Ookquote:
ik ben ooit begonnen in C&H geloof ik.. Raad je Plaatjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook
Maar het boeit ook niet meer zo.
Op een gegeven moment heb je alle problemen wel zo'n beetje voorbij zien komen
dan kan je juist goed meepraten toch !quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook
Maar het boeit ook niet meer zo.
Op een gegeven moment heb je alle problemen wel zo'n beetje voorbij zien komen
De meeste mensen hebben helemaal geen zin in de juiste oplossingquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan kan je juist goed meepraten toch !je hebt ook alle oplossingen al voorbij zien komen. Dr. Sly !
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef qu63 het volgende:
Als je een beetje op zn posts let, dan verlult ie zichzelf regelmatig
En volgens mij nog een paar jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef qu63 het volgende:
hoeveek meets heb je al gehad dan?
5?
Solse gat meet
#truth-meet 1
#truth-meet 2
Koningedag meet
Geartsjuhs verjaardag.
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben helemaal geen zin in de juiste oplossing
uhuhquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef ReCreative het volgende:
Is dat zo?
Die meets met Geerts tellen nietquote:En volgens mij nog een paar ja. En nog honderden met Geerts maar we hebben op een gegeven moment maar gezegd dat dat geen meets meer zijn
, je raakt de tel een beetje kwijt anders
.
en irc!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voor
quote:
Fok!ker ontmoet fok!ker = meet. Wij doen heel spirituele dingen hoor, het zouden zo TRU-meets kunnen zijnquote:Die meet Geerts tellen niet
psiesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voor
irc doe ik niet meer aan, dat werkt te verslavendquote:
ik ben tot nu toe de enige die het is opgevallen, dus doe maar rustigquote:
Dan heb ik ook al heeeeeeel veel meets gehadquote:Fok!ker ontmoet fok!ker = meet. Wij doen heel spirituele dingen hoor, het zouden zo TRU-meets kunnen zijn.
ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
irc doe ik niet meer aan, dat werkt te verslavend
hoewel msn dat ook al doet en fok ook
ik ben gewoon verslavingsgevoelig
Jij ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook
je bent nu ook MSN, maar je zegt niet eens wat
niet dat ik wat zeg...
ik sta altijd op afwezig !quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Ook als ik op afwezig sta ben ik er vaak wel
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef ReCreative het volgende:
Moeten ken ik niet. Dat is zeker niet spiritueel?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef ReCreative het volgende:
Mensen moeten me wel aardig blijven vinden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef qu63 het volgende:
ah, je bedoelt dat je dat graag wilt
Moeten kende je niet
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
Dan heb ik ook al heeeeeeel veel meets gehad
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wie weet er nog een leuke tijdserver op internet? Want time.windows.com krijg ik nooit te pakken.
time.nist.gov ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Wie weet er nog een leuke tijdserver op internet? Want time.windows.com krijg ik nooit te pakken.
Zie dat maar als eeeh, twee verschillende soorten 'moeten'quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
in: [WFL-LFC#115] Spirituelen moeten niets!
[..]
[..]
[..]
[..]
neequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zie dat maar als eeeh, twee verschillende soorten 'moeten'.
acceptabel?
Die doet 't welquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
time.nist.gov ?
sterkte/succes! En welterusten natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Haushofer het volgende:
Trusten. Morgen een psychisch zware dag voor me
slingerwacht ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Haushofer het volgende:
Trusten. Morgen een psychisch zware dag voor me
truste!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
geen idee, maar ik ga ook slapen !truste
Doffy was nog op irc...quote:
uhuhquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een bult LFC's zeg. Zo wil het wel hard gaan ja
Ik ken er nog eentjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
Nee hoor, dat niet per se. Jij bent zo'n verfoeide TRU'er, maar toch vond ik je op de mini-meet best een ok figuur
als jij er bent niet hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Is iedereen al naar bed?
Dat is aardigquote:
Oh jeequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Net terug van de bruiloft van een nicht van mij. Was toch nog wel erg gezellig. En romantisch.
Wie? Ik en RC? Jeetje zeg we hebben nog niet eens een jaar met elkaar! Dus dat wordt hem voorlopig niet.quote:
We worden dan wel uitgenodigd hequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wie? Ik en RC? Jeetje zeg we hebben nog niet eens een jaar met elkaar! Dus dat wordt hem voorlopig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |