan begint langzaamaan wat meer te praten met Ralph
hahaa ja telkens dat armpje eronderuit om wat te pakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef D.Rose het volgende:
benieuwd of Joost vandaag wel met maar één hand gaat werken
[afbeelding]
voor zover ik begreep mocht dat niet, maar wilde ze dat.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef __dani het volgende:
Waar is commentaren op de streams deel 271 gebleven? Ik zou graag willen weten waarom Tanja gisteren eerder dan de andere bewoners mocht eten, of heeft ze dit nog niet uitgelegd hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |