Wel een gaaf idee ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
ik wil deze dingen misschien gaan kopen: [TTK] De Selfshelf
Wat een coole dingen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
Basis (geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Feli!Basis, kader, theoretisch?
* qu63 draait nu: Toon Hermans - Als een ballonnetjequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik schud voor de laatste keer
m'n ballen heen en weer!
[afbeelding]
Oeh die wil ik hebben. Zo zag ik ook laatst een toffe tetris kast. Kon je zelf de stukken in elkaar zetten zoals je wilde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
* Doffy draait Henk WIjngaard - Met de vlam in de pijpquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef qu63 het volgende:
* qu63 draait nu: Toon Hermans - Als een ballonnetje
Is dat reviewer zijn nu veel werk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het niveau van de muziek is nog erger dan het niveau van de slowchat.
Immerquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het nog erger?
Hoezo?quote:
* Doffy draait Kinderen voor Kinderen - Afwasliedquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het nog erger?
Wijngaard is definitely erger.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Kinderen voor Kinderen - Afwaslied
* Doffy draait Sugar Lee Hooper - Jo met de banjoquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wijngaard is definitely erger.
Ik download altijd albumsquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik download altijd alleen maar léuke muziek.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Sugar Lee Hooper - Jo met de banjo
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Dat zong mijn moeder vroeger altijd.
Puur jeugdsentiment.
En ook dat is jeugdsentiment.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:50 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait Anneke Gronloh - Brandend Zand
Postmodernismequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:03 schreef Bensel het volgende:
ik draai lekker niks.. Al is er een muziekstuk wat gewoon 60 minuten niks is..
quote:
quote:Heb je misschien ook 'Betsy'
quote:of 'Daar in dat kleine café bij de haven'?
"...daar zijn de mensen gelijk en tevree..."quote:
Ik moest het altijd spelen op m'n keyboardquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"...daar zijn de mensen gelijk en tevree..."Nu heb ik het in mijn hoofd.
Sylvain Poons - Zuiderzeeballade. Jaaaa die heb ik ook. Morgen weerquote:En deze? "Opa, kijk ik vond op zolder, een foto van een ouwe schuit..."
Waar is ie heen dan?quote:
Hier straks ook denk ik. Maar het is maar van korte duur toch? Dit weekend wordt het heel warm.quote:
Het is nu warm én regenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier straks ook denk ik. Maar het is maar van korte duur toch? Dit weekend wordt het heel warm.
Tsskquote:
Ik had dus niet gerekend op dit weer, en ben net dus in een kort jurkje door dit ******weer gefietst.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier straks ook denk ik. Maar het is maar van korte duur toch? Dit weekend wordt het heel warm.
Foto's!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had dus niet gerekend op dit weer, en ben net dus in een kort jurkje door dit ******weer gefietst.
Meid is het niet fantastisch? Volgens de hartstikke-homo-computer ben jijquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:41 schreef qu63 het volgende:
http://www.omroep.nl/bnn/homo100/delijst.html een nog een homolijst![]()
![]()
Ik ben niet echt op de hoogte van de huidige prijzen, maar voor een nieuwe notebook klinkt het toch niet slecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:09 schreef Reya het volgende:
Voor 828 euro heb ik al een - in mijn ogen - perfecte notebook
Ik ook niet, maar ik wilde niet over de duizend euro gaan en dat lijkt te gaan lukkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet echt op de hoogte van de huidige prijzen, maar voor een nieuwe notebook klinkt het toch niet slecht.![]()
Perfect dus!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wilde niet over de duizend euro gaan en dat lijkt te gaan lukken
ik:quote:
quote:Meid is het niet fantastisch? Volgens de hartstikke-homo-computer ben jij
60
procent homo: Whoew!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |