irc doe ik niet meer aan, dat werkt te verslavendquote:
ik ben tot nu toe de enige die het is opgevallen, dus doe maar rustigquote:
Dan heb ik ook al heeeeeeel veel meets gehadquote:Fok!ker ontmoet fok!ker = meet. Wij doen heel spirituele dingen hoor, het zouden zo TRU-meets kunnen zijn.
ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
irc doe ik niet meer aan, dat werkt te verslavend
hoewel msn dat ook al doet en fok ook
ik ben gewoon verslavingsgevoelig
Jij ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook
je bent nu ook MSN, maar je zegt niet eens wat
niet dat ik wat zeg...
ik sta altijd op afwezig !quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Ook als ik op afwezig sta ben ik er vaak wel
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef ReCreative het volgende:
Moeten ken ik niet. Dat is zeker niet spiritueel?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef ReCreative het volgende:
Mensen moeten me wel aardig blijven vinden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef qu63 het volgende:
ah, je bedoelt dat je dat graag wilt
Moeten kende je niet
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
Dan heb ik ook al heeeeeeel veel meets gehad
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wie weet er nog een leuke tijdserver op internet? Want time.windows.com krijg ik nooit te pakken.
time.nist.gov ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wie weet er nog een leuke tijdserver op internet? Want time.windows.com krijg ik nooit te pakken.
Zie dat maar als eeeh, twee verschillende soorten 'moeten'quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
in: [WFL-LFC#115] Spirituelen moeten niets!
[..]
[..]
[..]
[..]
neequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zie dat maar als eeeh, twee verschillende soorten 'moeten'.
acceptabel?
Die doet 't welquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
time.nist.gov ?
sterkte/succes! En welterusten natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Haushofer het volgende:
Trusten. Morgen een psychisch zware dag voor me
slingerwacht ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Haushofer het volgende:
Trusten. Morgen een psychisch zware dag voor me
truste!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
geen idee, maar ik ga ook slapen !truste
Doffy was nog op irc...quote:
uhuhquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een bult LFC's zeg. Zo wil het wel hard gaan ja
Ik ken er nog eentjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
Nee hoor, dat niet per se. Jij bent zo'n verfoeide TRU'er, maar toch vond ik je op de mini-meet best een ok figuur
als jij er bent niet hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Is iedereen al naar bed?
Dat is aardigquote:
Oh jeequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Net terug van de bruiloft van een nicht van mij. Was toch nog wel erg gezellig. En romantisch.
Wie? Ik en RC? Jeetje zeg we hebben nog niet eens een jaar met elkaar! Dus dat wordt hem voorlopig niet.quote:
We worden dan wel uitgenodigd hequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wie? Ik en RC? Jeetje zeg we hebben nog niet eens een jaar met elkaar! Dus dat wordt hem voorlopig niet.
Doh tuurlijk!quote:
Chantage!quote:Jullie komen wel op de meet he, zaterdag.. Anders kom ik niet..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Doh tuurlijk!
Jepschquote:Chantage!
voor vrijdagavondquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Voor wanneer moet je het weten?
neequote:En durf je niet zonder ons naar deze meet ofzo?![]()
Neuhquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Is iedereen al naar bed?
truste!quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach gosh. Nou ik laat het je wel weten. Nu ga ik slapen
. Trustuh!
ntp.xs4all.nlquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wederopstanding. Zou de dag des oordeels begonnen zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef het_fokschaap het volgende:
wel grappig dat er allemaal oude gelovigen weer opstonden, zoals Flying Nomad. Een discussie tussen hem en Koerok was voor mij ooit de reden om lid te worden van Fok !
Ik zal hier over moeten nadenken voordat ik een uitleg kan geven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, hoor, prima geslapen.Alleen een héél rare droom.
Er lagen stukjes verbrand lijk in mijn oude slaapkamer bij mijn ouders. Eerst dachten we dat het mijn moeder was die stukje bij beetje verbrand werd door mijn vader, maar toen kwam mijn moeder terug en bleek het iemand anders te zijn. Ik weet niet meer wie, maar mijn moeder praatte goed wat mijn vader aan het doen was.
Droomuitleg, anyone?
Da's grappig. Dat zeiden ze 75 jaar geleden ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wederopstanding. Zou de dag des oordeels begonnen zijn?
Dominee Bottenbley van de zeer succesvolle evangelische Bethelkerk in Drachten (duizenden bezoekers) heeft afgelopen zondag aangekondigd dat Jezus binnen 50 tot 75 jaar terugkeert.
Ja, en tweeduizend jaar geleden ook. Sterker nog, Jezus zelf zei dat 'sommigen van jullie nog zullen leven tegen die tijd' (vrije vertaling). Bij mijn weten zijn alle apostelen inmiddels zo dood als een pier.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
Da's grappig. Dat zeiden ze 75 jaar geleden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |