geen idee ik heb het gekregenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 14:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
22.50 perstuk kosten zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
blasfemist lees eens een boek mischien dat je het dan snapt !quote:Op zondag 12 juni 2005 14:15 schreef Stievus het volgende:
boeken? wat zijn dan. is dat niet het oude vorm van het internet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
via internet geloof ik !quote:Op zondag 12 juni 2005 14:22 schreef PeRi het volgende:
Waar zijn ze te koop?
toch handig he dat internetquote:
haha ik heb er laatst nog 1 vaan 600 paginas voor de lol gelezen .. die ik nu lees is maar 300quote:Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef Stievus het volgende:
[..]
toch handig he dat internetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ja boeken lees ik wel hoor, heb er nu 1 van 650 pagina's voor me neus dattik moet leren dus tsja dan begin je boeken vanzelf wel te hatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik ga ze morgen ophangenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt een superding BB.
Via google las ik dar ergensquote:Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef PeRi het volgende:
Daar zijn ze €25,- plus verzendkosten. Hoe komt RoOoYtJuH aan € 22,50 dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak je morgen ook foto's?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik ga ze morgen ophangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het scheelt € 2,50 plus € 5,- verzendkosten, als het een winkel was.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Via google las ik dar ergensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pff het scheelt wel 2.50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarschijnlijk welquote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maak je morgen ook foto's?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
deze zijn echt heel mooi .. iedereen die ik het laat zien probeert het in eerste instantie open te doenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef Arinna het volgende:
Toen ik die foto alleen zag snapte ik het niet helemaal, maar de link maakt veel duidelijk. Erg leuk!
Je zou het natuurlijk ook zelf kunnen maken met de omslag van een boek om een passend plankje... is wat goedkoperom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tof idee!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cool!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
deze zijn echt heel mooi .. iedereen die ik het laat zien probeert het in eerste instantie open te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aan de zijkant zit ook een soort bladzijden profiel !
begin van de zomer ?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Verzin eens een leuke fictieve gelegenheid zodat ik dit kado kan vragen van m'n oudersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Twisted_fok is pas eind december jarigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een vrij goede redenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop