Ik weet nog niet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, daar kun je niet bij studeren of werken, dat lijkt me duidelijk.
Maar heb je geen behoefte aan een of andere invulling van de andere dagen? Of heb je die nodig om bij te komen?
Gewoon even kijken of het aanslaat idd. Daarna kun je misschien voorzichtig verder gaan plannenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat gaat.
Eerdt de eerste weken maar afwachten..
De therapie zou een jaar gaan duren
ok ok, gaan we hier door...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef Reya het volgende:
En ik ben hier ook al
Althans, heel even, want ik ga slapen
Lijkt me erg lastigquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat gaat.
Eerdt de eerste weken maar afwachten..
De therapie zou een jaar gaan duren
als het goed is wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig
Maar het is wel nodig, neem ik aan, dus je wordt er op den duur beter van.
Maar ja, daar hebje nu niets aan.quote:
dan ieder geval alvast bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ja, daar hebje nu niets aan.
In ieder geval alvast een keertje sterkte qu
ik hoop t wel jaquote:
dan kom ik daar never nooit meer terug!quote:Zolang ze maar geen elektro-shocks gaan doen![]()
quote:
Mja, gister een film over gezien. Althans, over de gevolgen daarvan. Slechte film, maar ook slechte gevolgenquote:electro-shocks?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef het_fokschaap het volgende:heb ik eindelijk m'n eigen computer op het netwerk bij m'n ouders...is iedereen weg
wel grappig dat er allemaal oude gelovigen weer opstonden, zoals Flying Nomad. Een discussie tussen hem en Koerok was voor mij ooit de reden om lid te worden van Fok !quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Doffy het volgende:
ik ook!
Zat het topic over 'God bestaat niet' te lezen, maar daar heb ik weinig aan gemist
Mja, maar het niveau van de discussie was mij toch iets te laag. En vooral iets te zweverig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef het_fokschaap het volgende:
wel grappig dat er allemaal oude gelovigen weer opstonden, zoals Flying Nomad. Een discussie tussen hem en Koerok was voor mij ooit de reden om lid te worden van Fok !
te laag, en te zweverig??quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, maar het niveau van de discussie was mij toch iets te laag. En vooral iets te zweverig.
Hoe hoger men zweeft, des te lager het niveau. Noem het de Wet van Doffyquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef qu63 het volgende:
te laag, en te zweverig??
dus aan de ene kant te laag en aan de andere kant te hoog bedoel je
o ja, dit topic was het....nostalgiequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, maar het niveau van de discussie was mij toch iets te laag. En vooral iets te zweverig.
De wet van Doffels:quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe hoger men zweeft, des te lager het niveau. Noem het de Wet van Doffy
Da's eenmooie wet, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe hoger men zweeft, des te lager het niveau. Noem het de Wet van Doffy
Nee hoor, dat niet per se. Jij bent zo'n verfoeide TRU'er, maar toch vond ik je op de mini-meet best een ok figuurquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:35 schreef qu63 het volgende:
De wet van Doffels:
"Hoe hoger men zweeft, hoe diepr men valt in de ogen van Doffels"
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet per se. Jij bent zo'n verfoeide TRU'er, maar toch vond ik je op de mini-meet best een ok figuur
Ah ja, nu weet ik 't weer. Ik heb dat topic destijds wel gezien, maar me er nooit mee durven bemoeien. Los van het feit dat ik nu nog steeds sterk vermoeid raak van alleen al het idee om al die teksten te lezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
o ja, dit topic was het....nostalgie
je bent niet zo'n huiliequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb me destijds geregistreerd omdat ik veel in R&P kwam, maar daar ben ik weg geevolueerd
He?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
en als RC in de buurt is opeens wel ! jij waait met alle winden mee !
oh...daar is ie alquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef ReCreative het volgende:
Ik geloof ook best dat er echte zweefkezen in TRU zitten, maar ik ben ze op alle meets die ik heb gehad nog nooit tegen gekomen. Op mezelf na dan
.
Blijkbaar valt het erg mee.
typoquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef miss_sly het volgende:
he = she?
RC is helemaal niet zo'n zweefkeesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als RC in de buurt is opeens wel ! jij waait met alle winden mee !
hoeveek meets heb je al gehad dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef ReCreative het volgende:
Ik geloof ook best dat er echte zweefkezen in TRU zitten, maar ik ben ze op alle meets die ik heb gehad nog nooit tegen gekomen. Op mezelf na dan
.
Blijkbaar valt het erg mee.
Ookquote:
ik ben ooit begonnen in C&H geloof ik.. Raad je Plaatjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook
Maar het boeit ook niet meer zo.
Op een gegeven moment heb je alle problemen wel zo'n beetje voorbij zien komen
dan kan je juist goed meepraten toch !quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook
Maar het boeit ook niet meer zo.
Op een gegeven moment heb je alle problemen wel zo'n beetje voorbij zien komen
De meeste mensen hebben helemaal geen zin in de juiste oplossingquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan kan je juist goed meepraten toch !je hebt ook alle oplossingen al voorbij zien komen. Dr. Sly !
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef qu63 het volgende:
Als je een beetje op zn posts let, dan verlult ie zichzelf regelmatig
En volgens mij nog een paar jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef qu63 het volgende:
hoeveek meets heb je al gehad dan?
5?
Solse gat meet
#truth-meet 1
#truth-meet 2
Koningedag meet
Geartsjuhs verjaardag.
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben helemaal geen zin in de juiste oplossing
uhuhquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef ReCreative het volgende:
Is dat zo?
Die meets met Geerts tellen nietquote:En volgens mij nog een paar ja. En nog honderden met Geerts maar we hebben op een gegeven moment maar gezegd dat dat geen meets meer zijn
, je raakt de tel een beetje kwijt anders
.
en irc!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voor
quote:
Fok!ker ontmoet fok!ker = meet. Wij doen heel spirituele dingen hoor, het zouden zo TRU-meets kunnen zijnquote:Die meet Geerts tellen niet
psiesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voor
irc doe ik niet meer aan, dat werkt te verslavendquote:
ik ben tot nu toe de enige die het is opgevallen, dus doe maar rustigquote:
Dan heb ik ook al heeeeeeel veel meets gehadquote:Fok!ker ontmoet fok!ker = meet. Wij doen heel spirituele dingen hoor, het zouden zo TRU-meets kunnen zijn.
ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
irc doe ik niet meer aan, dat werkt te verslavend
hoewel msn dat ook al doet en fok ook
ik ben gewoon verslavingsgevoelig
Jij ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook
je bent nu ook MSN, maar je zegt niet eens wat
niet dat ik wat zeg...
ik sta altijd op afwezig !quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Ook als ik op afwezig sta ben ik er vaak wel
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef ReCreative het volgende:
Moeten ken ik niet. Dat is zeker niet spiritueel?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef ReCreative het volgende:
Mensen moeten me wel aardig blijven vinden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef qu63 het volgende:
ah, je bedoelt dat je dat graag wilt
Moeten kende je niet
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
Dan heb ik ook al heeeeeeel veel meets gehad
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wie weet er nog een leuke tijdserver op internet? Want time.windows.com krijg ik nooit te pakken.
time.nist.gov ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wie weet er nog een leuke tijdserver op internet? Want time.windows.com krijg ik nooit te pakken.
Zie dat maar als eeeh, twee verschillende soorten 'moeten'quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
in: [WFL-LFC#115] Spirituelen moeten niets!
[..]
[..]
[..]
[..]
neequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zie dat maar als eeeh, twee verschillende soorten 'moeten'.
acceptabel?
Die doet 't welquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
time.nist.gov ?
sterkte/succes! En welterusten natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Haushofer het volgende:
Trusten. Morgen een psychisch zware dag voor me
slingerwacht ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Haushofer het volgende:
Trusten. Morgen een psychisch zware dag voor me
truste!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
geen idee, maar ik ga ook slapen !truste
Doffy was nog op irc...quote:
uhuhquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een bult LFC's zeg. Zo wil het wel hard gaan ja
Ik ken er nog eentjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
Nee hoor, dat niet per se. Jij bent zo'n verfoeide TRU'er, maar toch vond ik je op de mini-meet best een ok figuur
als jij er bent niet hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Is iedereen al naar bed?
Dat is aardigquote:
Oh jeequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Net terug van de bruiloft van een nicht van mij. Was toch nog wel erg gezellig. En romantisch.
Wie? Ik en RC? Jeetje zeg we hebben nog niet eens een jaar met elkaar! Dus dat wordt hem voorlopig niet.quote:
We worden dan wel uitgenodigd hequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wie? Ik en RC? Jeetje zeg we hebben nog niet eens een jaar met elkaar! Dus dat wordt hem voorlopig niet.
Doh tuurlijk!quote:
Chantage!quote:Jullie komen wel op de meet he, zaterdag.. Anders kom ik niet..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Doh tuurlijk!
Jepschquote:Chantage!
voor vrijdagavondquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Voor wanneer moet je het weten?
neequote:En durf je niet zonder ons naar deze meet ofzo?![]()
Neuhquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Is iedereen al naar bed?
truste!quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach gosh. Nou ik laat het je wel weten. Nu ga ik slapen
. Trustuh!
ntp.xs4all.nlquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wederopstanding. Zou de dag des oordeels begonnen zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef het_fokschaap het volgende:
wel grappig dat er allemaal oude gelovigen weer opstonden, zoals Flying Nomad. Een discussie tussen hem en Koerok was voor mij ooit de reden om lid te worden van Fok !
Ik zal hier over moeten nadenken voordat ik een uitleg kan geven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, hoor, prima geslapen.Alleen een héél rare droom.
Er lagen stukjes verbrand lijk in mijn oude slaapkamer bij mijn ouders. Eerst dachten we dat het mijn moeder was die stukje bij beetje verbrand werd door mijn vader, maar toen kwam mijn moeder terug en bleek het iemand anders te zijn. Ik weet niet meer wie, maar mijn moeder praatte goed wat mijn vader aan het doen was.
Droomuitleg, anyone?
Da's grappig. Dat zeiden ze 75 jaar geleden ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wederopstanding. Zou de dag des oordeels begonnen zijn?
Dominee Bottenbley van de zeer succesvolle evangelische Bethelkerk in Drachten (duizenden bezoekers) heeft afgelopen zondag aangekondigd dat Jezus binnen 50 tot 75 jaar terugkeert.
Ja, en tweeduizend jaar geleden ook. Sterker nog, Jezus zelf zei dat 'sommigen van jullie nog zullen leven tegen die tijd' (vrije vertaling). Bij mijn weten zijn alle apostelen inmiddels zo dood als een pier.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
Da's grappig. Dat zeiden ze 75 jaar geleden ook.
Het gekke is dat ik mijn dromen doorgaans vrijwel nooit onthoud. Maar deze dus wel, zeer levendig zelfs.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
Ik zal hier over moeten nadenken voordat ik een uitleg kan geven.
Het kan ook gewoon zomaar een bizarre droom zijn. Een tijdje terug was ik ook bezig om een lijk te transporteren.
Maar daar hebben ze Judas voor misbruiktquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, en tweeduizend jaar geleden ook. Sterker nog, Jezus zelf zei dat 'sommigen van jullie nog zullen leven tegen die tijd' (vrije vertaling). Bij mijn weten zijn alle apostelen inmiddels zo dood als een pier.
Ik heb dat ook.. Ik weet vrijwel nooit 's ochtends wat ik gedroomd heb. Als ik het wel onthoud is het vaak saai en alledaags, en als het niet saai en alledaags is, is het gewoon absurd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik mijn dromen doorgaans vrijwel nooit onthoud. Maar deze dus wel, zeer levendig zelfs.
Dit is wel redelijk absurd ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
Ik heb dat ook.. Ik weet vrijwel nooit 's ochtends wat ik gedroomd heb. Als ik het wel onthoud is het vaak saai en alledaags, en als het niet saai en alledaags is, is het gewoon absurd.
Er wordt gevraagd naar wat er met hem zal gebeuren, waarop Jezus iets antwoordt in de zin van "Als ik zou willen dat hij blijft leven tot mijn terugkomst, wat zou het jullie dan aan gaan?", hetgeen vaak krom wordt geinterpreteerd.quote:
Als zonnebankkamer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
Hoe wordt die slaapkamer bij je ouders nu gebruikt?
Nou, niks bijzonders. Ik werd alleen wel gelukkiger ervan, maar ik was dan ook 23 en het werd hoog tijd.quote:Wat is er met jou gebeurd toen je het huis uit ging?
Nou, niet echt, geloof ik.quote:Is het niet zo dat je bepaalde aspecten van jezelf als het ware hebt achtergelaten toen je het huis uit ging?
Een verbrandingsoven in je slaapkamer is wel apart ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is wel redelijk absurd ja.Het lijk was al bijna op en er stond een verbrandingsoven in mijjn oude slaapkamer.
Misschien heeft het er mee te maken dat je in je pa langzamerhand jezelf hebt leren kennen, en hem hebt leren kennen als een vriend?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In het licht van ons gesprek van gisteravond: misschien is dat lijk mijn verleden dat ik bijna verwerkt heb.Maar waarom is mijn pa het dan aan het verbranden?
Dit levert nog neit echt aanknopingspunten op...quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als zonnebankkamer.
[..]
Nou, niks bijzonders. Ik werd alleen wel gelukkiger ervan, maar ik was dan ook 23 en het werd hoog tijd.
[..]
Nou, niet echt, geloof ik.
Nou, mijn vader en ik lijken wel belachelijk veel op elkaar qua karakter.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Alicey het volgende:
Misschien heeft het er mee te maken dat je in je pa langzamerhand jezelf hebt leren kennen, en hem hebt leren kennen als een vriend?
Waren jullie samen bezig met verbranden, of was het alleen je vader die bezig was?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, mijn vader en ik lijken wel belachelijk veel op elkaar qua karakter.
Ik heb eens een dienst van die man bijgewoond (maar dat was niet in die Bethelkerk). Heel... apart.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wederopstanding. Zou de dag des oordeels begonnen zijn?
Dominee Bottenbley van de zeer succesvolle evangelische Bethelkerk in Drachten (duizenden bezoekers) heeft afgelopen zondag aangekondigd dat Jezus binnen 50 tot 75 jaar terugkeert.
Alleen mijn vader. M'n zusje en ik ontdekten het lijk, of wat er nog van over was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:59 schreef Alicey het volgende:
Waren jullie samen bezig met verbranden, of was het alleen je vader die bezig was?
Gewoon gestoord die kerel als je 't mij vraagt. Maar hij trekt dus ongelooflijk veel bezoekers.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:00 schreef Maethor het volgende:
Ik heb eens een dienst van die man bijgewoond (maar dat was niet in die Bethelkerk). Heel... apart.
Ik denk persoonlijk, dat je iemand mist( je moeder), waarschijnlijk door toedoen van iemand (in je droom je vader). Dat het lijk verbrand werd kan zijn dat je je ergens schuldig om voelt, waarschijnlijk gerelateerd aan dat missen van iemand. En het terugkomen van je moeder kan een teken van je onderbewustzijn zijn dat het nog niet te laat is, en dat er zeker wel wil is aan de kant van degene die je mist.. Ik weet niet.. wat was het algemene gevoel dat je had? misschien zou het ergens in de familie een situatie zijn van onenigheid ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er lagen stukjes verbrand lijk in mijn oude slaapkamer bij mijn ouders. Eerst dachten we dat het mijn moeder was die stukje bij beetje verbrand werd door mijn vader, maar toen kwam mijn moeder terug en bleek het iemand anders te zijn. Ik weet niet meer wie, maar mijn moeder praatte goed wat mijn vader aan het doen was.
Droomuitleg, anyone?
You couldn't be more wrong.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef Bensel het volgende:
Ik denk persoonlijk, dat je iemand mist( je moeder), waarschijnlijk door toedoen van iemand (in je droom je vader). Dat het lijk verbrand werd kan zijn dat je je ergens schuldig om voelt, waarschijnlijk gerelateerd aan dat missen van iemand. En het terugkomen van je moeder kan een teken van je onderbewustzijn zijn dat het nog niet te laat is, en dat er zeker wel wil is aan de kant van degene die je mist.. Ik weet niet.. wat was het algemene gevoel dat je had? misschien zou het ergens in de familie een situatie zijn van onenigheid ofzo?
Hehe, weet ik veel.. ik analyseer ook maar wat.. Het kunnen ook dingen zijn die komen te gebeuren.. Iets wat je onderbewustzijn al opgepikt heeft, maar wat jij nog niet weet (ik heb dat sort dromen gehad)quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
You couldn't be more wrong.Sorry, maar dit heeft geen enkel raakvlak met de werkelijkheid.
Jouw zusje was min of meer jouw tegenpool naar ik begreep?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen mijn vader. M'n zusje en ik ontdekten het lijk, of wat er nog van over was.
Gestoord wil ik niet zeggen. Ánders.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon gestoord die kerel als je 't mij vraagt. Maar hij trekt dus ongelooflijk veel bezoekers.
Hij schreeuwt nogal, is 't niet? Volgens mij heeft 'ie zo'n Amerikaanse stijl.
Vroeger vooral. We waren water en vuur. Nu is dat anders.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
Jouw zusje was min of meer jouw tegenpool naar ik begreep?
Pfff hier kan ik echt heel weinig mee... Hoe voelde jij je toen je verteld werd toen je moeder het goed praatte? En hoe is de relatie tussen je ouders en jij? En is droomuitleg niet veel te zweverig voor je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Droomuitleg, anyone?
Toen 'ie bij Andries Knevel zat viel 'ie wel mee. Maar dat gestoord slaat vooral op het doen van zulke onzinvoorspellingen, waarmee hij duizenden mensen een valse hoop aanpraat. Ik vind dat soort charismatische mensen gevaarlijk. Als hij roept dat alle ongelovigen moeten worden uitgemoord, doen ze 't ook.quote:
Heb wel eens een stukje opname gehoord. Ik word daar niet blij van. Het is alsof hij zichzelf eerst nog moet overtuigen.quote:Inderdaad heeft hij een beetje zo'n Amerikaanse stijl van preken, met veel handgebaren en een flink stemvolume.
Lichtelijk verontwaardigd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:20 schreef ReCreative het volgende:
Pfff hier kan ik echt heel weinig mee... Hoe voelde jij je toen je verteld werd toen je moeder het goed praatte?
Geweldig. Zonder overdrijven, ze zijn mijn beste vrienden.quote:En hoe is de relatie tussen je ouders en jij?
Ja.quote:En is droomuitleg niet veel te zweverig voor je?
*sppprrt*quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:54 schreef Geartsjuh het volgende:
Wie? Ik en RC? Jeetje zeg we hebben nog niet eens een jaar met elkaar! Dus dat wordt hem voorlopig niet.
Voorwaarden als 'je trouwt nu met me of we neuken nooit meer', zouden die afdoende zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
Maar onder de juiste voorwaarden zou ik het nooit uitsluiten. ('een kat in het nauw...'
)
Dank je, nu kan ik er helemaal niks meer meequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lichtelijk verontwaardigd.
[..]
Geweldig. Zonder overdrijven, ze zijn mijn beste vrienden.
Tssj. En je hebt nog wel zo'n geschikt aura voor droomuitleg!quote:Ja.
Is daar de laatste tijd iets in veranderd of verandert dat? Het is wel typerend dat jullie het samen ontdekken..quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vroeger vooral. We waren water en vuur. Nu is dat anders.
Dat is geen voorwaarde, dat is een dreigementquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voorwaarden als 'je trouwt nu met me of we neuken nooit meer', zouden die afdoende zijn?
Zomaar een vraag die ik jou nog wel eens aan je aanstaande zou zien vragenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voorwaarden als 'je trouwt nu met me of we neuken nooit meer', zouden die afdoende zijn?
Sorry. Zal ik gewoon liegen om het leuker te maken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:27 schreef ReCreative het volgende:
Dank je, nu kan ik er helemaal niks meer mee.
Jij kunt aura's zien via internet?quote:Tssj. En je hebt nog wel zo'n geschikt aura voor droomuitleg!
Dat is veranderd sinds we niet meer in één huis wonen. Toen waren we vijanden, nu zijn we vrienden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
Is daar de laatste tijd iets in veranderd of verandert dat? Het is wel typerend dat jullie het samen ontdekken..
Trouwen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:28 schreef Doffy het volgende:
Zomaar een vraag die ik jou nog wel eens aan je aanstaande zou zien vragen
Aha.. Dus sinds jullie niet meer in een huis wonen, is jullie vijandschap gestorven?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is veranderd sinds we niet meer in één huis wonen. Toen waren we vijanden, nu zijn we vrienden.
Yep.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Aha.. Dus sinds jullie niet meer in een huis wonen, is jullie vijandschap gestorven?
Het lijkt me een goede kans dat dat het lijk voorstelt. De vraag is echter wat je vader daarmee te maken heeft, en waarom dat op dit moment relevant is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep.We zijn gewoon te verschillend om samen te kunnen wonen.
Succes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even douchen terwijl jullie nadenken over mijn zieleroerselen.
Die voorspellingen wist ik niks van, en ik zag hem dan ook altijd als een redelijk normale kerkleider, die er alleen een wat andere manier van preken e.d. op nahield. Maar als hij ook begint met die onzin moet ik mn beeld iets bijstellen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toen 'ie bij Andries Knevel zat viel 'ie wel mee. Maar dat gestoord slaat vooral op het doen van zulke onzinvoorspellingen, waarmee hij duizenden mensen een valse hoop aanpraat. Ik vind dat soort charismatische mensen gevaarlijk. Als hij roept dat alle ongelovigen moeten worden uitgemoord, doen ze 't ook.
Ja, en ook alsof hij de luisteraars wil overtuigen (is ook zo natuurlijk). Als ik al in een kerk zit wil ik daar vrijblijvend luisteren, en wil ik niet dat de voorganger mij een mening op gaat leggen. Ik kan voor mezelf nadenken.quote:Heb wel eens een stukje opname gehoord. Ik word daar niet blij van. Het is alsof hij zichzelf eerst nog moet overtuigen.
Uiteraard. Ik voel je aanwezigheid en je licht. Je bent meer dan je denkt te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij kunt aura's zien via internet?
Hoe ziet/voelt mijn aura aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik voel je aanwezigheid en je licht. Je bent meer dan je denkt te zijn.
Zweverig genoeg? Bestaat er eik een zweverige smiley?
Ik maak maar een geintje hoorquote:
We waren allebei wel erg bang voor dat lijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me een goede kans dat dat het lijk voorstelt. De vraag is echter wat je vader daarmee te maken heeft, en waarom dat op dit moment relevant is.
Dat weet ik wel zeker. Tenzij er net zo'n charismatisch type voor in de plaats komt tuuk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef Maethor het volgende:
Iets anders is dat die Bethelkerk volgens mij met die man ten onder zal gaan. Al die mensen komen naar die kerk voor die man. Als die komt te overlijden, is het denk ik gedaan met die kerk.
Zijn jullie bang om uit elkaar te groeien? Zijn jullie bang voor confrontaties met elkaar? Zijn jullie bang dat de persoon die jullie waren de kop opsteekt? Zijn jullie bang om met jezelf geconfronteerd te worden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We waren allebei wel erg bang voor dat lijk.
Onee, ik denk er weer aan dat ik na de meet nog vager voor je was geworden. Misschien zat dan in mijn aura.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik maak maar een geintje hoor. Ik voel mensen wel aan via internet, en krijg ook wel indrukken door, maar volgens mij heeft iedereen dat wel
.
Maar verder kan ik niks met een stuk tekst waarvan ik moet aannemen dat het door een persoon getikt is. Zien en voelen moet ik mensen.
Nee, nee, nee en nee, denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
Zijn jullie bang om uit elkaar te groeien? Zijn jullie bang voor confrontaties met elkaar? Zijn jullie bang dat de persoon die jullie waren de kop opsteekt? Zijn jullie bang om met jezelf geconfronteerd te worden?
Het geeft alleen maar aan dat er iets met je is dat ik niet weet, waardoor ik je niet helemaal kan plaatsen en ik dus niet meer duidelijkheid kreeg door je te zien en te voelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
Onee, ik denk er weer aan dat ik na de meet nog vager voor je was geworden. Misschien zat dan in mijn aura.
God beware ons. TRU meets R&Pquote:
ik ook niet, maar ik wil het even over iets stoerders hebbenquote:Nope.
Nope, gisteren Hans Liberg gezien.. die gast blijft goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
Dus toch een R&P topic.
Iemand gister voetbal gezien?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
God beware ons. TRU meets R&P [afbeelding]
Hoe zit het met je vader?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, nee, nee en nee, denk ik.
Voetbal.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
Dus toch een R&P topic.
Iemand gister voetbal gezien?
Ik heb ook zitten kijken, ja. Maar ik vond 'm wel uberflauw. Vond eerdere shows leuker. Of misschien word ik te oudquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:55 schreef Bensel het volgende:
Nope, gisteren Hans Liberg gezien.. die gast blijft goed
Mijn vader en ik zijn maatjes (ja, kutwoord, ja). We hebben dezelfde interesses, hetzelfde gevoel voor humor. We zijn allebei zeer koppig en dat botst wel eens. Als we samen op vakantie gaan o.i.d. dan zie ik het als mijn taak om heibel te voorkomen en dat lukt goed omdat ik tegenwoordig meer van hem kan hebben. Mijn vader en ik kunnen allebei niet capituleren bij een ruzie. Als we mot hebben (zelden) praten we gewoon een tijdje niet met elkaar en daarna is het over. 'Sorry' is een woord wat we tegenover elkaar eik niet kunnen uitspreken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Hoe zit het met je vader?
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
Ben je bang dat je vader iets voor je verbergt of heeft verborgen gehouden?
Nee, je hebt gelijk. Het was allemaal wat minder geniaal vond ik dan zijn vorige shows. Alsof het concept een beetje uitgewerkt isquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken, ja. Maar ik vond 'm wel uberflauw. Vond eerdere shows leuker. Of misschien word ik te oud
"Je bent toch geen haring, lul!"quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn vader en ik zijn maatjes
Net zoiets als collegaatjequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn vader en ik zijn maatjes (ja, kutwoord, ja).
Je moet het toch van iemand hebben.quote:We hebben dezelfde interesses, hetzelfde gevoel voor humor. We zijn allebei zeer koppig en dat botst wel eens. Als we samen op vakantie gaan o.i.d. dan zie ik het als mijn taak om heibel te voorkomen en dat lukt goed omdat ik tegenwoordig meer van hem kan hebben. Mijn vader en ik kunnen allebei niet capituleren bij een ruzie. Als we mot hebben (zelden) praten we gewoon een tijdje niet met elkaar en daarna is het over. 'Sorry' is een woord wat we tegenover elkaar eik niet kunnen uitspreken.
Maar mijn papa is heel liev en ook erg slim.
mja.. hij heeft idd wel dezelfde grapjes (speelt een riedel, laat de mensen iets zingen, en dan is het natuurlijk iets totaal anders) Al vond ik dat van die ringtones weer wel leuk.. en natuurlijk die cupmaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Het was allemaal wat minder geniaal vond ik dan zijn vorige shows. Alsof het concept een beetje uitgewerkt is.
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het geeft alleen maar aan dat er iets met je is dat ik niet weet, waardoor ik je niet helemaal kan plaatsen en ik dus niet meer duidelijkheid kreeg door je te zien en te voelen.
Ik denk dat ik dat maar doe.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Oh, en er is natuurlijk ook de optie dat het niets voorstelt en dat je het verder moet negeren.
Maar wel een zelfde soort jeukwoordquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want het gaat niet over een vrouw.![]()
Trouwen?quote:![]()
Het is niet mijn tekst. Het is een fragment uit de remonstrantste belijdenisquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
Die laatste zin vind ik wel een beetje zweverig RC.
Ja, maar dat gaf ik al toe toen ik het gebruikte en dus mag je er niet meer over zeiken.quote:
Sorry, je voldoet niet aan de vereiste voorwaarden.quote:Trouwen?
De remonstranten zijn wel oké. Net als de doospgezinden. Eigenlijk gewoon ietsisme met een christelijk sausje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef ReCreative het volgende:
Het is niet mijn tekst. Het is een fragment uit de remonstratste belijdenis. Ik dacht, laat ik heel langzaam het WFL-nieveau wat terugbrengen
.
Tuurlijk wel, ik mag het graag benadrukken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaf ik al toe toen ik het gebruikte en dus mag je er niet meer over zeiken.
Het is ook nooit goed.quote:Sorry, je voldoet niet aan de vereiste voorwaarden.
Er wordt voorbij gegaan aan de relativiteit van zwak en kwetsbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef ReCreative het volgende:
Verderop wordt het al wat protestantser:
'Wij geloven dat wij zelf, zo zwak en kwetsbaar als wij zijn, door Gods genade vriend van Christus mogen heten.
Wij geloven in de toekomst van God en mens, in goddelijk geduld dat tijd schenkt om te leven, te sterven en op te staan, in het koninkrijk dat is en zal zijn, waar de wolf en het lam samen grazen en God voor eeuwig zal zijn: Alles in allen.
Amen.'
Ik wil jullie zien grazen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het Koninkrijk Gods zal zich openbaren op de meet! Ik zal grazen samen met ons lam (schaap)!
Ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor een wolf om te grazenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef ReCreative het volgende:
'waar de wolf en het lam samen grazen
Doopsgezinden zijn wel fascinerend inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De remonstranten zijn wel oké. Net als de doospgezinden. Eigenlijk gewoon ietsisme met een christelijk sausje.
Voorwaar, het staat geschreven!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het Koninkrijk Gods zal zich openbaren op de meet! Ik zal grazen samen met ons lam (schaap)!
Dan gaat-ie vast kotsen, net als kattenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Doffy het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor een wolf om te grazen![]()
Ze bedoelt dan ook dat ze het schaap te grazen neemt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor een wolf om te grazen![]()
Een wolf is volgens mij gewoon ingericht op het eten van lam. Of alles wat maar (al dan niet) dood beest is. Een paar grassprietjes, ok, maar... een veggie wolf?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef ReCreative het volgende:
Dan gaat-ie vast kotsen, net als katten.
Mja het zal wel, maar als lammeren wel kunnen grazen in de hemel, wat eet een wolf daar dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Ze bedoelt dan ook dat ze het schaap te grazen neemt.
Wolven gaan naar de hel!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja het zal wel, maar als lammeren wel kunnen grazen in de hemel, wat eet een wolf daar dan?
Ja, de onze wel, ja. Maar volgens de Remonstranten zullen ook de wolven in de hemel grazen. Help, ik snap het niet meer!quote:
Het is moeilijk. Luister maar gewoon naar de priester.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, de onze wel, ja. Maar volgens de Remonstranten zullen ook de wolven in de hemel grazen. Help, ik snap het niet meer!![]()
Ja typisch is datquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Het is moeilijk. Luister maar gewoon naar de priester.
Niet alleen volgens de Remonstranten, maar volgens bijna alle christenen! En niet alleen de wolven, maar alle roofdieren! Zie je een condor al grazen? Of een snoek?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:24 schreef Doffy het volgende:
Ja, de onze wel, ja. Maar volgens de Remonstranten zullen ook de wolven in de hemel grazen. Help, ik snap het niet meer!![]()
En zeker met 'm mee naar achteren gaan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Het is moeilijk. Luister maar gewoon naar de priester.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze bedoelt dan ook dat ze het schaap te grazen neemt.
En wie leeft er nu eens mee met de onderdrukte grassprietjes op deze wereld?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet alleen volgens de Remonstranten, maar volgens bijna alle christenen! En niet alleen de wolven, maar alle roofdieren! Zie je een condor al grazen? Of een snoek?
Ja, dat is toch ook leven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef Doffy het volgende:
En wie leeft er nu eens mee met de onderdrukte grassprietjes op deze wereld?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, wil je samen met mij grazen?
Veel plezier!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet straks maar even naar Noord-Brabant. lekker grazen in de buitenlucht
Gek he.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gisteravond heb ik een emmertje Ben & Jerry's Karamel Sutra gegeten. Vanmorgen kwam ik erachter dat dat emmertje (500 ml) 1200 calorieën bevatte!
Priesters vallen doorgaans alleen op kleine jongetjes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, als het een leuke priester is...
werkt het ook lust opwekkend ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gisteravond heb ik een emmertje Ben & Jerry's Karamel Sutra gegeten. Vanmorgen kwam ik erachter dat dat emmertje (500 ml) 1200 calorieën bevatte!
Alsof Lupa dat nodig heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
werkt het ook lust opwekkend ?
Ik kan best voor jong, blond en naief doorgaan, hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
Priesters vallen doorgaans alleen op kleine jongetjes.
Klein gaat wel een probleem worden vrees ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik kan best voor jong, blond en naief doorgaan, hoor
Van bovenaf ziet ie dat vast nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
Klein gaat wel een probleem worden vrees ik.
Wat moeten mensen toch met een 4-jarige?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:54 schreef Alicey het volgende:
Gewoon op de gok "Ik ben 4 jaar" zeggen, komt het vast goed.
Je bent priester of je bent het niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat moeten mensen toch met een 4-jarige?![]()
Hm, niet gemerkt. Maar het was wel orgastisch lekker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef het_fokschaap het volgende:
werkt het ook lust opwekkend ?
Ik denk het niet. In kort geding heeft de rechter al bepaald dat er geen reden is om de uitzending te verbieden. Of er een bodemprocedure is gestart weet ik niet, maar het duurt een half jaar tot 2 jaar eer daar uitspraak op is als het zo is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net God bestaat niet gezien. Vond het interessant, alleen die filmpjes tussendoor zijn een beetje flauw. Ben érg nieuwsgierig naar de aflevering van volgende week. Als die niet gecensureerd wordt, that is.
Ach ja, Robbie Muntz, dus dan kan je dat verwachten. Natuurlijk is 't lekker zwaar aangezet om zoveel mogelijk mensen op de tenen te trappen, zodat er veel ophef over ontstaat en het programma heel veel gratis reclame krijgt. En voila, de reli's bedienen Muntz & co. op hun wenkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net God bestaat niet gezien. Vond het interessant, alleen die filmpjes tussendoor zijn een beetje flauw. Ben érg nieuwsgierig naar de aflevering van volgende week. Als die niet gecensureerd wordt, that is.
En de Tweede Kamer of de minister kan niet eigenhandig besluiten dat het niet meer mag worden uitgezonden ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het niet. In kort geding heeft de rechter al bepaald dat er geen reden is om de uitzending te verbieden. Of er een bodemprocedure is gestart weet ik niet, maar het duurt een half jaar tot 2 jaar eer daar uitspraak op is als het zo is.
Niet echt nieuwe dingen inderdaad, maar vooral dat stukje over die temporaalkwabepilepsie was interessant. In het licht van Akje enzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:22 schreef Doffy het volgende:
Inhoudelijk vond ik 't een interessant interview, al heb ik geen echte nieuwe dingen gehoord. Ben ook benieuwd naar de volgende afleveringen.
Nee, maar dit lijkt me uberhaupt een gevalletje 'vrijheid van meningsuiting'.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En de Tweede Kamer of de minister kan niet eigenhandig besluiten dat het niet meer mag worden uitgezonden ofzo?
Akje had ook wel een punt, alleen niet echt de retorische gaven om het uit te ventenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet echt nieuwe dingen inderdaad, maar vooral dat stukje over die temporaalkwabepilepsie was interessant. In het licht van Akje enzo.
Zo is het, en niet anders.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:39 schreef Doffy het volgende:
Akje had ook wel een punt, alleen niet echt de retorische gaven om het uit te venten
Nee, de politiek kan geen censuur toepassen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En de Tweede Kamer of de minister kan niet eigenhandig besluiten dat het niet meer mag worden uitgezonden ofzo?
Waarom vragen de SGP en de CU daar dan om?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Nee, de politiek kan geen censuur toepassen.
Je kunt altijd proberen om iets door wetgeving wel mogelijk te maken vanuit de politiek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom vragen de SGP en de CU daar dan om?
Geur bepaalt anders voor een groot deel hoe mensen iets ervaren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een of andere haarspray gekocht die heet 'Sexy shiny hair in a can'. Echt sexy en shiny wordt het niet, maar het ruikt zó lekker.
Maar goed dat ze zo weinig zetels hebben dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
Je kunt altijd proberen om iets door wetgeving wel mogelijk te maken vanuit de politiek.
Ziet er wel uit alsof het waard is om dat nog eens te proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, Alicey, misschien is trouwens die nieuwe haarproductenlijn 'Got2b' iets voor jouw fizzy haar. Er zitten speciale producten bij voor pluizig haar en het is niet erg duur. http://www.got2b.nl/flash/select.html
Blijkbaar hebben ze weinig draagvlak.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar goed dat ze zo weinig zetels hebben dan.
Potjes en flesjes zijn leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
Ziet er wel uit alsof het waard is om dat nog eens te proberen.
Nog een paar potjes en flessen kunnen er nog wel bij.
Je was nog nét op tijd om 'mogs' te mogen zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef qu63 het volgende:
mogs!
het kostte ff wat tijd om alles terug te lezen, maar ik ben weer op de hoogte!
ik heb nú nog 4 minutenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je was nog nét op tijd om 'mogs' te mogen zeggen.Goeiemiddag!
In de statuten van de SGP staat zelfs dat de democratie afgeschaft dient te worden, en vervangen door een theocratie. En mensen dan maar klagen over moslim-extremistenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar goed dat ze zo weinig zetels hebben dan.
Vraag me af hoe ze zo'n theocratie precies voor zich zien. God in het Torentje? Maar goed, dat en de herinvoering van de doodstraf: die lui hebben mijn stem!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
In de statuten van de SGP staat zelfs dat de democratie afgeschaft dient te worden, en vervangen door een theocratie. En mensen dan maar klagen over moslim-extremisten
ik ben zo verslaafd, dat mijn pc gelijk loopt met fokquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, Fok!-tijd wel. Mijn computer heeft het al 12:05
en natuurlijk meer rechten voor dieren!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze zo'n theocratie precies voor zich zien. God in het Torentje? Maar goed, dat en de herinvoering van de doodstraf: die lui hebben mijn stem!
Ik denk dat het vooral zo is dat niemand de SGP echt serieus neemt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
In de statuten van de SGP staat zelfs dat de democratie afgeschaft dient te worden, en vervangen door een theocratie. En mensen dan maar klagen over moslim-extremisten
Je hebt een speciaal programma gemaakt om te zorgen dat de twee exact synchroon lopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef qu63 het volgende:
ik ben zo verslaafd, dat mijn pc gelijk loopt met fok
nee hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt een speciaal programma gemaakt om te zorgen dat de twee exact synchroon lopen?
En 'nee' tegen de grondwetquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vraag me af hoe ze zo'n theocratie precies voor zich zien. God in het Torentje? Maar goed, dat en de herinvoering van de doodstraf: die lui hebben mijn stem!
Ja. Behalve natuurlijk de onreine dieren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het recht om geofferd te worden waarschijnlijk dan.
dan ben jij dus tegen, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hun ideeën zijn in feite net zo gevaarlijk. Het aantal moslimfundamentalisten loopt ook niet in de miljoenen. Maar ze zijn wel geweldadiger natuurlijk. De SGP stelt geen fatwa's in.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het vooral zo is dat niemand de SGP echt serieus neemt..
Zeker. Ritueel, bloederig en langzaamquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
en live op tv!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeker. Ritueel, bloederig en langzaam
Nee, maar de instelling van een theocratie maakt dat soort zaken wel mogelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hun ideeën zijn in feite net zo gevaarlijk. Het aantal moslimfundamentalisten loopt ook niet in de miljoenen. Maar ze zijn wel geweldadiger natuurlijk. De SGP stelt geen fatwa's in.
Als dat offeren pijnloos gebeurt en het beest daarna wordt opgegeten en niet in de fik gestoken, dan gaan ze hun goddelijke gang maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef qu63 het volgende:
dan ben jij dus tegen, toch?
Hun ideeen zijn extreem gevaarlijk, maar het staat bijna vast dat ze nooit voldoende aanhang zullen krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hun ideeën zijn in feite net zo gevaarlijk. Het aantal moslimfundamentalisten loopt ook niet in de miljoenen. Maar ze zijn wel geweldadiger natuurlijk. De SGP stelt geen fatwa's in.
Zouden 'we' dat vooraf niet ook van de nazi's gedacht hebben? Je hoeft de SGP misschien nu niet erg serieus te nemen, maar hun ideeën moeten wel bestreden worden. Vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
Hun ideeen zijn extreem gevaarlijk, maar het staat bijna vast dat ze nooit voldoende aanhang zullen krijgen.
Ik kan bijna niet wachten. Zouden andere goden dan JHWH ook inspraak krijgen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Doffy het volgende:
Nee, maar de instelling van een theocratie maakt dat soort zaken wel mogelijk.
ik moet em nog steeds luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Doffy het volgende:
* Doffy is helemaal verliefd op het nieuwe album van the White Stripes!
Ik denk het niet. Zou een beetje gek zijn imoquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten. Zouden andere goden dan JHWH ook inspraak krijgen?
Van de nazi's werd dat waarschijnlijk ook wel vooraf gedacht. Een probleem is vooral dat door plotselingen gebeurtenissen verhoudingen opeens heel anders kunnen komen te liggen. De SGP voegt er een religieus deel aan toe, dus in hun geval denk ik niet dat er echt gevaar is. Andere ideologieen die een sterk wij/zij-karakter vertonen en religieus neutraal of anti-religieus zijn lijken mij echter wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zouden 'we' dat vooraf niet ook van de nazi's gedacht hebben? Je hoeft de SGP misschien nu niet erg serieus te nemen, maar hun ideeën moeten wel bestreden worden. Vind ik.
Ik kan niet 24/7 bijwerken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
Alicey, je moet de OP text wel bij werken he..
hij loopt nu maar tot 115
gisteren kon het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |