Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij gevoelige borsten, dus dat spelen is wel ok
Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.quote:Verder kunnen borsten ook wel erg mooi zijn!
Meer iets voor Doffy misschien?quote:Ieuw
Er is een grens dus?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, zo erg nou ook weer niet. 'Wat hoekig' betekent niet 'vierkant'
Dat bedoel ik dus. Ik geloof best dat het voor vrouwen lekker en opwindend is, maar het ontgaat mij waarom zoveel mannen al staan te steigeren bij de idee 'borsten'.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.
Ze zijn er indd wel: dat vind ik mooi, ja. Maar niet 'opwindend'.quote:Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.
Ik hoef niet van die overgespierde types, ben meer into iets 'normaals'. Mijnquote:
de idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik geloof best dat het voor vrouwen lekker en opwindend is, maar het ontgaat mij waarom zoveel mannen al staan te steigeren bij de idee 'borsten'.
Ok, het kwam namelijk anders over.quote:Ze zijn er indd wel: dat vind ik mooi, ja. Maar niet 'opwindend'.
Dat valt onder hetzelfde kopje als oorlelletjesquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.
Klopt, maar bij mannen is dat nog zeldzamer, imo.quote:Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.
Een beetje zoals jezelf?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik hoef niet van die overgespierde types, ben meer into iets 'normaals'. Mijnis ook niet echt groot en breed, en dat is precies goed zo
![]()
Have funquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Reya het volgende:
* Reya gaat even naar de bibliotheek en van de zon genieten
Je hebt zelf best een mooi gespierd lichaam namelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnis slanker dan ik. Verder even groot ongeveer.
Het is me duidelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het blijft een WFL-topic
[..]
Niet zo bedoeld
Bij sommige onderwerpen moet je niet inzoomen op individuen. In dit geval zie ik ook geen gevaar daarin . Ik stel gewoon dat ik over het algemeen nergens discriminatie kan ontdekken in sollicitaties als het het geslacht aan gaat. Tenzij een bedrijf daar letterlijk aan zou doen ook al hebben ze er zelf nadeel van. Tja das simpelweg een kut bedrijfsvoering. Niet meer niet minder. Het verandert me stelling ook niet.quote:Je kijkt naar een groep, en niet naar individuen. Het gevaar daarvan is dat individuen die niet voldoen
aan de criteria van je groep daar alsnog de nadelen van ondervinden.
Het zijn wel uitzonderingsgevallen waarin het een logische manier is lijkt mij. Verder denk ik dat in de meeste gevallen sowieso gekeken zal worden naar ervaring, en wanneer er gelijke geschiktheid is wordt pas verder gekeken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bij sommige onderwerpen moet je niet inzoomen op individuen. In dit geval zie ik ook geen gevaar daarin . Ik stel gewoon dat ik over het algemeen nergens discriminatie kan ontdekken in sollicitaties als het het geslacht aan gaat. Tenzij een bedrijf daar letterlijk aan zou doen ook al hebben ze er zelf nadeel van. Tja das simpelweg een kut bedrijfsvoering. Niet meer niet minder. Het verandert me stelling ook niet.
Nou is toch mooi zo dan? Niks denkfoutquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Het zijn wel uitzonderingsgevallen waarin het een logische manier is lijkt mij. Verder denk ik dat in de meeste gevallen sowieso gekeken zal worden naar ervaring, en wanneer er gelijke geschiktheid is wordt pas verder gekeken.
Ik ben breed maar om mezelf nou gespierd te noemen... nee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Je hebt zelf best een mooi gespierd lichaam namelijk.
Je spieren zijn duidelijk genoeg zichtbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben breed maar om mezelf nou gespierd te noemen... nee.![]()
Maar dat is dus niet de manier zoals jij het beschrijft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou is toch mooi zo dan? Niks denkfout![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
3 sterren - kinderdagverblijfgroepsleid(st)ers
3 sterren - voorman hout
3 sterren - medewerker orde en bewaking
3 sterren - medewerker riolen
Of kaaklijn/kin/halsquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
..
Dat valt onder hetzelfde kopje als oorlelletjes
Of onderlip?
zulke dingen
....
psies!quote:
klinkt als leuke banenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zijn bijpassende banen die een vacaturesite deze week voor me heeft gevonden.
Ja, en vooral medewerker orde en bewaking is echt iets voor mij. Ik heb een natuurlijk overwicht, en ben gespierd en sterk.quote:
Ik hou het eerder op een interpretatie verschil. Kan zijn dat ik duidelijker moet wezen ja. Aan de andere kant lees jij soms dingen tussen de regels die er niet staan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Maar dat is dus niet de manier zoals jij het beschrijft.
Maar waar komt dat dan vandaan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hou het eerder op een interpretatie verschil. Kan zijn dat ik duidelijker moet wezen ja. Aan de andere kant lees jij soms dingen tussen de regels die er niet staan.
Ja dat hoor ik ook wel eens van vrouwen. Fascinerend waar ze soms op lettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Of kaaklijn ...
Wat preciesquote:
En is het wat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aan Doffy hebben we niks.
Maar ik heb 'm wel in zijn onderbroek gezien.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aan Doffy hebben we niks.
Maar ik heb 'm wel in zijn onderbroek gezien.![]()
Is moeilijk te bepalen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Die dingen die ik tussen regels door lees die er niet staan.
Ok.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het er best op kunnen.
I'm just big bonedquote:
Ik weet het niet maar je moet alles een keer proberenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou het er best op kunnen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:50 schreef livEliveD het volgende:
Ik weet het niet maar je moet alles een keer proberen![]()
Dat wordt mijn dood.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef Doffy het volgende:
Ik zal 'ns vragen of m'nklaar is voor z'n beloofde trio
![]()
Dat is meestal. Er kijken er 2, en wie ziet er scherp en wie niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is moeilijk te bepalen.
Ik post Z
Jij hebt een beeld van mij en interpreteert daarmee mijn post. Interpretatie Z' Dus reactie X
Ik heb een beeld van jou en interpreteer daarmee jou post. Ik lees X'
en zo gaat het door. Wie van ons twee dat meer doet of wie van ons twee het beste beeld van de ander heeft lijkt me moeilijk te bepalen.
Het is niet de hardheid van de mening denk ik. De vraag is vaak of de verschillende facetten van de onderliggende kwestie voldoende uitgediept zijn en op waarde geschat worden.. Hoewel ik niet echt radicaal ben, heb ik zelf op sommige gebieden toch ook wel een minder genuanceerde mening. Vaak wordt die mening echter wel door emotie gevoed, en vaak kan ik daar zelf ook wel de vinger op leggen.quote:Dat ik nogal, hoe zal ik zeggen, 'direct' post (altijd eerlijk zeg wat ik vind zeg maar) zal vast niet altijd meehelpenEn tja sommige vinden dat ik nogal een harde mening heb op sommige gebieden en ik vind dat anderen weer overdreven veel emoties laten meespelen. Verschil is ok
![]()
Als het niks is dan stoppen we toch gewoon?quote:
Ik zal vragen of ie je zacht wurgtquote:
Mijnquote:Ik is trouwens wel nieuwgierig naar jouw. Jij bent erg leuk, dus dan is hij vast ook erg leuk.
Neej je bent mijn type niequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Als het niks is dan stoppen we toch gewoon?![]()
Wurgseks.quote:
Dan ben ik zeker nieuwsgierig.quote:Mijnis veeeel leuker dan ik
![]()
![]()
Zou 'ie niet meewillen op de rondleiding in Tuschinski?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:56 schreef Doffy het volgende:
Ik denk alleen niet dat jesnel op een fok-meet zal zien
Hmm... misschien wel, zal 't 'm 'ns voorstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou 'ie niet meewillen op de rondleiding in Tuschinski?
ook niet bij een meet bij jou thuis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:56 schreef Doffy het volgende:
Ik denk alleen niet dat jesnel op een fok-meet zal zien
Alleen bij een 1 op 1 meetquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef qu63 het volgende:
ook niet bij een meet bij jou thuis?
Mja zo niet dan kun je iemand daar makkelijk van overtuigen lijkt me.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
De vraag is vaak of de verschillende facetten van de onderliggende kwestie voldoende uitgediept zijn en op waarde geschat worden.
Ik publiceer mijn dagboek wel als ik overlijdquote:
Ohquote:
Qu63 - Boek 12: Bundeling der Fok postsquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef qu63 het volgende:
Ik publiceer mijn dagboek wel als ik overlijd
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef Doffy het volgende:
Hmm... misschien wel, zal 't 'm 'ns voorstellen.
Niet altijd. Wanneer een uitgangspunt geen weg open laat voor logica (Bijvoorbeeld a priori de aanname dat een 2000 jaar oud boek de letterlijke werkelijkheid is), wordt het lastig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja zo niet dan kun je iemand daar makkelijk van overtuigen lijkt me.
Hij heeft geen bank.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Verstoppen wij ons achter je bank en roepen we heel hard "SURPRISE!".
dat worden dan gewoon 63 QUestionsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Qu63 - Boek 12: Bundeling der Fok posts
Dat is dan toch de verassing?quote:
Hij keek naar de foto's van de meet en zei: "die potige tante, dat is zeker Lupa, he?"quote:
Ik denk dat dit nogal aan je instelling ligt. Mocht je echt overtuigd zijn dat dit het geval is dan kun je schijnbaar uitleggen waar dino botten vandaan komen enzo. Ik zie dus niet bij voorbaat een probleem. Op het moment dat iemand echter feiten gaat negeren (bv dino botten zijn nooit gevonden) dan houdt het wel op ja. Niet dat het erg is dat ie een scheef getrokken visie heeft trouwens. Tis alleen niet mijn visie, simpel zat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef Alicey het volgende:
Niet altijd. Wanneer een uitgangspunt geen weg open laat voor logica (Bijvoorbeeld a priori de aanname dat een 2000 jaar oud boek de letterlijke werkelijkheid is), wordt het lastig.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:02 schreef Doffy het volgende:
Hij keek naar de foto's van de meet en zei: "die potige tante, dat is zeker Lupa, he?"![]()
![]()
Ik vraag me af of een echte rechte visie wel bestaat. Op het zuiver wetenschappelijke gebied zijn er feiten, maar op het gebied van sociale wetenschappen zijn feiten geen feiten meer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nogal aan je instelling ligt. Mocht je echt overtuigd zijn dat dit het geval is dan kun je schijnbaar uitleggen waar dino botten vandaan komen enzo. Ik zie dus niet bij voorbaat een probleem. Op het moment dat iemand echter feiten gaat negeren (bv dino botten zijn nooit gevonden) dan houdt het wel op ja. Niet dat het erg is dat ie een scheef getrokken visie heeft trouwens. Tis alleen niet mijn visie, simpel zat.
Foto's waarvan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:06 schreef livEliveD het volgende:
Das waar trouwens: Heeft iemand nog de foto's die hij me even kan mailen
True. Reden te meer om je hoofd helder te houden, niet te verzanden in dood doeners, en gevoel op de achtergrond te laten imhoquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of een echte rechte visie wel bestaat. Op het zuiver wetenschappelijke gebied zijn er feiten, maar op het gebied van sociale wetenschappen zijn feiten geen feiten meer.
De meet natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:07 schreef Alicey het volgende:
Foto's waarvan?
Op Lowlands gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:11 schreef qu63 het volgende:
Kent er iemand de band "Interpol"???
Schijnt erg goed te zijn, volgens een vriend van me.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:11 schreef qu63 het volgende:
Kent er iemand de band "Interpol"???
quote:
Downloaden waard?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schijnt erg goed te zijn, volgens een vriend van me.
Waarom?
Thnxquote:
Ze klonken wel lekker strak. Heb geen cd's van ze. Gewoon doen dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:14 schreef qu63 het volgende:
Downloaden waard?
Na volgende weekzondag kan ik je dat vertellen, want ze komen ook op Rock in Parkquote:
Okquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ze klonken wel lekker strak. Heb geen cd's van ze. Gewoon doen dus
Ga je daar heen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Na volgende weekzondag kan ik je dat vertellen, want ze komen ook op Rock in Park
Nee, ik bedoel Rock in Parkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ga je daar heen?
Bedoel je niet Rock Am Ring????
Have fun!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar huis (zit nu op school). Onderweg nog even langs de C&A voor dat leuke rokje uit de reclame.
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Rock in Park
En ja, daar ga ik heen
Waar ben jij zo blij om?quote:
Lupa gaat voor ons dansen in haar nieuwe rokje, op de volgende meet! Net zoalsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef qu63 het volgende:
Waar ben jij zo blij om?
Of is dat vanwege dat rokje!
Het complete gedrag van mensen is zo ongeveer gebaseerd op sex. Past dus prima in WFL.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een TT weer zeg..Het lijkt hier meer op SEX dan WFL
.
Nijmegen, Goffertpark.quote:
valt wel meequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nijmegen, Goffertpark.
REM, Keane, Nine inch nails, Lenny Kravits, Interpol, Racoons, Jamie Cullum
Ik was al opzoek naar die cheerleader met afzakkend rokjequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Lupa gaat voor ons dansen in haar nieuwe rokje, op de volgende meet! Net zoalsdus
Achja, alles wat krom is valt wel recht te lullenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het complete gedrag van mensen is zo ongeveer gebaseerd op sex. Past dus prima in WFL.
Hoe zijn de albums van jamie Cullum?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
valt wel mee
De meeste muziek heb ik allemaal al
ook 2 albums van Jamie
Hoe ging het?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:50 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is weer terug van zijn eerste dagje!
Ah, Fields of Rock!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Nijmegen, Goffertpark.
REM, Keane, Nine inch nails, Lenny Kravits, Interpol, Racoons, Jamie Cullum
Ik vond het leuk dat ik je weer gezien hebquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Achja, alles wat krom is valt wel recht te lullen.
Bedoel je echt geen Fields of Rock?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Nee, Rock in Park !!
http://www.rockinpark.nl/
Ow, d'r zijn twee rockfestivals in het Goffertparkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Nee, Rock in Park !!
http://www.rockinpark.nl/
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bedoel je echt geen Fields of Rock?![]()
Ik jou ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vond het leuk dat ik je weer gezien heb![]()
Ging wel redelijk.. Alleen een beetje saaiquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zijn wel lekker om naar te luisterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe zijn de albums van jamie Cullum?
Ik heb er ontzettend veel zin in. Hoop dat het mooi weer wordt
Leg jij anders maar uit waarom het niet past in WFL.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen na de meet wat over verdeeld geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:57 schreef Geartsjuh het volgende:
Jammer dat wij niet echt meer gediscussieerd hebben want dat wil ik wel eens vaker met jou doen.
En ik heb wel eens een middag tegen een banaan aan zitten kletsen, maar hij werd niet recht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:57 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik jou ook. Jammer dat wij niet echt meer gediscussieerd hebben want dat wil ik wel eens vaker met jou doen
.
Jamie Cullumquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef miss_sly het volgende:
Hoe zijn de albums van jamie Cullum?
Ow mij gaat dat regelmatig goed af, hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Alicey het volgende:
En ik heb wel eens een middag tegen een banaan aan zitten kletsen, maar hij werd niet recht.
Weet je dat ik werkelijk niet eens daar aan dacht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow mij gaat dat regelmatig goed af, hoor
Is dat vanwege hem, of vanwege zijn muziek?quote:
quote:
Jij hebt écht geen leven hequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ik heb wel eens een middag tegen een banaan aan zitten kletsen, maar hij werd niet recht.
Z'n muziek. De volgende overgehypte instant-muzikant-met-een-leuk-koppie, die bekende nummers verkracht in een correct "jazz"-jasje. Leuk voor in de lift, maar daar houdt het mi. wel bij op.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:05 schreef qu63 het volgende:
Is dat vanwege hem, of vanwege zijn muziek?
Moet het natuurlijk geen lange lift zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Z'n muziek. De volgende overgehypte instant-muzikant-met-een-leuk-koppie, die bekende nummers verkracht in een correct "jazz"-jasje. Leuk voor in de lift, maar daar houdt het mi. wel bij op.
Dat is logisch. De ruimte-tijd om de banaan is gekromd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik sta in MEDquote:
Hm dat is wel jammer. Ik hoop dat je er wel wat aan hebt. Misschien niet nu in het begin maar na een tijdje waarschijnlijk welquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ging wel redelijk.. Alleen een beetje saai
Ik heb er nu al best wel wat aan gehad!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hm dat is wel jammer. Ik hoop dat je er wel wat aan hebt. Misschien niet nu in het begin maar na een tijdje waarschijnlijk wel.
Niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Alicey het volgende:
Aangezien Fok! onderwerpen heeft gecatagoriseerd naar subfora is het ene onderwerp meer geschikt voor een bepaalde categorie dan de andere. Het onderwerp 'spelen met borsten' bijvoorbeeld is volgens Fok!maatstaven meer geschikt voor SEX dan voor WFL aangezien het onderwerp sex-gerelateerd is. Of met 'erotiek' wat dan ook weer sex-gerelateerd is. De link met wetenschap, filosofie of met levensbeschouwing is niet echt te maken, tenzij het 'spelen met borsten' wetenschappelijk verklaard kan worden, erover wordt gefilosofeerd of het een bepaald levensbeschouwelijk karakter in zich heeft. Echter is de link met SEX directer dan met WFL en daarom heeft deze de prioriteit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leg jij anders maar uit waarom het niet past in WFL.
Als Jamie Cullum het enige zou zijn dat men uitzond op de radio, zouden de files op de snelwegen snel verleden tijd zijnquote:
Er komt hier zo bezoek dus ik heb nu even geen tijd. Maar je mag me best de details mailen. Ik ben wel nieuwsgierig nl.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er nu al best wel wat aan gehad!
als je meer wilt weten.. ff msn of prive op irc![]()
Of men zou de radio gewoon niet meer aan doen in de autoquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als Jamie Cullum het enige zou zijn dat men uitzond op de radio, zouden de files op de snelwegen snel verleden tijd zijn
vanavond dan ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er komt hier zo bezoek dus ik heb nu even geen tijd. Maar je mag me best de details mailen. Ik ben wel nieuwsgierig nl.
Dat hangt af van de context. In ons geval was de vraag waarom sommige mensen er opgewonden van raken, en anderen niet. Dat lijkt mij iets met biologische wetenschappen te maken te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Aangezien Fok! onderwerpen heeft gecatagoriseerd naar subfora is het ene onderwerp meer geschikt voor een bepaalde categorie dan de andere. Het onderwerp 'spelen met borsten' bijvoorbeeld is volgens Fok!maatstaven meer geschikt voor SEX dan voor WFL aangezien het onderwerp sex-gerelateerd is. Of met 'erotiek' wat dan ook weer sex-gerelateerd is.
Het levensbeschouwelijke vlak heb ik zelfs nog buiten beschouwing gelaten.quote:De link met wetenschap, filosofie of met levensbeschouwing is niet echt te maken, tenzij het 'spelen met borsten' wetenschappelijk verklaard kan worden, erover wordt gefilosofeerd of het een bepaald levensbeschouwelijk karakter in zich heeft. Echter is de link met SEX directer dan met WFL en daarom heeft deze de prioriteit.
Alles voor de wetenschap!quote:
Is dat btw weer een pluspunt op het Homo-lijstje, Doffy?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:25 schreef qu63 het volgende:
nu ben ik natuurlijk wel zelf zo stom dat ik alle cd's heb![]()
Borsato? Geen ideequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:27 schreef qu63 het volgende:
Is dat btw weer een pluspunt op het Homo-lijstje, Doffy?
Of juist een hele dikke -
Of Madonna, of Tori Amos enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Borsato? Geen idee![]()
Is er zoiets als een 'homo-lijstje' dan? Zo ja, dan: Imca Marina, Willeke Alberti ('saaaaaamen zijjnnn') etc.![]()
![]()
Ja ok, en Kylie natuurlijk. Maar dat is allemaal zo cliche...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:34 schreef qu63 het volgende:
Of Madonna, of Tori Amos enzo
dat stond voor jou wel op een soort van "lijstje"
En lesbo's hebben allemaal een CD van Anouk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja ok, en Kylie natuurlijk. Maar dat is allemaal zo cliche...
Yep. En Melissa Etheridge natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
En lesbo's hebben allemaal een CD van Anouk.
quote:Hoewel ik moet zeggen dat ze best wel wat aardigs heeft geproduceerd.![]()
Ik weet dat ik hopeloos ben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Yep. En Melissa Etheridge natuurlijk.
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy draait het Smurfenlied van Vader Abraham
ikb en een keer naar een concert van haar geweest, en de hoeveelheid potten in tuinbroek was schokkendquote:
Fuck, dan ben ik nog een lesbo ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
En lesbo's hebben allemaal een CD van Anouk.
Hoewel ik moet zeggen dat ze best wel wat aardigs heeft geproduceerd.![]()
Ik houd niet van tuinbroekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ikb en een keer naar een concert van haar geweest, en de hoeveelheid potten in tuinbroek was schokkend
Dat kan hopelozer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy draait het Smurfenlied van Vader Abraham
* qu63 draait nu: Band Zonder Banaan & Albert West - Itsy bitsy teenie weeniequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat kan hopelozer!
ik ben al aan het zoeken
Laat eens zien wat je hebt gekocht?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Rokje en truitje rijker en slechts ¤ 20,- armer. Helaas was het rokje uit de reclame uitverkocht.
foto's!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Rokje en truitje rijker en slechts ¤ 20,- armer. Helaas was het rokje uit de reclame uitverkocht.
* Doffy draait André van Duin - De Sambaballensambaquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
* qu63 draait nu: Band Zonder Banaan & Albert West - Itsy bitsy teenie weenie
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:55 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait André van Duin - De Sambaballensamba
Volgens mij een heerlijke tekst.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je staat nooit aan de kant
met je ballen in je hand
![]()
![]()
quote:
stomme winkelquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dier verkopen ze niet bij de C&A.
Wel een gaaf idee ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
ik wil deze dingen misschien gaan kopen: [TTK] De Selfshelf
Wat een coole dingen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
Basis (geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Feli!Basis, kader, theoretisch?
* qu63 draait nu: Toon Hermans - Als een ballonnetjequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik schud voor de laatste keer
m'n ballen heen en weer!
[afbeelding]
Oeh die wil ik hebben. Zo zag ik ook laatst een toffe tetris kast. Kon je zelf de stukken in elkaar zetten zoals je wilde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
* Doffy draait Henk WIjngaard - Met de vlam in de pijpquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef qu63 het volgende:
* qu63 draait nu: Toon Hermans - Als een ballonnetje
Is dat reviewer zijn nu veel werk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het niveau van de muziek is nog erger dan het niveau van de slowchat.
Immerquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het nog erger?
Hoezo?quote:
* Doffy draait Kinderen voor Kinderen - Afwasliedquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het nog erger?
Wijngaard is definitely erger.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Kinderen voor Kinderen - Afwaslied
* Doffy draait Sugar Lee Hooper - Jo met de banjoquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wijngaard is definitely erger.
Ik download altijd albumsquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik download altijd alleen maar léuke muziek.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Sugar Lee Hooper - Jo met de banjo
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Dat zong mijn moeder vroeger altijd.
Puur jeugdsentiment.
En ook dat is jeugdsentiment.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:50 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Anneke Gronloh - Brandend Zand
Postmodernismequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:03 schreef Bensel het volgende:
ik draai lekker niks.. Al is er een muziekstuk wat gewoon 60 minuten niks is..
quote:
quote:Heb je misschien ook 'Betsy'
quote:of 'Daar in dat kleine café bij de haven'?
"...daar zijn de mensen gelijk en tevree..."quote:
Ik moest het altijd spelen op m'n keyboardquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"...daar zijn de mensen gelijk en tevree..."Nu heb ik het in mijn hoofd.
Sylvain Poons - Zuiderzeeballade. Jaaaa die heb ik ook. Morgen weerquote:En deze? "Opa, kijk ik vond op zolder, een foto van een ouwe schuit..."
Waar is ie heen dan?quote:
Hier straks ook denk ik. Maar het is maar van korte duur toch? Dit weekend wordt het heel warm.quote:
Het is nu warm én regenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier straks ook denk ik. Maar het is maar van korte duur toch? Dit weekend wordt het heel warm.
Tsskquote:
Ik had dus niet gerekend op dit weer, en ben net dus in een kort jurkje door dit ******weer gefietst.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier straks ook denk ik. Maar het is maar van korte duur toch? Dit weekend wordt het heel warm.
Foto's!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had dus niet gerekend op dit weer, en ben net dus in een kort jurkje door dit ******weer gefietst.
Meid is het niet fantastisch? Volgens de hartstikke-homo-computer ben jijquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:41 schreef qu63 het volgende:
http://www.omroep.nl/bnn/homo100/delijst.html een nog een homolijst![]()
![]()
Ik ben niet echt op de hoogte van de huidige prijzen, maar voor een nieuwe notebook klinkt het toch niet slecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:09 schreef Reya het volgende:
Voor 828 euro heb ik al een - in mijn ogen - perfecte notebook
Ik ook niet, maar ik wilde niet over de duizend euro gaan en dat lijkt te gaan lukkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet echt op de hoogte van de huidige prijzen, maar voor een nieuwe notebook klinkt het toch niet slecht.![]()
Perfect dus!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wilde niet over de duizend euro gaan en dat lijkt te gaan lukken
ik:quote:
quote:Meid is het niet fantastisch? Volgens de hartstikke-homo-computer ben jij
60
procent homo: Whoew!
Ik denk dat het een smiley met een gewei betekent.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat betekent die smilie met dat gewei eigenlijk?
Duidelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het een smiley met een gewei betekent.
Sorry, het lukt me niet om lang van een beeldscherm af te lezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, er is hier al anderhalf uur niets gepost!
Ik heb een topic geopend met daarin het verslag van mijn laatste reis naar Texas, in april/mei 2004, om onder andere mijn terdoodvervoordeelde penvriend te bezoeken:
Verslag reis Texas en bezoek Death Row
Het is ook best lang inderdaad, ik heb gewoon dat hele verslag erop geklapt. Lees je een andere keer de rest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:15 schreef Reya het volgende:
Sorry, het lukt me niet om lang van een beeldscherm af te lezen![]()
Ik vond het tot nu toe voornamelijk indrukwekkend...
Ben je chagrijnig? Verdrietig? Boos? Nukkig?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Het eerste deel is inderdaad indrukwekkend. Het tweede deel lees ik denk ik als mijn mood iets beter is.
Vooral die eerste 2.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je chagrijnig? Verdrietig? Boos? Nukkig?
* Reya vrolijkt Alicey opquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Het eerste deel is inderdaad indrukwekkend. Het tweede deel lees ik denk ik als mijn mood iets beter is.
Vanochtend verkeerde ik ook in die veronderstelling.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:22 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook weer terug in het land.ik dacht dat het hier ook mooi weer was
Die zijn er in Amsterdam te weinig?quote:op Aeropuerto Madrid Barajas kwam er nog één of andere Miss langslopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, gelukkig. Dan gaat het vanzelf weer over.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
Niet dat ik kan bedenken. Gewoon een algemene baaldag icm flink wat slaapgebrek.
nee, maar ik moet zeggen dat ik op één of andere manier altijd erg onder de indruk ben van de vrouwen op vliegveldenquote:
Zou best kunnen. Ik ga in de trein ook altijd naar vrouwen kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar ik moet zeggen dat ik op één of andere manier altijd erg onder de indruk ben van de vrouwen op vliegvelden
misschien omdat ik me verveel daar en de vrouwen me nog enig vertier bieden
Ja, kan iets langer slapen vannacht, dus dat helpt vast.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Dan gaat het vanzelf weer over.
Dus ik kan indruk op je maken door naar een vliegveld te gaan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar ik moet zeggen dat ik op één of andere manier altijd erg onder de indruk ben van de vrouwen op vliegvelden
misschien omdat ik me verveel daar en de vrouwen me nog enig vertier bieden
In de trein naar mensen kijken is leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ga in de trein ook altijd naar vrouwen kijken
wie weetquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus ik kan indruk op je maken door naar een vliegveld te gaan?
Wat doe je weer ingewikkeld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie weet
dan moet ik daar natuurlijk ook zijn
Ik ook. En buiten de trein net zoveel. Naar mijn mening zijn vrouwen de kroon op de schepping. Krijg ik nou een pluspuntje ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ga in de trein ook altijd naar vrouwen kijken
Vooral vrouwen in de trein zeker?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
Ik ook. En buiten de trein net zoveel. Naar mijn mening zijn vrouwen de kroon op de schepping. Krijg ik nou een pluspuntje ?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook. En buiten de trein net zoveel. Naar mijn mening zijn vrouwen de kroon op de schepping. Krijg ik nou een pluspuntje ?![]()
Van mij heb je een positieve note.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Volgens de minister is ID best bespreekbaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Trouwens, schepping? Wat nou schepping? We zitten hier in WFL!
Dat durven ze niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef Reya het volgende:
Vrouwen in de trein mogen trouwens best wat meer oogcontact maken...![]()
Ik doe het wel altijd anders. Niet dat ik het altijd in de gaten heb, want ik heb tijdens de WFL-meet dus onbewust in RATMEN zijn ogen gekeken.quote:
Ik doe het niet. Als ik in de trein zit wil ik meestal gewoon met rust gelaten worden. Ik heb slechte ervaringen. Om de een of andere reden word ik in treinen nogal eens 'versierd' door opdringerige negers.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Ik doe het wel altijd anders. Niet dat ik het altijd in de gaten heb, want ik heb tijdens de WFL-meet dus onbewust in RATMEN zijn ogen gekeken.
Ik heb dat met Antillianen en Indonesen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Als ik in de trein zit wil ik meestal gewoon met rust gelaten worden. Ik heb slechte ervaringen. Om de een of andere reden word ik in treinen nogal eens 'versierd' door opdringerige negers.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral vrouwen in de trein zeker?![]()
LOLquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik begrijp niet waarom die lui zo 'vrijpostig' zijn. Gewoon dertig keer opnieuw om je telefoonnummer vragen.Is dat de normale gang van zaken waar zij vandaan komen?
Nee, want daar hebben ze geen telefoon.
Wat ben ik lekker politiek incorrect vandaag.
Jij bent ook geen neger.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef Bensel het volgende:
Ik ga nooit in een trein iemand lopen versieren.. als ik dan iemand leuk vind, waarvan ik weet dat ik die waarschijnlijk nooit weer zie, dan vraag ik haar mSN/telefoon nr.. als ze me die niet wil geven, dan ga ik er ook niet verder op in..
Dat heb ik nou nog nooit durven vragen...... mijn respect heb jequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef Bensel het volgende:
Ik ga nooit in een trein iemand lopen versieren.. als ik dan iemand leuk vind, waarvan ik weet dat ik die waarschijnlijk nooit weer zie, dan vraag ik haar mSN/telefoon nr.. als ze me die niet wil geven, dan ga ik er ook niet verder op in..
Ik zal je echt niet in elkaar slaan als je mijn telefoonnummer vraagt en ik vind je niet leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit durven vragen...... mijn respect heb jeTerwijl ik toch best wel es een leuke meid in de trein ben tegengekomen waar ik wel iets mee zou willen afspreken.
ik voel alweer een reactie van Luupje op me afkomen
Interessant zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Bensel het volgende:
Ik ben trouwens wel eens vals beschuldigt van staren naar een meid in de trein.. komt omdat ik tegenover haar zat (aan de zijkant), waardoor ik uit het raam keek aan haar kant.. blijkbaar leek het dus alsof ik haar aan keek.. hoorde ik haar later, toen ze uitstapte zeggen: er zat steeds een jongen naar me te staren.. sorry meid, maar zo bijzonde was je nou ook weer niet.
ik heb het ook nog nooit gedaan (behalve dan bij een meid die ik al een beetje kende, en die heel enthousiast naast me kwam zitten, waarna bij mij ineens een kwartje viel (ik had al hints gekregen uit m'n omgeving), waardoor ik toch maar haar MSN gevraagd heb.. uiteindelijk een paar keer gedate, maar niks geworden.. Ze was volgens haar niet verliefd op mij (beetje raar, aangezien ik ook weleens een vriendin van haar sprak, en die zei dat ze maar bleef kleppen over mij).. maar goed, we zijn nog steeds goed bevriend, ook al zien we elkaar niet zo heel veel meer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit durven vragen...... mijn respect heb jeTerwijl ik toch best wel es een leuke meid in de trein ben tegengekomen waar ik wel iets mee zou willen afspreken.
er kwam op het station een keer een jongen o me af en die zei: Ken ik jou niet ergens van?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:50 schreef Reya het volgende:
Ik heb ooit een meisje vanaf Amersfoort tot Deventer zitten aanstaren. Maar dat was omdat ze achteraf bij mij in de klas bleek te hebben gezeten
Vooral dat "Alles goed?" doet het 'm ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
LOL
Zo opdringerig ken ik ze dan niet. Maar ik vind het al niet zo tof dat ongeveer 5 minuten nadat je naast een combinatie van pepermunt en sigarettenrook geurende Antilliaan hebt gezeten, je wordt aangesproken met "Alles goed?" en het betreffende figuur gewoon met je meeloopt.
Ik ga het niet doen! Ik ga het niet doen! Nee, Lupa, nee!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
Bij deze had ik dat dus best kunnen doen. Alhoewel ze heel onaantrekkelijk isquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
er kwam op het station een keer een jongen o me af en die zei: Ken ik jou niet ergens van?
Ik lachte een keer spottend en zei dat ik dat een hele slechte openingszin vond.
Zegt ie: ja, jij gaat ook altijd naar die ene kroeg
En dat klopte
enzo hb je er toch nog op gereageerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen! Ik ga het niet doen! Nee, Lupa, nee!
Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral dat "Alles goed?" doet het 'm ja."Nee, nu niet, want jij zit naast me."
ik heb ook weleens gehad dat naar mij gestaard werd.. en ik dus gewoon terugstarenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, da's niet leuk. Het is ook leuk om te staren met het risico betrapt te worden.
Dat kan via het raam ook; ineens oogcontact via het raamquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, da's niet leuk. Het is ook leuk om te staren met het risico betrapt te worden.
Iddquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |