Alleen bij een 1 op 1 meetquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef qu63 het volgende:
ook niet bij een meet bij jou thuis?
Mja zo niet dan kun je iemand daar makkelijk van overtuigen lijkt me.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
De vraag is vaak of de verschillende facetten van de onderliggende kwestie voldoende uitgediept zijn en op waarde geschat worden.
Ik publiceer mijn dagboek wel als ik overlijdquote:
Ohquote:
Qu63 - Boek 12: Bundeling der Fok postsquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef qu63 het volgende:
Ik publiceer mijn dagboek wel als ik overlijd
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef Doffy het volgende:
Hmm... misschien wel, zal 't 'm 'ns voorstellen.
Niet altijd. Wanneer een uitgangspunt geen weg open laat voor logica (Bijvoorbeeld a priori de aanname dat een 2000 jaar oud boek de letterlijke werkelijkheid is), wordt het lastig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja zo niet dan kun je iemand daar makkelijk van overtuigen lijkt me.
Hij heeft geen bank.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Verstoppen wij ons achter je bank en roepen we heel hard "SURPRISE!".
dat worden dan gewoon 63 QUestionsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Qu63 - Boek 12: Bundeling der Fok posts
Dat is dan toch de verassing?quote:
Hij keek naar de foto's van de meet en zei: "die potige tante, dat is zeker Lupa, he?"quote:
Ik denk dat dit nogal aan je instelling ligt. Mocht je echt overtuigd zijn dat dit het geval is dan kun je schijnbaar uitleggen waar dino botten vandaan komen enzo. Ik zie dus niet bij voorbaat een probleem. Op het moment dat iemand echter feiten gaat negeren (bv dino botten zijn nooit gevonden) dan houdt het wel op ja. Niet dat het erg is dat ie een scheef getrokken visie heeft trouwens. Tis alleen niet mijn visie, simpel zat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef Alicey het volgende:
Niet altijd. Wanneer een uitgangspunt geen weg open laat voor logica (Bijvoorbeeld a priori de aanname dat een 2000 jaar oud boek de letterlijke werkelijkheid is), wordt het lastig.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:02 schreef Doffy het volgende:
Hij keek naar de foto's van de meet en zei: "die potige tante, dat is zeker Lupa, he?"![]()
![]()
Ik vraag me af of een echte rechte visie wel bestaat. Op het zuiver wetenschappelijke gebied zijn er feiten, maar op het gebied van sociale wetenschappen zijn feiten geen feiten meer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nogal aan je instelling ligt. Mocht je echt overtuigd zijn dat dit het geval is dan kun je schijnbaar uitleggen waar dino botten vandaan komen enzo. Ik zie dus niet bij voorbaat een probleem. Op het moment dat iemand echter feiten gaat negeren (bv dino botten zijn nooit gevonden) dan houdt het wel op ja. Niet dat het erg is dat ie een scheef getrokken visie heeft trouwens. Tis alleen niet mijn visie, simpel zat.
Foto's waarvan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:06 schreef livEliveD het volgende:
Das waar trouwens: Heeft iemand nog de foto's die hij me even kan mailen
True. Reden te meer om je hoofd helder te houden, niet te verzanden in dood doeners, en gevoel op de achtergrond te laten imhoquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of een echte rechte visie wel bestaat. Op het zuiver wetenschappelijke gebied zijn er feiten, maar op het gebied van sociale wetenschappen zijn feiten geen feiten meer.
De meet natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:07 schreef Alicey het volgende:
Foto's waarvan?
Op Lowlands gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:11 schreef qu63 het volgende:
Kent er iemand de band "Interpol"???
Schijnt erg goed te zijn, volgens een vriend van me.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:11 schreef qu63 het volgende:
Kent er iemand de band "Interpol"???
quote:
Downloaden waard?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schijnt erg goed te zijn, volgens een vriend van me.
Waarom?
Thnxquote:
Ze klonken wel lekker strak. Heb geen cd's van ze. Gewoon doen dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:14 schreef qu63 het volgende:
Downloaden waard?
Na volgende weekzondag kan ik je dat vertellen, want ze komen ook op Rock in Parkquote:
Okquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ze klonken wel lekker strak. Heb geen cd's van ze. Gewoon doen dus
Ga je daar heen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Na volgende weekzondag kan ik je dat vertellen, want ze komen ook op Rock in Park
Nee, ik bedoel Rock in Parkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ga je daar heen?
Bedoel je niet Rock Am Ring????
Have fun!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar huis (zit nu op school). Onderweg nog even langs de C&A voor dat leuke rokje uit de reclame.
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Rock in Park
En ja, daar ga ik heen
Waar ben jij zo blij om?quote:
Lupa gaat voor ons dansen in haar nieuwe rokje, op de volgende meet! Net zoalsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef qu63 het volgende:
Waar ben jij zo blij om?
Of is dat vanwege dat rokje!
Het complete gedrag van mensen is zo ongeveer gebaseerd op sex. Past dus prima in WFL.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een TT weer zeg..Het lijkt hier meer op SEX dan WFL
.
Nijmegen, Goffertpark.quote:
valt wel meequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nijmegen, Goffertpark.
REM, Keane, Nine inch nails, Lenny Kravits, Interpol, Racoons, Jamie Cullum
Ik was al opzoek naar die cheerleader met afzakkend rokjequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Lupa gaat voor ons dansen in haar nieuwe rokje, op de volgende meet! Net zoalsdus
Achja, alles wat krom is valt wel recht te lullenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het complete gedrag van mensen is zo ongeveer gebaseerd op sex. Past dus prima in WFL.
Hoe zijn de albums van jamie Cullum?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
valt wel mee
De meeste muziek heb ik allemaal al
ook 2 albums van Jamie
Hoe ging het?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:50 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is weer terug van zijn eerste dagje!
Ah, Fields of Rock!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Nijmegen, Goffertpark.
REM, Keane, Nine inch nails, Lenny Kravits, Interpol, Racoons, Jamie Cullum
Ik vond het leuk dat ik je weer gezien hebquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Achja, alles wat krom is valt wel recht te lullen.
Bedoel je echt geen Fields of Rock?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Nee, Rock in Park !!
http://www.rockinpark.nl/
Ow, d'r zijn twee rockfestivals in het Goffertparkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Nee, Rock in Park !!
http://www.rockinpark.nl/
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bedoel je echt geen Fields of Rock?![]()
Ik jou ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vond het leuk dat ik je weer gezien heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |